abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator donderdag 2 februari 2012 @ 07:16:31 #26
9859 crew  Karina
Woman
pi_107506243
quote:
1s.gif Op donderdag 2 februari 2012 07:01 schreef loezzzje het volgende:

[..]

Oh das beter!

En idd, ik begin de karakters ook een beetje beu te raken. Wat was dat nou waardoor het overal op de weg zo druk was? Carmageddon? :?
Dat laatste snapte ik ook niet, ik moest steeds aan een computerspelletje denken. Misschien zoiets als wat je in Frankrijk hebt in de zomer, zwarte zaterdag?

Ik mis Max, die vond ik zo leuk met Naomi.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_107506520
quote:
99s.gif Op donderdag 2 februari 2012 07:16 schreef Karina het volgende:

[..]

Dat laatste snapte ik ook niet, ik moest steeds aan een computerspelletje denken. Misschien zoiets als wat je in Frankrijk hebt in de zomer, zwarte zaterdag?
Ja, toen ik het googelde kreeg ik ook alleen maar dat computerspel te zien.
  donderdag 2 februari 2012 @ 09:27:19 #28
125420 Starlie
a dirty mind is a joy forever
pi_107507640
Zo te zien is Carmageddon een autovrije dag in LA

http://www.google.nl/sear(...)p0gqT7awLM-WOof_nZIO
pi_107507772
quote:
0s.gif Op donderdag 2 februari 2012 09:27 schreef Starlie het volgende:

maar het was juist harstikke druk op de weg :?
pi_107508295
quote:
0s.gif Op donderdag 2 februari 2012 09:27 schreef Starlie het volgende:

Dat dacht ik dus ook maar het was idd hartstikke druk op de weg.

En bij die foto staat 15 juli, zou het dan meerdere keren per jaar zijn? Want bij 90210 is het net kerstvakantie geweest toch? Dat zou dan ook een foutje zijn :P
  donderdag 2 februari 2012 @ 10:02:28 #31
125420 Starlie
a dirty mind is a joy forever
pi_107508383
Maar misschien was het heel druk op de weg omdat iedereen zijn auto buiten LA moest parkeren... :D Of omdat ze allemaal nog snel boodschappen moesten doen...
Of..... of..... Want Liam zei toch ook iets van dat er niemand thuis was dus ook wel niemand zou komen naar zijn heropening?!
pi_107508917
Ze gingen misschien allemaal de stad uit omdat ze in LA niet mogen rijden. Dat zou wel een mogelijkheid kunnen zijn ja.
  zaterdag 4 februari 2012 @ 01:50:46 #33
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_107585285
Kortom, een beetje vaag.

Ik vond het wel dom van Silver en Adrianna om het zo op te lossen. Lekker handig om die gast zo voor het blok te zetten. Dat kon niet goed gaan.

Ik vind Austin wel lachen. Brengt een beetje leven in de brouwerij. Zou jammer zijn als hij er uit gaat. Ik denk het eerlijk gezegd niet. Ik zou het wel raar vinden dat iemand een half jaar lang helemaal verweven in de serie raakt en dan ineens eruit gaat.
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
pi_107653857
Annie raakt ook altijd meer in de problemen zeg :P Dan wil ze een keer de waarheid vertellen, omdat ze alle leugens zat is, wordt het alsnog niet gedaan. Vraag me trouwens ook af of Austin er nog in blijft. Lijkt me toch wel of niet. Ik begin die Vanessa meer te mogen, maar ik vertrouw haar personage nog steeds niet voor honderd procent. En ik merkte bij het voorstukje van deze aflevering weer op wat ik nog over de vorige aflevering wilde zeggen. Die achtergrond (blauwe lucht/ zee) van het balkon waarop Austin en Dixon zaten is zó nep gemaakt. Had wel beter gekund denk ik. Het leek wel of ik de eerste aflevering van Ringer zat te kijken met die slechte neppe achtergrond :P Maarja, gelukkig komt die balkon-achtergrond niet zo vaak voor, anders zou ik het echt wel storend vinden.
pi_107658798
quote:
0s.gif Op zondag 5 februari 2012 22:32 schreef Goofoyou het volgende:
Annie raakt ook altijd meer in de problemen zeg :P Dan wil ze een keer de waarheid vertellen, omdat ze alle leugens zat is, wordt het alsnog niet gedaan. Vraag me trouwens ook af of Austin er nog in blijft. Lijkt me toch wel of niet. Ik begin die Vanessa meer te mogen, maar ik vertrouw haar personage nog steeds niet voor honderd procent. En ik merkte bij het voorstukje van deze aflevering weer op wat ik nog over de vorige aflevering wilde zeggen. Die achtergrond (blauwe lucht/ zee) van het balkon waarop Austin en Dixon zaten is zó nep gemaakt. Had wel beter gekund denk ik. Het leek wel of ik de eerste aflevering van Ringer zat te kijken met die slechte neppe achtergrond :P Maarja, gelukkig komt die balkon-achtergrond niet zo vaak voor, anders zou ik het echt wel storend vinden.
Omg bij Ringer toen ze op die boot zaten :') Wat verschrikkelijk was dat zeg, kreeg plaatsvervangende schaamte :P
pi_107780887
Volgende aflevering pas over 4 weken :{

ik vind die Vanessa toch zo irritant, en ze is iets van plan maar wat? Misschien wil ze Liam veel geld laten verdienen en het dan afpakken ofzo?

En ik dacht dat Raj terugkwam deze aflevering? Die ene jongen leek er wel op :P
  Moderator donderdag 9 februari 2012 @ 09:07:20 #37
9859 crew  Karina
Woman
pi_107780936
quote:
0s.gif Op donderdag 9 februari 2012 09:03 schreef loezzzje het volgende:
Volgende aflevering pas over 4 weken :{

ik vind die Vanessa toch zo irritant, en ze is iets van plan maar wat? Misschien wil ze Liam veel geld laten verdienen en het dan afpakken ofzo?

En ik dacht dat Raj terugkwam deze aflevering? Die ene jongen leek er wel op :P
Ik zat te denken dat Vanessa, Liam op een of andere manier ontzettend voor schut wil zetten, maar waarom?
niet zo tof doen
pi_107780986
quote:
99s.gif Op donderdag 9 februari 2012 09:07 schreef Karina het volgende:

[..]

Ik zat te denken dat Vanessa, Liam op een of andere manier ontzettend voor schut wil zetten, maar waarom?
Ik snap er ook niks van. Ze is in ieder geval wel iets van plan, dat kun je zo merken!
  Moderator donderdag 9 februari 2012 @ 09:10:41 #39
9859 crew  Karina
Woman
pi_107780998
quote:
1s.gif Op donderdag 9 februari 2012 09:09 schreef loezzzje het volgende:

[..]

Ik snap er ook niks van. Ze is in ieder geval wel iets van plan, dat kun je zo merken!
Ik dacht al meteen dat ze die griet die in het water lag had betaald, ze had wel mazzel dat Liam erachteraan sprong en niet een ander trouwens.
niet zo tof doen
pi_107781980
Ja dat wist ik gelijk. Ik dacht eigenlijk dat het Vanessa zelf was maar idd toen dacht ik oh die heeft ze betaald ofzo.
  zaterdag 11 februari 2012 @ 01:37:23 #41
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_107852032
quote:
0s.gif Op donderdag 9 februari 2012 09:56 schreef loezzzje het volgende:
Ja dat wist ik gelijk. Ik dacht eigenlijk dat het Vanessa zelf was maar idd toen dacht ik oh die heeft ze betaald ofzo.
Dat dacht ik ook eerst, maar zo voor de hand liggend was het uiteindelijk gelukkig niet :P
Wat ze van plan is ben ik ook wel benieuwd naar. Ik vind het nog wel een beetje vaag. Wel leuk dat er een duidelijke verhaallijn is die langere tijd duurt.

Naomi was wel weer grappig, hoewel die uitspatting waarmee ze het feestje beeindigde niet helemaal reeël vond. Zeker niet dat daarna die brit en zijn dochter tot inkeer kwamen.

Dixon en Adrianna doen me totaal niets. Het kan me niet boeien wat die 2 van elkaar vinden. Er is totaal geen chemie voor mijn gevoel. Adrianna zag er verder wel goed uit trouwens ;)
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
pi_107856277
Het was ook heel erg nep dat dat meisje zo ver in het water zat. Niet logisch als je van de brug afvalt. Vind het trouwens vervelend dat die zus van Naomi er weer is. Echt irritant dat zij denkt dat ze zomaar even kan opdagen met haar 'Jacque' :')

Leuk trouwens dat die ene skater Garett van Pretty Little Liars is. Hopelijk mag ik hem hier meer als acteur, maarja hij speelt gewoon van die rollen waar hij vervelend moet doen :P

Liam was ook wel voorspelbaar met zijn klunzige gedoe voor de camera. Dat hadden we volgensmij wel eens eerder gezien, alleen weet ik niet meer wanneer. Ben benieuwd wat de bedoeling is van Vanessa. Lijkt bijna wel alsof ze gewoon wil meeliften op de roem van Liam en hem dus zo populair mogelijk wil maken.
pi_107856688
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 februari 2012 12:13 schreef Goofoyou het volgende:

Leuk trouwens dat die ene skater Garett van Pretty Little Liars is. Hopelijk mag ik hem hier meer als acteur, maarja hij speelt gewoon van die rollen waar hij vervelend moet doen :P
Was dat Garrett? :o ik had het helemaal niet in de gaten :') ik had wel de hele tijd het gevoel dat ik hem kende maar kon hem niet plaatsen :')

Ik herken hem natuurlijk niet zonder uniform :P
pi_107857895
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 februari 2012 12:33 schreef loezzzje het volgende:

[..]

Was dat Garrett? :o ik had het helemaal niet in de gaten :') ik had wel de hele tijd het gevoel dat ik hem kende maar kon hem niet plaatsen :')

Ik herken hem natuurlijk niet zonder uniform :P
Haha, dat was hij ja. Ik maak er een soort van 'sport' van om acteurs/ actrices te herkennen in andere series :P Ook gewoon leuk om ze eens in een andere rol te zien. Hij is hier in deze serie wel wat sympathieker dan in PLL!
pi_107859064
Sympathiek wil ik het niet noemen dat hij die hele gallery had getrashed _O-

Normaal gesproken zie ik het ook wel gelijk, mijn moeder zegt ook heel vaak; jij kent ook iedereen :') maar nu had ik het niet in de gaten :P
pi_107974657
Nouja, sympathieker in de zin van dat hij waarschijnlijk geen potentiële moordenaar is :') :P Misschien was 'sympathieker' niet het goede woord :P
pi_107993764
Ik was vergeten dat het 6 maart pas weer komt :{

Gelukkig komt Switched At Birth wel, hebben we tenminste nog iets te kijken :P
pi_108797408
Morgen weer :) gelukkig want alle shows met hiatus, er blijft niks over om te kijken :')
pi_108800422
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 maart 2012 21:05 schreef loezzzje het volgende:
Morgen weer :) gelukkig want alle shows met hiatus, er blijft niks over om te kijken :')
Ja precies. Volg nu nog maar de helft, maar gelukkig komt er vanaf deze week om de twee weken weer eentje bij. Ik ben trouwens al weer helemaal vergeten waar 90210 over gaat :') :P
pi_108801667
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 maart 2012 22:00 schreef Goofoyou het volgende:

[..]

Ja precies. Volg nu nog maar de helft, maar gelukkig komt er vanaf deze week om de twee weken weer eentje bij. Ik ben trouwens al weer helemaal vergeten waar 90210 over gaat :') :P
Ik moet ook nog even een paar stukjes van de vorige aflevering terug kijken :')
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')