Nog steeds vaagquote:Apparently, the reasons for Milligan’s departure are rooted in the creative vision of the writers and had nothing to do with financial matters. Rebecca Rand Kirshner Sinclair, the new boss of 90210, admitted to EW‘s Michael Ausiello about season 2 being “significantly” different than the first.
It looks as if it’s going to be quite a reboot, especially with Sinclair’s idea to “reconceive things visually.” She also maintained that “There are opportunities to embrace California culture visually in terms of fashion and style; I want it to be more contemporary.”
“If Gossip Girl is about youth in New York,” she explains, “I want to [make 90210] about youth in L.A. and Beverly Hills.”
bron: http://spoilerjunkie.word(...)0-season-2-spoilers/
Van wat ik me kon herinneren was zijn enige grote verhaallijn dat hij met Naomi had en wel iets voelde voor Annie. Die verhaallijn was al 'opgelost' toen hij datzelfde seizoen nog met Annie kreeg (volgensmij). Ik denk dat de schrijvers het misschien saai vonden om nog door te gaan met dat Naomi weer achter Ethan aanging enzo? En daarnaast denk ik dat hij misschien een te braaf personage was. Hij had niet echt pit ofzo en was dus een beetje saai. Liam bracht weer wat pit als mysterieuze, stoere 'ik schop tegen de wereld aan'-jongen.quote:Op zondag 20 mei 2012 00:00 schreef Komakie het volgende:
Na 1 seizoen kan een verhaallijn toch niet op zijn?
Werd die kerel in de eerste afl niet voor school in de auto gepijpt ? Ze hadden er eigenlijk een chuck achtige womanizer van moeten maken!quote:Op zondag 20 mei 2012 00:51 schreef Goofoyou het volgende:
[..]
Van wat ik me kon herinneren was zijn enige grote verhaallijn dat hij met Naomi had en wel iets voelde voor Annie. Die verhaallijn was al 'opgelost' toen hij datzelfde seizoen nog met Annie kreeg (volgensmij). Ik denk dat de schrijvers het misschien saai vonden om nog door te gaan met dat Naomi weer achter Ethan aanging enzo? En daarnaast denk ik dat hij misschien een te braaf personage was. Hij had niet echt pit ofzo en was dus een beetje saai. Liam bracht weer wat pit als mysterieuze, stoere 'ik schop tegen de wereld aan'-jongen.
Wel jammer, want zoals ik al zei, ze hadden best een verhaallijn kunnen doen met Ethans autistische broertje. Volgensmij is dat broertje echt maar 1 of 2 afleveringen genoemd terwijl de schrijvers waarschijnlijk niet voor niets voor zo'n familielid hebben gekozen. Volgensmij waren de schrijvers vanalles van plan en kwamen ze er opeens achter dat het niet ging werken.
Ohja klopt, dat was hij! Niet zo braaf dusquote:Op zondag 20 mei 2012 17:25 schreef Markeerstift het volgende:
[..]
Werd die kerel in de eerste afl niet voor school in de auto gepijpt ? Ze hadden er eigenlijk een chuck achtige womanizer van moeten maken!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 33% gewijzigd door danusz1986 op 20-07-2012 03:47:03 ]
Gedaan!quote:Op vrijdag 20 juli 2012 03:16 schreef Goofoyou het volgende:
danus, als ik jou was zou ik alles even in een spoiler zetten. Als je je jouw post leest wordt er best wel wat bekend over bepaalde verhaallijnen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 20 juli 2012 07:39 schreef loezzzje het volgende:
Helemaal mee eens.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 31% gewijzigd door Komakie op 21-07-2012 02:30:51 ]Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
Ah thnx. Zat niet op te letten.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 02:12 schreef Goofoyou het volgende:
komakie, je tags staan niet goed. De afsluitende moet zijn [/spoiler]![]()
Haha, het is ook laat.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 02:31 schreef Komakie het volgende:
[..]
Ah thnx. Zat niet op te letten.
Beginnen met een spoiler en eindigen met een quote. Je moet er maar op komen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Science adjusts its views based on what's observed, faith is the denial of observation so that belief can be preserved.
quote:Op zaterdag 21 juli 2012 02:31 schreef Komakie het volgende:
[..]
Ah thnx. Zat niet op te letten.
Beginnen met een spoiler en eindigen met een quote. Je moet er maar op komen
Stel voor dat iemand nog niet gekeken dad in het topic toch maar aangepast.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |