Kil die feeling van de GBC in zijn handen niet waarderen.quote:Op maandag 23 januari 2012 02:08 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Gewoon op je tella spelen tjappie
ik heb er totaal geen verstand vanquote:Op maandag 23 januari 2012 02:08 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Ik heb een Dell Streak 5, geen iPhoney..
[..]
Als je het zelf niet kunt niet doen, kan je het wel? Dan wel doen, heb gehoord dat er laatst iets als tehter-jailbreak uit is ofzo, waardoor je hem niet steeds hoeft te starten dmv je pc wat dus eerst wel moest..
Baas, zojuist in aanzien gestegen.quote:Op maandag 23 januari 2012 02:10 schreef xminator het volgende:
Ik heb nog als het goed is ergens mijn oude gameboy liggen(dus niet color enzo, maar de FAT) inclusief pokemon RED, met een save waarop ik alle 151 pokemons had.
Wat een bazengame was dat zeg, honderden uren erop zitten denk ik. Speciaal met mensen afspreken om te traden.
quote:Op maandag 23 januari 2012 02:10 schreef xminator het volgende:
Ik heb nog als het goed is ergens mijn oude gameboy liggen(dus niet color enzo, maar de FAT) inclusief pokemon RED, met een save waarop ik alle 151 pokemons had.
Wat een bazengame was dat zeg, honderden uren erop zitten denk ik. Speciaal met mensen afspreken om te traden.
Eeuwig student? Fuck dat man. Wat heb je eraan om eeuwig te roesten tussen de schoolbanken? Waar je alleen met theorie en beperkte praktijk in aanraking komt? De ene vriend na de andere uiteindelijk kwijtraak?quote:Op maandag 23 januari 2012 02:03 schreef Levolution het volgende:
19 jaar studie![]()
Lijkt me wel leuker dan werken. Als ik de loterij zou winnen, zou ik gewoon eeuwig student (op eigen tempo) blijven.
quote:Op maandag 23 januari 2012 02:15 schreef xminator het volgende:
Ja, we dachten toen dat het er maar 150 waren..
Totdat Mewtwo tevoorschijn kwam.![]()
Nu heb je er iets van 500 ofzo?Ze hebben het echt verknalt..
Wij zijn net een generatie dat tussen alles in is opgegroeid..![]()
quote:Op zaterdag 12 november 2011 08:43 schreef zarGon het volgende:
Alleen de eerste 151 Pokémons zijn tof, trouwens. Diegene die er later bij zijn gekomen, zijn homosensueel.
Dat vond ik dus zo nep hè. Waarom opeens die honderden andere Pokemons? Waarom? Wth, hoe hebben ze die Pokemons over het hoofd gezien.quote:Op maandag 23 januari 2012 02:15 schreef xminator het volgende:
Ja, we dachten toen dat het er maar 150 waren..
Totdat Mewtwo tevoorschijn kwam.![]()
Nu heb je er iets van 500 ofzo?Ze hebben het echt verknalt..
Wij zijn net een generatie dat tussen alles in is opgegroeid..![]()
Je hebt gelijk, reizen is natuurlijk een betere optie.quote:Op maandag 23 januari 2012 02:17 schreef zarGon het volgende:
[..]
Eeuwig student? Fuck dat man. Wat heb je eraan om eeuwig te roesten tussen de schoolbanken? Waar je alleen met theorie en beperkte praktijk in aanraking komt? De ene vriend na de andere uiteindelijk kwijtraak?
Geef mij maar reizen, als financiën geen rol spelen. Met elke cultuur in aanraking komen en deze planeet in zijn geheel zien, voelen en ruiken. Dat lijkt mij dus echt gelukzalig.
Trouwens: Samenvatting maken, geen tijd om te leren..
quote:Op maandag 23 januari 2012 02:33 schreef zarGon het volgende:
[..]
HOLY SHIT, JE HEBT GELIJK!
[ afbeelding ].
quote:Op maandag 23 januari 2012 02:39 schreef zarGon het volgende:
[..]
* zarGon gooit zijn Poké Ball om Jüliş te vangen...
quote:Op maandag 23 januari 2012 02:42 schreef Julis het volgende:
Sowieso, eerst moet je een Pokemon uitputten.
Hmmm, ik bedoelde natuurlijk 0 hpquote:
Dan niet doen, stuur maar dat toestel hierheen..quote:Op maandag 23 januari 2012 02:11 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
ik heb er totaal geen verstand van
Had liever in het bezit geweest van de krachten uit dragonball zquote:Op maandag 23 januari 2012 02:40 schreef zarGon het volgende:
Handen omhoog als je meerdere malen in het bezit van een echte Poké Ball wilde zijn en je hebt afgevraagd hoe je leven er dan zou uitzien!
\O/.
Ze fainten. Wel vreemd dat je ze dan niet kan vangen inderdaad.quote:Op maandag 23 januari 2012 02:46 schreef Julis het volgende:
[..]
Hmmm, ik bedoelde natuurlijk 0 hp. Dan kun je ze opeens niet meer vangen :s. Ze zijn toch niet dood. Dan moet je zo'n Pokémon toch makkelijker kunnen vangen.
Instant transmission.quote:Op maandag 23 januari 2012 02:47 schreef xminator het volgende:
[..]
Had liever in het bezit geweest van de krachten uit dragonball z
Ze hebben ook de raarste smoesjes eigenlijkquote:Op maandag 23 januari 2012 02:47 schreef Levolution het volgende:
[..]
Ze fainten. Wel vreemd dat je ze dan niet kan vangen inderdaad.Ze zullen wel kwijtraken in het hoge gras ofzo.
Haha, jij hebt wel enorm lang gefantaseerd hierover merk ikquote:Op maandag 23 januari 2012 02:48 schreef Levolution het volgende:
[..]
Instant transmission.
Jezelf in een dameskleedkamer teleporteren, foto's schieten en weer wegwezen voordat je zichtbaar was, omdat je sneller dan het licht bent.
Of dat je limonade ofzo moest geven aan de torenwacht om er langs te komen. Wtf?quote:Op maandag 23 januari 2012 02:49 schreef Julis het volgende:
[..]
Ze hebben ook de raarste smoesjes eigenlijk. Er ligt daar een Snorlax, oh, je kunt er niet langs. NOU EN. Ik klim op een Snorlax.
Hahahaha, al die real-life Kamehameha'.quote:Op maandag 23 januari 2012 02:47 schreef xminator het volgende:
[..]
Had liever in het bezit geweest van de krachten uit dragonball z
quote:Op maandag 23 januari 2012 02:50 schreef xminator het volgende:
[..]
Haha, jij hebt wel enorm lang gefantaseerd hierover merk ik
[..]
Of dat je limonade ofzo moest geven aan de torenwacht om er langs te komen. Wtf?
quote:Op maandag 23 januari 2012 02:49 schreef Julis het volgende:
[..]
Ze hebben ook de raarste smoesjes eigenlijk. Er ligt daar een Snorlax, oh, je kunt er niet langs. NOU EN. Ik klim op een Snorlax.
quote:Op maandag 23 januari 2012 02:51 schreef Levolution het volgende:
[..]![]()
Sowieso, dat je per se moet vechten als je iemand aankijkt.Je kan niet even zeggen: "yo gast, nu even niet".
Mocht jij een Pokémon zijn en ik een Aziatische neger die constant achter de meiden aanzat en een stiekeme liefdesrelatie met zijn beste vriend had (heb je Brock en Ash weleens apart van elkander gezien?), dan had ik je allang gevangen.quote:
quote:Op maandag 23 januari 2012 02:49 schreef Julis het volgende:
[..]
Jonguh, ik zeg tochquote:Op maandag 23 januari 2012 02:52 schreef zarGon het volgende:
[..]
Mocht jij een Pokémon zijn en ik een Aziatische neger die constant achter de meiden aanzat en een stiekeme liefdesrelatie met zijn beste vriend had (heb je Brock en Ash weleens apart van elkander gezien?), dan had ik je allang gevangen..
Gooi ik een Snorlax op je.quote:Op maandag 23 januari 2012 02:55 schreef Julis het volgende:
[..]
Jonguh, ik zeg toch. Ik laat me niet vangen.
quote:Op maandag 23 januari 2012 02:56 schreef Julis het volgende:
Oké, het was eigenlijk wel lief wat je zei. Sorry.
Lief.
Oeps.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |