SPOILER: Memleketler!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Memleketler (coğrafi bölgeler)!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:- En iedere vatandaş die ik vergeten ben,.
Quote van Tjabbo:
Vaste pta mensen hebben olie in hun aderen, geen bloed.
We drinken benzine, ons hart heeft 4 kleppen per cilinder in plaats van hartkamer
en als we een scheet laten zeggen we dat de wastegate open staat.
Shit man, echt precies dit.quote:Op maandag 23 januari 2012 03:12 schreef Julis het volgende:
[..]
Ik kan niet slapen. Ik stel het slapen uit, omdat ik morgen eigenlijk veel te doen heb.
Pokémon man, Pokémon.quote:Op maandag 23 januari 2012 03:15 schreef Turquaz52 het volgende:
Laten jullie mij om 3:15 ff een tt verzinnen, schaam jullie
Wat?! Wacht eens even. Mag dat wel zomaar? Wil zarGon dat wel?quote:Op maandag 23 januari 2012 03:11 schreef Levolution het volgende:
zarGon vannacht kom ik met een paard onder je raam staan zorg dat je koffers ingepakt zijn seni kaçiracam van dit bestaan dan hoef je nooit meer te werken jij en ik huisje in de bergen
Niet je eigen wil op zG. projecteren, hij en ik zijn hier vastberaden over.quote:Op maandag 23 januari 2012 03:16 schreef Julis het volgende:
[..]
Wat?! Wacht eens even. Mag dat wel zomaar? Wil zarGon dat wel?
Ik weet het niet hoor. Ik wil het eerst van hem horen. Volgens mij projecteer jij nu jouw eigen wil op zG! Wat zegt zG zelf eigenlijk?!quote:Op maandag 23 januari 2012 03:17 schreef Levolution het volgende:
[..]
Niet je eigen wil op zG. projecteren, hij en ik zijn hier vastberaden over.
hmmm ook niet veel man, ben aan het oriënteren en plannen hoe ik op ga staan en naar mijn bed toe ga..quote:Op maandag 23 januari 2012 03:16 schreef Levolution het volgende:
[..]
heç man gewoon dat wat Julis al zei
sen neuriong
Hij heeft geen recht van spreken, welk deel van 'kacirmak' begrijp je niet..?quote:Op maandag 23 januari 2012 03:18 schreef Julis het volgende:
[..]
Ik weet het niet hoor. Ik wil het eerst van hem horen. Volgens mij projecteer jij nu jouw eigen wil op zG! Wat zegt zG zelf eigenlijk?!
zG. zei niet veel met zijn mond vol.quote:Op maandag 23 januari 2012 03:18 schreef Julis het volgende:
[..]
Ik weet het niet hoor. Ik wil het eerst van hem horen. Volgens mij projecteer jij nu jouw eigen wil op zG! Wat zegt zG zelf eigenlijk?!
Als ik advies voor je had, had ik het ook aan mezelf gegeven.quote:Op maandag 23 januari 2012 03:18 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
hmmm ook niet veel man, ben aan het oriënteren en plannen hoe ik op ga staan en naar mijn bed toe ga..
Hmmm, advies?
quote:Op maandag 23 januari 2012 03:23 schreef Julis het volgende:
[..]
YUH. YUH. Je mag heus niet met Leverworst. Sjeez. Je blijft hier.
Dat zou echt mooi zijn man. Foku dagi alles.quote:Op maandag 23 januari 2012 03:25 schreef zarGon het volgende:
Goddomme man, ik wil een bergdorp met jullie allen. Zelfvoorzienend zijn, hele dag praten over onze jeugdhelden en 's avonds lachen om onze grappen op FOK! in onze hutten.
Ik vraag me serieus af of het realiseerbaar is..
We moeten eerst voorbereidingen treffen. Leren forel te vangen in de Abantgölü. Houthakken. Dat soort dingen.quote:Op maandag 23 januari 2012 03:29 schreef zarGon het volgende:
[..]
Abant!.
Ons huisje staat al klaar zo te zien. Wanneer begint de invasie?.
Preciesquote:Op maandag 23 januari 2012 03:36 schreef Levolution het volgende:
Sowieso Karadeniz: je hebt groen én je hebt zee. Wat wil je nog meer?
Trusten!
quote:Op maandag 23 januari 2012 03:34 schreef Julis het volgende:
. Yeah!!! Ordu is ook nog eens dichtbij Samsun!
quote:
Een FOK!sekte... ik pasquote:Op maandag 23 januari 2012 03:25 schreef zarGon het volgende:
Goddomme man, ik wil een bergdorp met jullie allen. Zelfvoorzienend zijn, hele dag praten over onze jeugdhelden en 's avonds lachen om onze grappen op FOK! in onze hutten.
Ik vraag me serieus af of het realiseerbaar is..
Je kan er altijd nog één starten door te trollen dat de post-150 Pokémons beter zijn dan de eerste 150.quote:
151!quote:Op maandag 23 januari 2012 12:46 schreef Levolution het volgende:
[..]
Je kan er altijd nog één starten door te trollen dat de post-150 Pokémons beter zijn dan de eerste 150.
Waarom krijg ik geen uitingen van liefde, Komrad !?quote:Op maandag 23 januari 2012 03:43 schreef zarGon het volgende:
Karadeniz. Goed onderwerp. Morgen maar eens doorkwebbelen erover.
Ik ga ook ter sponde (Sinan!!). Slaap lekker allen. Ik zie je in mijn dromen, Levo, mijn prins op het witroze paard. Slaap lekker Turkuaz!
Kusje, Jü..
.
Dat gaat tegen mijn principes in.quote:Op maandag 23 januari 2012 12:46 schreef Levolution het volgende:
[..]
Je kan er altijd nog één starten door te trollen dat de post-150 Pokémons beter zijn dan de eerste 150.
Je was drie uur eerder dan ons vertrokken zonder een afscheidsgroet.quote:Op maandag 23 januari 2012 13:24 schreef Weissman het volgende:
[..]
Waarom krijg ik geen uitingen van liefde, Komrad !?
In de naam van de Grote Geliefde Leider, groet ik u van harte !quote:Op maandag 23 januari 2012 16:00 schreef zarGon het volgende:
Je was drie uur eerder dan ons vertrokken zonder een afscheidsgroet..
Goed topic, serieus.quote:Op maandag 23 januari 2012 15:57 schreef zarGon het volgende:
Verkeerde usb-stick meegegeven met expliciete dingen er in..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 23 januari 2012 17:33 schreef zarGon het volgende:
[..]
Goed topic, serieus.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
![]()
![]()
![]()
Quote van Tjabbo:
We drinken benzine, ons hart heeft 4 kleppen per cilinder in plaats van hartkamer
quote:Op maandag 23 januari 2012 17:59 schreef Ayca het volgende:
Wat is deze...![]()
Ik loop zo door de stad, komt er een gebrekkig nederlands sprekende man naast me lopen en vraagt of hij even mag meelopen en praten, eh liever niet maar vooruit ik zei dat dat wel mocht...
Begint hij te vragen of ik een vriend heb e.d en of ik een keer met hem wil afsprekenDus ik zei zo van 'nee sorry, je bent wat te oud voor mij', dacht blijf wel aardig ookal is het een oude creep
, pakt hij zo zijn ID tevoorschijn staat er 1993
anyways niet dat ik dat geloof maar die smoes kon ik ook niet meer gebruiken
Hij bleef maar aandringen dus ik zei maar dat ik weg moest gaan, hij wilde nog z'n nummer geven om eens wat te gaan drinken maar daar heb ik maar vriendelijk voor bedankten ben snel de andere kant op gelopen
Hij vroeg trouwens ook waar ik vandaan kwam, dus ik zei Turkije, zegt hij 'oh iek bijna turkei!, kurdi'!!
Je had zijn nummer aan je vader moeten geven, gelijk genoeg stof voor een nieuw topic...quote:Op maandag 23 januari 2012 17:59 schreef Ayca het volgende:
Wat is deze...![]()
Ik loop zo door de stad, komt er een gebrekkig nederlands sprekende man naast me lopen en vraagt of hij even mag meelopen en praten, eh liever niet maar vooruit ik zei dat dat wel mocht...
Begint hij te vragen of ik een vriend heb e.d en of ik een keer met hem wil afsprekenDus ik zei zo van 'nee sorry, je bent wat te oud voor mij', dacht blijf wel aardig ookal is het een oude creep
Hij bleef maar aandringen dus ik zei maar dat ik weg moest gaan, hij wilde nog z'n nummer geven om eens wat te gaan drinken maar daar heb ik maar vriendelijk voor bedankten ben snel de andere kant op gelopen
Hij vroeg trouwens ook waar ik vandaan kwam, dus ik zei Turkije, zegt hij 'oh iek bijna turkei!, kurdi'!!
Dit.quote:Op maandag 23 januari 2012 18:08 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Je had zijn nummer aan je vader moeten geven, gelijk genoeg stof voor een nieuw topic...
Ik weet zeker dat jij dit verhaal een keer eerder hebt verteld.quote:Op maandag 23 januari 2012 17:59 schreef Ayca het volgende:
Wat is deze...![]()
Die kutkoerden jagen gewoon op onze meisjes.quote:Op maandag 23 januari 2012 18:21 schreef msnk het volgende:
[..]
Ik weet zeker dat jij dit verhaal een keer eerder hebt verteld.
Of jij trekt vaker enge koerden aan, dat kan ook.
quote:Op maandag 23 januari 2012 17:33 schreef zarGon het volgende:
[..]
Goed topic, serieus.Weten we ook gelijk dat het meisje Destan heet.... Isetmyfriendsonfire?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
AFC AJAX
Eh dit is vandaag gebeurd? Kan me niet herinneren dat ik hier ooit iets vergelijkbaars heb neergezet?quote:Op maandag 23 januari 2012 18:21 schreef msnk het volgende:
[..]
Ik weet zeker dat jij dit verhaal een keer eerder hebt verteld.
Of jij trekt vaker enge koerden aan, dat kan ook.
Hahahquote:Op maandag 23 januari 2012 18:08 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Je had zijn nummer aan je vader moeten geven, gelijk genoeg stof voor een nieuw topic...
was het niet gewoon ZarGon?quote:Op maandag 23 januari 2012 17:59 schreef Ayca het volgende:
Wat is deze...![]()
Want er zijn geen andere mensen die zo heten? En Isetmyfriendsonfire ziet er niet uit als op het plaatjequote:Op maandag 23 januari 2012 18:24 schreef msnk het volgende:
[..]
Weten we ook gelijk dat het meisje Destan heet.... Isetmyfriendsonfire?
Enige Destan die ik 'ken' i.i.gquote:Op maandag 23 januari 2012 18:54 schreef Ayca het volgende:
[..]
Want er zijn geen andere mensen die zo heten? En Isetmyfriendsonfire ziet er niet uit als op het plaatje
quote:Op maandag 23 januari 2012 22:06 schreef WammesWaggel het volgende:
Was ik net aan het hardlopen, wil ik een andere jogger passeren
Schrikt hij van het gerinkel van mijn sleutels en kijkt achterom, gaat hij flink hard op zijn snuit
Hij stond op en hinkelde naar een bankje
turkfagsquote:Op maandag 23 januari 2012 23:06 schreef Ayca het volgende:
Altijd leuk om iets wat met turkije te maken heeft te zien op 9gag waarbij iedere turk die daar zit komt vertellen dat het turks is
Nah gewoon hoesje om heen en in de broekzakquote:Op dinsdag 24 januari 2012 00:15 schreef Levolution het volgende:
Dat wordt een schoudertasje aanschaffen.
quote:Op dinsdag 24 januari 2012 00:15 schreef Levolution het volgende:
Dat wordt een schoudertasje aanschaffen.
quote:
SPOILER: 18+Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 24 januari 2012 00:18 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]SPOILER: 18+Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
This isn't even my final form.
Challenge accepted.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 00:26 schreef Levolution het volgende:
Morgenvroeg tentamen, wat doe ik hier man?
Shit, jij bent echt ziekquote:Op dinsdag 24 januari 2012 00:28 schreef Ayca het volgende:
Ik zag het even voor me hoe je het zo heel mooi om je nek drapeerde. Zag er erg gay uit.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 24 januari 2012 00:28 schreef Ayca het volgende:
Ik zag het even voor me hoe je het zo heel mooi om je nek drapeerde. Zag er erg gay uit.
Samenvattingen lezen of tekst skimmen.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 00:26 schreef Levolution het volgende:
Morgenvroeg tentamen, wat doe ik hier man?
beter dan mn blackberryquote:
Minimale inzet, maximaal rendement. Like a boss.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 00:43 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Samenvattingen lezen of tekst skimmen.
Zo ben ik m'n tentamenweek ook doorgekomen.
Cijfers tot nu toe
7,6
8,4
9
Bwhehehe
WammesWaggel heeft gladde jongensballetjes.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 01:05 schreef WammesWaggel het volgende:
Het Turkse woord voor haar is sac, alle Turken hebben een behaarde zak.
hihi
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
1.. mn blackberry heb ik verkochtquote:
quote:Op dinsdag 24 januari 2012 00:33 schreef Weissman het volgende:
Wammes, ik hoop dat je hier wat mee kan
Franse Senaat neemt genocidewet aan
Truste iedereen![]()
(no homo) (alleen voor zarGon)
Nou nee, zou ik niet doen als ik jou was.. Daar mocht ik ook nou net 2 uur geleden achter komen..quote:Op dinsdag 24 januari 2012 00:15 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Nah gewoon hoesje om heen en in de broekzak
tl;drquote:Op dinsdag 24 januari 2012 03:38 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Nou nee, zou ik niet doen als ik jou was.. Daar mocht ik ook nou net 2 uur geleden achter komen..
Ik heb de Dell Streak 5, precies even groot als de Galaxy Note, dacht ff te kunnen hurken om mijn usb kabel te pakken en ik hoorde: *krak*..
Heb er 5 minuten niet naar durven te kijken, en het was slecht nieuws: Heb de telefoon net een weekje of 3 max en nou al de beeldscherm links boven dood..
Maargoed, thanks 2 eBay heb ik een nieuw scherm besteld nu voor 3 of 4 tientjes..
Al met al: te groot om in je broekzak te doen, doe je hem wel in je broekzak hoop ik dat je geen strakke broeken aan doet, maar wat losser/wijdere broeken.. MET de scherm naar voren wijzend en niet richting je lichaam ivm statische electr. waardoor je touchscreen van slag kan raken omdat dat ding een joekel is..
Voor de rest succes met je telefoontje en ben er zuinig op, via eBay heb je voor een 10tje al een silicon case & display protector wat je dus zeker nodig zult hebben voor je tablet telefoon teletablet..
Fuck you man.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 12:48 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Ha!
Een 8 voor een hertentamen waar ik amper voor geleerd had bwheheeh
En dat door een gigantische fout van school!
We hebben een vak genaamd opstap. Vorig jaar was dat 1 vak (een combinatie van Finance en Marketing).
Dit jaar hebben ze het opgesplitst in 2 vakken dus. Ze hadden het hertentamen niet goed voorbereid en ze gaven dus ons waarschijnlijk een oud (her)tentamen want het was een tentamen van Finance en Marketing samen (terwijl het apart moest). Dit hadden we aangegeven bij de docent die aanwezig was in het lokaal. Hij ging dus weg, uit het lokaal en wij zaten daar met 6 man in een lokaal met tentamen voor ons neus. We hadden dus de kans antwoorden door te geven maar dachten laat maar. 5 minuten later komt die gozer terug. Zegt ie er komt zometeen iemand maar gaan jullie maar verder met jullie tentamen. Even later komt er een docent van Marketing binnen lopen met een nieuw tentamen....tenminste dat dacht hij...Het nieuwe tentamen dat hij binnenbracht was het tentamen dat we bij de eerste poging hadden gemaakt. Oftewel al we die zouden maken hadden we 2 keer hetzelfde tentamen gemaakt. We zagen dat het combinatie tentamen erg makkelijk was en iedereen was er al klaar mee. We zijden dus kunnen we niet het combinatietentamen maken maar dan alleen het Marketing gedeelte. Toen zei die docent oké is goed. Het Marketing gedeelte was echt belachelijk makkelijk. Multiple choice. Er waren 4 antwoorden en 3 antwoorden sloegen compleet helemaal nergens op. 20 fucking makkelijk vragen dus. Iedereen was na 10-15 minuten klaar (normale tijd is 90 minuten).
Bwheheh...Een 8 vanwege dit fucking simpel tentamen
Even doorgeven aan de telegraaf, hb je weer een diplomafraude verhaal. Dit maal over jou schoolquote:Op dinsdag 24 januari 2012 12:59 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Nee man
http://www.deondernemerzw(...)-van-nederland-.html
http://profielen.hro.nl/n(...)ns_beste_hogescholen
Lol nah, normaal zijn ze streng maar Marketing word gegeven door mensen die voor het eerst les gevenquote:Op dinsdag 24 januari 2012 13:00 schreef xminator het volgende:
[..]
Even doorgeven aan de telegraaf, hb je weer een diplomafraude verhaal. Dit maal over jou school
Wij hadden inderdaad ook een keer een vak dat door nieuwe, jonge docenten werd gegeven. Makkelijk dat het was.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 13:01 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Lol nah, normaal zijn ze streng maar Marketing word gegeven door mensen die voor het eerst les gevenZe krijgen allemaal lesmateriaal enzo door geduwd door de oudere docenten en ze proberen zich te redden, gaat wel steeds beter tho
Ik ga amper naar colleges dus voor mij maakt het weinig uit.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 13:05 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Ik heb wel liever de oudere docenten hoor. Die weten echt 100% waar ze over praten en er is nooit onduidelijkheid.
Omdat we echte mannen zijn.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 13:06 schreef De_Ilias het volgende:
Waarom hebben Turken vaak van die grote snorren?
Haten op MC. Is, als de docent het slim speelt, soms moeilijker dan open vragen.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 13:06 schreef xminator het volgende:
Overigens multiple choice, wtf?
Boekhouden? Ben je 1e jaars?
Jaquote:Op dinsdag 24 januari 2012 13:06 schreef xminator het volgende:
Overigens multiple choice, wtf?
Boekhouden? Ben je 1e jaars?
Ik ga altijd gewoon. Lessen bijwonen => Huiswerk maken => Samenvattingen maken (alhoewel ik het laatste nog steeds niet doequote:Op dinsdag 24 januari 2012 13:06 schreef Levolution het volgende:
[..]
Ik ga amper naar colleges dus voor mij maakt het weinig uit.
Bij die marketing toets was er zoiets trouwensquote:Op dinsdag 24 januari 2012 13:08 schreef Levolution het volgende:
[..]
Haten op MC. Is, als de docent het slim speelt, soms moeilijker dan open vragen.
[ afbeelding ]
Precies. Bij open vragen gooi je gewoon wat kennis of logica ertegenaan en dan neem je wel wat punten mee. Bij MC is het bij twijfel alles of niets.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 13:10 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Ik heb trouwens in het algemeen liever open vragen. MC is kut. open vragen kan je beetje improviseren
Ja man. Echt smerig. Soms twee stellingen, onjuist/juist. Ben je helemaal blij bij stelling I dat je hem weet, lees je stelling II, heb je geen idee. Moet je kiezen.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 13:14 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Vooral combinatie MC vragen zijn kut. Dat zijn gewoon 2 vragen die je goed moet hebben voor 1 punt.
quote:Op dinsdag 24 januari 2012 13:13 schreef Levolution het volgende:
[..]
Precies. Bij open vragen gooi je gewoon wat kennis of logica ertegenaan en dan neem je wel wat punten mee.
Dat ding is gemeten 15cm lang, hij stak een klein stukje uit mijn broek, ff USB pakken van de vloer wat gevallen was, was niet zo'n goed idee..quote:Op dinsdag 24 januari 2012 12:37 schreef Levolution het volgende:
Turq, wat heb je voor monster quads dan dat je dat ding zo even kraakt?
quote:Op dinsdag 24 januari 2012 10:27 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
tl;drMe dont get it..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Quote van Tjabbo:
Je vergeet de Zelda-reeks.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 20:00 schreef Turquaz52 het volgende:
Counterstrike 1.6![]()
![]()
![]()
![]()
Beste game ooit op de Supermario en Sonic the Hedgehog na!
Dat... Dit... Kan in Turkijequote:Tarafsız Futbol Yorumcusu
Hij vergeet nog veel meer spellen/reeksen, maar ja.quote:
Nooit gespeeld..quote:
ooooh jij bent een dame he, zoek eens voor 200 euro mooie kleding voor mij uit op label54 van het merk Zumo..quote:
Ik vind alles wel okee.. Maar dames zijn wat kieskeuriger dus krijg ik ook meer waar voor mijn geld..quote:
Precies, dus kies maar uit wat jij voor jou vriend/man zou kiezen..quote:Op dinsdag 24 januari 2012 22:38 schreef Julis het volgende:
Al die kledingstukken van Zumo lijken op elkaar. Of naja, jongens hebben sowieso minder keuze dan meisjes.
Volgens mij niet, maar de rest lijkt toch op elkaar.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 22:49 schreef Turquaz52 het volgende:
Maar dat is toch nog geen 200 euro of wel?
Wat is deze?quote:Op dinsdag 24 januari 2012 22:51 schreef Julis het volgende:
Als je dit er nog bij voegt: http://www.label54.nl/pro(...)st%3D7%26brand%3D457
Nouja zeg. Ik weet niet eens of ze hem gaan staanquote:
quote:
Mijn serious face, wat doe je?quote:
Jouw verbeeldingquote:Op dinsdag 24 januari 2012 23:51 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ik noem haar 'colbertkut'. Mijn derde kut, na okselkut en mangokut (scrollen in de topics totdat je mijn post tegenkomt).
Ik browse 9vd10x (uitzondering van Fok!) via Incognito..quote:Op woensdag 25 januari 2012 00:00 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Dit overkomt Turquaz vaak
[ afbeelding ]
Maar dan weet je toch niet meer welke porrie je hebt gekekenquote:Op woensdag 25 januari 2012 00:01 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Ik browse 9vd10x (uitzondering van Fok!) via Incognito..
Waarom?quote:Op dinsdag 24 januari 2012 23:53 schreef Turquaz52 het volgende:
Ik heb btw het geld overgemaakt naar de oplichter..![]()
Hierbij het bewijs:
[ afbeelding ]
quote:
quote:Hallo Turq,
Ik zal ervoor zorgen dat hij morgen met de pakketpoat meegaat!
Mvg,
Ellen
quote:Op woensdag 25 januari 2012 00:08 schreef msnk het volgende:
3x7=10?
Godverdomme altijd die nieuwe regels.
quote:
quote:
quote:Op woensdag 25 januari 2012 00:11 schreef Weissman het volgende:
[..]
[..]
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zogenaamd trol..
Quote van Tjabbo:
quote:Op woensdag 25 januari 2012 00:11 schreef Turquaz52 het volgende:
Vette paintskilz heb ik zeg..
Niemand die het opvalt..
quote:
Explain.quote:
Ik hoef geen geschiedenis oid..quote:Op woensdag 25 januari 2012 00:14 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Waarom surf je incognito
Wat verberg je
quote:Op woensdag 25 januari 2012 00:23 schreef Weissman het volgende:
Ey Ogul, nerden geldigini bilki, nereye gidecegini bilesin !!
quote:Op woensdag 25 januari 2012 00:29 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]![]()
JIJ![]()
Het geheime spreuk! Jij bent een van ons! Jij bent een Bir, ongeacht wat je zegt/schreeuwt/trollt of denkt!
quote:
Van welke film is dezenquote:
`Die is net op/net over 't randje, die andere (met de huidige policy) helemaal. Dus ik heb ze allemaal even weggehaald.quote:
laatst die homo dood en nu turken erin, waar gaat dat heen met gtst?quote:Op woensdag 25 januari 2012 18:04 schreef WammesWaggel het volgende:
TURKEN LUISTER EN LEES!!!!!!!
Vanavond introduceren ze in GTST twee Turkse zusjes! Eindelijk weer eens Turken op TV ipv de eeuwige Marokkaan, zeg het voort zeg het voort!
Speciaal voor hun ga ik kijken, JWZ!
Wat gemeen zeg! Oude reacties weghalen.quote:Op woensdag 25 januari 2012 18:08 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
`Die is net op/net over 't randje, die andere (met de huidige policy) helemaal. Dus ik heb ze allemaal even weggehaald.
Russische vliegdekschepen in de Zwarte Zeequote:Op woensdag 25 januari 2012 20:35 schreef Yondaime het volgende:
Selamlar!!
ik vroeg me eigenlijk af wat er in 2023 gebeurd met Turkije als treaty van laussane (ofzo of was het sevres) verloopt?
Iedereen zegt als die verloopt zal er een grote veranderingen plaats vinden of zo iets...
quote:Op woensdag 25 januari 2012 21:24 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Dat sowieso. Zo kreeg ik eens 450 euro van Unibet. Dat was echt fantastisch.
quote:Op woensdag 25 januari 2012 21:28 schreef Colonel_Gaddafi het volgende:
[..]
Hoe deed je dat? Help me daarbij ,desnoods PM, want toen ik dat een keer claimde kreeg ik geen commentaar.
Ik vind de plaatjes ook wel grappig, maar tegenwoordig kan het nou eenmaal niet meer.quote:Op woensdag 25 januari 2012 19:59 schreef Julis het volgende:
[..]
Wat gemeen zeg! Oude reacties weghalen.
Het punt is dat er mensen zijn (hoe triest het ook klinkt) die expres dit soort foto's opzoeken en dat dan gaan melden bij de adverteerdersquote:Op woensdag 25 januari 2012 20:38 schreef Julis het volgende:
Güle güle kullan, Devrim. [ afbeelding ].
(Vertaling: Gebruik afscheid, Revolutie)
[..]
Eerder overijverig.
Heet CCYH Devrim?quote:Op woensdag 25 januari 2012 20:38 schreef Julis het volgende:
Güle güle kullan, Devrim. [ afbeelding ].
(Vertaling: Gebruik afscheid, Revolutie)
[..]
Eerder overijverig.
De 3e wereldoorlog breekt uit. (serieus)quote:Op woensdag 25 januari 2012 20:35 schreef Yondaime het volgende:
Selamlar!!
ik vroeg me eigenlijk af wat er in 2023 gebeurd met Turkije als treaty van laussane (ofzo of was het sevres) verloopt?
Iedereen zegt als die verloopt zal er een grote veranderingen plaats vinden of zo iets...
Jep, CCYH heet Devrimquote:Op woensdag 25 januari 2012 22:27 schreef Levolution het volgende:
[..]
Heet CCYH Devrim?
Mooie naam heb ik dat altijd gevonden.
Maar dan heb jij nog heel veel werk te doen!quote:Op woensdag 25 januari 2012 21:37 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ik vind de plaatjes ook wel grappig, maar tegenwoordig kan het nou eenmaal niet meer.
[..]
Het punt is dat er mensen zijn (hoe triest het ook klinkt) die expres dit soort foto's opzoeken en dat dan gaan melden bij de adverteerders
Fysisch gezien is zwart inderdaad geen kleur.quote:
Het ligt er maar net aan op welke manier je de definitie kleur bekijkt inderdaad.quote:Op woensdag 25 januari 2012 23:20 schreef Levolution het volgende:
[..]
Fysisch gezien is zwart inderdaad geen kleur.
Maar als je 'kleur' weer anders definieert...
Taal is leuk. Laat zien dat je dingen nooit van één kant moet bekijken.
Begin dan maar met spreekwoordenquote:Op woensdag 25 januari 2012 23:30 schreef Julis het volgende:
[..]
Het ligt er maar net aan op welke manier je de definitie kleur bekijkt inderdaad.
Spelen met taal. Ik wil ook goeie taalskills hebben
.
quote:Op woensdag 25 januari 2012 23:32 schreef Weissman het volgende:
[..]
Begin dan maar met spreekwoorden
Alsof alle Nederlanders beter Nederlands praten dan niet-Nederlanders. Peh.quote:Op woensdag 25 januari 2012 23:35 schreef Weissman het volgende:
En neem een hollandschen boyfriend met hollandsche schoonouders.
Wat?quote:
quote:Op woensdag 25 januari 2012 23:35 schreef Weissman het volgende:
En neem een hollandschen boyfriend met hollandsche schoonouders.
Ik.. snap het niet.quote:Op woensdag 25 januari 2012 23:40 schreef msnk het volgende:
"hollandschen boyfriend met hollandsche schoonouders."
Tenzij die "boyfriend" meerdere partners heeft... Zie je het echt niet?
Hhfhfhf.quote:Op woensdag 25 januari 2012 23:43 schreef msnk het volgende:
Je moet een vriendje nemen met Nederlandse schoonouders! Jouw ouders dus.
Ik heb meer Nederlandse vriendinnenquote:Op woensdag 25 januari 2012 23:52 schreef Ayca het volgende:
Heb je meer turkse of nederlandse vriendinnen julis?
Hfhfhf. Hfhfhfhfhf. HFHFFFUUUUUUUUUUU.quote:
quote:Op woensdag 25 januari 2012 23:55 schreef zarGon het volgende:
[..]
Hfhfhf. Hfhfhfhfhf. HFHFFFUUUUUUUUUUU.
quote:Op woensdag 25 januari 2012 23:55 schreef zarGon het volgende:
[..]
Hfhfhf. Hfhfhfhfhf. HFHFFFUUUUUUUUUUU.
Deze is aan, meid.quote:Op woensdag 25 januari 2012 23:40 schreef Julis het volgende:
Trouwens, ik vind dat jullie mij genadeloos moeten straffen wanneer ik een taalfout maak! Verbeter mij!
quote:Op woensdag 25 januari 2012 23:57 schreef Levolution het volgende:
[..]
Deze is aan, meid.
* stoffige taalnazi-uniform uit de kast trekt
quote:Op woensdag 25 januari 2012 23:57 schreef Levolution het volgende:
[..]
Deze Het is aan, meid.
* stoffige taalnazi-uniform uit de kast trekt
Gewoon benieuwd, heb niet echt turkse vriendinnenquote:Op woensdag 25 januari 2012 23:54 schreef Julis het volgende:
[..]
Ik heb meer Nederlandse vriendinnen. Hoezo? En jij Ayça?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |