En Vanessa die opeens normaal/aardig doet? Pffff...quote:Op dinsdag 29 januari 2013 11:58 schreef Koningin het volgende:
Ja hoor, effe denken wat ook al weer gebeurd is de laatste aflevering....alhoewel die was gisteravond, die heb ik nog niet gezien.
Annie neer geschoten...zal ze het redden....Liam eindelijk bevrijd van die psycho-fan.
Die kon de trap niet op denk ik.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 23:53 schreef loezzzje het volgende:
Ik dacht dat ze zouden gaan zoenen maar ik las in de description van volgende week iets over Riley & Annie en ik had zoiets van ohja verrek, zij heeft een vriendWaar was hij? Misschien nuttige info dat je vriendin is neergeschoten?
quote:
Die is volgens mij gewoon met spoed uit de serie geschreven. Je hoort er echt NIETS meer over.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 20:01 schreef loezzzje het volgende:
Riley is dooddie zag ik niet aankomen. Poor Annie
Volgens mij was dat in seizoen 1... Die broer kwam op een verjaardagsfeestje van ik geloof Annie en bleek de verloren broer te zijn. Later kwam volgens mij naar voren dat het een weggegeven liefdesbaby was van Annie haar paps en Naomi haar moeder, maar geloof dat het nooit aan Naomi verteld is, althans dat heb ik even gemist dan.quote:Op woensdag 20 februari 2013 15:57 schreef Markeerstift het volgende:
Ik snapte geen bal van die broer, dacht dat dat een toneelstukje was. Maar schijnbaar is hij echt een halfbroer van zowel Naomi als Annie?
Hoe en wanneer heb ik dat gemist?
Dat met de eerdere "halfbroer" die een nepperd bleek te zijn kan ik me niet zo goed meer herineren. Iemand die nog weet hoe dat zat?quote:Op woensdag 20 februari 2013 17:24 schreef Starlie het volgende:
[..]
Volgens mij was dat in seizoen 1... Die broer kwam op een verjaardagsfeestje van ik geloof Annie en bleek de verloren broer te zijn. Later kwam volgens mij naar voren dat het een weggegeven liefdesbaby was van Annie haar paps en Naomi haar moeder, maar geloof dat het nooit aan Naomi verteld is, althans dat heb ik even gemist dan.
Dat is in bijna elke serie van The CW. Heb het bij VD & Arrow ook al voorbij zien komenquote:Op dinsdag 19 februari 2013 08:56 schreef Karina het volgende:
Ergerdingetje: die reclame voor Windows8 en dat tablet ding
Ik krijg ineens Dan Humphrey gevoelens bij dit scenarioquote:Op woensdag 27 februari 2013 10:11 schreef Karina het volgende:
Annie met haar boek gaat ook al zo vlot. Ze is net bij de uitgever geweest en nu wordt het boek al over een maand uitgegevenEn je kunt wel raden wat er gaat gebeuren: iedereen leest dat boek en herkent zichzelf.
Het is toch in de offshore?quote:Op woensdag 27 februari 2013 10:08 schreef loezzzje het volgende:
Naomi zou vorige aflevering een restaurant beginnen met hem en volgende aflevering is heel het restaurant al klaar incl. personeel
Volgens mij niet maar ik kan het mis hebben.quote:Op donderdag 28 februari 2013 11:30 schreef Markeerstift het volgende:
[..]
Het is toch in de offshore?
En Annie ging Dixon toch vertellen over haar hoerenpraktijken, heeft ze daar toch helemaal van af gezien?
Ja joh.... toch wel weer jammer... Naast Gossip Girl was dit ook zo'n lekkere verstand op nul serie!quote:Op vrijdag 1 maart 2013 11:52 schreef J0ycie88 het volgende:
13 mei laatste aflevering.. 90210 word gecancelled. Las het net op tv.com
Volgens mij ging dat toen niet door omdat Dixon opeens weer in het ziekenhuis belandde. Maar ik weet het ook niet meer zeker.quote:Op donderdag 28 februari 2013 11:30 schreef Markeerstift het volgende:
En Annie ging Dixon toch vertellen over haar hoerenpraktijken, heeft ze daar toch helemaal van af gezien?
quote:Op donderdag 28 februari 2013 19:25 schreef loezzzje het volgende:
[..]
Volgens mij niet maar ik kan het mis hebben.
Ja, daar heeft ze vanaf gezien. Weet niet meer waarom.
Misschien maar goed ook dat de serie tot een einde komt, we vergeten alle verhaallijnenquote:Op vrijdag 1 maart 2013 12:07 schreef Karina het volgende:
Jammer. Ik volgde Beverly Hills 90210 vroeger al en deze ook gevolgd. De enige "vrouwen" serie die ik nog keek eigenlijk.
[..]
Volgens mij ging dat toen niet door omdat Dixon opeens weer in het ziekenhuis belandde. Maar ik weet het ook niet meer zeker.
Er zat bij mijn download een mini fragmentje Hart of Dixie aangeplakt. Wilde het downloaden, moeite waard?quote:Op vrijdag 1 maart 2013 13:20 schreef Markeerstift het volgende:
Ik heb zelf The Carrie Diaries geadopteerd als nieuwe gossip girl!
Hart of Dixie en Bunheads zijn ook wel een beetje zo, maar die zou ik meer vergelijken met Gilmore girls.
Ik vind het wel steeds leuker worden. Het heeft een beetje de rariteiten van een Amerikaans dorp zoals Gilmore Girls, maar niet heel ernstig veel diepgangquote:Op vrijdag 1 maart 2013 13:28 schreef Ladylicious het volgende:
[..]
Er zat bij mijn download een mini fragmentje Hart of Dixie aangeplakt. Wilde het downloaden, moeite waard?
Echt? Aww.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 11:52 schreef J0ycie88 het volgende:
13 mei laatste aflevering.. 90210 word gecancelled. Las het net op tv.com
Zeer zeker de moeite waardquote:Op vrijdag 1 maart 2013 13:28 schreef Ladylicious het volgende:
[..]
Er zat bij mijn download een mini fragmentje Hart of Dixie aangeplakt. Wilde het downloaden, moeite waard?
Wadequote:Op vrijdag 1 maart 2013 13:32 schreef Markeerstift het volgende:
[..]
Lekkere wegkijkserie dus! Met mooie mannen
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |