abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_107247168

90210 begint met de aankomst van de familie Wilson in Los Angeles. Zij verruilen het platteland van Kansas
voor een nieuw leven in Beverly Hills. Vader Harry is de nieuwe rector van West Beverly High School. Hij is
getrouwd met Debbie en samen hebben ze twee kinderen, tieners Annie en Dixon, die geadopteerd is.

Cast

Dixon Wilson - Tristan Wilds
Annie Wilson - Shenae Grimes
Debbie Wilson - Lori Loughlin
Adrianna Tate-Duncan - Jessica Lowndes
Navid Shirazi - Michael Steger
Liam Court - Matt Lanter
Naomi Clark - AnnaLynne McCord
Erin Silver - Jessica Stroup
Ivy Sullivan - Gillian Zinser
Ryan Matthews - Ryan Eggold
Teddy Montgomery - Trevor Donovan

Links

Officiële site
Wikipedia
IMDB

Vorige topics

[USA] 90210 #1
[USA] 90210 #2
[USA] 90210 #3

[ Bericht 0% gewijzigd door Koningin op 26-01-2012 10:20:19 ]
pi_107247210
Ik sloot het vorige deel door te zeggen dat ik die Vanessa van Liam nog steeds niet vertrouw...
  Moderator donderdag 26 januari 2012 @ 08:30:58 #3
9859 crew  Karina
Woman
pi_107247309
quote:
0s.gif Op donderdag 26 januari 2012 08:25 schreef Koningin het volgende:
Ik sloot het vorige deel door te zeggen dat ik die Vanessa van Liam nog steeds niet vertrouw...
Die is toch ook niet te vertrouwen? Zij had hem aangereden (heb de aflevering van deze week nog niet gezien).
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_107247373
quote:
99s.gif Op donderdag 26 januari 2012 08:30 schreef Karina het volgende:

[..]

Die is toch ook niet te vertrouwen? Zij had hem aangereden (heb de aflevering van deze week nog niet gezien).
Na de aflevering van deze week vertrouw ik haar nog steeds niet...
pi_107247749
Vanessa -O-
Wanneer verdwijnt ze weer?
pi_107248480
Ik vind haar zelf heel irritant dus automatisch ook haar personages :P en ik geloof dus geen zak van wat ze Liam allemaal verteld. Iedereen zegt dat een fake id geen big deal is maar volgens mij had deze er wel 5 :')

Goed dat Navid het aan Ade verteld anders heeft hij het straks weer gedaan! En Silver is zo dom bezig he, dit komt heus wel een keer uit hoor :{
pi_107249186
Ik vond de serie eigenlijk veel leuker toen er nog docenten en ouders waren eigenlijk :').
pi_107249571
De actrice was zo leuk in de The Vampire Diaries...maar goed.

Zal Naomi nog bij Austin komen? Vond het country muziek gedeelte wel grappig.
pi_107249694
quote:
0s.gif Op donderdag 26 januari 2012 10:22 schreef Koningin het volgende:
De actrice was zo leuk in de The Vampire Diaries...maar goed.

Zal Naomi nog bij Austin komen? Vond het country muziek gedeelte wel grappig.
Ja in The Vampire Diaries was ze zeker leuk!
pi_107249913
quote:
0s.gif Op donderdag 26 januari 2012 10:22 schreef Koningin het volgende:
Vond het country muziek gedeelte wel grappig.
En toen naderhand Navid ook en Ade; oh no, not you too!

_O-
pi_107345019
quote:
1s.gif Op donderdag 26 januari 2012 10:35 schreef loezzzje het volgende:

[..]

En toen naderhand Navid ook en Ade; oh no, not you too!

_O-
Hahaha jaa dat met die countrymuziek was wel grappig ja! En blegh, volgensmij heb ik het hier al een keer gezegd: ik vind Annie tegenwoordig echt zó onuitstaanbaar. De hele tijd vanalles verpesten voor haarzelf, zich met iedereen bemoeien en dan vooral Liam. En dan te bedenken dat ze in het eerste seizoen een van mijn favoriete personages was.

Ik vind het goed dat Navid Adrianna de waarheid vertelt. Leuke afwisseling met al die leugens de hele tijd :') Weetje, op het moment toen Vanessa en Liam bij haar huis stonden, dacht ik eerst dat ze misschien zou gaan vertellen dat ze in scheiding lag en ze een dochter Macy had. Weet niet of meerderen dit dachten? Ik dacht echt van 'dit kan er ook wel bij', maar gelukkig niet, anders zou het misschien nóg onrealistischer worden :P Ik ben trouwens nog steeds van mening dat Vanessa niet de hele waarheid heeft verteld, dus ik ben benieuwd naar wat er nog gaat komen. En over de promo van 4x15:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  zaterdag 28 januari 2012 @ 23:41:42 #12
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_107345651
Ik vind die Vanessa ook maar niks. Logisch natuurlijk aangezien ze ook een nieuwe slechterik is :P
Annie moet er nu gewoon tussenuit blijven. Ik vond Annie eerst wel redelijk, vrij snel vond ik haar vervelend en toen weer wat beter. Nu is ze weer bemoeizuchtig en vervelend.

Austin vond ik wel geniaal deze aflevering. Ik moet echt om hem lachen. Die Country muziek :')

Naomi vind ik wel een beetje zielig. Doet er alles aan om het allemaal maar goed te doen voor Holly en dan gaat het elke keer mis. Hoewel ik wel denk dat het toch nog wel goed komt.

Wel apart trouwens dat er gewoon een paar relaties zo maar uit het niets starten en er weinig over bekend is gemaakt. Silver eerst met die gast en Ivy met die andere. Ging me eigenlijk iets te snel allemaal.
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
pi_107345873
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 januari 2012 23:41 schreef Komakie het volgende:
Wel apart trouwens dat er gewoon een paar relaties zo maar uit het niets starten en er weinig over bekend is gemaakt. Silver eerst met die gast en Ivy met die andere. Ging me eigenlijk iets te snel allemaal.
Ja, ik denk dat dat ligt aan het feit dat ieder personage nooit lang single mag zijn ofzo. Echt vervelend, totaal niet realistisch, iedereen doet het met iedereen. Vind het leuker als personages een wat langere relatie hebben. Misschien moeten de schrijvers een voorbeeld nemen aan Nathan en Haley van One Tree Hill. Nu is dat wel een extreem voorbeeld van een lange 'serie-relatie', maar toch. Het is wel een kunst om een langlopende relatie interessant te houden voor de kijkers.
Trouwens, nu je het over Ivy hebt, waar zijn haar tranen, haar depressieve dagen omdat ze in scheiding ligt? Ging inderdaad wel heel gladjes.
  Moderator zaterdag 28 januari 2012 @ 23:59:20 #14
9859 crew  Karina
Woman
pi_107346312
De ex van Ivy (ben zijn naam alweer vergeten) die gaan we vast nog terugzien. Hij is stervende toch? Ik zie nog wel een afscheidsscene tussen Ivy en hem komen.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
  zondag 29 januari 2012 @ 00:13:16 #15
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_107346792
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 januari 2012 23:47 schreef Goofoyou het volgende:

[..]

Ja, ik denk dat dat ligt aan het feit dat ieder personage nooit lang single mag zijn ofzo. Echt vervelend, totaal niet realistisch, iedereen doet het met iedereen. Vind het leuker als personages een wat langere relatie hebben. Misschien moeten de schrijvers een voorbeeld nemen aan Nathan en Haley van One Tree Hill. Nu is dat wel een extreem voorbeeld van een lange 'serie-relatie', maar toch. Het is wel een kunst om een langlopende relatie interessant te houden voor de kijkers.
Trouwens, nu je het over Ivy hebt, waar zijn haar tranen, haar depressieve dagen omdat ze in scheiding ligt? Ging inderdaad wel heel gladjes.
Dat bedoelde ik ook een beetje. Die is echt van de 1 naar de ander zonder dat het ook maar 1 centje pijn gekost heeft. Silver zat natuurlijk al wat langer zonder, maar ook dat ging zomaar ineens.

Is Teddy trouwens nog uberhaupt wel in de serie :?
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
pi_107347107
quote:
99s.gif Op zaterdag 28 januari 2012 23:59 schreef Karina het volgende:
De ex van Ivy (ben zijn naam alweer vergeten) die gaan we vast nog terugzien. Hij is stervende toch? Ik zie nog wel een afscheidsscene tussen Ivy en hem komen.
Ivy's ex heet Raj :P Was al helemaal vergeten dat hij stervende was. Dacht even dat hij de ziekte had overwonnen, maar hij had toen gelogen tegen Ivy. Maar inderdaad, denk wel dat er een afcheidsscène gaat komen tussen die twee.

quote:
0s.gif Op zondag 29 januari 2012 00:13 schreef Komakie het volgende:

[..]

Is Teddy trouwens nog uberhaupt wel in de serie :?
Nee, Teddy is er al uitgeschreven in die aflevering toen hij naar het vliegveld vertrok met zijn vriend (die jongen die ook meewerkte aan een politieke campagne). Eigenlijk wel jammer dat hij eruit is geschreven. Zou wel leuk zijn geweest als zij nog echt gingen trouwen (Vegas was toch niet geldig, ofwel?) en dat we dan mee zouden kijken naar het leven van hen als getrouwd homoseksueel stel in Beverly Hills met al die vooroordelen et cetera.
  zondag 29 januari 2012 @ 02:04:21 #17
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_107349958
quote:
0s.gif Op zondag 29 januari 2012 00:23 schreef Goofoyou het volgende:

[..]

Ivy's ex heet Raj :P Was al helemaal vergeten dat hij stervende was. Dacht even dat hij de ziekte had overwonnen, maar hij had toen gelogen tegen Ivy. Maar inderdaad, denk wel dat er een afcheidsscène gaat komen tussen die twee.

[..]

Nee, Teddy is er al uitgeschreven in die aflevering toen hij naar het vliegveld vertrok met zijn vriend (die jongen die ook meewerkte aan een politieke campagne). Eigenlijk wel jammer dat hij eruit is geschreven. Zou wel leuk zijn geweest als zij nog echt gingen trouwen (Vegas was toch niet geldig, ofwel?) en dat we dan mee zouden kijken naar het leven van hen als getrouwd homoseksueel stel in Beverly Hills met al die vooroordelen et cetera.
Oh ja shit, dat was ik alweer vergeten |:(
pi_107363271
Ja, ben benieuwd wanneer Raj terugkomt.
pi_107363654
Ik vind het steeds matiger worden -O-
Op vrijdag 24 februari 2012 15:38 schreef Dromenvangertje het volgende:
Sooph is echt zo'n meisje die je wilt knuffelen. Niet schenken, geven of raken.
http://magnificenttttt.tumblr.com
pi_107490972
Aaah Austin O+
pi_107500713
Aflevering was zo saai. Gaat Austin uit de serie nou? Ik vond hem wel grappig :{
pi_107501210
Ik vond de aflevering ook saai.... :O
  woensdag 1 februari 2012 @ 23:17:22 #23
125420 Starlie
a dirty mind is a joy forever
pi_107502026
quote:
0s.gif Op woensdag 1 februari 2012 22:46 schreef loezzzje het volgende:
Aflevering was zo saai. Gaat Austin uit de serie nou? Ik vond hem wel grappig :{
Ja dat zou jammer zijn als hij eruit gaat!! En verder was het inderdaad een saaie aflevering! Vanessa vind ik erg vervelend!! Eigenlijk begin ik ze allemaal een beetje vervelend te vinden :) Alleen Naomi en Austin zijn nog wel oke, zeker als setje!
  donderdag 2 februari 2012 @ 00:34:10 #24
130755 Kinga
versier hier
pi_107504452
quote:
1s.gif Op zondag 29 januari 2012 15:16 schreef loezzzje het volgende:
Ja, ben benieuwd wanneer Raj terugkomt.
Volgende aflevering :)
pi_107506188
quote:
0s.gif Op donderdag 2 februari 2012 00:34 schreef Kinga het volgende:

[..]

Volgende aflevering :)
Oh das beter!

En idd, ik begin de karakters ook een beetje beu te raken. Wat was dat nou waardoor het overal op de weg zo druk was? Carmageddon? :?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')