Zoals op die laatste foto kwam ik 'm een keer tegen. Dat is volgens mij zijn off-TV look.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 19:25 schreef Pisces29 het volgende:
Elke keer als ik die laatste foto van Jeroen in de OP zie, dan herken ik hem er nauwelijks in, het gezicht... de uitdrukking, het is hem niet
De foto boven Paul Witteman is wel duidelijk Jeroentje
Na een avondje woonboot met coke en groupies.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 19:59 schreef DeTolk het volgende:
[..]
Zoals op die laatste foto kwam ik 'm een keer tegen. Dat is volgens mij zijn off-TV look.
Haha, ik dacht welke foto wordt nou bedoeld? Vanavond even kijken, gaat ook over Holleeder.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 20:40 schreef DrDentz het volgende:
Ingeborgh lijkt daar meer op Jeroen dan Jeroen zelf
Tjonge, konden ze nog minder gasten uitnodigenquote:Op dinsdag 24 januari 2012 18:15 schreef borisz het volgende:
Vanavond met...
Holleeder komt vrij
John van den Heuvel, Michiel Romeyn, Nico Meijering en Klaas Wilting.
Govert Schilling
Wetenschapsjournalist over de grootste zonnestorm die vandaag de aarde nadert.
Ingeborg Beugel
Oud-Griekenland correspondent over Griekse belastingontduikers.
Wie weetquote:Op dinsdag 24 januari 2012 21:00 schreef DrDentz het volgende:
Bij die documentaire achter de schermen van P&W zag je de redactie ook stressen 'Ingeborg maar even niet want dat is voer voor pberends'
Wel een slim onderwerp gekozen overigens. Anders gaat ze weer de hele avond oreren tegen Noord-Europeanen.quote:Ingeborg Beugel
Oud-Griekenland correspondent over Griekse belastingontduikers.
Dat gaat ze evengoed wel doen, hoor. Je denkt toch niet dat ze het massale belasting ontduiken door die arme Grieken gaat afkeuren? Ze staan met hun rug tegen de muur. Door óns!quote:Op dinsdag 24 januari 2012 21:01 schreef pberends het volgende:
Wel een slim onderwerp gekozen overigens. Anders gaat ze weer de hele avond oreren tegen Noord-Europeanen.
Misschien hoe ze daar vroeger bij de commando's wel raad mee wisten.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 21:12 schreef thettes het volgende:
Maar nog steeds benieuwd wat Storm over Holleeder gaat vertellen.
En voormalig DSB woordvoerder, niet te vergetenquote:Op dinsdag 24 januari 2012 23:04 schreef DrDentz het volgende:
Klaas Wilting dat is toch die mediageile politiewoordvoerder?
Klaas "Waku Waku" Wiltingquote:Op dinsdag 24 januari 2012 23:04 schreef DrDentz het volgende:
Klaas Wilting dat is toch die mediageile politiewoordvoerder?
Misschien heeft ze de sherry eens laten staan.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 23:09 schreef UncleDolan het volgende:
[..]
Ze is inderdaad minder spraakzaam dan we gewend van haar zijn.
Vandaar dat ie denkt dat van Gaal het redt bij Ajax natuurlijkquote:Op dinsdag 24 januari 2012 23:05 schreef REC het volgende:
[..]
En voormalig DSB woordvoerder, niet te vergeten
Misschien switchen die met Ingeborg zodat zij niet meer aan tafel zit. Slim bekeken door de redactie (behalve dan dat ze haar gewoon niet meer moeten uitnodigen)quote:Op dinsdag 24 januari 2012 23:13 schreef OProg het volgende:
Ah. Iedereen zit langs de kant. Dan heeft Ingeborg tenminste de ruimte om te heersen.
Nouja, je hebt het of je hebt het niet.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 23:15 schreef Van_Poppel het volgende:
Vijftien miljard klinkt veel, maar het is slechts een druppel op de gloeiende plaat...
ik zou er best een nanodeeltje van willen hebben hoorquote:Op dinsdag 24 januari 2012 23:15 schreef Van_Poppel het volgende:
Vijftien miljard klinkt veel, maar het is slechts een druppel op de gloeiende plaat...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |