Was wel lachequote:Op dinsdag 24 januari 2012 04:43 schreef Kutstudent het volgende:
En dan doe je gewoon even tot kwart voor 5 een nachtsessie MW3 met Pierre.
Nu slapen.![]()
Hoiquote:
Nog steeds een jetlag?quote:Op dinsdag 24 januari 2012 06:38 schreef PierreTT het volgende:
[..]
HoiVerneukt ritme, ik trek deze nacht maar verder door, morgenavond dan goed slapen
Nee,maar ik heb mezelf gewoon geen kans gegeven een normaal ritme op te bouwenquote:
Slechte zaak, mijn kaukasische vriend.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 06:56 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Nee,maar ik heb mezelf gewoon geen kans gegeven een normaal ritme op te bouwen
Sneller dan het licht.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 05:38 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Was wel lacheCowboy Maurice, met je pistols
A wild Bozz appears!quote:Op dinsdag 24 januari 2012 07:03 schreef Bozz187 het volgende:
Goedemorgen!
Hehe pierre doet een stoma
Same, maar ik ga nu toch slapen, lekker het verkrachte ritme in stand houden!quote:Op dinsdag 24 januari 2012 07:04 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Sneller dan het licht.![]()
![]()
Ik ben ook nog steeds wakker, trek deze ook door dus denk de rest van de ochtend maar met series kijken bezig houden. Maar mijn ritme is ook verkracht en er komen wat belangrijke weken aan dus kan nu net zo goed doortrekken.
Bozz used punch!quote:Op dinsdag 24 januari 2012 07:05 schreef Michhas het volgende:
[..]
A wild Bozz appears!
Michhas used goedemorgen.
It's super effective!
hoe the fuck weet jij nou weer dat ik me verslapen heb?quote:Op dinsdag 24 januari 2012 07:13 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Bozz used punch!
It's super effective!
The alarm fainted!
Bozz fell asleep!
Kan je weer lekker krantje lezen.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 07:18 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
hoe the fuck weet jij nou weer dat ik me verslapen heb?
En wat hou ik van treinreizen...
jeweet voor het eerst sinds maanden gedaanquote:Op dinsdag 24 januari 2012 07:34 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Kan je weer lekker krantje lezen.
quote:Op dinsdag 24 januari 2012 07:13 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Bozz used punch!
It's super effective!
The alarm fainted!
Bozz fell asleep!
Ja, is lang geleden! Normaal ga ik wel even 2 uur slapen, maar ik ben nog klaarwakkerquote:Op dinsdag 24 januari 2012 07:03 schreef Bozz187 het volgende:
Goedemorgen!
Hehe pierre doet een stoma
Wel een zwaar trieste ellende met al die campers en snipers... Ik heb de ochtend gespendeerd met Nickelodeon kijkenquote:Op dinsdag 24 januari 2012 07:04 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Sneller dan het licht.![]()
![]()
Ik ben ook nog steeds wakker, trek deze ook door dus denk de rest van de ochtend maar met series kijken bezig houden. Maar mijn ritme is ook verkracht en er komen wat belangrijke weken aan dus kan nu net zo goed doortrekken.
Ja toch, metrotje of spits alles. Mensen die 3 kranten nemen..net alsof er niet hetzelfde overal in staat.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 07:41 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
jeweet voor het eerst sinds maanden gedaan
Lekker dan.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 07:48 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Wel een zwaar trieste ellende met al die campers en snipers... Ik heb de ochtend gespendeerd met Nickelodeon kijken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |