Inderdaad. Ik kan mij niet aan de indruk ontrekken dat dat bewust is gedaan met haar. Dat ze dachten: prima dat ze er zit voor haar onderwerp, als ze daarna maar niet over die tafel heen zit te tetteren.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 23:16 schreef thettes het volgende:
[..]
Misschien switchen die met Ingeborg zodat zij niet meer aan tafel zit. Slim bekeken door de redactie (behalve dan dat ze haar gewoon niet meer moeten uitnodigen)
Dit ja, helaas.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 23:31 schreef DaverzNL het volgende:
[..]
Inderdaad. Ik kan mij niet aan de indruk ontrekken dat dat bewust is gedaan met haar. Dat ze dachten: prima dat ze er zit voor haar onderwerp, als ze daarna maar niet over die tafel heen zit te tetteren.
quote:Op dinsdag 24 januari 2012 23:50 schreef DaverzNL het volgende:
Schreeuwde die Ingeborg nou net vanaf de zijlijn?
Ingeborg is altijd belangrijk.quote:Op woensdag 25 januari 2012 15:54 schreef OProg het volgende:
Ik dacht dat de tijd van deze dingen nu even niet was.![]()
[ afbeelding ]
In het kader van: geen nieuws is ook nieuws?quote:Op woensdag 25 januari 2012 15:51 schreef pberends het volgende:
P&W met Ingeborg Beugel verloopt rustig
Ik dacht: laat ik eens wat nieuwswaardigs posten.
Dat Ingeborg onrustig is, is geen nieuws toch? Dat ze wel rustig is, wel.quote:Op woensdag 25 januari 2012 15:59 schreef golfer het volgende:
[..]
In het kader van: geen nieuws is ook nieuws?
Nee.quote:Op woensdag 25 januari 2012 16:00 schreef pberends het volgende:
Dat Ingeborg onrustig is, is geen nieuws toch? Dat ze wel rustig is, wel.
Ah joh rot toch op man; post ik 's goed nieuws, vinden mensen het weer niet belangrijk.quote:
Ik weet nog steeds niet wie gisteren nou tegen Michiel Romeyn zei "en bepaal jij dat?". Maar ik moest echt lachenquote:Op woensdag 25 januari 2012 11:27 schreef Drebbelman het volgende:
Heb jij gezegd dat ik een lul was?![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |