abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 8 maart 2012 @ 10:36:01 #51
125420 Starlie
a dirty mind is a joy forever
pi_108855772
Mwah.... hij was wel leuk maar wat mij betreft niet bijzonder!

Heb zo het idee dat Silver en Liam iets gaan krijgen samen, wat best zou kunnen want Silver heeft Liam nog niet afgewerkt...

Adriana is volgens mij flink aangekomen, heeft niet echt iets met de aflevering te maken maar viel me op ;) Alsnog zou ik een moord doen voor zo'n figuurtje.

Die griet van Liam mag er van mij uit, wat een kutkop heeft die griet + dito karakter! Wat ze nu precies van plan is is me nog steeds niet duidelijk.
pi_108856262
quote:
0s.gif Op donderdag 8 maart 2012 10:36 schreef Starlie het volgende:
Mwah.... hij was wel leuk maar wat mij betreft niet bijzonder!

Heb zo het idee dat Silver en Liam iets gaan krijgen samen, wat best zou kunnen want Silver heeft Liam nog niet afgewerkt.

ik dacht precies hetzelfde! :')

Die griet van Liam mag er van mij uit, wat een kutkop heeft die griet + dito karakter! Wat ze nu precies van plan is is me nog steeds niet duidelijk.

blegh ik heb ook zo'n genoeg van haar :r en het is me ook totaal niet duidelijk wat ze nou wil. wil ze liam zijn geld afpakken, wil ze hem voor lul zetten, wil ze een ster van hem maken. heel vaag allemaal. en ze is ook ontzettend irritant
die verhaalijn van Annie kan me ook aan mijn reet roesten. Jen is ontzettend irritant en mag weer ophoepelen. Naomi was wel grappig maar werd na een tijdje ook irritant. Ade & Dixon waren wel leuk deze aflevering.
pi_108858933
Was er een nieuwe aflevering? Jee, gemist.
Vanavond maar eens binnen halen dan.
pi_108859505
De aflevering was niet zo heel veel aan :N
pi_108969805
Jen kan ik de meerderheid van de tijd niet uitstaan, maar soms heeft ze van die momenten dat ze toch wel enigszins sympathiek is. Annie blijft voor mij nog steeds irritant en de schrijvers maken Liam ook steeds minder leuk. Vraag me af wat zijn vriendin (wat is haar naam ook alweer?) van hem wil. Je zag duidelijk in de aflevering dat zij ziet dat Liam geen acteertalent is. Misschien doet ze het gewoon voor de prestige. Als Liam beroemd wordt, hangt zij aan zijn arm op de rode loper :') Vind het wel leuk dat Adrianna iets tegen haar begint te krijgen. Ik vind het altijd leuk als mensen anderen willen ontmaskeren! Ik hoop trouwens niet dat er weer zon strijd tussen Annie en Naomi gaat ontstaan. Eerst Ethan, toen Liam en nu misschien wel die rijke jongen.
  zondag 11 maart 2012 @ 22:14:23 #56
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_108990392
quote:
0s.gif Op zondag 11 maart 2012 14:50 schreef Goofoyou het volgende:
Jen kan ik de meerderheid van de tijd niet uitstaan, maar soms heeft ze van die momenten dat ze toch wel enigszins sympathiek is. Annie blijft voor mij nog steeds irritant en de schrijvers maken Liam ook steeds minder leuk. Vraag me af wat zijn vriendin (wat is haar naam ook alweer?) van hem wil. Je zag duidelijk in de aflevering dat zij ziet dat Liam geen acteertalent is. Misschien doet ze het gewoon voor de prestige. Als Liam beroemd wordt, hangt zij aan zijn arm op de rode loper :') Vind het wel leuk dat Adrianna iets tegen haar begint te krijgen. Ik vind het altijd leuk als mensen anderen willen ontmaskeren! Ik hoop trouwens niet dat er weer zon strijd tussen Annie en Naomi gaat ontstaan. Eerst Ethan, toen Liam en nu misschien wel die rijke jongen.
Tot nu toe wint Annie wel altijd :P

Ik snap de hele verhaallijn met die vriendin van Liam ook niet helemaal. Ik heb echt geen enkel idee waar dit naar toe moet gaan of wat voor climax hier uit voort gaat komen. Ook wel eens leuk :P

Hoe Naomi en Jen dat feestje regelden vond ik trouwens wel lachen en Naomi zag er best goed uit in dat jurkje :9

Verder vond ik het niet echt een memorabele aflevering. Een beetje een filler.
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
pi_109113340
Wat een rotwijf is die Jen zeg. Vond het echt sneu voor Naomi. En die Vanesse, wanneer flikkert ze nou een end op? Blegh, verschrikkelijk :r
pi_109115797
Ik heb de aflevering nog niet kunnen zien. Is er al wat meer duidelijk over wat die Vanessa wil?
pi_109116683
quote:
0s.gif Op woensdag 14 maart 2012 23:54 schreef loezzzje het volgende:
Ik heb de aflevering nog niet kunnen zien. Is er al wat meer duidelijk over wat die Vanessa wil?
Ze is ziekelijk geobsedeerd over Liam. Het lijkt erop dat Silver haar volgende slachtoffer wordt en dat vind ik niet leuk.
  donderdag 15 maart 2012 @ 00:22:11 #60
130755 Kinga
versier hier
pi_109116708
Een van de schrijvers moet toch wel heftig geilen op die actrice die Silver speelt. Ze heeft verdomme ALLE mannelijke karakters gehad, en nu Liam. Dat is overduidelijk. WTF? Daarom zijn die tiener series van tegenwoordig zo slecht, totaal onrealistisch. Laat gewoon dat Annie-Liam lijntje in de achtergrond lopen... waarom moet er zo vaak gewisseld worden van relatie?

Hopelijk heb ik ongelijk en maken ze er een mooie vriendschap van tussen Silver en Liam, dat hebben we tenminste nog niet gezien...
  donderdag 15 maart 2012 @ 01:03:43 #61
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_109117474
Teddy en Silver was een mooie vriendschap, maar dat kon ook niet anders :P

Het grappige is werk dat als je naar de karakters kijkt je helemaal niet zo'n gevoel bij Silver hebt. Tenminste, ik niet.
Alle relaties die ze gehad heeft pakte ze ook redelijk serieus aan.
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
pi_109120890
Jen :r Vanessa :r

Zou Silver serieus weer een ex van iemand nemen? Ze weet hoe het met Adrianna is gegaan, ik denk dat Annie het ook niet zo leuk zou vinden als Silver straks met Liam gaat. Om maar niet te spreken over Vanessa :')
  donderdag 15 maart 2012 @ 09:45:45 #63
125420 Starlie
pi_109121019
Wat een kut is die Jen ook zeg... En dit alles voor een gozer die ze 1x gezien hebben... Lekker overdreven weer... Hoop trouwens dat die gozer homo is, dan kunnen we lachen :)

Hoop inderdaad ook dat Silver en Liam een mooie vriendschap krijgen maar dat betwijfel ik... Liam zijn gezicht sprak al boekdelen :9~

Gaan we trouwens nog iets horen van Navid en uhhmmm die ander die voor Annie de bak in is gegaan?! Navid mis ik niet maar die andere gozer vond ik wel leuk ookal weet ik zijn naam niet meer :D

Ben benieuwd hoelang de relatie tussen Adriana en Dixon nog stand houdt!
  zondag 18 maart 2012 @ 01:32:06 #64
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_109221043
Jen :r
Ik ben blij dat die voorlopig even weg is (waarschijnlijk) Echt te slecht voor woorden wat ze doet...
Naomi daarintegen wat wel lachen :D

Waarom zegt Dixon niet gewoon tegen Adrianna wat hem verteld is? Hij heeft geen ja gezegd tegen die mensen dus ze kunnen gewoon overleggen hoe ze dit gaan aanpakken.
Daarnaast natuurlijk een beetje belachelijk dat Ade niet kon optreden. Slecht uitgewerkt.

Ik denk dat Silver en Liam voorlopig gewoon een leuke vriendschap hebben. Ook wel eens leuk voor Silver. Misschien eens wat minder drama. :P
pi_109431916
Raj :'(
pi_109482482
Raj ;(

Die Vanessa, ik kan er echt geen touw aan vast knopen. Wanneer verandert ze nou in een psycho _O- Ik heb echt geen idee wat zij toevoegt aan deze serie :')
  zondag 25 maart 2012 @ 10:23:35 #67
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_109483659
quote:
0s.gif Op zondag 25 maart 2012 07:53 schreef loezzzje het volgende:
Raj ;(

Die Vanessa, ik kan er echt geen touw aan vast knopen. Wanneer verandert ze nou in een psycho _O- Ik heb echt geen idee wat zij toevoegt aan deze serie :')
Ik heb wel verwacht dat ze los zou gaan op Silver, maar het viel tegen.
Btw Silver zag er goed uit in deze aflevering. Hopelijk krijgt ze weer lang haar. Staat haar veel beter :)
pi_109559184
Volgende aflevering:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Eindelijk wat actie! En nu weten we dus gelijk wat ze wou :P
  dinsdag 27 maart 2012 @ 10:33:26 #69
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_109559693
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 maart 2012 10:14 schreef loezzzje het volgende:
Volgende aflevering:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Eindelijk wat actie! En nu weten we dus gelijk wat ze wou :P
Damn, ik kon het niet laten om te lezen :(
pi_109572192
Nou weet ik waarschijnlijk ook wat haar plan was.

SPOILER
  dinsdag 27 maart 2012 @ 16:51:03 #71
125420 Starlie
pi_109572596
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 maart 2012 16:40 schreef loezzzje het volgende:
Nou weet ik waarschijnlijk ook wat haar plan was.

SPOILER
SPOILER
pi_109574583
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 maart 2012 16:51 schreef Starlie het volgende:

[..]

SPOILER
_O-

SPOILER
  dinsdag 27 maart 2012 @ 18:29:56 #73
197057 Blistering
Gooner Pride
pi_109575918
Het is net een soap. Oh wacht :7
Science adjusts its views based on what's observed, faith is the denial of observation so that belief can be preserved.
pi_109601639
Wat een aflevering weer :')

SPOILER
  Moderator woensdag 28 maart 2012 @ 12:34:13 #75
9859 crew  Karina
Woman
pi_109603060
Zou het niet tijd worden om een eind te breien aan de serie?
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
  woensdag 28 maart 2012 @ 13:02:41 #76
130755 Kinga
versier hier
pi_109603821
Ja hoor, Liam en Silver |:(
pi_109605714
Blij dat die Vanessa weg is *O*
pi_109614514
quote:
99s.gif Op woensdag 28 maart 2012 12:34 schreef Karina het volgende:
Lijkt wel alsof ze geen verhaallijnen meer weten. Wordt echt wel een beetje belachelijk nu ja.
pi_109614649
Maar Liam heeft nu toch ook alle vrouwen gehad?
pi_109614683
quote:
0s.gif Op woensdag 28 maart 2012 17:23 schreef Markeerstift het volgende:
Maar Liam heeft nu toch ook alle vrouwen gehad?
Ivy niet :P
pi_109614881
En Ade ook niet. Volgens mij heeft Silver nu wel alle mannen gehad.

:N
pi_109615990
quote:
0s.gif Op woensdag 28 maart 2012 13:02 schreef Kinga het volgende:
Ja hoor, Liam en Silver |:(
is gevolg van:

quote:
1s.gif Op woensdag 28 maart 2012 17:20 schreef loezzzje het volgende:

[..]

Lijkt wel alsof ze geen verhaallijnen meer weten. Wordt echt wel een beetje belachelijk nu ja.
Waarom gaan deze series vaak zonder problemen door naar een nieuw seizoen en andere goede series worden gecancled of moeten moeite doen om overeind te blijven :(
Maar Caleb vind ik eigenlijk wel interessant.
pi_109618951
quote:
0s.gif Op woensdag 28 maart 2012 17:24 schreef SLP_ het volgende:

[..]

Ivy niet :P
Ivy wel toch? Voor Dixon en na Naomi. Dat was de introductie van Ivy volgens mij zelfs.
pi_109619778
quote:
0s.gif Op woensdag 28 maart 2012 19:14 schreef Markeerstift het volgende:

[..]

Ivy wel toch? Voor Dixon en na Naomi. Dat was de introductie van Ivy volgens mij zelfs.
Ik dacht dat Ivy en Liam ooit hadden gezoend en zij meer wilde en hij niet. Toen ging ze helemaal jaloers doen toen hij wat met Naomi had.
pi_109622662
Dat van Ivy kan ik me niet meer herinneren. Weet niet eens meer wanneer ze erin kwam :P
pi_109622860
quote:
1s.gif Op woensdag 28 maart 2012 20:23 schreef loezzzje het volgende:
Dat van Ivy kan ik me niet meer herinneren. Weet niet eens meer wanneer ze erin kwam :P
Kan je je ook niet meer herinneren dat Ivy en Naomi gingen vechten op het strand? :P
pi_109623075
quote:
0s.gif Op woensdag 28 maart 2012 20:26 schreef Goofoyou het volgende:

[..]

Kan je je ook niet meer herinneren dat Ivy en Naomi gingen vechten op het strand? :P
Daar staat me nog wel iets van bij ja :P Ohja toen gingen ze vechten om Liam toch?
pi_109623224
quote:
1s.gif Op woensdag 28 maart 2012 20:30 schreef loezzzje het volgende:

[..]

Daar staat me nog wel iets van bij ja :P Ohja toen gingen ze vechten om Liam toch?
Ja :P Ivy was toen dat meisje dat Liam kende en hem van Naomi wilde afpakken. En Ivy werd toen surfmaatjes met Liam ofzo en Naomi werd weer jaloers etc. etc. En uiteindelijk gaf Ivy het op waaant...geen idee :') Werd ze toen niet verliefd op Dixon ofzo?
pi_109623506
Ik heb geen flauw idee meer _O-
pi_109629915
omg dat kan ik me echt niet meer herinneren :')

edit:

:')
pi_109630059
quote:
0s.gif Op woensdag 28 maart 2012 22:10 schreef SLP_ het volgende:

edit:

[ afbeelding ]

Ik ook nog maar heel vaag :P
pi_109630175
quote:
99s.gif Op woensdag 28 maart 2012 12:34 schreef Karina het volgende:
Eens, het slaat echt nergens meer op :')
pi_109630293
Hmm zoals ik het ff snel bekijk heeft elke dame 2 heren gehad behalve Silver, die heeft ze allemaal gehad :') Wat een slet zeg _O-
pi_109630855
Huh? Has Silver met Ethan?! Dat kan ik me dus écht niet herinneren!
En Teddy/ Adrianna? Wat betekent die lichtroze streep?
pi_109634012
Teddy & Adrianna zijn ook exen ja. Dat was voor de serie begon, misschien is dat lichtroze?

Ja in seizoen 1 heeft Silver met Ethan gezoend terwijl ze iets met Dixon had.

Silver :N
pi_109640794
quote:
0s.gif Op woensdag 28 maart 2012 22:10 schreef SLP_ het volgende:

edit:

[ afbeelding ]

best erg :')
pi_109658590
quote:
0s.gif Op woensdag 28 maart 2012 23:07 schreef loezzzje het volgende:
Teddy & Adrianna zijn ook exen ja. Dat was voor de serie begon, misschien is dat lichtroze?

Ja in seizoen 1 heeft Silver met Ethan gezoend terwijl ze iets met Dixon had.

Silver :N
Ja ook voor de serie begon en in seizoen 2 heeft Ade met Teddy gezoend terwijl ze met Navid had :P
pi_109661383
quote:
0s.gif Op donderdag 29 maart 2012 16:36 schreef Sooph het volgende:

[..]

Ja ook voor de serie begon en in seizoen 2 heeft Ade met Teddy gezoend terwijl ze met Navid had :P
Oh dat kan ik me dan weer niet herinneren :P
pi_109662482
wel chill, als je seks wil met silver, hoef je alleen maar vrienden met haar te worden blijkbaar :')
  maandag 2 april 2012 @ 00:10:57 #100
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_109789649
Ik vond het wel een redelijke aflevering trouwens.
Het is wel opvallend dat Silver eigenlijk de grote slet is, maar dat gevoel heb ik helemaal niet bij haar.

eigenlijk moeten de kortstondige liefdes er ook nog even bij staan. Dan kom je op een nog schrikbarender aantal :P

ik heb trouwens het idee dat Adrianna met de aflevering dikker wordt, maar dat kan aan mij liggen. :?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')