Ja, is lang geleden! Normaal ga ik wel even 2 uur slapen, maar ik ben nog klaarwakkerquote:Op dinsdag 24 januari 2012 07:03 schreef Bozz187 het volgende:
Goedemorgen!
Hehe pierre doet een stoma
Wel een zwaar trieste ellende met al die campers en snipers... Ik heb de ochtend gespendeerd met Nickelodeon kijkenquote:Op dinsdag 24 januari 2012 07:04 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Sneller dan het licht.![]()
![]()
Ik ben ook nog steeds wakker, trek deze ook door dus denk de rest van de ochtend maar met series kijken bezig houden. Maar mijn ritme is ook verkracht en er komen wat belangrijke weken aan dus kan nu net zo goed doortrekken.
Ja toch, metrotje of spits alles. Mensen die 3 kranten nemen..net alsof er niet hetzelfde overal in staat.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 07:41 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
jeweet voor het eerst sinds maanden gedaan
Lekker dan.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 07:48 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Wel een zwaar trieste ellende met al die campers en snipers... Ik heb de ochtend gespendeerd met Nickelodeon kijken
Het kan ergerquote:
Magic Bullet, ready in just 1, 2, 3 seconds. It's that easy.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 08:04 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Het kan ergerTellsell bijvoorbeeld
Of hoe het dat tegenwoordig, Tommy Teleshoppjng toch?
Toen jij nog een klein Pringeltje was keek ik al gebiologeerd naar de Ultra Dultra Slicer! Met fake Amerikaans accent! Hij hakt, hij prakt, hij snijdt, hij fileert, wat kan dit mes niet!quote:Op dinsdag 24 januari 2012 08:10 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Magic Bullet, ready in just 1, 2, 3 seconds. It's that easy.
Je bedoeld de Ultra Nicer Dicerquote:Op dinsdag 24 januari 2012 08:13 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Toen jij nog een klein Pringeltje was keek ik al gebiologeerd naar de Ultra Dultra Slicer! Met fake Amerikaans accent! Hij hakt, hij prakt, hij snijdt, hij fileert, wat kan dit mes niet!
Die lijkt op de Slap Chop! Met Vince!quote:Op dinsdag 24 januari 2012 08:19 schreef Michhas het volgende:
[..]
Je bedoeld de Ultra Nicer Dicer
[ afbeelding ]
Ik heb een George Foreman hier liggen, ooit voor mijn verjaardag gekregenquote:Op dinsdag 24 januari 2012 08:24 schreef Michhas het volgende:
[ afbeelding ]
Het vlaggenschip, de George Foremann GrillWat een beest
quote:Op dinsdag 24 januari 2012 08:27 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Ik heb een George Foreman hier liggen, ooit voor mijn verjaardag gekregen
quote:Op dinsdag 24 januari 2012 08:30 schreef PierreTT het volgende:
En je kan veel zeggen, maar hij grillt als een gek, geniaal ding!
Gast ik ben Dora aan het kijkenquote:Op dinsdag 24 januari 2012 08:35 schreef Kutstudent het volgende:
Wtf gasten.Zoek een leven.
Of werk, of ga gamen, of iets.
Ik ben gewoon op werk hoor.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 08:35 schreef Kutstudent het volgende:
Wtf gasten.Zoek een leven.
Of werk, of ga gamen, of iets.
Hohohoooo dat kan je niet zeggen, werkschuw secreet hohohooooquote:Op dinsdag 24 januari 2012 08:45 schreef Michhas het volgende:
[..]
Nou, ik ben der anders minder blij mee, ik heb er geen kracht meer voor! Vre-se-luk!
Zo maar eens wat bammetjes met kaas maken.quote:
Je moet wat inderdaad. Ik ga zo maar eens naar de uni toequote:Op dinsdag 24 januari 2012 08:56 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Zo maar eens wat bammetjes met kaas maken.
Ontbijten zonder George Foremanngrillquote:Op dinsdag 24 januari 2012 08:56 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Zo maar eens wat bammetjes met kaas maken.
Ze zijn helaas op, maar normaal eet ik inderdaad zo'n grill als ontbijt, nadat ik mijn gespierde borst heb gewassen in kokend lood uiteraard.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 09:01 schreef Michhas het volgende:
[..]
Ontbijten zonder George Foremanngrill
swieberd niet stelen, swieberd niet stelen!quote:Op dinsdag 24 januari 2012 08:37 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Gast ik ben Dora aan het kijken
DE KAART, DE KAART, OOOOOOO DE KAART!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |