Ik zie eigenlijk geen verschil. In mijn ogen is ze gewoon zo dun als ze altijd wasquote:Op maandag 2 april 2012 00:10 schreef Komakie het volgende:
ik heb trouwens het idee dat Adrianna met de aflevering dikker wordt, maar dat kan aan mij liggen.
Hmmm ok kan aan mij liggen.quote:Op maandag 2 april 2012 00:22 schreef Goofoyou het volgende:
[..]
Ik zie eigenlijk geen verschil. In mijn ogen is ze gewoon zo dun als ze altijd was
Ja dat zei ik een tijdje terug inderdaad ook al, zeker in de laatste aflevering viel het heel erg op! Ze zal alsnog gewoon slank zijn maar is wel aangekomen.quote:Op maandag 2 april 2012 00:10 schreef Komakie het volgende:
ik heb trouwens het idee dat Adrianna met de aflevering dikker wordt, maar dat kan aan mij liggen.
Ik heb ook het idee dat ze wat voller is...quote:Op maandag 2 april 2012 10:31 schreef Starlie het volgende:
[..]
Ja dat zei ik een tijdje terug inderdaad ook al, zeker in de laatste aflevering viel het heel erg op! Ze zal alsnog gewoon slank zijn maar is wel aangekomen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 25 april 2012 18:38 schreef loezzzje het volgende:
Silver & Liam is echt het slechtste koppel ooit!Totaal geen chemistry.
Oh nee, net de promo gekekenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik vind Annie en Liam nog steeds het leukst samenquote:Op donderdag 3 mei 2012 00:04 schreef loezzzje het volgende:
Oh oh, Annie is er gloeiend bij.
Die triangle tussen Navid/Silver/Liam wordt je toch gek van? Liam en zij passen totaal niet bij elkaar dus waar hebben we het over
Ik ben ook nog steeds voor Annie & Liamquote:Op donderdag 3 mei 2012 13:25 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik vind Annie en Liam nog steeds het leukst samen
Silver is gewoon een slet
Annie vind ik nu echt zó vervelendquote:Op woensdag 9 mei 2012 13:38 schreef Markeerstift het volgende:
Liam is een soort Serena van 90210 geworden. Steeds houdt ie helemaal van zo'n meisje maar als het dan voorbij is komt ie meteen al de nieuwe liefde van zijn leven tegen. Behoorlijk ongeloofwaardig.
Allleen de karakterontwikkeling van Dixon en Naomi zijn nog geloofwaardig eigenlijk. Adriana had er allang uit gemoeten want na wat zij heeft geflikt kan ik me niet voorstellen dat je haar ooit nog vertrouwd. Annie had nooit een prostituee moeten zijn (want waarom moest zij voor al het geld opdraaien en niet meer haar ouders?). Silver had moeten stoppen met daten van castleden na Teddy.
Koppels die ik het leukst vind zijn:
Annie & Liam
Dixon & alto silver"
Ivy en Raj
Naomi en Austin (al mag Max ook nog)
Navid heb ik verder nooit een leuk personage gevonden maar hij hoort wel bij Adriana.
Ja. Naomi is nu een van m'n favoriete personages. Grappig eigenlijk, aangezien zij de reden was dat ik deze serie in eerste instantie geeneens wilde volgen. In het begon was ze echt te overdreven verwaand vond ik (ik had promo's gezien) en dat kon ik gewoon niet aanzienquote:Op woensdag 9 mei 2012 14:03 schreef Koningin het volgende:
Het verhaal om Diego boeit me ook niet.
Het meeste respect heb ik nog altijd voor Naomie, vind haar het leukst met Austin.
Verder Liam en Annie, hij wordt wel ongeloofwaardig.
Beide vragen worden pas volgend seizoen beantwoordquote:Op woensdag 16 mei 2012 11:47 schreef loezzzje het volgende:
Kan nog niet kijken maar heb al wel het een en ander gelezen.
Silverheeft ze ook echt sex met Teddy of gebruikt ze zijn sperma gewoon?
Is Dixon dood? Heb het nog niet gezien maar op internet zeggen ze dat hij dat nooit overleefd kan hebben.
Zal wel bizar zijn als hij het ongeluk heeft overleefdquote:Op woensdag 16 mei 2012 11:47 schreef loezzzje het volgende:
Kan nog niet kijken maar heb al wel het een en ander gelezen.
Silverheeft ze ook echt sex met Teddy of gebruikt ze zijn sperma gewoon?
Is Dixon dood? Heb het nog niet gezien maar op internet zeggen ze dat hij dat nooit overleefd kan hebben.
Dit dus jaquote:Op vrijdag 18 mei 2012 19:55 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Zal wel bizar zijn als hij het ongeluk heeft overleefd
Volgens mij was dat zelfs dit seizoen. Was dat niet voor de winterbreak?quote:Op vrijdag 18 mei 2012 21:00 schreef Goofoyou het volgende:
90210 wordt de nieuwe GG.
Ik snapte ook niet echt niet hoe ze die vrachtwagen niet hadden zien aankomen. Trouwens, dit is toch de 2e keer dat de finale met een verkeersongeluk eindigt. Vorig seizoen was het Liam, nu Dixon
Ik vond het een Glee kopietjequote:Op vrijdag 18 mei 2012 20:25 schreef Markeerstift het volgende:
Ik schrok een beetje toen ik Vanessa zag. Meer dan toen Dixons' auto werd geraakt
Ik ook. Vooral omdat ik Vanessa gruwelijk vervelend vindquote:Op vrijdag 18 mei 2012 20:25 schreef Markeerstift het volgende:
Ik schrok een beetje toen ik Vanessa zag. Meer dan toen Dixons' auto werd geraakt
Die is bij zijn vader gaan wonen.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 13:23 schreef Sasman het volgende:
Trouwens waar is Ethan naar toe in seizoen 2?
Waarom ging die acteur er eigk uit? Of wilden ze een stoerdere jongen erin (Liam) en was Ethan te doorsnee?quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |