SPOILER: wie speelt wat?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: kijken op eigen risicoOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Mja, mijn huisgenoten moeten weer eens normaal eten, die hebben 4 weken op pizza,shoarma en speklappen geleefd omdat ze niks anders kunnen makenquote:
Half bezopen is weggegooid geld.![]()
Ik heb Schrobbeler staan, voor de koude dagenquote:Op maandag 23 januari 2012 18:03 schreef Fsmxi het volgende:
Vergeet deze kanjer niet he?![]()
[ afbeelding ]![]()
Dat is zo'n heerlijk spul hèquote:Op maandag 23 januari 2012 18:05 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Ik heb Schrobbeler staan, voor de koude dagen![]()
[ afbeelding ]![]()
![]()
Dat blijft zo baas hequote:!
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same![]()
Laatst een keer warm gehad met slagroom, ook lekker! En bezopen dat je ervan wordt, alleen heb je het niet doorquote:
quote:
epic gitaristenquote:Op maandag 23 januari 2012 18:15 schreef PierreTT het volgende:
Wacht, er bestaat ook nog zoiets als "The Kings of Schrobbeler"![]()
[ afbeelding ]![]()
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same![]()
Wat is dit danquote:Waar zit jij in deze clip?
Wat is dat voor ultragay met dat petje op 0.21
Die gast denkt dat ie fckn smooth is.quote:Op maandag 23 januari 2012 18:19 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Wat is dit danWaar zit jij in deze clip?
na regen, ben ik er.
98-3 ٩(ಥ_ಥ)۶ ┌( ಠ_ಠ)┘![]()
Nah ik zit nergens in die clip ! Die bobbafag en die gast daar voor zijn wel goede vrienden van me geweestquote:Op maandag 23 januari 2012 18:19 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Wat is dit danWaar zit jij in deze clip?
Geweest? Ben je eruit gezet omdat je niet genoeg skills had?quote:Op maandag 23 januari 2012 18:21 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Nah ik zit nergens in die clip ! Die bobbafag en die gast daar voor zijn wel goede vrienden van me geweestHalf bezopen is weggegooid geld.![]()
Dat spul, daar ga je zo hard op he.quote:Op maandag 23 januari 2012 18:05 schreef PierreTT het volgende:
[..]
[ afbeelding ]Voor je het weet weet je geen kut meer van je avond.
You can call me scarface, snortin' mountains of cocaine.![]()
jaja... jij bent die dude met de pet op 0.21quote:Op maandag 23 januari 2012 18:21 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Nah ik zit nergens in die clip ! Die bobbafag en die gast daar voor zijn wel goede vrienden van me geweest![]()
Hoax, Nick heeft niet zo'n gladde bakkes!quote:Op maandag 23 januari 2012 18:23 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
jaja... jij bent die dude met de pet op 0.21Half bezopen is weggegooid geld.![]()
Nah die bobbafag spreek ik nog wel regelmatig, maar ga er bijna niet meer mee omquote:Op maandag 23 januari 2012 18:23 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Geweest? Ben je eruit gezet omdat je niet genoeg skills had?ik heb alleen NY petjesquote:Op maandag 23 januari 2012 18:23 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
jaja... jij bent die dude met de pet op 0.21
Omdat je niet genoeg snuift kun je beter stellenquote:Op maandag 23 januari 2012 18:23 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Geweest? Ben je eruit gezet omdat je niet genoeg skills had?![]()
![]()
Joey toch?quote:Op maandag 23 januari 2012 18:26 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Nah die bobbafag spreek ik nog wel regelmatig, maar ga er bijna niet meer mee om
[..]
ik heb alleen NY petjesHalf bezopen is weggegooid geld.![]()
hehe op dit moment weer niet neequote:Op maandag 23 januari 2012 18:25 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Hoax, Nick heeft niet zo'n gladde bakkes!
Schijnbaar, ken heel die dude nietquote:
quote:
You can call me scarface, snortin' mountains of cocaine.![]()
Brandt zo lekkerquote:Op maandag 23 januari 2012 18:23 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Dat spul, daar ga je zo hard op he.Voor je het weet weet je geen kut meer van je avond.
![]()
![]()
Dat smaakt naar pepernotenquote:Op maandag 23 januari 2012 18:05 schreef PierreTT het volgende:
[..]
[ afbeelding ]![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |