`Die is net op/net over 't randje, die andere (met de huidige policy) helemaal. Dus ik heb ze allemaal even weggehaald.quote:
laatst die homo dood en nu turken erin, waar gaat dat heen met gtst?quote:Op woensdag 25 januari 2012 18:04 schreef WammesWaggel het volgende:
TURKEN LUISTER EN LEES!!!!!!!
Vanavond introduceren ze in GTST twee Turkse zusjes! Eindelijk weer eens Turken op TV ipv de eeuwige Marokkaan, zeg het voort zeg het voort!
Speciaal voor hun ga ik kijken, JWZ!
Wat gemeen zeg! Oude reacties weghalen.quote:Op woensdag 25 januari 2012 18:08 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
`Die is net op/net over 't randje, die andere (met de huidige policy) helemaal. Dus ik heb ze allemaal even weggehaald.
Russische vliegdekschepen in de Zwarte Zeequote:Op woensdag 25 januari 2012 20:35 schreef Yondaime het volgende:
Selamlar!!
ik vroeg me eigenlijk af wat er in 2023 gebeurd met Turkije als treaty van laussane (ofzo of was het sevres) verloopt?
Iedereen zegt als die verloopt zal er een grote veranderingen plaats vinden of zo iets...
quote:Op woensdag 25 januari 2012 21:24 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Dat sowieso. Zo kreeg ik eens 450 euro van Unibet. Dat was echt fantastisch.
quote:Op woensdag 25 januari 2012 21:28 schreef Colonel_Gaddafi het volgende:
[..]
Hoe deed je dat? Help me daarbij ,desnoods PM, want toen ik dat een keer claimde kreeg ik geen commentaar.
Ik vind de plaatjes ook wel grappig, maar tegenwoordig kan het nou eenmaal niet meer.quote:Op woensdag 25 januari 2012 19:59 schreef Julis het volgende:
[..]
Wat gemeen zeg! Oude reacties weghalen.
Het punt is dat er mensen zijn (hoe triest het ook klinkt) die expres dit soort foto's opzoeken en dat dan gaan melden bij de adverteerdersquote:Op woensdag 25 januari 2012 20:38 schreef Julis het volgende:
Güle güle kullan, Devrim. [ afbeelding ].
(Vertaling: Gebruik afscheid, Revolutie)
[..]
Eerder overijverig.
Heet CCYH Devrim?quote:Op woensdag 25 januari 2012 20:38 schreef Julis het volgende:
Güle güle kullan, Devrim. [ afbeelding ].
(Vertaling: Gebruik afscheid, Revolutie)
[..]
Eerder overijverig.
De 3e wereldoorlog breekt uit. (serieus)quote:Op woensdag 25 januari 2012 20:35 schreef Yondaime het volgende:
Selamlar!!
ik vroeg me eigenlijk af wat er in 2023 gebeurd met Turkije als treaty van laussane (ofzo of was het sevres) verloopt?
Iedereen zegt als die verloopt zal er een grote veranderingen plaats vinden of zo iets...
Jep, CCYH heet Devrimquote:Op woensdag 25 januari 2012 22:27 schreef Levolution het volgende:
[..]
Heet CCYH Devrim?
Mooie naam heb ik dat altijd gevonden.
Maar dan heb jij nog heel veel werk te doen!quote:Op woensdag 25 januari 2012 21:37 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ik vind de plaatjes ook wel grappig, maar tegenwoordig kan het nou eenmaal niet meer.
[..]
Het punt is dat er mensen zijn (hoe triest het ook klinkt) die expres dit soort foto's opzoeken en dat dan gaan melden bij de adverteerders
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |