die verhaalijn van Annie kan me ook aan mijn reet roesten. Jen is ontzettend irritant en mag weer ophoepelen. Naomi was wel grappig maar werd na een tijdje ook irritant. Ade & Dixon waren wel leuk deze aflevering.quote:Op donderdag 8 maart 2012 10:36 schreef Starlie het volgende:
Mwah.... hij was wel leuk maar wat mij betreft niet bijzonder!
Heb zo het idee dat Silver en Liam iets gaan krijgen samen, wat best zou kunnen want Silver heeft Liam nog niet afgewerkt.
ik dacht precies hetzelfde!
Die griet van Liam mag er van mij uit, wat een kutkop heeft die griet + dito karakter! Wat ze nu precies van plan is is me nog steeds niet duidelijk.
blegh ik heb ook zo'n genoeg van haaren het is me ook totaal niet duidelijk wat ze nou wil. wil ze liam zijn geld afpakken, wil ze hem voor lul zetten, wil ze een ster van hem maken. heel vaag allemaal. en ze is ook ontzettend irritant
Tot nu toe wint Annie wel altijdquote:Op zondag 11 maart 2012 14:50 schreef Goofoyou het volgende:
Jen kan ik de meerderheid van de tijd niet uitstaan, maar soms heeft ze van die momenten dat ze toch wel enigszins sympathiek is. Annie blijft voor mij nog steeds irritant en de schrijvers maken Liam ook steeds minder leuk. Vraag me af wat zijn vriendin (wat is haar naam ook alweer?) van hem wil. Je zag duidelijk in de aflevering dat zij ziet dat Liam geen acteertalent is. Misschien doet ze het gewoon voor de prestige. Als Liam beroemd wordt, hangt zij aan zijn arm op de rode loperVind het wel leuk dat Adrianna iets tegen haar begint te krijgen. Ik vind het altijd leuk als mensen anderen willen ontmaskeren! Ik hoop trouwens niet dat er weer zon strijd tussen Annie en Naomi gaat ontstaan. Eerst Ethan, toen Liam en nu misschien wel die rijke jongen.
Ze is ziekelijk geobsedeerd over Liam. Het lijkt erop dat Silver haar volgende slachtoffer wordt en dat vind ik niet leuk.quote:Op woensdag 14 maart 2012 23:54 schreef loezzzje het volgende:
Ik heb de aflevering nog niet kunnen zien. Is er al wat meer duidelijk over wat die Vanessa wil?
Ik heb wel verwacht dat ze los zou gaan op Silver, maar het viel tegen.quote:Op zondag 25 maart 2012 07:53 schreef loezzzje het volgende:
Raj
Die Vanessa, ik kan er echt geen touw aan vast knopen. Wanneer verandert ze nou in een psychoIk heb echt geen idee wat zij toevoegt aan deze serie
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Eindelijk wat actie! En nu weten we dus gelijk wat ze wou![]()
quote:Op dinsdag 27 maart 2012 10:14 schreef loezzzje het volgende:
Volgende aflevering:Damn, ik kon het niet laten om te lezenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Eindelijk wat actie! En nu weten we dus gelijk wat ze wou
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 27 maart 2012 16:40 schreef loezzzje het volgende:
Nou weet ik waarschijnlijk ook wat haar plan was.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 27 maart 2012 16:51 schreef Starlie het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lijkt wel alsof ze geen verhaallijnen meer weten. Wordt echt wel een beetje belachelijk nu ja.quote:Op woensdag 28 maart 2012 12:34 schreef Karina het volgende:
Zou het niet tijd worden om een eind te breien aan de serie?
Ivy nietquote:Op woensdag 28 maart 2012 17:23 schreef Markeerstift het volgende:
Maar Liam heeft nu toch ook alle vrouwen gehad?
is gevolg van:quote:
Waarom gaan deze series vaak zonder problemen door naar een nieuw seizoen en andere goede series worden gecancled of moeten moeite doen om overeind te blijvenquote:Op woensdag 28 maart 2012 17:20 schreef loezzzje het volgende:
[..]
Lijkt wel alsof ze geen verhaallijnen meer weten. Wordt echt wel een beetje belachelijk nu ja.
Ik dacht dat Ivy en Liam ooit hadden gezoend en zij meer wilde en hij niet. Toen ging ze helemaal jaloers doen toen hij wat met Naomi had.quote:Op woensdag 28 maart 2012 19:14 schreef Markeerstift het volgende:
[..]
Ivy wel toch? Voor Dixon en na Naomi. Dat was de introductie van Ivy volgens mij zelfs.
Kan je je ook niet meer herinneren dat Ivy en Naomi gingen vechten op het strand?quote:Op woensdag 28 maart 2012 20:23 schreef loezzzje het volgende:
Dat van Ivy kan ik me niet meer herinneren. Weet niet eens meer wanneer ze erin kwam
Daar staat me nog wel iets van bij jaquote:Op woensdag 28 maart 2012 20:26 schreef Goofoyou het volgende:
[..]
Kan je je ook niet meer herinneren dat Ivy en Naomi gingen vechten op het strand?
Jaquote:Op woensdag 28 maart 2012 20:30 schreef loezzzje het volgende:
[..]
Daar staat me nog wel iets van bij jaOhja toen gingen ze vechten om Liam toch?
Ik ook nog maar heel vaagquote:Op woensdag 28 maart 2012 22:10 schreef SLP_ het volgende:
omg dat kan ik me echt niet meer herinneren
edit:
[ afbeelding ]
Eens, het slaat echt nergens meer opquote:Op woensdag 28 maart 2012 12:34 schreef Karina het volgende:
Zou het niet tijd worden om een eind te breien aan de serie?
best ergquote:Op woensdag 28 maart 2012 22:10 schreef SLP_ het volgende:
omg dat kan ik me echt niet meer herinneren
edit:
[ afbeelding ]
Ja ook voor de serie begon en in seizoen 2 heeft Ade met Teddy gezoend terwijl ze met Navid hadquote:Op woensdag 28 maart 2012 23:07 schreef loezzzje het volgende:
Teddy & Adrianna zijn ook exen ja. Dat was voor de serie begon, misschien is dat lichtroze?
Ja in seizoen 1 heeft Silver met Ethan gezoend terwijl ze iets met Dixon had.
Silver
Oh dat kan ik me dan weer niet herinnerenquote:Op donderdag 29 maart 2012 16:36 schreef Sooph het volgende:
[..]
Ja ook voor de serie begon en in seizoen 2 heeft Ade met Teddy gezoend terwijl ze met Navid had
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |