quote:
Heel Noord-Holland.quote:
Ze lijken allemaal op elkaar daarquote:Op maandag 23 januari 2012 19:44 schreef Tauchmeister het volgende:
[ afbeelding ]
Lijkt wel een beetje op Doopstah.
quote:Op maandag 23 januari 2012 19:44 schreef Tauchmeister het volgende:
[ afbeelding ]
Dennie mocht willen dat ie mijn looks had....quote:Op maandag 23 januari 2012 19:44 schreef Tauchmeister het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 23 januari 2012 20:25 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
Dennie mocht willen dat ie mijn looks had....
Ben hem paar keer tegen gekomen, knulletje is 1.50 hoog en loopt als een bodybuilder
quote:Op maandag 23 januari 2012 20:30 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
Laten we het nou niet over moeders gaan hebben hè....
[img]http://4.bp.blogspot.com/_GzQNaaZsh_8/SoQuOj6b3II/AAAAAAAAN9A/bXm6vCBdyQA/s400/13.jpg
[/img]
Double fail.quote:Op maandag 23 januari 2012 20:30 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
Laten we het nou niet over moeders gaan hebben hè....
[img]http://4.bp.blogspot.com/_GzQNaaZsh_8/SoQuOj6b3II/AAAAAAAAN9A/bXm6vCBdyQA/s400/13.jpg[\img]
[/quote]
[quote][img]http://i.fokzine.net/p/0s.gif[/img] Op maandag 23 januari 2012 20:32 schreef Pixell het volgende:
[..]
dit dusquote:
Zou je dr geven?quote:Op maandag 23 januari 2012 20:38 schreef Tauchmeister het volgende:
Voor iemand uit Purmerend wel ja.
vind ik leukquote:
Server browser.quote:Op maandag 23 januari 2012 21:15 schreef Dr.Pringles het volgende:
Kankah lobby/matchmaking shit bij BF3.Kan niet eens uit die lobby gaan.
Ahw, blijven oefenen en je leert het welquote:
Voor wat moet ik oefenen? Weet al dat die shit belachelijk is.quote:Op maandag 23 januari 2012 21:52 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ahw, blijven oefenen en je leert het wel
Omdat je een keer in een slechte server komt of wat?quote:Op maandag 23 januari 2012 21:55 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Voor wat moet ik oefenen? Weet al dat die shit belachelijk is.
Nee.quote:Op maandag 23 januari 2012 22:09 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Omdat je een keer in een slechte server komt of wat?
quote:Op maandag 23 januari 2012 22:56 schreef Dr.Pringles het volgende:
BF3, voor campers; door campers. Kankerspel period. Done.
Hihi, gekke knul. Opeens pro-BF3, maar eerst nog zitten afkraken. Mi mang ringen blackberry ipod.quote:
Karma.....quote:Op maandag 23 januari 2012 22:44 schreef Doopy-X- het volgende:
KANKER XBL!
Naait me de hele tijd eruit, dat wordt dus niet gamen vanavond
Beta dit dat zus zoquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.na regen, ben ik er.
98-3 ٩(ಥ_ಥ)۶ ┌( ಠ_ಠ)┘
quote:Op maandag 23 januari 2012 23:20 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Beta dit dat zus zoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |