Dat laatste snapte ik ook niet, ik moest steeds aan een computerspelletje denken. Misschien zoiets als wat je in Frankrijk hebt in de zomer, zwarte zaterdag?quote:Op donderdag 2 februari 2012 07:01 schreef loezzzje het volgende:
[..]
Oh das beter!
En idd, ik begin de karakters ook een beetje beu te raken. Wat was dat nou waardoor het overal op de weg zo druk was? Carmageddon?
Ja, toen ik het googelde kreeg ik ook alleen maar dat computerspel te zien.quote:Op donderdag 2 februari 2012 07:16 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat laatste snapte ik ook niet, ik moest steeds aan een computerspelletje denken. Misschien zoiets als wat je in Frankrijk hebt in de zomer, zwarte zaterdag?
maar het was juist harstikke druk op de wegquote:Op donderdag 2 februari 2012 09:27 schreef Starlie het volgende:
Zo te zien is Carmageddon een autovrije dag in LA
http://www.google.nl/sear(...)p0gqT7awLM-WOof_nZIO
Dat dacht ik dus ook maar het was idd hartstikke druk op de weg.quote:Op donderdag 2 februari 2012 09:27 schreef Starlie het volgende:
Zo te zien is Carmageddon een autovrije dag in LA
http://www.google.nl/sear(...)p0gqT7awLM-WOof_nZIO
Omg bij Ringer toen ze op die boot zatenquote:Op zondag 5 februari 2012 22:32 schreef Goofoyou het volgende:
Annie raakt ook altijd meer in de problemen zegDan wil ze een keer de waarheid vertellen, omdat ze alle leugens zat is, wordt het alsnog niet gedaan. Vraag me trouwens ook af of Austin er nog in blijft. Lijkt me toch wel of niet. Ik begin die Vanessa meer te mogen, maar ik vertrouw haar personage nog steeds niet voor honderd procent. En ik merkte bij het voorstukje van deze aflevering weer op wat ik nog over de vorige aflevering wilde zeggen. Die achtergrond (blauwe lucht/ zee) van het balkon waarop Austin en Dixon zaten is zó nep gemaakt. Had wel beter gekund denk ik. Het leek wel of ik de eerste aflevering van Ringer zat te kijken met die slechte neppe achtergrond
Maarja, gelukkig komt die balkon-achtergrond niet zo vaak voor, anders zou ik het echt wel storend vinden.
Ik zat te denken dat Vanessa, Liam op een of andere manier ontzettend voor schut wil zetten, maar waarom?quote:Op donderdag 9 februari 2012 09:03 schreef loezzzje het volgende:
Volgende aflevering pas over 4 weken
ik vind die Vanessa toch zo irritant, en ze is iets van plan maar wat? Misschien wil ze Liam veel geld laten verdienen en het dan afpakken ofzo?
En ik dacht dat Raj terugkwam deze aflevering? Die ene jongen leek er wel op
Ik snap er ook niks van. Ze is in ieder geval wel iets van plan, dat kun je zo merken!quote:Op donderdag 9 februari 2012 09:07 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik zat te denken dat Vanessa, Liam op een of andere manier ontzettend voor schut wil zetten, maar waarom?
Ik dacht al meteen dat ze die griet die in het water lag had betaald, ze had wel mazzel dat Liam erachteraan sprong en niet een ander trouwens.quote:Op donderdag 9 februari 2012 09:09 schreef loezzzje het volgende:
[..]
Ik snap er ook niks van. Ze is in ieder geval wel iets van plan, dat kun je zo merken!
Dat dacht ik ook eerst, maar zo voor de hand liggend was het uiteindelijk gelukkig nietquote:Op donderdag 9 februari 2012 09:56 schreef loezzzje het volgende:
Ja dat wist ik gelijk. Ik dacht eigenlijk dat het Vanessa zelf was maar idd toen dacht ik oh die heeft ze betaald ofzo.
Was dat Garrett?quote:Op zaterdag 11 februari 2012 12:13 schreef Goofoyou het volgende:
Leuk trouwens dat die ene skater Garett van Pretty Little Liars is. Hopelijk mag ik hem hier meer als acteur, maarja hij speelt gewoon van die rollen waar hij vervelend moet doen
Haha, dat was hij ja. Ik maak er een soort van 'sport' van om acteurs/ actrices te herkennen in andere seriesquote:Op zaterdag 11 februari 2012 12:33 schreef loezzzje het volgende:
[..]
Was dat Garrett?ik had het helemaal niet in de gaten
ik had wel de hele tijd het gevoel dat ik hem kende maar kon hem niet plaatsen
Ik herken hem natuurlijk niet zonder uniform
Ja precies. Volg nu nog maar de helft, maar gelukkig komt er vanaf deze week om de twee weken weer eentje bij. Ik ben trouwens al weer helemaal vergeten waar 90210 over gaatquote:Op dinsdag 6 maart 2012 21:05 schreef loezzzje het volgende:
Morgen weergelukkig want alle shows met hiatus, er blijft niks over om te kijken
Ik moet ook nog even een paar stukjes van de vorige aflevering terug kijkenquote:Op dinsdag 6 maart 2012 22:00 schreef Goofoyou het volgende:
[..]
Ja precies. Volg nu nog maar de helft, maar gelukkig komt er vanaf deze week om de twee weken weer eentje bij. Ik ben trouwens al weer helemaal vergeten waar 90210 over gaat![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |