Die is toch ook niet te vertrouwen? Zij had hem aangereden (heb de aflevering van deze week nog niet gezien).quote:Op donderdag 26 januari 2012 08:25 schreef Koningin het volgende:
Ik sloot het vorige deel door te zeggen dat ik die Vanessa van Liam nog steeds niet vertrouw...
Na de aflevering van deze week vertrouw ik haar nog steeds niet...quote:Op donderdag 26 januari 2012 08:30 schreef Karina het volgende:
[..]
Die is toch ook niet te vertrouwen? Zij had hem aangereden (heb de aflevering van deze week nog niet gezien).
Ja in The Vampire Diaries was ze zeker leuk!quote:Op donderdag 26 januari 2012 10:22 schreef Koningin het volgende:
De actrice was zo leuk in de The Vampire Diaries...maar goed.
Zal Naomi nog bij Austin komen? Vond het country muziek gedeelte wel grappig.
En toen naderhand Navid ook en Ade; oh no, not you too!quote:Op donderdag 26 januari 2012 10:22 schreef Koningin het volgende:
Vond het country muziek gedeelte wel grappig.
Hahaha jaa dat met die countrymuziek was wel grappig ja! En blegh, volgensmij heb ik het hier al een keer gezegd: ik vind Annie tegenwoordig echt zó onuitstaanbaar. De hele tijd vanalles verpesten voor haarzelf, zich met iedereen bemoeien en dan vooral Liam. En dan te bedenken dat ze in het eerste seizoen een van mijn favoriete personages was.quote:Op donderdag 26 januari 2012 10:35 schreef loezzzje het volgende:
[..]
En toen naderhand Navid ook en Ade; oh no, not you too!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, ik denk dat dat ligt aan het feit dat ieder personage nooit lang single mag zijn ofzo. Echt vervelend, totaal niet realistisch, iedereen doet het met iedereen. Vind het leuker als personages een wat langere relatie hebben. Misschien moeten de schrijvers een voorbeeld nemen aan Nathan en Haley van One Tree Hill. Nu is dat wel een extreem voorbeeld van een lange 'serie-relatie', maar toch. Het is wel een kunst om een langlopende relatie interessant te houden voor de kijkers.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 23:41 schreef Komakie het volgende:
Wel apart trouwens dat er gewoon een paar relaties zo maar uit het niets starten en er weinig over bekend is gemaakt. Silver eerst met die gast en Ivy met die andere. Ging me eigenlijk iets te snel allemaal.
Dat bedoelde ik ook een beetje. Die is echt van de 1 naar de ander zonder dat het ook maar 1 centje pijn gekost heeft. Silver zat natuurlijk al wat langer zonder, maar ook dat ging zomaar ineens.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 23:47 schreef Goofoyou het volgende:
[..]
Ja, ik denk dat dat ligt aan het feit dat ieder personage nooit lang single mag zijn ofzo. Echt vervelend, totaal niet realistisch, iedereen doet het met iedereen. Vind het leuker als personages een wat langere relatie hebben. Misschien moeten de schrijvers een voorbeeld nemen aan Nathan en Haley van One Tree Hill. Nu is dat wel een extreem voorbeeld van een lange 'serie-relatie', maar toch. Het is wel een kunst om een langlopende relatie interessant te houden voor de kijkers.
Trouwens, nu je het over Ivy hebt, waar zijn haar tranen, haar depressieve dagen omdat ze in scheiding ligt? Ging inderdaad wel heel gladjes.
Ivy's ex heet Rajquote:Op zaterdag 28 januari 2012 23:59 schreef Karina het volgende:
De ex van Ivy (ben zijn naam alweer vergeten) die gaan we vast nog terugzien. Hij is stervende toch? Ik zie nog wel een afscheidsscene tussen Ivy en hem komen.
Nee, Teddy is er al uitgeschreven in die aflevering toen hij naar het vliegveld vertrok met zijn vriend (die jongen die ook meewerkte aan een politieke campagne). Eigenlijk wel jammer dat hij eruit is geschreven. Zou wel leuk zijn geweest als zij nog echt gingen trouwen (Vegas was toch niet geldig, ofwel?) en dat we dan mee zouden kijken naar het leven van hen als getrouwd homoseksueel stel in Beverly Hills met al die vooroordelen et cetera.quote:Op zondag 29 januari 2012 00:13 schreef Komakie het volgende:
[..]
Is Teddy trouwens nog uberhaupt wel in de serie
Oh ja shit, dat was ik alweer vergetenquote:Op zondag 29 januari 2012 00:23 schreef Goofoyou het volgende:
[..]
Ivy's ex heet RajWas al helemaal vergeten dat hij stervende was. Dacht even dat hij de ziekte had overwonnen, maar hij had toen gelogen tegen Ivy. Maar inderdaad, denk wel dat er een afcheidsscène gaat komen tussen die twee.
[..]
Nee, Teddy is er al uitgeschreven in die aflevering toen hij naar het vliegveld vertrok met zijn vriend (die jongen die ook meewerkte aan een politieke campagne). Eigenlijk wel jammer dat hij eruit is geschreven. Zou wel leuk zijn geweest als zij nog echt gingen trouwen (Vegas was toch niet geldig, ofwel?) en dat we dan mee zouden kijken naar het leven van hen als getrouwd homoseksueel stel in Beverly Hills met al die vooroordelen et cetera.
Ja dat zou jammer zijn als hij eruit gaat!! En verder was het inderdaad een saaie aflevering! Vanessa vind ik erg vervelend!! Eigenlijk begin ik ze allemaal een beetje vervelend te vindenquote:Op woensdag 1 februari 2012 22:46 schreef loezzzje het volgende:
Aflevering was zo saai. Gaat Austin uit de serie nou? Ik vond hem wel grappig
Volgende afleveringquote:Op zondag 29 januari 2012 15:16 schreef loezzzje het volgende:
Ja, ben benieuwd wanneer Raj terugkomt.
Oh das beter!quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |