quote:Op woensdag 25 januari 2012 00:08 schreef msnk het volgende:
3x7=10?
Godverdomme altijd die nieuwe regels.
quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 25 januari 2012 00:11 schreef Weissman het volgende:
[..]
[..]
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zogenaamd trol..
Quote van Tjabbo:
Vaste pta mensen hebben olie in hun aderen, geen bloed.
We drinken benzine, ons hart heeft 4 kleppen per cilinder in plaats van hartkamer
en als we een scheet laten zeggen we dat de wastegate open staat.
quote:Op woensdag 25 januari 2012 00:11 schreef Turquaz52 het volgende:
Vette paintskilz heb ik zeg..
Niemand die het opvalt..
quote:
Explain.quote:
Ik hoef geen geschiedenis oid..quote:Op woensdag 25 januari 2012 00:14 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Waarom surf je incognito
Wat verberg je
quote:Op woensdag 25 januari 2012 00:23 schreef Weissman het volgende:
Ey Ogul, nerden geldigini bilki, nereye gidecegini bilesin !!
quote:Op woensdag 25 januari 2012 00:29 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]![]()
JIJ![]()
Het geheime spreuk! Jij bent een van ons! Jij bent een Bir, ongeacht wat je zegt/schreeuwt/trollt of denkt!
quote:
Van welke film is dezenquote:
`Die is net op/net over 't randje, die andere (met de huidige policy) helemaal. Dus ik heb ze allemaal even weggehaald.quote:
laatst die homo dood en nu turken erin, waar gaat dat heen met gtst?quote:Op woensdag 25 januari 2012 18:04 schreef WammesWaggel het volgende:
TURKEN LUISTER EN LEES!!!!!!!
Vanavond introduceren ze in GTST twee Turkse zusjes! Eindelijk weer eens Turken op TV ipv de eeuwige Marokkaan, zeg het voort zeg het voort!
Speciaal voor hun ga ik kijken, JWZ!
Wat gemeen zeg! Oude reacties weghalen.quote:Op woensdag 25 januari 2012 18:08 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
`Die is net op/net over 't randje, die andere (met de huidige policy) helemaal. Dus ik heb ze allemaal even weggehaald.
Russische vliegdekschepen in de Zwarte Zeequote:Op woensdag 25 januari 2012 20:35 schreef Yondaime het volgende:
Selamlar!!
ik vroeg me eigenlijk af wat er in 2023 gebeurd met Turkije als treaty van laussane (ofzo of was het sevres) verloopt?
Iedereen zegt als die verloopt zal er een grote veranderingen plaats vinden of zo iets...
quote:Op woensdag 25 januari 2012 21:24 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Dat sowieso. Zo kreeg ik eens 450 euro van Unibet. Dat was echt fantastisch.
quote:Op woensdag 25 januari 2012 21:28 schreef Colonel_Gaddafi het volgende:
[..]
Hoe deed je dat? Help me daarbij ,desnoods PM, want toen ik dat een keer claimde kreeg ik geen commentaar.
Ik vind de plaatjes ook wel grappig, maar tegenwoordig kan het nou eenmaal niet meer.quote:Op woensdag 25 januari 2012 19:59 schreef Julis het volgende:
[..]
Wat gemeen zeg! Oude reacties weghalen.
Het punt is dat er mensen zijn (hoe triest het ook klinkt) die expres dit soort foto's opzoeken en dat dan gaan melden bij de adverteerdersquote:Op woensdag 25 januari 2012 20:38 schreef Julis het volgende:
Güle güle kullan, Devrim. [ afbeelding ].
(Vertaling: Gebruik afscheid, Revolutie)
[..]
Eerder overijverig.
Heet CCYH Devrim?quote:Op woensdag 25 januari 2012 20:38 schreef Julis het volgende:
Güle güle kullan, Devrim. [ afbeelding ].
(Vertaling: Gebruik afscheid, Revolutie)
[..]
Eerder overijverig.
De 3e wereldoorlog breekt uit. (serieus)quote:Op woensdag 25 januari 2012 20:35 schreef Yondaime het volgende:
Selamlar!!
ik vroeg me eigenlijk af wat er in 2023 gebeurd met Turkije als treaty van laussane (ofzo of was het sevres) verloopt?
Iedereen zegt als die verloopt zal er een grote veranderingen plaats vinden of zo iets...
Jep, CCYH heet Devrimquote:Op woensdag 25 januari 2012 22:27 schreef Levolution het volgende:
[..]
Heet CCYH Devrim?
Mooie naam heb ik dat altijd gevonden.
Maar dan heb jij nog heel veel werk te doen!quote:Op woensdag 25 januari 2012 21:37 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ik vind de plaatjes ook wel grappig, maar tegenwoordig kan het nou eenmaal niet meer.
[..]
Het punt is dat er mensen zijn (hoe triest het ook klinkt) die expres dit soort foto's opzoeken en dat dan gaan melden bij de adverteerders
Fysisch gezien is zwart inderdaad geen kleur.quote:
Het ligt er maar net aan op welke manier je de definitie kleur bekijkt inderdaad.quote:Op woensdag 25 januari 2012 23:20 schreef Levolution het volgende:
[..]
Fysisch gezien is zwart inderdaad geen kleur.
Maar als je 'kleur' weer anders definieert...
Taal is leuk. Laat zien dat je dingen nooit van één kant moet bekijken.
Begin dan maar met spreekwoordenquote:Op woensdag 25 januari 2012 23:30 schreef Julis het volgende:
[..]
Het ligt er maar net aan op welke manier je de definitie kleur bekijkt inderdaad.
Spelen met taal. Ik wil ook goeie taalskills hebben
.
quote:Op woensdag 25 januari 2012 23:32 schreef Weissman het volgende:
[..]
Begin dan maar met spreekwoorden
Alsof alle Nederlanders beter Nederlands praten dan niet-Nederlanders. Peh.quote:Op woensdag 25 januari 2012 23:35 schreef Weissman het volgende:
En neem een hollandschen boyfriend met hollandsche schoonouders.
Wat?quote:
quote:Op woensdag 25 januari 2012 23:35 schreef Weissman het volgende:
En neem een hollandschen boyfriend met hollandsche schoonouders.
Ik.. snap het niet.quote:Op woensdag 25 januari 2012 23:40 schreef msnk het volgende:
"hollandschen boyfriend met hollandsche schoonouders."
Tenzij die "boyfriend" meerdere partners heeft... Zie je het echt niet?
Hhfhfhf.quote:Op woensdag 25 januari 2012 23:43 schreef msnk het volgende:
Je moet een vriendje nemen met Nederlandse schoonouders! Jouw ouders dus.
Ik heb meer Nederlandse vriendinnenquote:Op woensdag 25 januari 2012 23:52 schreef Ayca het volgende:
Heb je meer turkse of nederlandse vriendinnen julis?
Hfhfhf. Hfhfhfhfhf. HFHFFFUUUUUUUUUUU.quote:
quote:Op woensdag 25 januari 2012 23:55 schreef zarGon het volgende:
[..]
Hfhfhf. Hfhfhfhfhf. HFHFFFUUUUUUUUUUU.
quote:Op woensdag 25 januari 2012 23:55 schreef zarGon het volgende:
[..]
Hfhfhf. Hfhfhfhfhf. HFHFFFUUUUUUUUUUU.
Deze is aan, meid.quote:Op woensdag 25 januari 2012 23:40 schreef Julis het volgende:
Trouwens, ik vind dat jullie mij genadeloos moeten straffen wanneer ik een taalfout maak! Verbeter mij!
quote:Op woensdag 25 januari 2012 23:57 schreef Levolution het volgende:
[..]
Deze is aan, meid.
* stoffige taalnazi-uniform uit de kast trekt
quote:Op woensdag 25 januari 2012 23:57 schreef Levolution het volgende:
[..]
Deze Het is aan, meid.
* stoffige taalnazi-uniform uit de kast trekt
Gewoon benieuwd, heb niet echt turkse vriendinnenquote:Op woensdag 25 januari 2012 23:54 schreef Julis het volgende:
[..]
Ik heb meer Nederlandse vriendinnen. Hoezo? En jij Ayça?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |