Woohoo, komt u mij een bezoek brengen?quote:Op maandag 23 januari 2012 10:26 schreef hoogvlieger het volgende:
[..]
Zoiets. Achterhoek onveilig maken.
Lekker dan.quote:Op maandag 23 januari 2012 13:47 schreef ErwinRommel het volgende:
Voor niks naar werk gegaan, foutje van mijn chef. Gelukkig mag ik wel de reistijd declareren
Die vent van de webshop denkt dat jij mijn MAN bent!quote:Op maandag 23 januari 2012 13:56 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Héle goede communicatie weer ja
ER denkt dat hij jouw man is?quote:Op maandag 23 januari 2012 15:45 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Die vent van de webshop denkt dat jij mijn MAN bent!![]()
Dan moet hij maar eerst een aanzoek doenquote:
Dat ligt draan waar je woontquote:Op maandag 23 januari 2012 10:29 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Woohoo, komt u mij een bezoek brengen?
Ik mag hopen dat het niet zo selectief is in de onderwerpen als men hier gaat doen;quote:Op maandag 23 januari 2012 09:14 schreef hoogvlieger het volgende:
[..]
Vanmiddag mijn paper over interventie in Bosnie-Herzegovina inleveren. Daarna nog even kniebeschermers en bivakmuts bij de dump halen en dan weer naar huis. Slapen, eten, en nog meer slapen.
Ik ben benieuwd naar zijn reactie.quote:Op maandag 23 januari 2012 16:44 schreef Clan het volgende:
[..]
Ik mag hopen dat het niet zo selectief is in de onderwerpen als men hier gaat doen;
Nederlandse leger in Bosnië en Herzegovina
Ik ook, een beeld geven van de oorlog en dan een tolk erbij halen die de Nederlandse staat heeft aangeklaagd vanwege dat gedoe tijdens de gevangenschap van de blauwhelmen, voor je het weet zit die Liesbeth Zegveld erbij en heb je nog een aanklacht aan je broek hangen.quote:Op maandag 23 januari 2012 16:56 schreef jankaas020 het volgende:
Ik heb ook een beetje het gevoel dat de Bosnië veteraan erbij gevraagd wordt als 'excuusneger', dat ze daarna kunnen zeggen dat ze heus wel objectief waren, want er was ook een veteraan bij.
Ja mag hem wel lezen als je graag wil.quote:Op maandag 23 januari 2012 16:44 schreef Clan het volgende:
[..]
Ik mag hopen dat het niet zo selectief is in de onderwerpen als men hier gaat doen;
Nederlandse leger in Bosnië en Herzegovina
Stuur maar eens door, ik ben benieuwdquote:Op maandag 23 januari 2012 17:58 schreef hoogvlieger het volgende:
[..]
Ja mag hem wel lezen als je graag wil.
Wat een faal, die zg. zak met explosieven dondert naast de put op 0.50...quote:Op maandag 23 januari 2012 19:54 schreef hoogvlieger het volgende:
mehehe gekke spleetogen ook:
http://www.dumpert.nl/med(...)aining_in_china.html
Ja, inderdaad.. dat zag ik ook alquote:Op maandag 23 januari 2012 19:59 schreef AchJa het volgende:
[..]
Wat een faal, die zg. zak met explosieven dondert naast de put op 0.50...
Na de eerste regel "zang" weggeklikt.quote:Op maandag 23 januari 2012 20:02 schreef samthegreat5 het volgende:
Wat is deze:
http://www.dumpert.nl/med(...)/dumpert_muziek.html
Bijna net zo slecht als Supergreg...quote:Op maandag 23 januari 2012 20:02 schreef samthegreat5 het volgende:
Wat is deze:
http://www.dumpert.nl/med(...)/dumpert_muziek.html
quote:
Als je daar op gaat zitten ben je pas baas ja. Maar doe mij maar zwartquote:Op maandag 23 januari 2012 21:21 schreef hoogvlieger het volgende:
[..]
Je wilt hem in het roze?
[ afbeelding ]
Een quad lijkt me ook nog wel bruut.quote:Op maandag 23 januari 2012 21:24 schreef ErwinRommel het volgende:
Doe mij maar gewoon een auto. Droog, warm en comfortabel
Lekker hard door de bochten enzoquote:Op maandag 23 januari 2012 21:27 schreef hoogvlieger het volgende:
[..]
Een quad lijkt me ook nog wel bruut.
hey, dat is oirschot, voor de bios?quote:
Ben jij nu serieus militaire registratieteken platen wegwerken?quote:
ja dohquote:Op maandag 23 januari 2012 22:17 schreef Thaboel het volgende:
[..]
hey, dat is oirschot, voor de bios?
nee dat kan niet!quote:Op maandag 23 januari 2012 22:22 schreef ErwinRommel het volgende:
Tegenwoordig schijnt men Dixies in het veld te hebben
Wij moesten gewoon een latrine graven vroegah.quote:Op maandag 23 januari 2012 22:23 schreef Pumatje het volgende:
[..]
nee dat kan niet!
Nja.. bij de cavalerie gingen verplaatsingen zo snel dat de dixie erachteraan slepen onmogelijk zou zijn. Ik heb ze nooit gehad als we naar Duitsland of Polen gingen. Beverloo staat me wel iets van bij
Het is overdone :pquote:
Ga je nou op Puma zeiken als hij eindelijk eens ergens over na heeft gedacht?quote:
Is dat een vervolg op "studeren"?quote:Op maandag 23 januari 2012 22:28 schreef ErwinRommel het volgende:
Zo maar eens op 1 oor. Morgen ga ik in opleiding
quote:Op maandag 23 januari 2012 22:27 schreef m.k het volgende:
[..]
Ga je nou op Puma zeiken als hij eindelijk eens ergens over na heeft gedacht?
Ik moedig je allen maar aanquote:
Blijf posten, interessant!quote:Op maandag 23 januari 2012 22:27 schreef Pumatje het volgende:
oke dan blijf ik posten
Wakkerworden na het egelen
[ afbeelding ]
nachtelijke manoeuvre gehad en was geen betere slaapplek verkrijgbaar op dat moment zonder vijand dreiging. Was volgens mij middenterrein bergen hohne
Gericht op iemand die net z'n kochertje met esbit probeerde aan te krijgen?quote:Op maandag 23 januari 2012 22:30 schreef Pumatje het volgende:
Hier krijg k kriebels van.... met 1040 ton staal tesamen op patrouille en het enige wat je hoorde was KKRRLLLLLLLLLLskwiek skwiek..BRrrlllLLLLL
![]()
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 23 januari 2012 22:32 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Gericht op iemand die net z'n kochertje met esbit probeerde aan te krijgen?
Als hij twee seconden langer nagedacht had hij onnodig werk bespaard. Mja..quote:Op maandag 23 januari 2012 22:27 schreef m.k het volgende:
[..]
Ga je nou op Puma zeiken als hij eindelijk eens ergens over na heeft gedacht?
Want dan?quote:Op maandag 23 januari 2012 22:33 schreef Esses het volgende:
[..]
Als hij twee seconden langer nagedacht had hij onnodig werk bespaard. Mja..
Wat maakt het nou uit dat je het registratietekenplaatje hebt van een quad die toevallig door de KL Sectie Stiekem gebruikt word? Denk daar maar is 2 seconden over na!quote:
Ja godver, boeiend.quote:
Lima Bravoquote:
Moe.quote:
Neh post maar door, zijn wel mooie picsquote:
Nee nee, dat gaat anders. Mijn vriend komt bij mij en:quote:Op maandag 23 januari 2012 22:52 schreef Pumatje het volgende:
Christusik heb medelijden met je vriendin als je moe bent. Haha zie het al voor me
Schatje ik heb vandaag
LEKKER LIMA BRAVO KUT! IK ZIT TV TE KIJKE,
ja maar lieverd ik dacht..>
BOEIEND !
quote:Gezamenlijke vrienden zorgen voor seksproblemen
Laatste update: 19 januari 2012 11:35 info
AMSTERDAM - Mannen van wie de vrouw het goed kan vinden met hun vrienden, hebben een grotere kans op problemen in de slaapkamer.
Foto: Getty Images
Uit een onderzoek van de universiteit van Cornell, uitgevoerd onder ruim 3.000 mannen tussen de 57 en 85 jaar blijkt dat oudere mannen die hun sociale netwerk delen met hun partner meer kans hebben op erectieproblemen.
Als een vrouw het beter met de vrienden van haar man kan vinden dan hij zelf, kan zijn seksleven daar onder lijden. De gezamenlijke activiteiten zouden zijn mannelijkheid aantasten, zo meldt Independent.
Mannelijkheid
Volgens onderzoeker Benjamin Cornwell komt dit doordat de man het ervaart als een controle. Zijn privacy en autonomie, en daarmee ook zijn mannelijkheid, worden onderdrukt.
“Hierdoor hebben mannen meer problemen met het krijgen en behouden van een erectie.
Ook vinden ze het moeilijker om tot een hoogtepunt te komen tijdens een vrijpartij”, aldus Cornwell.
Individuele activiteiten
Ook blijkt dat wie niet genoeg tijd met zijn vrienden doorbrengt, zich minder aangetrokken zou voelen tot zijn partner.
“Een man moet iemand hebben waarmee hij kan praten over dingen die voor hem belangrijk zijn. Of dat nou voetbal, politiek, een auto of zijn baan is. Het is belangrijk dat hij dingen kan zeggen waarvan hij weet dat het niet meteen bij zijn vrouw terecht komt”, meldt professor Edward Laumann van de Universiteit van Chicago.
Sob?quote:Op maandag 23 januari 2012 22:57 schreef Pumatje het volgende:
Can't c me !
[ afbeelding ]
iedereen die over die weg komt is gewoon dood! Klari!
Wat is/was jullie bereik qua zicht?quote:Op maandag 23 januari 2012 22:57 schreef Pumatje het volgende:
Can't c me !
[ afbeelding ]
iedereen die over die weg komt is gewoon dood! Klari!
nee, Oberlausitz. Met saab systeem. Ik stond perfect.. 1 van de mooiste vupo's die je je voor kunt stellen. Moest terugtrekken wegens mortiervuur. We waren dus ontdekt, w.s vijandelijke verkenners. Of pure mazzel er zaten meer eenheden.. maargoed dat weet je niet zeker.quote:
Die perfecte plaatsen zijn mooie verhalen. Iedereen kent die daarquote:Op maandag 23 januari 2012 23:06 schreef Pumatje het volgende:
[..]
nee, Oberlausitz. Met saab systeem. Ik stond perfect.. 1 van de mooiste vupo's die je je voor kunt stellen. Moest terugtrekken wegens mortiervuur. We waren dus ontdekt, w.s vijandelijke verkenners. Of pure mazzel er zaten meer eenheden.. maargoed dat weet je niet zeker.
lag compleet aan het weer en terrein. Helden weer minimaal 5 km denk ik. Laseren en bevuren kon vanaf 4000 meterquote:
nee nee, we hadden genietsteun. Dus alles konden we omgooien en ingraven.. wat wij wildenquote:Op maandag 23 januari 2012 23:07 schreef Esses het volgende:
[..]
Die perfecte plaatsen zijn mooie verhalen. Iedereen kent die daar
Door de Gill ben ik ook uitgeschakeld. maargoed dat was meer een foute keus van mijn Wmr. Open terreinquote:Op maandag 23 januari 2012 23:08 schreef Rave_NL het volgende:
Toch zou ik er met een Gill en 2 lagen juten willen zitten. Puur voor de lup.
Zeer bekwame vent. Je werd alleen altijd overhoop geschoten.quote:Op maandag 23 januari 2012 23:11 schreef Pumatje het volgende:
[..]
Door de Gill ben ik ook uitgeschakeld. maargoed dat was meer een foute keus van mijn Wmr. Open terrein![]()
Snapte dat nooit maargoed we moesten daar nu eenmaal zijn. Verder een zeer bekwame vent.
En ik leerde ook steeds bij hoor. Het saab systeem maakt het hardstikke echt. Want in een tank verandert er in principe vrij weinig met oefening of oorlog. Doodserieus waren we met dat Saab hoorquote:Op maandag 23 januari 2012 23:13 schreef Esses het volgende:
[..]
Zeer bekwame vent. Je werd alleen altijd overhoop geschoten.
Heb ik al wel eens verteld over die kcter op oefening in senegal die dacht dat zijn quad us was?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |