SPOILER: Memleketler!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Memleketler (coğrafi bölgeler)!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:- En iedere vatandaş die ik vergeten ben,.
Quote van Tjabbo:
Vaste pta mensen hebben olie in hun aderen, geen bloed.
We drinken benzine, ons hart heeft 4 kleppen per cilinder in plaats van hartkamer
en als we een scheet laten zeggen we dat de wastegate open staat.
Shit man, echt precies dit.quote:Op maandag 23 januari 2012 03:12 schreef Julis het volgende:
[..]
Ik kan niet slapen. Ik stel het slapen uit, omdat ik morgen eigenlijk veel te doen heb.
Pokémon man, Pokémon.quote:Op maandag 23 januari 2012 03:15 schreef Turquaz52 het volgende:
Laten jullie mij om 3:15 ff een tt verzinnen, schaam jullie
Wat?! Wacht eens even. Mag dat wel zomaar? Wil zarGon dat wel?quote:Op maandag 23 januari 2012 03:11 schreef Levolution het volgende:
zarGon vannacht kom ik met een paard onder je raam staan zorg dat je koffers ingepakt zijn seni kaçiracam van dit bestaan dan hoef je nooit meer te werken jij en ik huisje in de bergen
Niet je eigen wil op zG. projecteren, hij en ik zijn hier vastberaden over.quote:Op maandag 23 januari 2012 03:16 schreef Julis het volgende:
[..]
Wat?! Wacht eens even. Mag dat wel zomaar? Wil zarGon dat wel?
Ik weet het niet hoor. Ik wil het eerst van hem horen. Volgens mij projecteer jij nu jouw eigen wil op zG! Wat zegt zG zelf eigenlijk?!quote:Op maandag 23 januari 2012 03:17 schreef Levolution het volgende:
[..]
Niet je eigen wil op zG. projecteren, hij en ik zijn hier vastberaden over.
hmmm ook niet veel man, ben aan het oriënteren en plannen hoe ik op ga staan en naar mijn bed toe ga..quote:Op maandag 23 januari 2012 03:16 schreef Levolution het volgende:
[..]
heç man gewoon dat wat Julis al zei
sen neuriong
Hij heeft geen recht van spreken, welk deel van 'kacirmak' begrijp je niet..?quote:Op maandag 23 januari 2012 03:18 schreef Julis het volgende:
[..]
Ik weet het niet hoor. Ik wil het eerst van hem horen. Volgens mij projecteer jij nu jouw eigen wil op zG! Wat zegt zG zelf eigenlijk?!
zG. zei niet veel met zijn mond vol.quote:Op maandag 23 januari 2012 03:18 schreef Julis het volgende:
[..]
Ik weet het niet hoor. Ik wil het eerst van hem horen. Volgens mij projecteer jij nu jouw eigen wil op zG! Wat zegt zG zelf eigenlijk?!
Als ik advies voor je had, had ik het ook aan mezelf gegeven.quote:Op maandag 23 januari 2012 03:18 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
hmmm ook niet veel man, ben aan het oriënteren en plannen hoe ik op ga staan en naar mijn bed toe ga..
Hmmm, advies?
quote:Op maandag 23 januari 2012 03:23 schreef Julis het volgende:
[..]
YUH. YUH. Je mag heus niet met Leverworst. Sjeez. Je blijft hier.
Dat zou echt mooi zijn man. Foku dagi alles.quote:Op maandag 23 januari 2012 03:25 schreef zarGon het volgende:
Goddomme man, ik wil een bergdorp met jullie allen. Zelfvoorzienend zijn, hele dag praten over onze jeugdhelden en 's avonds lachen om onze grappen op FOK! in onze hutten.
Ik vraag me serieus af of het realiseerbaar is..
We moeten eerst voorbereidingen treffen. Leren forel te vangen in de Abantgölü. Houthakken. Dat soort dingen.quote:Op maandag 23 januari 2012 03:29 schreef zarGon het volgende:
[..]
Abant!.
Ons huisje staat al klaar zo te zien. Wanneer begint de invasie?.
Preciesquote:Op maandag 23 januari 2012 03:36 schreef Levolution het volgende:
Sowieso Karadeniz: je hebt groen én je hebt zee. Wat wil je nog meer?
Trusten!
quote:Op maandag 23 januari 2012 03:34 schreef Julis het volgende:
. Yeah!!! Ordu is ook nog eens dichtbij Samsun!
quote:
Een FOK!sekte... ik pasquote:Op maandag 23 januari 2012 03:25 schreef zarGon het volgende:
Goddomme man, ik wil een bergdorp met jullie allen. Zelfvoorzienend zijn, hele dag praten over onze jeugdhelden en 's avonds lachen om onze grappen op FOK! in onze hutten.
Ik vraag me serieus af of het realiseerbaar is..
Je kan er altijd nog één starten door te trollen dat de post-150 Pokémons beter zijn dan de eerste 150.quote:
151!quote:Op maandag 23 januari 2012 12:46 schreef Levolution het volgende:
[..]
Je kan er altijd nog één starten door te trollen dat de post-150 Pokémons beter zijn dan de eerste 150.
Waarom krijg ik geen uitingen van liefde, Komrad !?quote:Op maandag 23 januari 2012 03:43 schreef zarGon het volgende:
Karadeniz. Goed onderwerp. Morgen maar eens doorkwebbelen erover.
Ik ga ook ter sponde (Sinan!!). Slaap lekker allen. Ik zie je in mijn dromen, Levo, mijn prins op het witroze paard. Slaap lekker Turkuaz!
Kusje, Jü..
.
Dat gaat tegen mijn principes in.quote:Op maandag 23 januari 2012 12:46 schreef Levolution het volgende:
[..]
Je kan er altijd nog één starten door te trollen dat de post-150 Pokémons beter zijn dan de eerste 150.
Je was drie uur eerder dan ons vertrokken zonder een afscheidsgroet.quote:Op maandag 23 januari 2012 13:24 schreef Weissman het volgende:
[..]
Waarom krijg ik geen uitingen van liefde, Komrad !?
In de naam van de Grote Geliefde Leider, groet ik u van harte !quote:Op maandag 23 januari 2012 16:00 schreef zarGon het volgende:
Je was drie uur eerder dan ons vertrokken zonder een afscheidsgroet..
Goed topic, serieus.quote:Op maandag 23 januari 2012 15:57 schreef zarGon het volgende:
Verkeerde usb-stick meegegeven met expliciete dingen er in..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 23 januari 2012 17:33 schreef zarGon het volgende:
[..]
Goed topic, serieus.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
![]()
![]()
![]()
Quote van Tjabbo:
Vaste pta mensen hebben olie in hun aderen, geen bloed.
We drinken benzine, ons hart heeft 4 kleppen per cilinder in plaats van hartkamer
en als we een scheet laten zeggen we dat de wastegate open staat.
quote:Op maandag 23 januari 2012 17:59 schreef Ayca het volgende:
Wat is deze...![]()
Ik loop zo door de stad, komt er een gebrekkig nederlands sprekende man naast me lopen en vraagt of hij even mag meelopen en praten, eh liever niet maar vooruit ik zei dat dat wel mocht...
Begint hij te vragen of ik een vriend heb e.d en of ik een keer met hem wil afsprekenDus ik zei zo van 'nee sorry, je bent wat te oud voor mij', dacht blijf wel aardig ookal is het een oude creep
, pakt hij zo zijn ID tevoorschijn staat er 1993
anyways niet dat ik dat geloof maar die smoes kon ik ook niet meer gebruiken
Hij bleef maar aandringen dus ik zei maar dat ik weg moest gaan, hij wilde nog z'n nummer geven om eens wat te gaan drinken maar daar heb ik maar vriendelijk voor bedankten ben snel de andere kant op gelopen
Hij vroeg trouwens ook waar ik vandaan kwam, dus ik zei Turkije, zegt hij 'oh iek bijna turkei!, kurdi'!!
Je had zijn nummer aan je vader moeten geven, gelijk genoeg stof voor een nieuw topic...quote:Op maandag 23 januari 2012 17:59 schreef Ayca het volgende:
Wat is deze...![]()
Ik loop zo door de stad, komt er een gebrekkig nederlands sprekende man naast me lopen en vraagt of hij even mag meelopen en praten, eh liever niet maar vooruit ik zei dat dat wel mocht...
Begint hij te vragen of ik een vriend heb e.d en of ik een keer met hem wil afsprekenDus ik zei zo van 'nee sorry, je bent wat te oud voor mij', dacht blijf wel aardig ookal is het een oude creep
Hij bleef maar aandringen dus ik zei maar dat ik weg moest gaan, hij wilde nog z'n nummer geven om eens wat te gaan drinken maar daar heb ik maar vriendelijk voor bedankten ben snel de andere kant op gelopen
Hij vroeg trouwens ook waar ik vandaan kwam, dus ik zei Turkije, zegt hij 'oh iek bijna turkei!, kurdi'!!
Dit.quote:Op maandag 23 januari 2012 18:08 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Je had zijn nummer aan je vader moeten geven, gelijk genoeg stof voor een nieuw topic...
Ik weet zeker dat jij dit verhaal een keer eerder hebt verteld.quote:Op maandag 23 januari 2012 17:59 schreef Ayca het volgende:
Wat is deze...![]()
Die kutkoerden jagen gewoon op onze meisjes.quote:Op maandag 23 januari 2012 18:21 schreef msnk het volgende:
[..]
Ik weet zeker dat jij dit verhaal een keer eerder hebt verteld.
Of jij trekt vaker enge koerden aan, dat kan ook.
quote:Op maandag 23 januari 2012 17:33 schreef zarGon het volgende:
[..]
Goed topic, serieus.Weten we ook gelijk dat het meisje Destan heet.... Isetmyfriendsonfire?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
AFC AJAX
Eh dit is vandaag gebeurd? Kan me niet herinneren dat ik hier ooit iets vergelijkbaars heb neergezet?quote:Op maandag 23 januari 2012 18:21 schreef msnk het volgende:
[..]
Ik weet zeker dat jij dit verhaal een keer eerder hebt verteld.
Of jij trekt vaker enge koerden aan, dat kan ook.
Hahahquote:Op maandag 23 januari 2012 18:08 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Je had zijn nummer aan je vader moeten geven, gelijk genoeg stof voor een nieuw topic...
was het niet gewoon ZarGon?quote:Op maandag 23 januari 2012 17:59 schreef Ayca het volgende:
Wat is deze...![]()
Want er zijn geen andere mensen die zo heten? En Isetmyfriendsonfire ziet er niet uit als op het plaatjequote:Op maandag 23 januari 2012 18:24 schreef msnk het volgende:
[..]
Weten we ook gelijk dat het meisje Destan heet.... Isetmyfriendsonfire?
Enige Destan die ik 'ken' i.i.gquote:Op maandag 23 januari 2012 18:54 schreef Ayca het volgende:
[..]
Want er zijn geen andere mensen die zo heten? En Isetmyfriendsonfire ziet er niet uit als op het plaatje
quote:Op maandag 23 januari 2012 22:06 schreef WammesWaggel het volgende:
Was ik net aan het hardlopen, wil ik een andere jogger passeren
Schrikt hij van het gerinkel van mijn sleutels en kijkt achterom, gaat hij flink hard op zijn snuit
Hij stond op en hinkelde naar een bankje
turkfagsquote:Op maandag 23 januari 2012 23:06 schreef Ayca het volgende:
Altijd leuk om iets wat met turkije te maken heeft te zien op 9gag waarbij iedere turk die daar zit komt vertellen dat het turks is
Nah gewoon hoesje om heen en in de broekzakquote:Op dinsdag 24 januari 2012 00:15 schreef Levolution het volgende:
Dat wordt een schoudertasje aanschaffen.
quote:Op dinsdag 24 januari 2012 00:15 schreef Levolution het volgende:
Dat wordt een schoudertasje aanschaffen.
quote:
SPOILER: 18+Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |