In de warquote:Op dinsdag 24 januari 2012 15:25 schreef Rossdale het volgende:
Homeland is een serie, het is homefront
Vanavond ga ik MW2 doen.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 15:20 schreef KoningStoma het volgende:
We moeten weer eens mw2 gaan doen met een paar mensen
Maar dan druk ik de hele tijd back en faal ikquote:Op dinsdag 24 januari 2012 15:20 schreef KoningStoma het volgende:
Goed idee! Ik mis Terminal en het bommen gooien met Danger Closequote:Op dinsdag 24 januari 2012 15:20 schreef KoningStoma het volgende:
Sterkte kerel!quote:Op dinsdag 24 januari 2012 14:06 schreef dreamzk het volgende:
Oma uur geleden overleden, zat eraan te komen maar toch unreal gevoel dat ik heb. Vind het vooral zielig voor mn moeder en opa.
On a positive note, herkansing van gisteren gehaald
Coolio!quote:
jij mist ook de oneindigheid aan explosieven bij bf3quote:Op dinsdag 24 januari 2012 15:31 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Goed idee! Ik mis Terminal en het bommen gooien met Danger Close
ik ook.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 16:47 schreef Doopy-X- het volgende:
Blijkbaar hebben andere mensen ook het probleem van de wegvallende live-verbinding:
http://forums.xbox.com/xb(...)p/121933/912648.aspx
http://forums.xbox.com/xbox_forums/xbox_support/f/9/t/155649.aspx
Bij mij is het ook begonnen sinds BF3, toch eens spelen met de tips die daar staan.
ik heb tegenwoordig alleen als ik singleplayer shit doequote:Op dinsdag 24 januari 2012 16:58 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
Ben niet de enige dus? Jij al een oplossing gevonden?
9 van de 10 zijn gewoon fakequote:
Wat voor ietsquote:Op dinsdag 24 januari 2012 19:20 schreef Dr.Pringles het volgende:
Kutzooi man, eerst geen internetbankieren op de tijd wanneer je het nodig hebt. Nu kan ik me niet registreren bij Komplett.
Pluspunt: Processor binnen.
Ja ben net thuis!quote:Op dinsdag 24 januari 2012 17:50 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Hey kale, kom nou maar gewoon racen
vooruit, ik moest ook eten !quote:
Moederbord, omdat ze m daar op voorraad hebben en als je voor 8 uur besteld heb je m morgen.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 19:36 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Wat voor iets? en waarom Komplett? Heb daar wel mijn monitors vandaan, maar moest eerst mailen voordat ik wist wanneer ze zouden komen
hehe, ja ken het. dag later had ik nog niksquote:Op dinsdag 24 januari 2012 19:40 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Moederbord, omdat ze m daar op voorraad hebben en als je voor 8 uur besteld heb je m morgen.
jij ben zeker de loverboy van mw3quote:
Ja klopt.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 20:43 schreef badboynova het volgende:
[..]
jij ben zeker de loverboy van BF3
quote:Op dinsdag 24 januari 2012 20:47 schreef badboynova het volgende:
gister voor het eerst de mp van mw3 kort gespeeld, sinds dat moment ligt mijn vriendin in het ziekenhuis op de IC (had ze mij maar moeten tegen houden dat schijt spel te kopen).
Alles weer goed gekomen met het vrouwtje dan?quote:Op dinsdag 24 januari 2012 20:47 schreef badboynova het volgende:
gister voor het eerst de mp van mw3 kort gespeeld, sinds dat moment ligt mijn vriendin in het ziekenhuis op de IC (had ze mij maar moeten tegen houden dat schijt spel te kopen).
Niet optimaal, maar proberen er wel achter te komen als het nog rendabel is.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 20:49 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Alles weer goed gekomen met het vrouwtje dan?
Mooi !quote:Op dinsdag 24 januari 2012 20:55 schreef badboynova het volgende:
[..]
Niet optimaal, maar proberen er wel achter te komen als het nog rendabel is.
Maar we proberen wel om er iets van te maken.
quote:Op dinsdag 24 januari 2012 21:27 schreef Michhas het volgende:
Plays MW2.
Gets noobtubed by Tauch.
Stops playing MW2.
Die was wel epicquote:Op dinsdag 24 januari 2012 21:27 schreef Michhas het volgende:
Plays MW2.
Gets noobtubed by Tauch.
Stops playing MW2.
quote:Op dinsdag 24 januari 2012 21:30 schreef Bozz187 het volgende:
mist3r90 uses screech
it's very annoying
Bozz187 leaves
*sigh*... i meanquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik heb niet eens die gamequote:Op dinsdag 24 januari 2012 21:36 schreef Tauchmeister het volgende:
Wie gaat de nieuwe maps van MW3 ook kopen?
quote:Op dinsdag 24 januari 2012 21:36 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
*sigh*... i meanje bedoelde deze zekerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.xboxlive: dnova79
Psn: dnova79
als god komt, kreunt hy dan (6)
AQuila360: Hij heeft wel gelijk, BBnova, door jou is de 360 reeks ten onder gegaan(ALWEER)
quote:Op dinsdag 24 januari 2012 21:46 schreef badboynova het volgende:
[..]
je bedoelde deze zekerthat's just wrongSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.xboxlive: dnova79
Psn: dnova79
als god komt, kreunt hy dan (6)
AQuila360: Hij heeft wel gelijk, BBnova, door jou is de 360 reeks ten onder gegaan(ALWEER)
quote:Op dinsdag 24 januari 2012 21:50 schreef badboynova het volgende:
Titty had ook een pokemon periodeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Krijg ze vanwege elitequote:Op dinsdag 24 januari 2012 21:36 schreef Tauchmeister het volgende:
Wie gaat de nieuwe maps van MW3 ook kopen?
Haha. haters.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 21:30 schreef Bozz187 het volgende:
mist3r90 uses screech
it's very annoying
Bozz187 leaves
quote:Op dinsdag 24 januari 2012 22:13 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Haha. haters.
mist3r90 joins game
pwns everybody
other team mad.
Zijn ze er al ja? dan toch maar weer opstartenquote:
En dat allemaal omdat er genoeg domme mensen zijn die het kopeh kopeh kopehquote:Op dinsdag 24 januari 2012 23:06 schreef Tauchmeister het volgende:
Apple Reports Highest Quarterly Revenue and Earnings Ever
Je kunt zeggen wat je wil over Apple, maar $13,1 miljard dollar winst per kwartaal is echt sick
De fanboys die van anaal houden ja.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 23:06 schreef Tauchmeister het volgende:
Apple Reports Highest Quarterly Revenue and Earnings Ever
Je kunt zeggen wat je wil over Apple, maar $13,1 miljard dollar winst per kwartaal is echt sick
Tja, je kunt het dom noemen, maar Steve Jobs was wel echt een genie op gebied van marketing.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 23:08 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
En dat allemaal omdat er genoeg domme mensen zijn die het kopeh kopeh kopeh
Ze gaan gewoon naar school, maar later in de avond is er wel een party.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 23:12 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Tja, je kunt het dom noemen, maar Steve Jobs was wel echt een genie op gebied van marketing.
Benieuwd wat de aandeeltjes morgen gaan doen
Geen enkel probleem met Steve Jobs of Applequote:Op dinsdag 24 januari 2012 23:12 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Tja, je kunt het dom noemen, maar Steve Jobs was wel echt een genie op gebied van marketing.
Klopt. Je moet wel weten hoe je die domme mensen aanzet tot het kopen van je zooi.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 23:12 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Ja johquote:Op dinsdag 24 januari 2012 23:24 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Klopt. Je moet wel weten hoe je die domme mensen aanzet tot het kopen van je zooi.
Dit. Voordat ik aangevallen wordt.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 23:23 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Geen enkel probleem met Steve Jobs of Apple
Misschien als je de hele dag foldertjes moet ontwerpen.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 23:26 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Ja johJammer voor je dat er alleen niets beters is dan OS X en iOS.
Hipstersquote:Op dinsdag 24 januari 2012 23:08 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
En dat allemaal omdat er genoeg domme mensen zijn die het kopeh kopeh kopeh
Applequote:Op woensdag 25 januari 2012 00:15 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
Apple heeft zijn grootste tijd gehad
S&D only bitchquote:Op woensdag 25 januari 2012 01:16 schreef Kutstudent het volgende:
Ohja, mij inviten voor MW2 en dan S&D aan het spelen zijn.Nigga please. Als ik dat spel al ga doen, dan is het louter domination/headquarters/demolition.
Ik reageer dan ook op de uitspraak van Doopstah. Hoewel Microsoft en Google geen echte hardware-ontwikkelaars zijn, zijn het de enige bedrijven die met de complementariteit van hun producten een bedreiging kunnen vormen voor Apple. Niets wijst er echter op dat Apple zijn beste tijd heeft gehad als je kijkt naar de cijfers. Het zou best kunnen dat iOS voorbij wordt gestreefd door Android (maar zeker niet door Windows Mobile), maar Apple is veel meer dan dat. Verder heeft dit niets met een fanboy zijn te maken, maar praat Doopstah gewoon onzin. Ik zou niet weten waarom mensen "die opleg- en eigen standaardendrang zat worden", want Windows en daarmee Microsoft zijn op precies dezelfde manier groot geworden.quote:Op woensdag 25 januari 2012 00:40 schreef KoningStoma het volgende:
Nou, je vergelijkt Apple alleen maar met Google en MS... Dat zijn vooral software ontwikkelaars. Als je het goed zou willen doen zou je ook moeten kijken naar alle relevante hardwarefabrikanten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |