quote:Op dinsdag 24 januari 2012 13:13 schreef Levolution het volgende:
[..]
Precies. Bij open vragen gooi je gewoon wat kennis of logica ertegenaan en dan neem je wel wat punten mee.
Dat ding is gemeten 15cm lang, hij stak een klein stukje uit mijn broek, ff USB pakken van de vloer wat gevallen was, was niet zo'n goed idee..quote:Op dinsdag 24 januari 2012 12:37 schreef Levolution het volgende:
Turq, wat heb je voor monster quads dan dat je dat ding zo even kraakt?
quote:Op dinsdag 24 januari 2012 10:27 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
tl;drMe dont get it..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Quote van Tjabbo:
Vaste pta mensen hebben olie in hun aderen, geen bloed.
We drinken benzine, ons hart heeft 4 kleppen per cilinder in plaats van hartkamer
en als we een scheet laten zeggen we dat de wastegate open staat.
Je vergeet de Zelda-reeks.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 20:00 schreef Turquaz52 het volgende:
Counterstrike 1.6![]()
![]()
![]()
![]()
Beste game ooit op de Supermario en Sonic the Hedgehog na!
Dat... Dit... Kan in Turkijequote:Tarafsız Futbol Yorumcusu
Hij vergeet nog veel meer spellen/reeksen, maar ja.quote:
Nooit gespeeld..quote:
ooooh jij bent een dame he, zoek eens voor 200 euro mooie kleding voor mij uit op label54 van het merk Zumo..quote:
Ik vind alles wel okee.. Maar dames zijn wat kieskeuriger dus krijg ik ook meer waar voor mijn geld..quote:
Precies, dus kies maar uit wat jij voor jou vriend/man zou kiezen..quote:Op dinsdag 24 januari 2012 22:38 schreef Julis het volgende:
Al die kledingstukken van Zumo lijken op elkaar. Of naja, jongens hebben sowieso minder keuze dan meisjes.
Volgens mij niet, maar de rest lijkt toch op elkaar.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 22:49 schreef Turquaz52 het volgende:
Maar dat is toch nog geen 200 euro of wel?
Wat is deze?quote:Op dinsdag 24 januari 2012 22:51 schreef Julis het volgende:
Als je dit er nog bij voegt: http://www.label54.nl/pro(...)st%3D7%26brand%3D457
Nouja zeg. Ik weet niet eens of ze hem gaan staanquote:
quote:
Mijn serious face, wat doe je?quote:
Jouw verbeeldingquote:Op dinsdag 24 januari 2012 23:51 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ik noem haar 'colbertkut'. Mijn derde kut, na okselkut en mangokut (scrollen in de topics totdat je mijn post tegenkomt).
Ik browse 9vd10x (uitzondering van Fok!) via Incognito..quote:Op woensdag 25 januari 2012 00:00 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Dit overkomt Turquaz vaak
[ afbeelding ]
Maar dan weet je toch niet meer welke porrie je hebt gekekenquote:Op woensdag 25 januari 2012 00:01 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Ik browse 9vd10x (uitzondering van Fok!) via Incognito..
Waarom?quote:Op dinsdag 24 januari 2012 23:53 schreef Turquaz52 het volgende:
Ik heb btw het geld overgemaakt naar de oplichter..![]()
Hierbij het bewijs:
[ afbeelding ]
quote:
quote:Hallo Turq,
Ik zal ervoor zorgen dat hij morgen met de pakketpoat meegaat!
Mvg,
Ellen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |