Hoe ziek kan je zijnquote:In Frankfurt is een pooier opgepakt die stelselmatig jonge Hongaarse vrouwen verkrachtte. Sandor P. kocht de vrouwen in Hongarije en liet ze werken in het bordeel 'Eros-Center 55' in de Duitse stad. Wanneer de vrouwen hun werk niet naar zijn zin deden, verkrachtte hij ze. Dit was extreem pijnlijk voor de vrouwen, aangezien P. metaal-implantaten in zijn penis heeft.
Dat schrijft de Duitse krant Bild.
Als we de aanklacht van de officier van jusitie in Frankfurt moeten geloven, is P. 'de meest rotte pooier die de stad ooit gekend heeft'. Officier Kerstin Lotz noemt de man een 'brutale sadist' en een 'varken'.
De man - met een strafblad van vijf pagina's op zak voor onder andere fraude, diefstal, mishandeling en gevaarlijk rijgedrag - kocht zes jonge Hongaarse vrouwen en bracht ze vervolgens naar Frankfurt.
In het 'Eros-Center 55' gingen de vrouwen vervolgens door een hel. Lotz: 'Ze werkten zeven dagen per week, 19 uur per dag en moesten alle praktijken accepteren.
Zo werd de 18-jarige Josa (die in 2009 voor 118.000 euro door P. werd gekocht) zonder reden meerder keren gemarteld met een stroomstootwapen. De zwangere Kis, ook 18, werd meerdere malen in de buik getrapt, totdat ze haar kind verloor. Reka (19) werd door P. verkracht tijdens de reis naar Duitsland. P. zou gezegd hebben: 'Ik moet je uitproberen. Ik wil geen slecht product'.
Na verhoor van elf dagen zwijgt P. nog steeds. Als hij niet gaat praten, loopt hij het risico op preventieve detentie.
(Redactie)
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)-metalen-penis.dhtml
Preventieve straffen? Hoe moet ik dat voor mij zien?quote:Als hij niet gaat praten, loopt hij het risico op preventieve detentie.
Preventieve detentie staat er. Voorlopige hechtenis dus.quote:Op woensdag 18 januari 2012 21:01 schreef Bolkesteijn het volgende:
Preventieve straffen? Hoe moet ik dat voor mij zien?
En dan moet Bubba het ontgelden voor 20 jaar? Die mag wel stalen platen in zijn reet laten bouwen danquote:Op woensdag 18 januari 2012 20:53 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
Dat hij naast een duitse bubba in de cel mag komen voor minimaal 20 jaar.
Waaruit trek je die conclusie?quote:Op woensdag 18 januari 2012 21:04 schreef Cactus1 het volgende:
Preventieve detentie staat er. Voorlopige hechtenis dus.
Geen prince maar een King Albertquote:Op woensdag 18 januari 2012 21:09 schreef PKRChamp het volgende:
Wat moet ik me daarbij voorstellen een metalen penis? Staat die dan altijd stijf?
Ik weet wel wat detentie betekent, maar er staat preventieve detentie en geen voorlopige hechtenis. Preventieve detentie dat klinkt dus, jouw definitie volgend, als preventieve gevangenschap. Dat lijkt mij nogal dubieus voor een fatsoenlijk Westers land.quote:Op woensdag 18 januari 2012 21:07 schreef Cactus1 het volgende:
Detentie = het onder zich houden, hechtenis, gevangenschap.
Ik denk dat ze voorarrest bedoelen, althans dat lijkt mij logisch.quote:Op woensdag 18 januari 2012 21:08 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
Preventieve detentie? Wat wil dat zeggen?
Ach vast geschreven door iemand die meer ging voor sensatie, dan voor accuratessequote:Op woensdag 18 januari 2012 21:10 schreef Bolkesteijn het volgende:
Ik weet wel wat detentie betekent, maar er staat preventieve detentie en geen voorlopige hechtenis. Preventieve detentie dat klinkt dus, jouw definitie volgend, preventieve gevangenschap. Dat lijkt mij nogal dubieus voor een fatsoenlijk Westers land.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |