Wat voor ietsquote:Op dinsdag 24 januari 2012 19:20 schreef Dr.Pringles het volgende:
Kutzooi man, eerst geen internetbankieren op de tijd wanneer je het nodig hebt. Nu kan ik me niet registreren bij Komplett.
Pluspunt: Processor binnen.
Ja ben net thuis!quote:Op dinsdag 24 januari 2012 17:50 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Hey kale, kom nou maar gewoon racen
vooruit, ik moest ook eten !quote:
Moederbord, omdat ze m daar op voorraad hebben en als je voor 8 uur besteld heb je m morgen.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 19:36 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Wat voor iets? en waarom Komplett? Heb daar wel mijn monitors vandaan, maar moest eerst mailen voordat ik wist wanneer ze zouden komen
hehe, ja ken het. dag later had ik nog niksquote:Op dinsdag 24 januari 2012 19:40 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Moederbord, omdat ze m daar op voorraad hebben en als je voor 8 uur besteld heb je m morgen.
jij ben zeker de loverboy van mw3quote:
Ja klopt.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 20:43 schreef badboynova het volgende:
[..]
jij ben zeker de loverboy van BF3
quote:Op dinsdag 24 januari 2012 20:47 schreef badboynova het volgende:
gister voor het eerst de mp van mw3 kort gespeeld, sinds dat moment ligt mijn vriendin in het ziekenhuis op de IC (had ze mij maar moeten tegen houden dat schijt spel te kopen).
Alles weer goed gekomen met het vrouwtje dan?quote:Op dinsdag 24 januari 2012 20:47 schreef badboynova het volgende:
gister voor het eerst de mp van mw3 kort gespeeld, sinds dat moment ligt mijn vriendin in het ziekenhuis op de IC (had ze mij maar moeten tegen houden dat schijt spel te kopen).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |