Zoals op die laatste foto kwam ik 'm een keer tegen. Dat is volgens mij zijn off-TV look.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 19:25 schreef Pisces29 het volgende:
Elke keer als ik die laatste foto van Jeroen in de OP zie, dan herken ik hem er nauwelijks in, het gezicht... de uitdrukking, het is hem niet
De foto boven Paul Witteman is wel duidelijk Jeroentje
Na een avondje woonboot met coke en groupies.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 19:59 schreef DeTolk het volgende:
[..]
Zoals op die laatste foto kwam ik 'm een keer tegen. Dat is volgens mij zijn off-TV look.
Haha, ik dacht welke foto wordt nou bedoeld? Vanavond even kijken, gaat ook over Holleeder.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 20:40 schreef DrDentz het volgende:
Ingeborgh lijkt daar meer op Jeroen dan Jeroen zelf
Tjonge, konden ze nog minder gasten uitnodigenquote:Op dinsdag 24 januari 2012 18:15 schreef borisz het volgende:
Vanavond met...
Holleeder komt vrij
John van den Heuvel, Michiel Romeyn, Nico Meijering en Klaas Wilting.
Govert Schilling
Wetenschapsjournalist over de grootste zonnestorm die vandaag de aarde nadert.
Ingeborg Beugel
Oud-Griekenland correspondent over Griekse belastingontduikers.
Wie weetquote:Op dinsdag 24 januari 2012 21:00 schreef DrDentz het volgende:
Bij die documentaire achter de schermen van P&W zag je de redactie ook stressen 'Ingeborg maar even niet want dat is voer voor pberends'
Wel een slim onderwerp gekozen overigens. Anders gaat ze weer de hele avond oreren tegen Noord-Europeanen.quote:Ingeborg Beugel
Oud-Griekenland correspondent over Griekse belastingontduikers.
Dat gaat ze evengoed wel doen, hoor. Je denkt toch niet dat ze het massale belasting ontduiken door die arme Grieken gaat afkeuren? Ze staan met hun rug tegen de muur. Door óns!quote:Op dinsdag 24 januari 2012 21:01 schreef pberends het volgende:
Wel een slim onderwerp gekozen overigens. Anders gaat ze weer de hele avond oreren tegen Noord-Europeanen.
Misschien hoe ze daar vroeger bij de commando's wel raad mee wisten.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 21:12 schreef thettes het volgende:
Maar nog steeds benieuwd wat Storm over Holleeder gaat vertellen.
En voormalig DSB woordvoerder, niet te vergetenquote:Op dinsdag 24 januari 2012 23:04 schreef DrDentz het volgende:
Klaas Wilting dat is toch die mediageile politiewoordvoerder?
Klaas "Waku Waku" Wiltingquote:Op dinsdag 24 januari 2012 23:04 schreef DrDentz het volgende:
Klaas Wilting dat is toch die mediageile politiewoordvoerder?
Misschien heeft ze de sherry eens laten staan.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 23:09 schreef UncleDolan het volgende:
[..]
Ze is inderdaad minder spraakzaam dan we gewend van haar zijn.
Vandaar dat ie denkt dat van Gaal het redt bij Ajax natuurlijkquote:Op dinsdag 24 januari 2012 23:05 schreef REC het volgende:
[..]
En voormalig DSB woordvoerder, niet te vergeten
Misschien switchen die met Ingeborg zodat zij niet meer aan tafel zit. Slim bekeken door de redactie (behalve dan dat ze haar gewoon niet meer moeten uitnodigen)quote:Op dinsdag 24 januari 2012 23:13 schreef OProg het volgende:
Ah. Iedereen zit langs de kant. Dan heeft Ingeborg tenminste de ruimte om te heersen.
Nouja, je hebt het of je hebt het niet.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 23:15 schreef Van_Poppel het volgende:
Vijftien miljard klinkt veel, maar het is slechts een druppel op de gloeiende plaat...
ik zou er best een nanodeeltje van willen hebben hoorquote:Op dinsdag 24 januari 2012 23:15 schreef Van_Poppel het volgende:
Vijftien miljard klinkt veel, maar het is slechts een druppel op de gloeiende plaat...
Dat is 1,5 cent of zoietsquote:Op dinsdag 24 januari 2012 23:18 schreef alors het volgende:
[..]
ik zou er best een nanodeeltje van willen hebben hoor
Wie het kleine niet eert, is het grote niet weertquote:Op dinsdag 24 januari 2012 23:21 schreef alors het volgende:
[..]
kan ik weer een leuk rokje kopen bij de h&m
Yep, switch.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 23:16 schreef thettes het volgende:
[..]
Misschien switchen die met Ingeborg zodat zij niet meer aan tafel zit. Slim bekeken door de redactie (behalve dan dat ze haar gewoon niet meer moeten uitnodigen)
Inderdaad. Ik kan mij niet aan de indruk ontrekken dat dat bewust is gedaan met haar. Dat ze dachten: prima dat ze er zit voor haar onderwerp, als ze daarna maar niet over die tafel heen zit te tetteren.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 23:16 schreef thettes het volgende:
[..]
Misschien switchen die met Ingeborg zodat zij niet meer aan tafel zit. Slim bekeken door de redactie (behalve dan dat ze haar gewoon niet meer moeten uitnodigen)
Dit ja, helaas.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 23:31 schreef DaverzNL het volgende:
[..]
Inderdaad. Ik kan mij niet aan de indruk ontrekken dat dat bewust is gedaan met haar. Dat ze dachten: prima dat ze er zit voor haar onderwerp, als ze daarna maar niet over die tafel heen zit te tetteren.
quote:Op dinsdag 24 januari 2012 23:50 schreef DaverzNL het volgende:
Schreeuwde die Ingeborg nou net vanaf de zijlijn?
Ingeborg is altijd belangrijk.quote:Op woensdag 25 januari 2012 15:54 schreef OProg het volgende:
Ik dacht dat de tijd van deze dingen nu even niet was.![]()
[ afbeelding ]
In het kader van: geen nieuws is ook nieuws?quote:Op woensdag 25 januari 2012 15:51 schreef pberends het volgende:
P&W met Ingeborg Beugel verloopt rustig
Ik dacht: laat ik eens wat nieuwswaardigs posten.
Dat Ingeborg onrustig is, is geen nieuws toch? Dat ze wel rustig is, wel.quote:Op woensdag 25 januari 2012 15:59 schreef golfer het volgende:
[..]
In het kader van: geen nieuws is ook nieuws?
Nee.quote:Op woensdag 25 januari 2012 16:00 schreef pberends het volgende:
Dat Ingeborg onrustig is, is geen nieuws toch? Dat ze wel rustig is, wel.
Ah joh rot toch op man; post ik 's goed nieuws, vinden mensen het weer niet belangrijk.quote:
Ik weet nog steeds niet wie gisteren nou tegen Michiel Romeyn zei "en bepaal jij dat?". Maar ik moest echt lachenquote:Op woensdag 25 januari 2012 11:27 schreef Drebbelman het volgende:
Heb jij gezegd dat ik een lul was?![]()
quote:Op woensdag 25 januari 2012 23:10 schreef DrDentz het volgende:
Ja dan kun je het net zo goed de Bert van der Veer-award noemen en het aan The Voice geven.
Dat is het enige dat ie juist prima doet.quote:Op woensdag 25 januari 2012 23:11 schreef La_Vita het volgende:
Ohh niet weer Tijl met zn klassieke muziek
Graag iets meer respect voor Hansie.quote:Op woensdag 25 januari 2012 23:14 schreef alors het volgende:
omg wat is deze voor Henk en Ingrid ofzo
was geen reactie op Hansie maar op die archetypes.quote:Op woensdag 25 januari 2012 23:14 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Graag iets meer respect voor Hansie.
Ok, dan is het goed.quote:Op woensdag 25 januari 2012 23:15 schreef alors het volgende:
[..]
was geen reactie op Hansie maar op die archetypes.
Miljarden euro's naar Egypte...vanwege die paar toeristen?quote:Op woensdag 25 januari 2012 23:20 schreef Eenskijken het volgende:
alweer anti westers? Wat hebben wij ze ooit aangedaan, wij hebben fucking miljarden naar ze gestuurd en dit krijgen we als dank?
Kolonisatie vergeten? Israël ?quote:Op woensdag 25 januari 2012 23:20 schreef Eenskijken het volgende:
alweer anti westers? Wat hebben wij ze ooit aangedaan, wij hebben fucking miljarden naar ze gestuurd en dit krijgen we als dank?
Iets met een dictator...quote:Op woensdag 25 januari 2012 23:20 schreef Eenskijken het volgende:
Inderdaad, ik ken niemand die 3 winnaars van Idols kan opnoemen. Het is vooral bedoeld om de zakken van John en consorten te vullen.quote:Op woensdag 25 januari 2012 23:31 schreef Eenskijken het volgende:
zangtalentrot op, na een paar dagen is NL het alweer vergeten. ze denken dat ze zelf fantastisch zijn, maar het is allemaal maar erg middelmatig.
Henny heeft de trend gezet.quote:Op woensdag 25 januari 2012 23:34 schreef bloodymary1 het volgende:
Ik vind die "talenten"jachten ook afschuwelijk en onbenullig, maar er kijken wel miljoenen mensen naar, dus blijkbaar wordt er toch een behoefte mee vervuld.....
Je vergeet Truckers On Ice en de herhaling van The A-team.quote:Op woensdag 25 januari 2012 23:34 schreef DrDentz het volgende:
Als je tussen Operation Repo en Vechtende Dwergen zit kan je programma niet meer stuk
Vergeet niet de relatief aardige films waar Veronica het vroeger van moest hebben.quote:Op woensdag 25 januari 2012 23:35 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Je vergeet Truckers On Ice en de herhaling van The A-team.
quote:Op woensdag 25 januari 2012 23:37 schreef alors het volgende:
Beau je programma laten presenteren, ik vind het wel lef van John.
dat was toch een hoax van die tampon? Sander Lantinga heeft het eens in de radioshow gedaanquote:
jeroen natuurlijkquote:Op woensdag 25 januari 2012 23:49 schreef DrDentz het volgende:
Wie zei knettergek? Die krijgt morgen klappen van de Hells Angels
Frits en Henk kunnen er over meepraten.quote:Op woensdag 25 januari 2012 23:49 schreef DrDentz het volgende:
Wie zei knettergek? Die krijgt morgen klappen van de Hells Angels
quote:Op woensdag 25 januari 2012 23:54 schreef Van_Poppel het volgende:
Sympathieke gast die Tijl...wat mij betreft nodigen ze hem een keer uit bij VI.
Uit Scarface.quote:Op woensdag 25 januari 2012 23:59 schreef Buitendam het volgende:
Joey Montana? Zei die "komiek" dat nu?
Die 2 broertjes met die kekke kapsels.quote:Op donderdag 26 januari 2012 00:00 schreef DrDentz het volgende:
Waarom nou zo'n Poolse hoer, zit er in NL geen klassiek talent
Maar die zijn al ontdekt door Matthijs daar moet Sjon afblijvenquote:Op donderdag 26 januari 2012 00:01 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Die 2 broertjes met die kekke kapsels.
Dat moet dan de eerste keer worden...tot nu toe wint ie alleen zilver.quote:Op donderdag 26 januari 2012 00:05 schreef borisz het volgende:
[..]
Altijd leuk. Die moet in principe goud pakken.
Ik verwar hem daar ook vaak mee, maar de een is judoka en de ander worstelaar.quote:Op donderdag 26 januari 2012 00:05 schreef DrDentz het volgende:
wie is dat ook alweer is die van de gay krant
16x is scheepsrecht inderdaad.quote:Op donderdag 26 januari 2012 00:05 schreef borisz het volgende:
[..]
Altijd leuk. Die moet in principe goud pakken.
Ik vond Sjon niet scherp vanavond. Een soort kanker onder de ogen leek het.quote:Op donderdag 26 januari 2012 00:05 schreef marcodej het volgende:
Zie De Mol steeds heel besmuikt lachen om Tijl. Volgens mij vindt De Mol hem heel grappig (en heeft hij hem ook naar RTL gehaald). Dan kan je wat.
Als ik aandelen zou hebben in een bedrijf waar de leiding er deze visie op nahoudt, zou ik morgen mijn aandelen verkopen.quote:Op woensdag 25 januari 2012 23:38 schreef borisz het volgende:
Ja John geef het downloaden maar weer de schuld
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oei, dat was gisteren wel heel erg.President Camacho
TV series: Boardwalk Empire | Burn Notice | Dexter | Game of Thrones | Impractical Jokers | Luther | Sherlock | Sons of Anarchy
Ja, elk jaar weer 10 nieuwe B-sterren afleveren via de zoveelste talentenjachtshow, en dan maar verwachten dat ze allemaal platina verkopen. Dit terwijl bijna alle nummers die die 'talentjes' zingen gejatte covers zijn van echte artiesten. Wat een janksnol die De Mol.quote:Op woensdag 25 januari 2012 23:38 schreef borisz het volgende:
Ja John geef het downloaden maar weer de schuld
Maarten !!quote:Op donderdag 26 januari 2012 15:58 schreef golfer het volgende:
Vanavond weer een topuitzending:
Henk Grol
Judoka eerste op wereldranglijst en op weg naar Olympische Spelen.
Maarten van Rossem en Koen Petersen
Amerika-deskundigen debatteren over 'Obamania.'
Astrid Vermeulen
Zus van de in Japan vastgehouden dierenactivist Erwin Vermeulen.
In Zaltbommel hebben we een muzeum.quote:Op donderdag 26 januari 2012 18:53 schreef DrDentz het volgende:
Leuk, heb laatst nog het naar hem vernoemde Maarten van Rossumhuis bezichtigd
quote:
In de buurt van het Wilhelminapark.quote:
Dat eerste niet echt overtuigd, maar het laatste zeker!quote:Op donderdag 26 januari 2012 22:39 schreef DrDentz het volgende:
Maarten is toch ook Obamafiel? Want republieken zijn wereldvreemde patiënten, levensgevaarlijke gekken en totaal krankjorum.
Ook zo'n wonderlijk feit dat ze toch ieder jaar weer stemmers richting de bus trekken, terwijl het vol-slágen idioten zijn.quote:Op donderdag 26 januari 2012 22:39 schreef DrDentz het volgende:
Maarten is toch ook Obamafiel? Want republieken zijn wereldvreemde patiënten, levensgevaarlijke gekken en totaal krankjorum.
Het is toch echt van Rossemquote:Op donderdag 26 januari 2012 23:09 schreef ajacied4lf het volgende:
van Rossum
Straks toch even de herhaling bekijken.
Die hebben dus echt niet door dat De Republikeinen te vergelijken zijn met de SGP.quote:Op donderdag 26 januari 2012 23:08 schreef alors het volgende:
Ik vind het altijd zo geestig dat zogenaamde liberalen voor Republikeinen zijn
Alsof Japan zo lekker bezig is door al het ontwikkelingsgeld wat eigenlijk bedoeld was voor de tsunami te investeren in de walvisjachtquote:Op donderdag 26 januari 2012 23:17 schreef Specularium het volgende:
Jammer dat ze onder Nederlandse vlag varen.
Zij beft die van de Opzij, met dat rare kapsel. Wedden.quote:Op donderdag 26 januari 2012 23:21 schreef TUFKAL het volgende:
Over veganisten gesproken, is zij feminist?
Die krijgt Jeroen vanavond niet in zijn woonboot.quote:Op donderdag 26 januari 2012 23:21 schreef TUFKAL het volgende:
Over veganisten gesproken, is zij feminist?
Ze werkt minimaal op de redactie daar.quote:Op donderdag 26 januari 2012 23:22 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Zij beft die van de Opzij, met dat rare kapsel. Wedden.
Dr tweelingzus toch?quote:Op donderdag 26 januari 2012 23:22 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Zij beft die van de Opzij, met dat rare kapsel. Wedden.
Misschien met een andere vrouw erbij? Bv die deerne rechts achter Grol?quote:Op donderdag 26 januari 2012 23:22 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Die krijgt Jeroen vanavond niet in zijn woonboot.
Anders zijn er nog wel stagiaires.quote:Op donderdag 26 januari 2012 23:25 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
Misschien met een andere vrouw erbij? Bv die deerne rechts achter Grol?
Die wil ook wel een befsessie als leerervaring.quote:Op donderdag 26 januari 2012 23:26 schreef Specularium het volgende:
[..]
Anders zijn er nog wel stagiaires.
Was dit een grap of een grol?quote:Op donderdag 26 januari 2012 23:27 schreef Van_Poppel het volgende:
Sympathieke jongen die Grol! Niet de typische topsporter met oogkleppen op...
quote:Op donderdag 26 januari 2012 23:32 schreef DrDentz het volgende:
Laten we Maarten aan het woord laten jongens
Eindelijk gaat tie tactischer judoen, niet meer die dommekrachtquote:Op donderdag 26 januari 2012 23:33 schreef golfer het volgende:
Leuk Henk en het blijft een prachtsport dat judo, maar we zijn voor Maarten gekomen.
Staat genoteerd.quote:Op donderdag 26 januari 2012 23:35 schreef Buitendam het volgende:
Als ie nou nog 1 keer gouden medaille zegt rijd ik naar Hilversum en stomp 'm op zijn neus.
Toch heeft ie wel gelijk. Topsport is niet gezond...quote:Op donderdag 26 januari 2012 23:38 schreef TUFKAL het volgende:
Grol schrok een beetje van z'n oneliner
Schud m de hand. Jij bent de clown van dit topic.quote:Op donderdag 26 januari 2012 23:37 schreef Buitendam het volgende:
Gaat die judoclown nu ook nog proberen Van Rossem te corrigeren?
Vind ik ook hoorquote:Op donderdag 26 januari 2012 23:38 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Toch heeft ie wel gelijk. Topsport is niet gezond...
Met een beetje pech krijg je een groot hart.quote:Op donderdag 26 januari 2012 23:38 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Toch heeft ie wel gelijk. Topsport is niet gezond...
Lees het boek van Gert Jan Theunisse eens.quote:Op donderdag 26 januari 2012 23:38 schreef Specularium het volgende:
Maarten van der Weijden was ook tegen het zieke aan bezig.
Besef me nu dat dit een beetje dubbel klinkt maar ik doel op zijn training.
Wie ben jij?quote:Op donderdag 26 januari 2012 23:39 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
Schud m de hand. Jij bent de clown van dit topic.
Ik keek in je fobo en moest een beetje wenen. En nou je klep houden, Van Rossem zit te praten.quote:
Dat is toch iemand die zijn benen scheert?quote:Op donderdag 26 januari 2012 23:40 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
Lees het boek van Gert Jan Theunisse eens.
Dan heb je het fobo begrepen.quote:Op donderdag 26 januari 2012 23:41 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ik keek in je fobo en moest een beetje wenen. En nou je klep houden, Van Rossem zit te praten.
Hij is nooit te counteren, weet zelfs iets dat in jouw voordeel werkt zo te draaien dat het in je nadeel werkt.quote:Op donderdag 26 januari 2012 23:42 schreef TUFKAL het volgende:
Je zal maar tegenover van Rossem zitten in debat
Nee dat is Wittemanquote:Op donderdag 26 januari 2012 23:42 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dat is toch iemand die zijn benen scheert?
Ik heb de DVD hier liggen, ga hem dit weekend afdraaien.quote:Op donderdag 26 januari 2012 23:45 schreef golfer het volgende:
Factfree politics was de briljante rode lijn in Van Rossem's oudejaarsconference.
Wij waren erbij in het De la Mar. Erg leuk.quote:Op donderdag 26 januari 2012 23:46 schreef Van_Poppel het volgende:
Ik heb de DVD hier liggen, ga hem dit weekend afdraaien.
Die moet ik nog halen. Bedankt voor de reminder.quote:Op donderdag 26 januari 2012 23:46 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Ik heb de DVD hier liggen, ga hem dit weekend afdraaien.
Zolang ie dat maar niet met Van Rossem doet vind ik het prima.quote:Op donderdag 26 januari 2012 23:48 schreef Mani89 het volgende:
Gvd deze gladjoekel gaat gewoon even van Rossum aanpakken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |