SPOILER: wie speelt wat?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: kijken op eigen risicoOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Mja, mijn huisgenoten moeten weer eens normaal eten, die hebben 4 weken op pizza,shoarma en speklappen geleefd omdat ze niks anders kunnen makenquote:
Half bezopen is weggegooid geld.![]()
Ik heb Schrobbeler staan, voor de koude dagenquote:Op maandag 23 januari 2012 18:03 schreef Fsmxi het volgende:
Vergeet deze kanjer niet he?![]()
[ afbeelding ]![]()
Dat is zo'n heerlijk spul hèquote:Op maandag 23 januari 2012 18:05 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Ik heb Schrobbeler staan, voor de koude dagen![]()
[ afbeelding ]![]()
![]()
Dat blijft zo baas hequote:!
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same![]()
Laatst een keer warm gehad met slagroom, ook lekker! En bezopen dat je ervan wordt, alleen heb je het niet doorquote:
quote:
epic gitaristenquote:Op maandag 23 januari 2012 18:15 schreef PierreTT het volgende:
Wacht, er bestaat ook nog zoiets als "The Kings of Schrobbeler"![]()
[ afbeelding ]![]()
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same![]()
Wat is dit danquote:Waar zit jij in deze clip?
Wat is dat voor ultragay met dat petje op 0.21
Die gast denkt dat ie fckn smooth is.quote:Op maandag 23 januari 2012 18:19 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Wat is dit danWaar zit jij in deze clip?
na regen, ben ik er.
98-3 ٩(ಥ_ಥ)۶ ┌( ಠ_ಠ)┘![]()
Nah ik zit nergens in die clip ! Die bobbafag en die gast daar voor zijn wel goede vrienden van me geweestquote:Op maandag 23 januari 2012 18:19 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Wat is dit danWaar zit jij in deze clip?
Geweest? Ben je eruit gezet omdat je niet genoeg skills had?quote:Op maandag 23 januari 2012 18:21 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Nah ik zit nergens in die clip ! Die bobbafag en die gast daar voor zijn wel goede vrienden van me geweestHalf bezopen is weggegooid geld.![]()
Dat spul, daar ga je zo hard op he.quote:Op maandag 23 januari 2012 18:05 schreef PierreTT het volgende:
[..]
[ afbeelding ]Voor je het weet weet je geen kut meer van je avond.
You can call me scarface, snortin' mountains of cocaine.![]()
jaja... jij bent die dude met de pet op 0.21quote:Op maandag 23 januari 2012 18:21 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Nah ik zit nergens in die clip ! Die bobbafag en die gast daar voor zijn wel goede vrienden van me geweest![]()
Hoax, Nick heeft niet zo'n gladde bakkes!quote:Op maandag 23 januari 2012 18:23 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
jaja... jij bent die dude met de pet op 0.21Half bezopen is weggegooid geld.![]()
Nah die bobbafag spreek ik nog wel regelmatig, maar ga er bijna niet meer mee omquote:Op maandag 23 januari 2012 18:23 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Geweest? Ben je eruit gezet omdat je niet genoeg skills had?ik heb alleen NY petjesquote:Op maandag 23 januari 2012 18:23 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
jaja... jij bent die dude met de pet op 0.21
Omdat je niet genoeg snuift kun je beter stellenquote:Op maandag 23 januari 2012 18:23 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Geweest? Ben je eruit gezet omdat je niet genoeg skills had?![]()
![]()
Joey toch?quote:Op maandag 23 januari 2012 18:26 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Nah die bobbafag spreek ik nog wel regelmatig, maar ga er bijna niet meer mee om
[..]
ik heb alleen NY petjesHalf bezopen is weggegooid geld.![]()
hehe op dit moment weer niet neequote:Op maandag 23 januari 2012 18:25 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Hoax, Nick heeft niet zo'n gladde bakkes!
Schijnbaar, ken heel die dude nietquote:
quote:
Brandt zo lekkerquote:Op maandag 23 januari 2012 18:23 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Dat spul, daar ga je zo hard op he.Voor je het weet weet je geen kut meer van je avond.
![]()
![]()
Dat smaakt naar pepernotenquote:Op maandag 23 januari 2012 18:05 schreef PierreTT het volgende:
[..]
[ afbeelding ]![]()
![]()
Ze wil je.quote:Op maandag 23 januari 2012 18:36 schreef Michhas het volgende:
[..]
Waarom huh wat is deze.
Waar heb ik dit aan verdiend?You can call me scarface, snortin' mountains of cocaine.![]()
Hij zit allemaal te vloeken omdat ik hem neerschit.
leugens baamz vloekt nooitquote:Op maandag 23 januari 2012 18:57 schreef Kutstudent het volgende:
Hij zit allemaal te vloeken omdat ik hem neerschit.![]()
quote:![]()
![]()
![]()
Even serieus he....
Wat een kansloze rukkers, gezellige tent ook, zie 1 gleuf, die is 53 en lesbie.![]()
Nah ik zie er 2, en dat is ook een stinksnolquote:Op maandag 23 januari 2012 19:11 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Even serieus he....
Wat een kansloze rukkers, gezellige tent ook, zie 1 gleuf, die is 53 en lesbie.Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Was niet van plan hem nog een keer te kijken tbh.quote:Op maandag 23 januari 2012 19:12 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Nah ik zie er 2, en dat is ook een stinksnolSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Heel Noord-Holland.quote:!
Bekende inwoners van Purmerend
Danny de Munk (acteur)
Bernard Nieuwentijt (burgemeester, wiskundige, filosoof, theoloog - 1654-1718)
Julie Fryer (danseres)
Britt Dekker (televisie persoonlijkheid)
Britt fucking Dekker______!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ze lijken allemaal op elkaar daarquote:Op maandag 23 januari 2012 19:44 schreef Tauchmeister het volgende:
[ afbeelding ]
Lijkt wel een beetje op Doopstah.!
quote:Op maandag 23 januari 2012 19:44 schreef Tauchmeister het volgende:
[ afbeelding ]
Lijkt wel een beetje op Doopstah.![]()
![]()
Dennie mocht willen dat ie mijn looks had....quote:Op maandag 23 januari 2012 19:44 schreef Tauchmeister het volgende:
[ afbeelding ]
Lijkt wel een beetje op Doopstah.
Ben hem paar keer tegen gekomen, knulletje is 1.50 hoog en loopt als een bodybuilder![]()
![]()
quote:Op maandag 23 januari 2012 20:25 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
Dennie mocht willen dat ie mijn looks had....
Ben hem paar keer tegen gekomen, knulletje is 1.50 hoog en loopt als een bodybuilder![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 23 januari 2012 20:30 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
Laten we het nou niet over moeders gaan hebben hè....
[img]http://4.bp.blogspot.com/_GzQNaaZsh_8/SoQuOj6b3II/AAAAAAAAN9A/bXm6vCBdyQA/s400/13.jpg
[/img]![]()
Double fail.quote:Op maandag 23 januari 2012 20:30 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
Laten we het nou niet over moeders gaan hebben hè....
[img]http://4.bp.blogspot.com/_GzQNaaZsh_8/SoQuOj6b3II/AAAAAAAAN9A/bXm6vCBdyQA/s400/13.jpg[\img]
[/quote]
[quote][img]http://i.fokzine.net/p/0s.gif[/img] Op maandag 23 januari 2012 20:32 schreef Pixell het volgende:
[..]na regen, ben ik er.
dit dusquote:!
Zou je dr geven?quote:Op maandag 23 januari 2012 20:38 schreef Tauchmeister het volgende:
Voor iemand uit Purmerend wel ja.na regen, ben ik er.
vind ik leukquote:Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Kankah lobby/matchmaking shit bij BF3.Kan niet eens uit die lobby gaan.
na regen, ben ik er.
Server browser.quote:Op maandag 23 januari 2012 21:15 schreef Dr.Pringles het volgende:
Kankah lobby/matchmaking shit bij BF3.Kan niet eens uit die lobby gaan.
![]()
Over 20 minuten ook maar weer eens ff gamen
Ahw, blijven oefenen en je leert het welquote:
Op zaterdag 9 maart 2019 17:21 schreef Lospedrosa het volgende:
Wat voor een mongool ben jij nou weer. Klojo.
[/quote]![]()
Voor wat moet ik oefenen? Weet al dat die shit belachelijk is.quote:Op maandag 23 januari 2012 21:52 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ahw, blijven oefenen en je leert het welna regen, ben ik er.
Omdat je een keer in een slechte server komt of wat?quote:Op maandag 23 januari 2012 21:55 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Voor wat moet ik oefenen? Weet al dat die shit belachelijk is.Op zaterdag 9 maart 2019 17:21 schreef Lospedrosa het volgende:
Wat voor een mongool ben jij nou weer. Klojo.
[/quote]![]()
Nee.quote:Op maandag 23 januari 2012 22:09 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Omdat je een keer in een slechte server komt of wat?
na regen, ben ik er.
quote:Op maandag 23 januari 2012 22:56 schreef Dr.Pringles het volgende:
BF3, voor campers; door campers. Kankerspel period. Done.![]()
![]()
Hihi, gekke knul. Opeens pro-BF3, maar eerst nog zitten afkraken. Mi mang ringen blackberry ipod.quote:na regen, ben ik er.
Karma.....quote:Op maandag 23 januari 2012 22:44 schreef Doopy-X- het volgende:
KANKER XBL!
Naait me de hele tijd eruit, dat wordt dus niet gamen vanavondTwo things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Beta dit dat zus zoquote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.na regen, ben ik er.
quote:Op maandag 23 januari 2012 23:20 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Beta dit dat zus zoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
En dan doe je gewoon even tot kwart voor 5 een nachtsessie MW3 met Pierre.
Nu slapen.
Was wel lachequote:Op dinsdag 24 januari 2012 04:43 schreef Kutstudent het volgende:
En dan doe je gewoon even tot kwart voor 5 een nachtsessie MW3 met Pierre.
Nu slapen.![]()
Cowboy Maurice, met je pistols
Hoiquote:Verneukt ritme, ik trek deze nacht maar verder door, morgenavond dan goed slapen
Nog steeds een jetlag?quote:Op dinsdag 24 januari 2012 06:38 schreef PierreTT het volgende:
[..]
HoiVerneukt ritme, ik trek deze nacht maar verder door, morgenavond dan goed slapen
![]()
![]()
Nee,maar ik heb mezelf gewoon geen kans gegeven een normaal ritme op te bouwenquote:
Slechte zaak, mijn kaukasische vriend.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 06:56 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Nee,maar ik heb mezelf gewoon geen kans gegeven een normaal ritme op te bouwen![]()
Sneller dan het licht.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 05:38 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Was wel lacheCowboy Maurice, met je pistols
![]()
![]()
Ik ben ook nog steeds wakker, trek deze ook door dus denk de rest van de ochtend maar met series kijken bezig houden. Maar mijn ritme is ook verkracht en er komen wat belangrijke weken aan dus kan nu net zo goed doortrekken.You can call me scarface, snortin' mountains of cocaine.![]()
A wild Bozz appears!quote:Op dinsdag 24 januari 2012 07:03 schreef Bozz187 het volgende:
Goedemorgen!
Hehe pierre doet een stoma
Michhas used goedemorgen.
It's super effective!![]()
Same, maar ik ga nu toch slapen, lekker het verkrachte ritme in stand houden!quote:Op dinsdag 24 januari 2012 07:04 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Sneller dan het licht.![]()
![]()
Ik ben ook nog steeds wakker, trek deze ook door dus denk de rest van de ochtend maar met series kijken bezig houden. Maar mijn ritme is ook verkracht en er komen wat belangrijke weken aan dus kan nu net zo goed doortrekken.![]()
Bozz used punch!quote:Op dinsdag 24 januari 2012 07:05 schreef Michhas het volgende:
[..]
A wild Bozz appears!
Michhas used goedemorgen.
It's super effective!
It's super effective!
The alarm fainted!
Bozz fell asleep!You can call me scarface, snortin' mountains of cocaine.![]()
hoe the fuck weet jij nou weer dat ik me verslapen heb?quote:Op dinsdag 24 januari 2012 07:13 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Bozz used punch!
It's super effective!
The alarm fainted!
Bozz fell asleep!
En wat hou ik van treinreizen...![]()
Kan je weer lekker krantje lezen.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 07:18 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
hoe the fuck weet jij nou weer dat ik me verslapen heb?
En wat hou ik van treinreizen...na regen, ben ik er.
jeweet voor het eerst sinds maanden gedaanquote:Op dinsdag 24 januari 2012 07:34 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Kan je weer lekker krantje lezen.![]()
quote:Op dinsdag 24 januari 2012 07:13 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Bozz used punch!
It's super effective!
The alarm fainted!
Bozz fell asleep!![]()
![]()
Ja, is lang geleden! Normaal ga ik wel even 2 uur slapen, maar ik ben nog klaarwakkerquote:Op dinsdag 24 januari 2012 07:03 schreef Bozz187 het volgende:
Goedemorgen!
Hehe pierre doet een stoma
Wel een zwaar trieste ellende met al die campers en snipers... Ik heb de ochtend gespendeerd met Nickelodeon kijkenquote:Op dinsdag 24 januari 2012 07:04 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Sneller dan het licht.![]()
![]()
Ik ben ook nog steeds wakker, trek deze ook door dus denk de rest van de ochtend maar met series kijken bezig houden. Maar mijn ritme is ook verkracht en er komen wat belangrijke weken aan dus kan nu net zo goed doortrekken.
Ja toch, metrotje of spits alles. Mensen die 3 kranten nemen..net alsof er niet hetzelfde overal in staat.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 07:41 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
jeweet voor het eerst sinds maanden gedaanna regen, ben ik er.
Lekker dan.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 07:48 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Wel een zwaar trieste ellende met al die campers en snipers... Ik heb de ochtend gespendeerd met Nickelodeon kijken
Het kan ergerquote:Tellsell bijvoorbeeld
Of hoe het dat tegenwoordig, Tommy Teleshoppjng toch?
Magic Bullet, ready in just 1, 2, 3 seconds. It's that easy.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 08:04 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Het kan ergerTellsell bijvoorbeeld
Of hoe het dat tegenwoordig, Tommy Teleshoppjng toch?
na regen, ben ik er.
Toen jij nog een klein Pringeltje was keek ik al gebiologeerd naar de Ultra Dultra Slicer! Met fake Amerikaans accent! Hij hakt, hij prakt, hij snijdt, hij fileert, wat kan dit mes niet!quote:Op dinsdag 24 januari 2012 08:10 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Magic Bullet, ready in just 1, 2, 3 seconds. It's that easy.Half bezopen is weggegooid geld.![]()
Je bedoeld de Ultra Nicer Dicerquote:Op dinsdag 24 januari 2012 08:13 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Toen jij nog een klein Pringeltje was keek ik al gebiologeerd naar de Ultra Dultra Slicer! Met fake Amerikaans accent! Hij hakt, hij prakt, hij snijdt, hij fileert, wat kan dit mes niet!![]()
![]()
Maak een verse salade binnen een handomdraai!
En het mooiste is nog wel, hij kan gewoon in de afwasmachine!
Met dit apparaat kun je al je andere keukenapparatuur weggooien, je hebt nooit meer iets anders nodig!![]()
Die lijkt op de Slap Chop! Met Vince!quote:Op dinsdag 24 januari 2012 08:19 schreef Michhas het volgende:
[..]
Je bedoeld de Ultra Nicer Dicer
[ afbeelding ]Half bezopen is weggegooid geld.![]()
Ik heb een George Foreman hier liggen, ooit voor mijn verjaardag gekregenquote:Op dinsdag 24 januari 2012 08:24 schreef Michhas het volgende:
[ afbeelding ]
Het vlaggenschip, de George Foremann GrillWat een beest
quote:Op dinsdag 24 januari 2012 08:27 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Ik heb een George Foreman hier liggen, ooit voor mijn verjaardag gekregenquote:Op dinsdag 24 januari 2012 08:30 schreef PierreTT het volgende:
En je kan veel zeggen, maar hij grillt als een gek, geniaal ding!
Mich gusta.![]()
Wtf gasten.Zoek een leven.
Of werk, of ga gamen, of iets.You can call me scarface, snortin' mountains of cocaine.![]()
Gast ik ben Dora aan het kijkenquote:Op dinsdag 24 januari 2012 08:35 schreef Kutstudent het volgende:
Of werk, of ga gamen, of iets.
DE KAART, DE KAART, OOOOOOO DE KAART!Half bezopen is weggegooid geld.![]()
Ik ben gewoon op werk hoor.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 08:35 schreef Kutstudent het volgende:
Of werk, of ga gamen, of iets.![]()
Hohohoooo dat kan je niet zeggen, werkschuw secreet hohohooooquote:Op dinsdag 24 januari 2012 08:45 schreef Michhas het volgende:
[..]
Nou, ik ben der anders minder blij mee, ik heb er geen kracht meer voor! Vre-se-luk!Half bezopen is weggegooid geld.![]()
Zo maar eens wat bammetjes met kaas maken.quote:You can call me scarface, snortin' mountains of cocaine.![]()
Je moet wat inderdaad. Ik ga zo maar eens naar de uni toequote:Op dinsdag 24 januari 2012 08:56 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Zo maar eens wat bammetjes met kaas maken.
Ontbijten zonder George Foremanngrillquote:Op dinsdag 24 januari 2012 08:56 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Zo maar eens wat bammetjes met kaas maken.![]()
![]()
Ze zijn helaas op, maar normaal eet ik inderdaad zo'n grill als ontbijt, nadat ik mijn gespierde borst heb gewassen in kokend lood uiteraard.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 09:01 schreef Michhas het volgende:
[..]
Ontbijten zonder George Foremanngrill
swieberd niet stelen, swieberd niet stelen!quote:Op dinsdag 24 januari 2012 08:37 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Gast ik ben Dora aan het kijken
DE KAART, DE KAART, OOOOOOO DE KAART!
En swiebert denk dan"bitch i'm takin' everything"![]()
quote:Op dinsdag 24 januari 2012 09:03 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Ze zijn helaas op, maar normaal eet ik inderdaad zo'n grill als ontbijt, nadat ik mijn gespierde borst heb gewassen in kokend lood uiteraard. [ afbeelding ]
Swiebert denkt ik hostel alles hier wat los en vast zitquote:Op dinsdag 24 januari 2012 09:05 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
swieberd niet stelen, swieberd niet stelen!
En swiebert denk dan"bitch i'm takin' everything"
Toen was Mike er nogquote:Op dinsdag 24 januari 2012 08:13 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Toen jij nog een klein Pringeltje was keek ik al gebiologeerd naar de Ultra Dultra Slicer! Met fake Amerikaans accent! Hij hakt, hij prakt, hij snijdt, hij fileert, wat kan dit mes niet!
Mike 'Amazing Discoveries' Levey overledenTwo things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Deze Adonisquote:Op dinsdag 24 januari 2012 09:03 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Ze zijn helaas op, maar normaal eet ik inderdaad zo'n grill als ontbijt, nadat ik mijn gespierde borst heb gewassen in kokend lood uiteraard. [ afbeelding ]![]()
![]()
En Billy Mays!quote:Op dinsdag 24 januari 2012 09:18 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Toen was Mike er nog
Mike 'Amazing Discoveries' Levey overleden
Ik dus gewoon chillen, gaat m'n wekker ineens af, soldmayor - holland in the hood.![]()
![]()
![]()
En ik moet 3 "moeilijke" rekensommen maken voordat ik 'm af kan zetten.![]()
![]()
Is dat jouw wekker jaquote:Op dinsdag 24 januari 2012 10:02 schreef Kutstudent het volgende:
Ik dus gewoon chillen, gaat m'n wekker ineens af, soldmayor - holland in the hood.![]()
![]()
![]()
En ik moet 3 "moeilijke" rekensommen maken voordat ik 'm af kan zetten.![]()
![]()
Wel een goed idee
Verschrikkelijk effectief.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 10:06 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Is dat jouw wekker jaWel een goed idee
dat is wel handig jaTwo things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Mijn hand is zo blauwquote:Op dinsdag 24 januari 2012 00:14 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Hand weer fucked up kut bokstraining. Morgen maar even foto laten maken![]()
![]()
Nee ga ik zo doen. Frustraties eruit gooien is niet zo'n goed idee. Die kleine botjes in het midden van mijn hand zijn gewoon bar slecht normaal heb ik dit zo'n 1 keer per half jaar. Moet daar ook eigenlijk aan geopereerd worden maar daar is nog geen geschikte dag voor gekomen.quote:![]()
Er zit een grotere heldin tussen! maar jullie fanbois kijken daar overheenquote:Op dinsdag 24 januari 2012 12:09 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Nog één held in een klas vol kuddedieren
's avonds een reus, 'smorgens een kneus
Xbox: kneusteun
PSN: kneusteun
Steam:kneusteun![]()
Die neger aan de rechterkant heeft helemaal geen laptopquote:Op dinsdag 24 januari 2012 12:09 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Nog één held in een klas vol kuddedieren
Maargoed, het is dan ook een neger.![]()
Hee, niet zo homosueel en racismisch he.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 12:29 schreef Michhas het volgende:
[..]
Die neger aan de rechterkant heeft helemaal geen laptop
Maargoed, het is dan ook een neger.You can call me scarface, snortin' mountains of cocaine.![]()
Aight niggahs op naar die ziekenhuis. Zal wel 10 dagen gips worden en een advies om met de sport te stoppen![]()
Dat meisje, naast die acer (6 opzij ofzo) dus ook niet! dat is pas baas!quote:Op dinsdag 24 januari 2012 12:29 schreef Michhas het volgende:
[..]
Die neger aan de rechterkant heeft helemaal geen laptop
Maargoed, het is dan ook een neger.'s avonds een reus, 'smorgens een kneus
![]()
en nu ff lekker zwemmen!Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Kom dn jongen ik pak jequote:Op dinsdag 24 januari 2012 12:34 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Hee, niet zo homosueel en racismisch he.![]()
Oma uur geleden overleden, zat eraan te komen maar toch unreal gevoel dat ik heb. Vind het vooral zielig voor mn moeder en opa.
On a positive note, herkansing van gisteren gehaald
Cause I'm a motherlover,
You're a motherlover.
We should fuck each others mothers![]()
Gecondoleerd en sterkte man. Ik had datzelfde gevoel toen mijn oma overleed, vond het meer aandoenlijk voor mijn vaderquote:Op dinsdag 24 januari 2012 14:06 schreef dreamzk het volgende:
Oma uur geleden overleden, zat eraan te komen maar toch unreal gevoel dat ik heb. Vind het vooral zielig voor mn moeder en opa.
On a positive note, herkansing van gisteren gehaald
En gefeliciteerd van je tentamen
Inderdaad sterkte.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 14:06 schreef dreamzk het volgende:
On a positive note, herkansing van gisteren gehaald's avonds een reus, 'smorgens een kneus
Sterkte! Hand niet in het gips gelukkig moet nu wel echt eens die hand laten opereren voor er blijvende schade is.![]()
UFC3 demo ff tjekken.'s avonds een reus, 'smorgens een kneus
quote:Op dinsdag 24 januari 2012 14:48 schreef LitmanenAFCA het volgende:
MW3 mappen zijn uit kopeh kopeh kopeh![]()
![]()
Al lang gedaan dus?quote:'s avonds een reus, 'smorgens een kneus
Stoma moet toch zijn dagelijkse porte ragequits en dashboards halenquote:Cause I'm a motherlover,
You're a motherlover.
Koning Stoma, King Catheter en XxXO0OSnIpErTImmIEEliteOpTiCLaZ0RrZO0OXxX?quote:Op dinsdag 24 januari 2012 15:03 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Ik heb hem zelfs op 3 verschillende accounts gekochtHalf bezopen is weggegooid geld.![]()
Woehoe!quote:Op dinsdag 24 januari 2012 15:08 schreef KoningStoma het volgende:
Dan kan ik kijken wat mijn verschillende KD's zijn.![]()
Ik mis jou bij MW3, snipen met de Barrett en ondertussen kankeren op alles wat los en vastzit
Wij missen jou allemaal bij BF3 !
Ik ben trouwens vandaag begonnen aan een sik-loze week
Een collega met übersnelle baardgroei laat als tegenprestatie een week zijn baard staan
Ik vind het maar niets, het tocht langs mijn kin
Please sir. When moon? When Mustang?![]()
Pics!quote:Op dinsdag 24 januari 2012 15:16 schreef Rossdale het volgende:
Wij missen jou allemaal bij BF3 !
Ik ben trouwens vandaag begonnen aan een sik-loze week
Een collega met übersnelle baardgroei laat als tegenprestatie een week zijn baard staan
Ik vind het maar niets, het tocht langs mijn kinHalf bezopen is weggegooid geld.![]()
quote:Op dinsdag 24 januari 2012 15:20 schreef KoningStoma het volgende:
We moeten weer eens Homeland gaan doen met een paar mensenCause I'm a motherlover,
You're a motherlover.
In de warquote:Op dinsdag 24 januari 2012 15:25 schreef Rossdale het volgende:
Homeland is een serie, het is homefront
Cause I'm a motherlover,
You're a motherlover.
Vanavond ga ik MW2 doen.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 15:20 schreef KoningStoma het volgende:
We moeten weer eens mw2 gaan doen met een paar mensen![]()
Maar dan druk ik de hele tijd back en faal ikquote:Op dinsdag 24 januari 2012 15:20 schreef KoningStoma het volgende:
We moeten weer eens mw2 gaan doen met een paar mensen
's avonds een reus, 'smorgens een kneus
Goed idee! Ik mis Terminal en het bommen gooien met Danger Closequote:Op dinsdag 24 januari 2012 15:20 schreef KoningStoma het volgende:
We moeten weer eens mw2 gaan doen met een paar mensen
Sterkte kerel!quote:Op dinsdag 24 januari 2012 14:06 schreef dreamzk het volgende:
On a positive note, herkansing van gisteren gehaaldTwo things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Coolio!quote:Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
![]()
Jeuj binnen !Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
jij mist ook de oneindigheid aan explosieven bij bf3quote:Op dinsdag 24 januari 2012 15:31 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Goed idee! Ik mis Terminal en het bommen gooien met Danger Close![]()
Blijkbaar hebben andere mensen ook het probleem van de wegvallende live-verbinding:
http://forums.xbox.com/xb(...)p/121933/912648.aspx
http://forums.xbox.com/xbox_forums/xbox_support/f/9/t/155649.aspx
Bij mij is het ook begonnen sinds BF3, toch eens spelen met de tips die daar staan.![]()
ik ook.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 16:47 schreef Doopy-X- het volgende:
Blijkbaar hebben andere mensen ook het probleem van de wegvallende live-verbinding:
http://forums.xbox.com/xb(...)p/121933/912648.aspx
http://forums.xbox.com/xbox_forums/xbox_support/f/9/t/155649.aspx
Bij mij is het ook begonnen sinds BF3, toch eens spelen met de tips die daar staan.'s avonds een reus, 'smorgens een kneus
ik heb tegenwoordig alleen als ik singleplayer shit doequote:Op dinsdag 24 januari 2012 16:58 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
Ben niet de enige dus? Jij al een oplossing gevonden?![]()
9 van de 10 zijn gewoon fakequote:Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Kutzooi man, eerst geen internetbankieren op de tijd wanneer je het nodig hebt. Nu kan ik me niet registreren bij Komplett.
Pluspunt: Processor binnen.
na regen, ben ik er.
Wat voor ietsquote:Op dinsdag 24 januari 2012 19:20 schreef Dr.Pringles het volgende:
Kutzooi man, eerst geen internetbankieren op de tijd wanneer je het nodig hebt. Nu kan ik me niet registreren bij Komplett.
Pluspunt: Processor binnen.? en waarom Komplett? Heb daar wel mijn monitors vandaan, maar moest eerst mailen voordat ik wist wanneer ze zouden komen
Ja ben net thuis!quote:Op dinsdag 24 januari 2012 17:50 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Hey kale, kom nou maar gewoon racenTwo things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
vooruit, ik moest ook eten !quote:Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Moederbord, omdat ze m daar op voorraad hebben en als je voor 8 uur besteld heb je m morgen.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 19:36 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Wat voor iets? en waarom Komplett? Heb daar wel mijn monitors vandaan, maar moest eerst mailen voordat ik wist wanneer ze zouden komen
na regen, ben ik er.
hehe, ja ken het. dag later had ik nog niksquote:Op dinsdag 24 januari 2012 19:40 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Moederbord, omdat ze m daar op voorraad hebben en als je voor 8 uur besteld heb je m morgen.
Lol kan me ook niet eens bij Computerland registreren. WTF man.
na regen, ben ik er.
jij ben zeker de loverboy van mw3quote:
xboxlive: dnova79
Psn: dnova79
als god komt, kreunt hy dan (6)
AQuila360: Hij heeft wel gelijk, BBnova, door jou is de 360 reeks ten onder gegaan(ALWEER)![]()
Ja klopt.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 20:43 schreef badboynova het volgende:
[..]
jij ben zeker de loverboy van BF3![]()
![]()
gister voor het eerst de mp van mw3 kort gespeeld, sinds dat moment ligt mijn vriendin in het ziekenhuis op de IC (had ze mij maar moeten tegen houden dat schijt spel te kopen).xboxlive: dnova79
AQuila360: Hij heeft wel gelijk, BBnova, door jou is de 360 reeks ten onder gegaan(ALWEER)![]()
quote:Op dinsdag 24 januari 2012 20:47 schreef badboynova het volgende:
gister voor het eerst de mp van mw3 kort gespeeld, sinds dat moment ligt mijn vriendin in het ziekenhuis op de IC (had ze mij maar moeten tegen houden dat schijt spel te kopen).![]()
![]()
Alles weer goed gekomen met het vrouwtje dan?quote:Op dinsdag 24 januari 2012 20:47 schreef badboynova het volgende:
gister voor het eerst de mp van mw3 kort gespeeld, sinds dat moment ligt mijn vriendin in het ziekenhuis op de IC (had ze mij maar moeten tegen houden dat schijt spel te kopen).Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Niet optimaal, maar proberen er wel achter te komen als het nog rendabel is.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 20:49 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Alles weer goed gekomen met het vrouwtje dan?
Maar we proberen wel om er iets van te maken.xboxlive: dnova79
Mooi !quote:Op dinsdag 24 januari 2012 20:55 schreef badboynova het volgende:
[..]
Niet optimaal, maar proberen er wel achter te komen als het nog rendabel is.
Maar we proberen wel om er iets van te maken.
quote:Op dinsdag 24 januari 2012 21:27 schreef Michhas het volgende:
Plays MW2.
Gets noobtubed by Tauch.
Stops playing MW2.
Die was wel epicquote:Op dinsdag 24 januari 2012 21:27 schreef Michhas het volgende:
Plays MW2.
Gets noobtubed by Tauch.
Stops playing MW2.![]()
![]()
quote:Op dinsdag 24 januari 2012 21:30 schreef Bozz187 het volgende:
mist3r90 uses screech
it's very annoying
Bozz187 leaves![]()
![]()
*sigh*... i meanquote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
ik heb niet eens die gamequote:Op dinsdag 24 januari 2012 21:36 schreef Tauchmeister het volgende:
Wie gaat de nieuwe maps van MW3 ook kopen?![]()
MOOi dan kunnen we fifa 11 doen
quote:Op dinsdag 24 januari 2012 21:36 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
*sigh*... i meanje bedoelde deze zekerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.xboxlive: dnova79
quote:Op dinsdag 24 januari 2012 21:46 schreef badboynova het volgende:
[..]
je bedoelde deze zekerthat's just wrongSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Titty had ook een pokemon periodeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.xboxlive: dnova79
quote:Op dinsdag 24 januari 2012 21:50 schreef badboynova het volgende:
Titty had ook een pokemon periodeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Krijg ze vanwege elitequote:Op dinsdag 24 januari 2012 21:36 schreef Tauchmeister het volgende:
Wie gaat de nieuwe maps van MW3 ook kopen?![]()
![]()
Haha. haters.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 21:30 schreef Bozz187 het volgende:
mist3r90 uses screech
it's very annoying
Bozz187 leaves
mist3r90 joins game
pwns everybody
other team mad.na regen, ben ik er.
quote:Op dinsdag 24 januari 2012 22:13 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Haha. haters.
mist3r90 joins game
pwns everybody
other team mad.![]()
![]()
Zijn ze er al ja? dan toch maar weer opstartenquote:Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
OMDAT HET KAN
Apple Reports Highest Quarterly Revenue and Earnings Ever
Je kunt zeggen wat je wil over Apple, maar $13,1 miljard dollar winst per kwartaal is echt sick![]()
![]()
En dat allemaal omdat er genoeg domme mensen zijn die het kopeh kopeh kopehquote:Op dinsdag 24 januari 2012 23:06 schreef Tauchmeister het volgende:
Je kunt zeggen wat je wil over Apple, maar $13,1 miljard dollar winst per kwartaal is echt sick![]()
De fanboys die van anaal houden ja.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 23:06 schreef Tauchmeister het volgende:
Je kunt zeggen wat je wil over Apple, maar $13,1 miljard dollar winst per kwartaal is echt sickna regen, ben ik er.
Tja, je kunt het dom noemen, maar Steve Jobs was wel echt een genie op gebied van marketing.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 23:08 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
En dat allemaal omdat er genoeg domme mensen zijn die het kopeh kopeh kopeh
Benieuwd wat de aandeeltjes morgen gaan doen![]()
![]()
Ze gaan gewoon naar school, maar later in de avond is er wel een party.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 23:12 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Tja, je kunt het dom noemen, maar Steve Jobs was wel echt een genie op gebied van marketing.
Benieuwd wat de aandeeltjes morgen gaan doenna regen, ben ik er.
Geen enkel probleem met Steve Jobs of Applequote:Op dinsdag 24 januari 2012 23:12 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Tja, je kunt het dom noemen, maar Steve Jobs was wel echt een genie op gebied van marketing.
Benieuwd wat de aandeeltjes morgen gaan doenTwo things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Klopt. Je moet wel weten hoe je die domme mensen aanzet tot het kopen van je zooi.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 23:12 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Benieuwd wat de aandeeltjes morgen gaan doen![]()
Ja johquote:Op dinsdag 24 januari 2012 23:24 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Klopt. Je moet wel weten hoe je die domme mensen aanzet tot het kopen van je zooi.Jammer voor je dat er alleen niets beters is dan OS X en iOS.
![]()
Dit. Voordat ik aangevallen wordt.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 23:23 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Geen enkel probleem met Steve Jobs of Apple
Oja, kon me toch nog registreren.
Ze deden die shit gewoon express, niet voor 8e kunnen bestellen.
na regen, ben ik er.
Misschien als je de hele dag foldertjes moet ontwerpen.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 23:26 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Ja johJammer voor je dat er alleen niets beters is dan OS X en iOS.
![]()
Tauch, Fifa?Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Hipstersquote:Op dinsdag 24 januari 2012 23:08 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
En dat allemaal omdat er genoeg domme mensen zijn die het kopeh kopeh kopeh
Apple heeft zijn grootste tijd gehad, mensen worden die opleg- en eigen standaardendrang zat.
Android FTW en zelfs Windows Mobile is in 2013 groter dan IOS![]()
![]()
Applequote:Op woensdag 25 januari 2012 00:15 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
Apple heeft zijn grootste tijd gehad
Omzet: $46,33 miljard
Winst: $13,06 miljard
Microsoft
Omzet: $20,9 miljard
Winst: $6,62 miljard
Omzet: $10,58 miljard
Winst: $2,71 miljard
Vast![]()
![]()
Nou, je vergelijkt Apple alleen maar met Google en MS... Dat zijn vooral software ontwikkelaars. Als je het goed zou willen doen zou je ook moeten kijken naar alle relevante hardwarefabrikanten.![]()
Tauch is dan ook een apple fanboy en die maakt het louter iets uit of ze beter zijn dan microsoft en google, voor de rest boeit het ze niet.
Ohja, mij inviten voor MW2 en dan S&D aan het spelen zijn.Nigga please. Als ik dat spel al ga doen, dan is het louter domination/headquarters/demolition.
S&D only bitchquote:Op woensdag 25 januari 2012 01:16 schreef Kutstudent het volgende:
Ohja, mij inviten voor MW2 en dan S&D aan het spelen zijn.Nigga please. Als ik dat spel al ga doen, dan is het louter domination/headquarters/demolition.
Ik reageer dan ook op de uitspraak van Doopstah. Hoewel Microsoft en Google geen echte hardware-ontwikkelaars zijn, zijn het de enige bedrijven die met de complementariteit van hun producten een bedreiging kunnen vormen voor Apple. Niets wijst er echter op dat Apple zijn beste tijd heeft gehad als je kijkt naar de cijfers. Het zou best kunnen dat iOS voorbij wordt gestreefd door Android (maar zeker niet door Windows Mobile), maar Apple is veel meer dan dat. Verder heeft dit niets met een fanboy zijn te maken, maar praat Doopstah gewoon onzin. Ik zou niet weten waarom mensen "die opleg- en eigen standaardendrang zat worden", want Windows en daarmee Microsoft zijn op precies dezelfde manier groot geworden.quote:Op woensdag 25 januari 2012 00:40 schreef KoningStoma het volgende:
Nou, je vergelijkt Apple alleen maar met Google en MS... Dat zijn vooral software ontwikkelaars. Als je het goed zou willen doen zou je ook moeten kijken naar alle relevante hardwarefabrikanten.
Maar goed, we zullen het waarschijnlijk nooit eens worden![]()
![]()
quote:Op woensdag 25 januari 2012 01:32 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Ik reageer dan ook op de uitspraak van Doopstah. Hoewel Microsoft en Google geen echte hardware-ontwikkelaars zijn, zijn het de enige bedrijven die met de complementariteit van hun producten een bedreiging kunnen vormen voor Apple. Niets wijst er echter op dat Apple zijn beste tijd heeft gehad als je kijkt naar de cijfers. Het zou best kunnen dat iOS voorbij wordt gestreefd door Android (maar zeker niet door Windows Mobile), maar Apple is veel meer dan dat. Verder heeft dit niets met een fanboy zijn te maken, maar praat Doopstah gewoon onzin. Ik zou niet weten waarom mensen "die opleg- en eigen standaardendrang zat worden", want Windows en daarmee Microsoft zijn op precies dezelfde manier groot geworden.
Maar goed, we zullen het waarschijnlijk nooit eens worden![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: