quote:Op dinsdag 24 januari 2012 09:03 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Ze zijn helaas op, maar normaal eet ik inderdaad zo'n grill als ontbijt, nadat ik mijn gespierde borst heb gewassen in kokend lood uiteraard. [ afbeelding ]
Swiebert denkt ik hostel alles hier wat los en vast zitquote:Op dinsdag 24 januari 2012 09:05 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
swieberd niet stelen, swieberd niet stelen!
En swiebert denk dan"bitch i'm takin' everything"
Toen was Mike er nogquote:Op dinsdag 24 januari 2012 08:13 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Toen jij nog een klein Pringeltje was keek ik al gebiologeerd naar de Ultra Dultra Slicer! Met fake Amerikaans accent! Hij hakt, hij prakt, hij snijdt, hij fileert, wat kan dit mes niet!
Deze Adonisquote:Op dinsdag 24 januari 2012 09:03 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Ze zijn helaas op, maar normaal eet ik inderdaad zo'n grill als ontbijt, nadat ik mijn gespierde borst heb gewassen in kokend lood uiteraard. [ afbeelding ]
En Billy Mays!quote:Op dinsdag 24 januari 2012 09:18 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Toen was Mike er nog
Mike 'Amazing Discoveries' Levey overleden
Is dat jouw wekker jaquote:Op dinsdag 24 januari 2012 10:02 schreef Kutstudent het volgende:
Ik dus gewoon chillen, gaat m'n wekker ineens af, soldmayor - holland in the hood.![]()
![]()
![]()
En ik moet 3 "moeilijke" rekensommen maken voordat ik 'm af kan zetten.![]()
![]()
Verschrikkelijk effectief.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 10:06 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Is dat jouw wekker jaWel een goed idee
Mijn hand is zo blauwquote:Op dinsdag 24 januari 2012 00:14 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Hand weer fucked up kut bokstraining. Morgen maar even foto laten maken
Nee ga ik zo doen. Frustraties eruit gooien is niet zo'n goed idee. Die kleine botjes in het midden van mijn hand zijn gewoon bar slecht normaal heb ik dit zo'n 1 keer per half jaar. Moet daar ook eigenlijk aan geopereerd worden maar daar is nog geen geschikte dag voor gekomen.quote:
Er zit een grotere heldin tussen! maar jullie fanbois kijken daar overheenquote:Op dinsdag 24 januari 2012 12:09 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Nog één held in een klas vol kuddedieren
Die neger aan de rechterkant heeft helemaal geen laptopquote:Op dinsdag 24 januari 2012 12:09 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Nog één held in een klas vol kuddedieren
Hee, niet zo homosueel en racismisch he.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 12:29 schreef Michhas het volgende:
[..]
Die neger aan de rechterkant heeft helemaal geen laptop
Maargoed, het is dan ook een neger.
Dat meisje, naast die acer (6 opzij ofzo) dus ook niet! dat is pas baas!quote:Op dinsdag 24 januari 2012 12:29 schreef Michhas het volgende:
[..]
Die neger aan de rechterkant heeft helemaal geen laptop
Maargoed, het is dan ook een neger.
Kom dn jongen ik pak jequote:Op dinsdag 24 januari 2012 12:34 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Hee, niet zo homosueel en racismisch he.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |