Die is toch ook niet te vertrouwen? Zij had hem aangereden (heb de aflevering van deze week nog niet gezien).quote:Op donderdag 26 januari 2012 08:25 schreef Koningin het volgende:
Ik sloot het vorige deel door te zeggen dat ik die Vanessa van Liam nog steeds niet vertrouw...
Na de aflevering van deze week vertrouw ik haar nog steeds niet...quote:Op donderdag 26 januari 2012 08:30 schreef Karina het volgende:
[..]
Die is toch ook niet te vertrouwen? Zij had hem aangereden (heb de aflevering van deze week nog niet gezien).
Ja in The Vampire Diaries was ze zeker leuk!quote:Op donderdag 26 januari 2012 10:22 schreef Koningin het volgende:
De actrice was zo leuk in de The Vampire Diaries...maar goed.
Zal Naomi nog bij Austin komen? Vond het country muziek gedeelte wel grappig.
En toen naderhand Navid ook en Ade; oh no, not you too!quote:Op donderdag 26 januari 2012 10:22 schreef Koningin het volgende:
Vond het country muziek gedeelte wel grappig.
Hahaha jaa dat met die countrymuziek was wel grappig ja! En blegh, volgensmij heb ik het hier al een keer gezegd: ik vind Annie tegenwoordig echt zó onuitstaanbaar. De hele tijd vanalles verpesten voor haarzelf, zich met iedereen bemoeien en dan vooral Liam. En dan te bedenken dat ze in het eerste seizoen een van mijn favoriete personages was.quote:Op donderdag 26 januari 2012 10:35 schreef loezzzje het volgende:
[..]
En toen naderhand Navid ook en Ade; oh no, not you too!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, ik denk dat dat ligt aan het feit dat ieder personage nooit lang single mag zijn ofzo. Echt vervelend, totaal niet realistisch, iedereen doet het met iedereen. Vind het leuker als personages een wat langere relatie hebben. Misschien moeten de schrijvers een voorbeeld nemen aan Nathan en Haley van One Tree Hill. Nu is dat wel een extreem voorbeeld van een lange 'serie-relatie', maar toch. Het is wel een kunst om een langlopende relatie interessant te houden voor de kijkers.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 23:41 schreef Komakie het volgende:
Wel apart trouwens dat er gewoon een paar relaties zo maar uit het niets starten en er weinig over bekend is gemaakt. Silver eerst met die gast en Ivy met die andere. Ging me eigenlijk iets te snel allemaal.
Dat bedoelde ik ook een beetje. Die is echt van de 1 naar de ander zonder dat het ook maar 1 centje pijn gekost heeft. Silver zat natuurlijk al wat langer zonder, maar ook dat ging zomaar ineens.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 23:47 schreef Goofoyou het volgende:
[..]
Ja, ik denk dat dat ligt aan het feit dat ieder personage nooit lang single mag zijn ofzo. Echt vervelend, totaal niet realistisch, iedereen doet het met iedereen. Vind het leuker als personages een wat langere relatie hebben. Misschien moeten de schrijvers een voorbeeld nemen aan Nathan en Haley van One Tree Hill. Nu is dat wel een extreem voorbeeld van een lange 'serie-relatie', maar toch. Het is wel een kunst om een langlopende relatie interessant te houden voor de kijkers.
Trouwens, nu je het over Ivy hebt, waar zijn haar tranen, haar depressieve dagen omdat ze in scheiding ligt? Ging inderdaad wel heel gladjes.
Ivy's ex heet Rajquote:Op zaterdag 28 januari 2012 23:59 schreef Karina het volgende:
De ex van Ivy (ben zijn naam alweer vergeten) die gaan we vast nog terugzien. Hij is stervende toch? Ik zie nog wel een afscheidsscene tussen Ivy en hem komen.
Nee, Teddy is er al uitgeschreven in die aflevering toen hij naar het vliegveld vertrok met zijn vriend (die jongen die ook meewerkte aan een politieke campagne). Eigenlijk wel jammer dat hij eruit is geschreven. Zou wel leuk zijn geweest als zij nog echt gingen trouwen (Vegas was toch niet geldig, ofwel?) en dat we dan mee zouden kijken naar het leven van hen als getrouwd homoseksueel stel in Beverly Hills met al die vooroordelen et cetera.quote:Op zondag 29 januari 2012 00:13 schreef Komakie het volgende:
[..]
Is Teddy trouwens nog uberhaupt wel in de serie
Oh ja shit, dat was ik alweer vergetenquote:Op zondag 29 januari 2012 00:23 schreef Goofoyou het volgende:
[..]
Ivy's ex heet RajWas al helemaal vergeten dat hij stervende was. Dacht even dat hij de ziekte had overwonnen, maar hij had toen gelogen tegen Ivy. Maar inderdaad, denk wel dat er een afcheidsscène gaat komen tussen die twee.
[..]
Nee, Teddy is er al uitgeschreven in die aflevering toen hij naar het vliegveld vertrok met zijn vriend (die jongen die ook meewerkte aan een politieke campagne). Eigenlijk wel jammer dat hij eruit is geschreven. Zou wel leuk zijn geweest als zij nog echt gingen trouwen (Vegas was toch niet geldig, ofwel?) en dat we dan mee zouden kijken naar het leven van hen als getrouwd homoseksueel stel in Beverly Hills met al die vooroordelen et cetera.
Ja dat zou jammer zijn als hij eruit gaat!! En verder was het inderdaad een saaie aflevering! Vanessa vind ik erg vervelend!! Eigenlijk begin ik ze allemaal een beetje vervelend te vindenquote:Op woensdag 1 februari 2012 22:46 schreef loezzzje het volgende:
Aflevering was zo saai. Gaat Austin uit de serie nou? Ik vond hem wel grappig
Volgende afleveringquote:Op zondag 29 januari 2012 15:16 schreef loezzzje het volgende:
Ja, ben benieuwd wanneer Raj terugkomt.
Oh das beter!quote:
Dat laatste snapte ik ook niet, ik moest steeds aan een computerspelletje denken. Misschien zoiets als wat je in Frankrijk hebt in de zomer, zwarte zaterdag?quote:Op donderdag 2 februari 2012 07:01 schreef loezzzje het volgende:
[..]
Oh das beter!
En idd, ik begin de karakters ook een beetje beu te raken. Wat was dat nou waardoor het overal op de weg zo druk was? Carmageddon?
Ja, toen ik het googelde kreeg ik ook alleen maar dat computerspel te zien.quote:Op donderdag 2 februari 2012 07:16 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat laatste snapte ik ook niet, ik moest steeds aan een computerspelletje denken. Misschien zoiets als wat je in Frankrijk hebt in de zomer, zwarte zaterdag?
maar het was juist harstikke druk op de wegquote:Op donderdag 2 februari 2012 09:27 schreef Starlie het volgende:
Zo te zien is Carmageddon een autovrije dag in LA
http://www.google.nl/sear(...)p0gqT7awLM-WOof_nZIO
Dat dacht ik dus ook maar het was idd hartstikke druk op de weg.quote:Op donderdag 2 februari 2012 09:27 schreef Starlie het volgende:
Zo te zien is Carmageddon een autovrije dag in LA
http://www.google.nl/sear(...)p0gqT7awLM-WOof_nZIO
Omg bij Ringer toen ze op die boot zatenquote:Op zondag 5 februari 2012 22:32 schreef Goofoyou het volgende:
Annie raakt ook altijd meer in de problemen zegDan wil ze een keer de waarheid vertellen, omdat ze alle leugens zat is, wordt het alsnog niet gedaan. Vraag me trouwens ook af of Austin er nog in blijft. Lijkt me toch wel of niet. Ik begin die Vanessa meer te mogen, maar ik vertrouw haar personage nog steeds niet voor honderd procent. En ik merkte bij het voorstukje van deze aflevering weer op wat ik nog over de vorige aflevering wilde zeggen. Die achtergrond (blauwe lucht/ zee) van het balkon waarop Austin en Dixon zaten is zó nep gemaakt. Had wel beter gekund denk ik. Het leek wel of ik de eerste aflevering van Ringer zat te kijken met die slechte neppe achtergrond
Maarja, gelukkig komt die balkon-achtergrond niet zo vaak voor, anders zou ik het echt wel storend vinden.
Ik zat te denken dat Vanessa, Liam op een of andere manier ontzettend voor schut wil zetten, maar waarom?quote:Op donderdag 9 februari 2012 09:03 schreef loezzzje het volgende:
Volgende aflevering pas over 4 weken
ik vind die Vanessa toch zo irritant, en ze is iets van plan maar wat? Misschien wil ze Liam veel geld laten verdienen en het dan afpakken ofzo?
En ik dacht dat Raj terugkwam deze aflevering? Die ene jongen leek er wel op
Ik snap er ook niks van. Ze is in ieder geval wel iets van plan, dat kun je zo merken!quote:Op donderdag 9 februari 2012 09:07 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik zat te denken dat Vanessa, Liam op een of andere manier ontzettend voor schut wil zetten, maar waarom?
Ik dacht al meteen dat ze die griet die in het water lag had betaald, ze had wel mazzel dat Liam erachteraan sprong en niet een ander trouwens.quote:Op donderdag 9 februari 2012 09:09 schreef loezzzje het volgende:
[..]
Ik snap er ook niks van. Ze is in ieder geval wel iets van plan, dat kun je zo merken!
Dat dacht ik ook eerst, maar zo voor de hand liggend was het uiteindelijk gelukkig nietquote:Op donderdag 9 februari 2012 09:56 schreef loezzzje het volgende:
Ja dat wist ik gelijk. Ik dacht eigenlijk dat het Vanessa zelf was maar idd toen dacht ik oh die heeft ze betaald ofzo.
Was dat Garrett?quote:Op zaterdag 11 februari 2012 12:13 schreef Goofoyou het volgende:
Leuk trouwens dat die ene skater Garett van Pretty Little Liars is. Hopelijk mag ik hem hier meer als acteur, maarja hij speelt gewoon van die rollen waar hij vervelend moet doen
Haha, dat was hij ja. Ik maak er een soort van 'sport' van om acteurs/ actrices te herkennen in andere seriesquote:Op zaterdag 11 februari 2012 12:33 schreef loezzzje het volgende:
[..]
Was dat Garrett?ik had het helemaal niet in de gaten
ik had wel de hele tijd het gevoel dat ik hem kende maar kon hem niet plaatsen
Ik herken hem natuurlijk niet zonder uniform
Ja precies. Volg nu nog maar de helft, maar gelukkig komt er vanaf deze week om de twee weken weer eentje bij. Ik ben trouwens al weer helemaal vergeten waar 90210 over gaatquote:Op dinsdag 6 maart 2012 21:05 schreef loezzzje het volgende:
Morgen weergelukkig want alle shows met hiatus, er blijft niks over om te kijken
Ik moet ook nog even een paar stukjes van de vorige aflevering terug kijkenquote:Op dinsdag 6 maart 2012 22:00 schreef Goofoyou het volgende:
[..]
Ja precies. Volg nu nog maar de helft, maar gelukkig komt er vanaf deze week om de twee weken weer eentje bij. Ik ben trouwens al weer helemaal vergeten waar 90210 over gaat![]()
die verhaalijn van Annie kan me ook aan mijn reet roesten. Jen is ontzettend irritant en mag weer ophoepelen. Naomi was wel grappig maar werd na een tijdje ook irritant. Ade & Dixon waren wel leuk deze aflevering.quote:Op donderdag 8 maart 2012 10:36 schreef Starlie het volgende:
Mwah.... hij was wel leuk maar wat mij betreft niet bijzonder!
Heb zo het idee dat Silver en Liam iets gaan krijgen samen, wat best zou kunnen want Silver heeft Liam nog niet afgewerkt.
ik dacht precies hetzelfde!
Die griet van Liam mag er van mij uit, wat een kutkop heeft die griet + dito karakter! Wat ze nu precies van plan is is me nog steeds niet duidelijk.
blegh ik heb ook zo'n genoeg van haaren het is me ook totaal niet duidelijk wat ze nou wil. wil ze liam zijn geld afpakken, wil ze hem voor lul zetten, wil ze een ster van hem maken. heel vaag allemaal. en ze is ook ontzettend irritant
Tot nu toe wint Annie wel altijdquote:Op zondag 11 maart 2012 14:50 schreef Goofoyou het volgende:
Jen kan ik de meerderheid van de tijd niet uitstaan, maar soms heeft ze van die momenten dat ze toch wel enigszins sympathiek is. Annie blijft voor mij nog steeds irritant en de schrijvers maken Liam ook steeds minder leuk. Vraag me af wat zijn vriendin (wat is haar naam ook alweer?) van hem wil. Je zag duidelijk in de aflevering dat zij ziet dat Liam geen acteertalent is. Misschien doet ze het gewoon voor de prestige. Als Liam beroemd wordt, hangt zij aan zijn arm op de rode loperVind het wel leuk dat Adrianna iets tegen haar begint te krijgen. Ik vind het altijd leuk als mensen anderen willen ontmaskeren! Ik hoop trouwens niet dat er weer zon strijd tussen Annie en Naomi gaat ontstaan. Eerst Ethan, toen Liam en nu misschien wel die rijke jongen.
Ze is ziekelijk geobsedeerd over Liam. Het lijkt erop dat Silver haar volgende slachtoffer wordt en dat vind ik niet leuk.quote:Op woensdag 14 maart 2012 23:54 schreef loezzzje het volgende:
Ik heb de aflevering nog niet kunnen zien. Is er al wat meer duidelijk over wat die Vanessa wil?
Ik heb wel verwacht dat ze los zou gaan op Silver, maar het viel tegen.quote:Op zondag 25 maart 2012 07:53 schreef loezzzje het volgende:
Raj
Die Vanessa, ik kan er echt geen touw aan vast knopen. Wanneer verandert ze nou in een psychoIk heb echt geen idee wat zij toevoegt aan deze serie
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Eindelijk wat actie! En nu weten we dus gelijk wat ze wou![]()
quote:Op dinsdag 27 maart 2012 10:14 schreef loezzzje het volgende:
Volgende aflevering:Damn, ik kon het niet laten om te lezenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Eindelijk wat actie! En nu weten we dus gelijk wat ze wou
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 27 maart 2012 16:40 schreef loezzzje het volgende:
Nou weet ik waarschijnlijk ook wat haar plan was.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 27 maart 2012 16:51 schreef Starlie het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lijkt wel alsof ze geen verhaallijnen meer weten. Wordt echt wel een beetje belachelijk nu ja.quote:Op woensdag 28 maart 2012 12:34 schreef Karina het volgende:
Zou het niet tijd worden om een eind te breien aan de serie?
Ivy nietquote:Op woensdag 28 maart 2012 17:23 schreef Markeerstift het volgende:
Maar Liam heeft nu toch ook alle vrouwen gehad?
is gevolg van:quote:
Waarom gaan deze series vaak zonder problemen door naar een nieuw seizoen en andere goede series worden gecancled of moeten moeite doen om overeind te blijvenquote:Op woensdag 28 maart 2012 17:20 schreef loezzzje het volgende:
[..]
Lijkt wel alsof ze geen verhaallijnen meer weten. Wordt echt wel een beetje belachelijk nu ja.
Ik dacht dat Ivy en Liam ooit hadden gezoend en zij meer wilde en hij niet. Toen ging ze helemaal jaloers doen toen hij wat met Naomi had.quote:Op woensdag 28 maart 2012 19:14 schreef Markeerstift het volgende:
[..]
Ivy wel toch? Voor Dixon en na Naomi. Dat was de introductie van Ivy volgens mij zelfs.
Kan je je ook niet meer herinneren dat Ivy en Naomi gingen vechten op het strand?quote:Op woensdag 28 maart 2012 20:23 schreef loezzzje het volgende:
Dat van Ivy kan ik me niet meer herinneren. Weet niet eens meer wanneer ze erin kwam
Daar staat me nog wel iets van bij jaquote:Op woensdag 28 maart 2012 20:26 schreef Goofoyou het volgende:
[..]
Kan je je ook niet meer herinneren dat Ivy en Naomi gingen vechten op het strand?
Jaquote:Op woensdag 28 maart 2012 20:30 schreef loezzzje het volgende:
[..]
Daar staat me nog wel iets van bij jaOhja toen gingen ze vechten om Liam toch?
Ik ook nog maar heel vaagquote:Op woensdag 28 maart 2012 22:10 schreef SLP_ het volgende:
omg dat kan ik me echt niet meer herinneren
edit:
[ afbeelding ]
Eens, het slaat echt nergens meer opquote:Op woensdag 28 maart 2012 12:34 schreef Karina het volgende:
Zou het niet tijd worden om een eind te breien aan de serie?
best ergquote:Op woensdag 28 maart 2012 22:10 schreef SLP_ het volgende:
omg dat kan ik me echt niet meer herinneren
edit:
[ afbeelding ]
Ja ook voor de serie begon en in seizoen 2 heeft Ade met Teddy gezoend terwijl ze met Navid hadquote:Op woensdag 28 maart 2012 23:07 schreef loezzzje het volgende:
Teddy & Adrianna zijn ook exen ja. Dat was voor de serie begon, misschien is dat lichtroze?
Ja in seizoen 1 heeft Silver met Ethan gezoend terwijl ze iets met Dixon had.
Silver
Oh dat kan ik me dan weer niet herinnerenquote:Op donderdag 29 maart 2012 16:36 schreef Sooph het volgende:
[..]
Ja ook voor de serie begon en in seizoen 2 heeft Ade met Teddy gezoend terwijl ze met Navid had
Ik zie eigenlijk geen verschil. In mijn ogen is ze gewoon zo dun als ze altijd wasquote:Op maandag 2 april 2012 00:10 schreef Komakie het volgende:
ik heb trouwens het idee dat Adrianna met de aflevering dikker wordt, maar dat kan aan mij liggen.
Hmmm ok kan aan mij liggen.quote:Op maandag 2 april 2012 00:22 schreef Goofoyou het volgende:
[..]
Ik zie eigenlijk geen verschil. In mijn ogen is ze gewoon zo dun als ze altijd was
Ja dat zei ik een tijdje terug inderdaad ook al, zeker in de laatste aflevering viel het heel erg op! Ze zal alsnog gewoon slank zijn maar is wel aangekomen.quote:Op maandag 2 april 2012 00:10 schreef Komakie het volgende:
ik heb trouwens het idee dat Adrianna met de aflevering dikker wordt, maar dat kan aan mij liggen.
Ik heb ook het idee dat ze wat voller is...quote:Op maandag 2 april 2012 10:31 schreef Starlie het volgende:
[..]
Ja dat zei ik een tijdje terug inderdaad ook al, zeker in de laatste aflevering viel het heel erg op! Ze zal alsnog gewoon slank zijn maar is wel aangekomen.
quote:Op woensdag 25 april 2012 18:38 schreef loezzzje het volgende:
Silver & Liam is echt het slechtste koppel ooit!Totaal geen chemistry.
Oh nee, net de promo gekekenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik vind Annie en Liam nog steeds het leukst samenquote:Op donderdag 3 mei 2012 00:04 schreef loezzzje het volgende:
Oh oh, Annie is er gloeiend bij.
Die triangle tussen Navid/Silver/Liam wordt je toch gek van? Liam en zij passen totaal niet bij elkaar dus waar hebben we het over
Ik ben ook nog steeds voor Annie & Liamquote:Op donderdag 3 mei 2012 13:25 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik vind Annie en Liam nog steeds het leukst samen
Silver is gewoon een slet
Annie vind ik nu echt zó vervelendquote:Op woensdag 9 mei 2012 13:38 schreef Markeerstift het volgende:
Liam is een soort Serena van 90210 geworden. Steeds houdt ie helemaal van zo'n meisje maar als het dan voorbij is komt ie meteen al de nieuwe liefde van zijn leven tegen. Behoorlijk ongeloofwaardig.
Allleen de karakterontwikkeling van Dixon en Naomi zijn nog geloofwaardig eigenlijk. Adriana had er allang uit gemoeten want na wat zij heeft geflikt kan ik me niet voorstellen dat je haar ooit nog vertrouwd. Annie had nooit een prostituee moeten zijn (want waarom moest zij voor al het geld opdraaien en niet meer haar ouders?). Silver had moeten stoppen met daten van castleden na Teddy.
Koppels die ik het leukst vind zijn:
Annie & Liam
Dixon & alto silver"
Ivy en Raj
Naomi en Austin (al mag Max ook nog)
Navid heb ik verder nooit een leuk personage gevonden maar hij hoort wel bij Adriana.
Ja. Naomi is nu een van m'n favoriete personages. Grappig eigenlijk, aangezien zij de reden was dat ik deze serie in eerste instantie geeneens wilde volgen. In het begon was ze echt te overdreven verwaand vond ik (ik had promo's gezien) en dat kon ik gewoon niet aanzienquote:Op woensdag 9 mei 2012 14:03 schreef Koningin het volgende:
Het verhaal om Diego boeit me ook niet.
Het meeste respect heb ik nog altijd voor Naomie, vind haar het leukst met Austin.
Verder Liam en Annie, hij wordt wel ongeloofwaardig.
Beide vragen worden pas volgend seizoen beantwoordquote:Op woensdag 16 mei 2012 11:47 schreef loezzzje het volgende:
Kan nog niet kijken maar heb al wel het een en ander gelezen.
Silverheeft ze ook echt sex met Teddy of gebruikt ze zijn sperma gewoon?
Is Dixon dood? Heb het nog niet gezien maar op internet zeggen ze dat hij dat nooit overleefd kan hebben.
Zal wel bizar zijn als hij het ongeluk heeft overleefdquote:Op woensdag 16 mei 2012 11:47 schreef loezzzje het volgende:
Kan nog niet kijken maar heb al wel het een en ander gelezen.
Silverheeft ze ook echt sex met Teddy of gebruikt ze zijn sperma gewoon?
Is Dixon dood? Heb het nog niet gezien maar op internet zeggen ze dat hij dat nooit overleefd kan hebben.
Dit dus jaquote:Op vrijdag 18 mei 2012 19:55 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Zal wel bizar zijn als hij het ongeluk heeft overleefd
Volgens mij was dat zelfs dit seizoen. Was dat niet voor de winterbreak?quote:Op vrijdag 18 mei 2012 21:00 schreef Goofoyou het volgende:
90210 wordt de nieuwe GG.
Ik snapte ook niet echt niet hoe ze die vrachtwagen niet hadden zien aankomen. Trouwens, dit is toch de 2e keer dat de finale met een verkeersongeluk eindigt. Vorig seizoen was het Liam, nu Dixon
Ik vond het een Glee kopietjequote:Op vrijdag 18 mei 2012 20:25 schreef Markeerstift het volgende:
Ik schrok een beetje toen ik Vanessa zag. Meer dan toen Dixons' auto werd geraakt
Ik ook. Vooral omdat ik Vanessa gruwelijk vervelend vindquote:Op vrijdag 18 mei 2012 20:25 schreef Markeerstift het volgende:
Ik schrok een beetje toen ik Vanessa zag. Meer dan toen Dixons' auto werd geraakt
Die is bij zijn vader gaan wonen.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 13:23 schreef Sasman het volgende:
Trouwens waar is Ethan naar toe in seizoen 2?
Waarom ging die acteur er eigk uit? Of wilden ze een stoerdere jongen erin (Liam) en was Ethan te doorsnee?quote:
Nog steeds vaagquote:Apparently, the reasons for Milligan’s departure are rooted in the creative vision of the writers and had nothing to do with financial matters. Rebecca Rand Kirshner Sinclair, the new boss of 90210, admitted to EW‘s Michael Ausiello about season 2 being “significantly” different than the first.
It looks as if it’s going to be quite a reboot, especially with Sinclair’s idea to “reconceive things visually.” She also maintained that “There are opportunities to embrace California culture visually in terms of fashion and style; I want it to be more contemporary.”
“If Gossip Girl is about youth in New York,” she explains, “I want to [make 90210] about youth in L.A. and Beverly Hills.”
bron: http://spoilerjunkie.word(...)0-season-2-spoilers/
Van wat ik me kon herinneren was zijn enige grote verhaallijn dat hij met Naomi had en wel iets voelde voor Annie. Die verhaallijn was al 'opgelost' toen hij datzelfde seizoen nog met Annie kreeg (volgensmij). Ik denk dat de schrijvers het misschien saai vonden om nog door te gaan met dat Naomi weer achter Ethan aanging enzo? En daarnaast denk ik dat hij misschien een te braaf personage was. Hij had niet echt pit ofzo en was dus een beetje saai. Liam bracht weer wat pit als mysterieuze, stoere 'ik schop tegen de wereld aan'-jongen.quote:Op zondag 20 mei 2012 00:00 schreef Komakie het volgende:
Na 1 seizoen kan een verhaallijn toch niet op zijn?
Werd die kerel in de eerste afl niet voor school in de auto gepijpt ? Ze hadden er eigenlijk een chuck achtige womanizer van moeten maken!quote:Op zondag 20 mei 2012 00:51 schreef Goofoyou het volgende:
[..]
Van wat ik me kon herinneren was zijn enige grote verhaallijn dat hij met Naomi had en wel iets voelde voor Annie. Die verhaallijn was al 'opgelost' toen hij datzelfde seizoen nog met Annie kreeg (volgensmij). Ik denk dat de schrijvers het misschien saai vonden om nog door te gaan met dat Naomi weer achter Ethan aanging enzo? En daarnaast denk ik dat hij misschien een te braaf personage was. Hij had niet echt pit ofzo en was dus een beetje saai. Liam bracht weer wat pit als mysterieuze, stoere 'ik schop tegen de wereld aan'-jongen.
Wel jammer, want zoals ik al zei, ze hadden best een verhaallijn kunnen doen met Ethans autistische broertje. Volgensmij is dat broertje echt maar 1 of 2 afleveringen genoemd terwijl de schrijvers waarschijnlijk niet voor niets voor zo'n familielid hebben gekozen. Volgensmij waren de schrijvers vanalles van plan en kwamen ze er opeens achter dat het niet ging werken.
Ohja klopt, dat was hij! Niet zo braaf dusquote:Op zondag 20 mei 2012 17:25 schreef Markeerstift het volgende:
[..]
Werd die kerel in de eerste afl niet voor school in de auto gepijpt ? Ze hadden er eigenlijk een chuck achtige womanizer van moeten maken!
[ Bericht 33% gewijzigd door danusz1986 op 20-07-2012 03:47:03 ]
Gedaan!quote:Op vrijdag 20 juli 2012 03:16 schreef Goofoyou het volgende:
danus, als ik jou was zou ik alles even in een spoiler zetten. Als je je jouw post leest wordt er best wel wat bekend over bepaalde verhaallijnen
quote:Op vrijdag 20 juli 2012 07:39 schreef loezzzje het volgende:
Helemaal mee eens.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 31% gewijzigd door Komakie op 21-07-2012 02:30:51 ]Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
Ah thnx. Zat niet op te letten.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 02:12 schreef Goofoyou het volgende:
komakie, je tags staan niet goed. De afsluitende moet zijn [/spoiler]![]()
Haha, het is ook laat.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 02:31 schreef Komakie het volgende:
[..]
Ah thnx. Zat niet op te letten.
Beginnen met een spoiler en eindigen met een quote. Je moet er maar op komen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Science adjusts its views based on what's observed, faith is the denial of observation so that belief can be preserved.
quote:Op zaterdag 21 juli 2012 02:31 schreef Komakie het volgende:
[..]
Ah thnx. Zat niet op te letten.
Beginnen met een spoiler en eindigen met een quote. Je moet er maar op komen
Stel voor dat iemand nog niet gekeken dad in het topic toch maar aangepast.quote:
Foutje...quote:
Ach, je hebt het in een klein halfuurtje onder een spoiler gezet. Trouwens, wie zit er nou om 2 uur 's nachts in het 90210-topic te kijken. Behalve wij danquote:Op zaterdag 21 juli 2012 10:20 schreef Komakie het volgende:
[..]
Stel voor dat iemand nog niet gekeken dad in het topic toch maar aangepast.
Voor de mensen die nu meer weten dan ze wilden, mijn excuses.
Ik ook niet.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 18:18 schreef loezzzje het volgende:
Ze zal vast nog wel terugkomen ja maar ik hoop nog lang niet.
Ik was me al rot aan het zoekenquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 19:11 schreef supernovae het volgende:
Is niet uitgezonden gisteravond, vanwege orkaan Sandy!
Ik ookquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 19:38 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik was me al rot aan het zoeken
Huh? Een vriendin? Silver had toch zelf de kleine lettertjes niet gelezen waarin stond dat alle foto's gepubliceerd mochten worden?quote:Op donderdag 8 november 2012 10:04 schreef Bienelientjee het volgende:
Ik vond het ook zo lekker ongeloofwaardig dat een vriendin toestemming geeft om die naaktfoto's online te zetten (zonder daarbij jou even in te lichten!)!
Ze gaf daarbij idd toestemming ja. Ook beetje naief van haar dat ze niet leest wat ze tekentquote:Op donderdag 8 november 2012 16:11 schreef Ladylicious het volgende:
[..]
Huh? Een vriendin? Silver had toch zelf de kleine lettertjes niet gelezen waarin stond dat alle foto's gepubliceerd mochten worden?
En Vanessa die opeens normaal/aardig doet? Pffff...quote:Op dinsdag 29 januari 2013 11:58 schreef Koningin het volgende:
Ja hoor, effe denken wat ook al weer gebeurd is de laatste aflevering....alhoewel die was gisteravond, die heb ik nog niet gezien.
Annie neer geschoten...zal ze het redden....Liam eindelijk bevrijd van die psycho-fan.
Die kon de trap niet op denk ik.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 23:53 schreef loezzzje het volgende:
Ik dacht dat ze zouden gaan zoenen maar ik las in de description van volgende week iets over Riley & Annie en ik had zoiets van ohja verrek, zij heeft een vriendWaar was hij? Misschien nuttige info dat je vriendin is neergeschoten?
quote:
Die is volgens mij gewoon met spoed uit de serie geschreven. Je hoort er echt NIETS meer over.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 20:01 schreef loezzzje het volgende:
Riley is dooddie zag ik niet aankomen. Poor Annie
Volgens mij was dat in seizoen 1... Die broer kwam op een verjaardagsfeestje van ik geloof Annie en bleek de verloren broer te zijn. Later kwam volgens mij naar voren dat het een weggegeven liefdesbaby was van Annie haar paps en Naomi haar moeder, maar geloof dat het nooit aan Naomi verteld is, althans dat heb ik even gemist dan.quote:Op woensdag 20 februari 2013 15:57 schreef Markeerstift het volgende:
Ik snapte geen bal van die broer, dacht dat dat een toneelstukje was. Maar schijnbaar is hij echt een halfbroer van zowel Naomi als Annie?
Hoe en wanneer heb ik dat gemist?
Dat met de eerdere "halfbroer" die een nepperd bleek te zijn kan ik me niet zo goed meer herineren. Iemand die nog weet hoe dat zat?quote:Op woensdag 20 februari 2013 17:24 schreef Starlie het volgende:
[..]
Volgens mij was dat in seizoen 1... Die broer kwam op een verjaardagsfeestje van ik geloof Annie en bleek de verloren broer te zijn. Later kwam volgens mij naar voren dat het een weggegeven liefdesbaby was van Annie haar paps en Naomi haar moeder, maar geloof dat het nooit aan Naomi verteld is, althans dat heb ik even gemist dan.
Dat is in bijna elke serie van The CW. Heb het bij VD & Arrow ook al voorbij zien komenquote:Op dinsdag 19 februari 2013 08:56 schreef Karina het volgende:
Ergerdingetje: die reclame voor Windows8 en dat tablet ding
Ik krijg ineens Dan Humphrey gevoelens bij dit scenarioquote:Op woensdag 27 februari 2013 10:11 schreef Karina het volgende:
Annie met haar boek gaat ook al zo vlot. Ze is net bij de uitgever geweest en nu wordt het boek al over een maand uitgegevenEn je kunt wel raden wat er gaat gebeuren: iedereen leest dat boek en herkent zichzelf.
Het is toch in de offshore?quote:Op woensdag 27 februari 2013 10:08 schreef loezzzje het volgende:
Naomi zou vorige aflevering een restaurant beginnen met hem en volgende aflevering is heel het restaurant al klaar incl. personeel
Volgens mij niet maar ik kan het mis hebben.quote:Op donderdag 28 februari 2013 11:30 schreef Markeerstift het volgende:
[..]
Het is toch in de offshore?
En Annie ging Dixon toch vertellen over haar hoerenpraktijken, heeft ze daar toch helemaal van af gezien?
Ja joh.... toch wel weer jammer... Naast Gossip Girl was dit ook zo'n lekkere verstand op nul serie!quote:Op vrijdag 1 maart 2013 11:52 schreef J0ycie88 het volgende:
13 mei laatste aflevering.. 90210 word gecancelled. Las het net op tv.com
Volgens mij ging dat toen niet door omdat Dixon opeens weer in het ziekenhuis belandde. Maar ik weet het ook niet meer zeker.quote:Op donderdag 28 februari 2013 11:30 schreef Markeerstift het volgende:
En Annie ging Dixon toch vertellen over haar hoerenpraktijken, heeft ze daar toch helemaal van af gezien?
quote:Op donderdag 28 februari 2013 19:25 schreef loezzzje het volgende:
[..]
Volgens mij niet maar ik kan het mis hebben.
Ja, daar heeft ze vanaf gezien. Weet niet meer waarom.
Misschien maar goed ook dat de serie tot een einde komt, we vergeten alle verhaallijnenquote:Op vrijdag 1 maart 2013 12:07 schreef Karina het volgende:
Jammer. Ik volgde Beverly Hills 90210 vroeger al en deze ook gevolgd. De enige "vrouwen" serie die ik nog keek eigenlijk.
[..]
Volgens mij ging dat toen niet door omdat Dixon opeens weer in het ziekenhuis belandde. Maar ik weet het ook niet meer zeker.
Er zat bij mijn download een mini fragmentje Hart of Dixie aangeplakt. Wilde het downloaden, moeite waard?quote:Op vrijdag 1 maart 2013 13:20 schreef Markeerstift het volgende:
Ik heb zelf The Carrie Diaries geadopteerd als nieuwe gossip girl!
Hart of Dixie en Bunheads zijn ook wel een beetje zo, maar die zou ik meer vergelijken met Gilmore girls.
Ik vind het wel steeds leuker worden. Het heeft een beetje de rariteiten van een Amerikaans dorp zoals Gilmore Girls, maar niet heel ernstig veel diepgangquote:Op vrijdag 1 maart 2013 13:28 schreef Ladylicious het volgende:
[..]
Er zat bij mijn download een mini fragmentje Hart of Dixie aangeplakt. Wilde het downloaden, moeite waard?
Echt? Aww.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 11:52 schreef J0ycie88 het volgende:
13 mei laatste aflevering.. 90210 word gecancelled. Las het net op tv.com
Zeer zeker de moeite waardquote:Op vrijdag 1 maart 2013 13:28 schreef Ladylicious het volgende:
[..]
Er zat bij mijn download een mini fragmentje Hart of Dixie aangeplakt. Wilde het downloaden, moeite waard?
Wadequote:Op vrijdag 1 maart 2013 13:32 schreef Markeerstift het volgende:
[..]
Lekkere wegkijkserie dus! Met mooie mannen
Er komen nog 4 afleveringen aan hoor.quote:Op dinsdag 16 april 2013 17:36 schreef TheaterMaMa het volgende:
wat een belachelijke laatste aflevering, niets afronden, gewoon midden in allerlei open verhaallijnen eindigen met een cliffhanger, wat een bizar einde
Ik kon t me ook al niet voorstellenquote:Op woensdag 17 april 2013 04:33 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Er komen nog 4 afleveringen aan hoor.
Iedereen eindigde zo happy behalve Silver.. beetje jammer vond ik dat..quote:Op woensdag 15 mei 2013 00:58 schreef loezzzje het volgende:
Het einde vond ik een beetje afgeraffeld. Maar ben blij voor Liam & Annie
Ja precies. En Naomi ook met die random jongen. Had gedacht dat ze wel met Max zou eindigen.quote:Op woensdag 15 mei 2013 07:35 schreef J0ycie88 het volgende:
[..]
Iedereen eindigde zo happy behalve Silver.. beetje jammer vond ik dat..
Edit: Nevermind, deze was dus van deze week. Ik heb er 1 gemist dusquote:SERIES FINALE; PRINCE MICHAEL JACKSON GUEST STARS AND GOO GOO DOLLS PERFORM — The series finale begins with the stars and executive producers bidding farewell to the famous zip code in a look back at the show’s many unforgettable moments. Then, in a memorable send-off, our favorite group from Beverly Hills will come together again after a traumatic event that makes them realize the importance of their relationships. Shenae Grimes, Tristan Wilds, AnnaLynne McCord, Matt Lanter, Jessica Lowndes. Jessica Stroup and Michael Steger star. Harry Sinclair directed the episode written by Lara Olsen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |