Was wel lachequote:Op dinsdag 24 januari 2012 04:43 schreef Kutstudent het volgende:
En dan doe je gewoon even tot kwart voor 5 een nachtsessie MW3 met Pierre.
Nu slapen.![]()
Hoiquote:
Nog steeds een jetlag?quote:Op dinsdag 24 januari 2012 06:38 schreef PierreTT het volgende:
[..]
HoiVerneukt ritme, ik trek deze nacht maar verder door, morgenavond dan goed slapen
Nee,maar ik heb mezelf gewoon geen kans gegeven een normaal ritme op te bouwenquote:
Slechte zaak, mijn kaukasische vriend.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 06:56 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Nee,maar ik heb mezelf gewoon geen kans gegeven een normaal ritme op te bouwen
Sneller dan het licht.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 05:38 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Was wel lacheCowboy Maurice, met je pistols
A wild Bozz appears!quote:Op dinsdag 24 januari 2012 07:03 schreef Bozz187 het volgende:
Goedemorgen!
Hehe pierre doet een stoma
Same, maar ik ga nu toch slapen, lekker het verkrachte ritme in stand houden!quote:Op dinsdag 24 januari 2012 07:04 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Sneller dan het licht.![]()
![]()
Ik ben ook nog steeds wakker, trek deze ook door dus denk de rest van de ochtend maar met series kijken bezig houden. Maar mijn ritme is ook verkracht en er komen wat belangrijke weken aan dus kan nu net zo goed doortrekken.
Bozz used punch!quote:Op dinsdag 24 januari 2012 07:05 schreef Michhas het volgende:
[..]
A wild Bozz appears!
Michhas used goedemorgen.
It's super effective!
hoe the fuck weet jij nou weer dat ik me verslapen heb?quote:Op dinsdag 24 januari 2012 07:13 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Bozz used punch!
It's super effective!
The alarm fainted!
Bozz fell asleep!
Kan je weer lekker krantje lezen.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 07:18 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
hoe the fuck weet jij nou weer dat ik me verslapen heb?
En wat hou ik van treinreizen...
jeweet voor het eerst sinds maanden gedaanquote:Op dinsdag 24 januari 2012 07:34 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Kan je weer lekker krantje lezen.
quote:Op dinsdag 24 januari 2012 07:13 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Bozz used punch!
It's super effective!
The alarm fainted!
Bozz fell asleep!
Ja, is lang geleden! Normaal ga ik wel even 2 uur slapen, maar ik ben nog klaarwakkerquote:Op dinsdag 24 januari 2012 07:03 schreef Bozz187 het volgende:
Goedemorgen!
Hehe pierre doet een stoma
Wel een zwaar trieste ellende met al die campers en snipers... Ik heb de ochtend gespendeerd met Nickelodeon kijkenquote:Op dinsdag 24 januari 2012 07:04 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Sneller dan het licht.![]()
![]()
Ik ben ook nog steeds wakker, trek deze ook door dus denk de rest van de ochtend maar met series kijken bezig houden. Maar mijn ritme is ook verkracht en er komen wat belangrijke weken aan dus kan nu net zo goed doortrekken.
Ja toch, metrotje of spits alles. Mensen die 3 kranten nemen..net alsof er niet hetzelfde overal in staat.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 07:41 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
jeweet voor het eerst sinds maanden gedaan
Lekker dan.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 07:48 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Wel een zwaar trieste ellende met al die campers en snipers... Ik heb de ochtend gespendeerd met Nickelodeon kijken
Het kan ergerquote:
Magic Bullet, ready in just 1, 2, 3 seconds. It's that easy.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 08:04 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Het kan ergerTellsell bijvoorbeeld
Of hoe het dat tegenwoordig, Tommy Teleshoppjng toch?
Toen jij nog een klein Pringeltje was keek ik al gebiologeerd naar de Ultra Dultra Slicer! Met fake Amerikaans accent! Hij hakt, hij prakt, hij snijdt, hij fileert, wat kan dit mes niet!quote:Op dinsdag 24 januari 2012 08:10 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Magic Bullet, ready in just 1, 2, 3 seconds. It's that easy.
Je bedoeld de Ultra Nicer Dicerquote:Op dinsdag 24 januari 2012 08:13 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Toen jij nog een klein Pringeltje was keek ik al gebiologeerd naar de Ultra Dultra Slicer! Met fake Amerikaans accent! Hij hakt, hij prakt, hij snijdt, hij fileert, wat kan dit mes niet!
Die lijkt op de Slap Chop! Met Vince!quote:Op dinsdag 24 januari 2012 08:19 schreef Michhas het volgende:
[..]
Je bedoeld de Ultra Nicer Dicer
[ afbeelding ]
Ik heb een George Foreman hier liggen, ooit voor mijn verjaardag gekregenquote:Op dinsdag 24 januari 2012 08:24 schreef Michhas het volgende:
[ afbeelding ]
Het vlaggenschip, de George Foremann GrillWat een beest
quote:Op dinsdag 24 januari 2012 08:27 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Ik heb een George Foreman hier liggen, ooit voor mijn verjaardag gekregen
quote:Op dinsdag 24 januari 2012 08:30 schreef PierreTT het volgende:
En je kan veel zeggen, maar hij grillt als een gek, geniaal ding!
Gast ik ben Dora aan het kijkenquote:Op dinsdag 24 januari 2012 08:35 schreef Kutstudent het volgende:
Wtf gasten.Zoek een leven.
Of werk, of ga gamen, of iets.
Ik ben gewoon op werk hoor.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 08:35 schreef Kutstudent het volgende:
Wtf gasten.Zoek een leven.
Of werk, of ga gamen, of iets.
Hohohoooo dat kan je niet zeggen, werkschuw secreet hohohooooquote:Op dinsdag 24 januari 2012 08:45 schreef Michhas het volgende:
[..]
Nou, ik ben der anders minder blij mee, ik heb er geen kracht meer voor! Vre-se-luk!
Zo maar eens wat bammetjes met kaas maken.quote:
Je moet wat inderdaad. Ik ga zo maar eens naar de uni toequote:Op dinsdag 24 januari 2012 08:56 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Zo maar eens wat bammetjes met kaas maken.
Ontbijten zonder George Foremanngrillquote:Op dinsdag 24 januari 2012 08:56 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Zo maar eens wat bammetjes met kaas maken.
Ze zijn helaas op, maar normaal eet ik inderdaad zo'n grill als ontbijt, nadat ik mijn gespierde borst heb gewassen in kokend lood uiteraard.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 09:01 schreef Michhas het volgende:
[..]
Ontbijten zonder George Foremanngrill
swieberd niet stelen, swieberd niet stelen!quote:Op dinsdag 24 januari 2012 08:37 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Gast ik ben Dora aan het kijken
DE KAART, DE KAART, OOOOOOO DE KAART!
quote:Op dinsdag 24 januari 2012 09:03 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Ze zijn helaas op, maar normaal eet ik inderdaad zo'n grill als ontbijt, nadat ik mijn gespierde borst heb gewassen in kokend lood uiteraard. [ afbeelding ]
Swiebert denkt ik hostel alles hier wat los en vast zitquote:Op dinsdag 24 januari 2012 09:05 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
swieberd niet stelen, swieberd niet stelen!
En swiebert denk dan"bitch i'm takin' everything"
Toen was Mike er nogquote:Op dinsdag 24 januari 2012 08:13 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Toen jij nog een klein Pringeltje was keek ik al gebiologeerd naar de Ultra Dultra Slicer! Met fake Amerikaans accent! Hij hakt, hij prakt, hij snijdt, hij fileert, wat kan dit mes niet!
Deze Adonisquote:Op dinsdag 24 januari 2012 09:03 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Ze zijn helaas op, maar normaal eet ik inderdaad zo'n grill als ontbijt, nadat ik mijn gespierde borst heb gewassen in kokend lood uiteraard. [ afbeelding ]
En Billy Mays!quote:Op dinsdag 24 januari 2012 09:18 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Toen was Mike er nog
Mike 'Amazing Discoveries' Levey overleden
Is dat jouw wekker jaquote:Op dinsdag 24 januari 2012 10:02 schreef Kutstudent het volgende:
Ik dus gewoon chillen, gaat m'n wekker ineens af, soldmayor - holland in the hood.![]()
![]()
![]()
En ik moet 3 "moeilijke" rekensommen maken voordat ik 'm af kan zetten.![]()
![]()
Verschrikkelijk effectief.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 10:06 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Is dat jouw wekker jaWel een goed idee
Mijn hand is zo blauwquote:Op dinsdag 24 januari 2012 00:14 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Hand weer fucked up kut bokstraining. Morgen maar even foto laten maken
Nee ga ik zo doen. Frustraties eruit gooien is niet zo'n goed idee. Die kleine botjes in het midden van mijn hand zijn gewoon bar slecht normaal heb ik dit zo'n 1 keer per half jaar. Moet daar ook eigenlijk aan geopereerd worden maar daar is nog geen geschikte dag voor gekomen.quote:
Er zit een grotere heldin tussen! maar jullie fanbois kijken daar overheenquote:Op dinsdag 24 januari 2012 12:09 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Nog één held in een klas vol kuddedieren
Die neger aan de rechterkant heeft helemaal geen laptopquote:Op dinsdag 24 januari 2012 12:09 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Nog één held in een klas vol kuddedieren
Hee, niet zo homosueel en racismisch he.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 12:29 schreef Michhas het volgende:
[..]
Die neger aan de rechterkant heeft helemaal geen laptop
Maargoed, het is dan ook een neger.
Dat meisje, naast die acer (6 opzij ofzo) dus ook niet! dat is pas baas!quote:Op dinsdag 24 januari 2012 12:29 schreef Michhas het volgende:
[..]
Die neger aan de rechterkant heeft helemaal geen laptop
Maargoed, het is dan ook een neger.
Kom dn jongen ik pak jequote:Op dinsdag 24 januari 2012 12:34 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Hee, niet zo homosueel en racismisch he.
Gecondoleerd en sterkte man. Ik had datzelfde gevoel toen mijn oma overleed, vond het meer aandoenlijk voor mijn vaderquote:Op dinsdag 24 januari 2012 14:06 schreef dreamzk het volgende:
Oma uur geleden overleden, zat eraan te komen maar toch unreal gevoel dat ik heb. Vind het vooral zielig voor mn moeder en opa.
On a positive note, herkansing van gisteren gehaald
Inderdaad sterkte.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 14:06 schreef dreamzk het volgende:
Oma uur geleden overleden, zat eraan te komen maar toch unreal gevoel dat ik heb. Vind het vooral zielig voor mn moeder en opa.
On a positive note, herkansing van gisteren gehaald
quote:Op dinsdag 24 januari 2012 14:48 schreef LitmanenAFCA het volgende:
MW3 mappen zijn uit kopeh kopeh kopeh
Al lang gedaan dus?quote:
Stoma moet toch zijn dagelijkse porte ragequits en dashboards halenquote:
Koning Stoma, King Catheter en XxXO0OSnIpErTImmIEEliteOpTiCLaZ0RrZO0OXxX?quote:Op dinsdag 24 januari 2012 15:03 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Ik heb hem zelfs op 3 verschillende accounts gekocht
Woehoe!quote:Op dinsdag 24 januari 2012 15:08 schreef KoningStoma het volgende:
Dan kan ik kijken wat mijn verschillende KD's zijn.
Pics!quote:Op dinsdag 24 januari 2012 15:16 schreef Rossdale het volgende:
Wij missen jou allemaal bij BF3 !
Ik ben trouwens vandaag begonnen aan een sik-loze week
Een collega met übersnelle baardgroei laat als tegenprestatie een week zijn baard staan
Ik vind het maar niets, het tocht langs mijn kin
quote:Op dinsdag 24 januari 2012 15:20 schreef KoningStoma het volgende:
We moeten weer eens Homeland gaan doen met een paar mensen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |