Wel het een en ander, maar ik vermoed lang niet genoeg. Ik was eigenlijk heel passief bezig met het bij elkaar zoeken van de informatie en deze in de tabel te plaatsen. Niet echt veel opgenomen. We zullen zien, bedankt in ieder geval.quote:Op vrijdag 9 december 2011 02:47 schreef Sephael het volgende:
Als je dat ding zelf maakt onthoud je een heleboel, je bent dus gewoon bezig geweest met leren. Ik wens je veel succes... zometeen.
Omdat het anders niet past.quote:Op vrijdag 9 december 2011 02:52 schreef OeJ het volgende:
Waarom maak je er een onding van die A3-breed is? Ook niet echt snugger.
Het lezen van de tekst gaat niet fijn. Je springt voor mij gevoel van de hak op de tak. Ik voel mij ook niet betrokken omdat het vak niet benoemd wordt.quote:Op vrijdag 9 december 2011 02:45 schreef Levolution het volgende:
Ik ben al de hele dag/nacht bezig met het maken van een tabel die het hele vak samenvat waarvan ik morgen (nee, straks om 09:00) een tentamen heb. Het onding is een A3 breed en 6 pagina's vol en bevat exact 1900 woorden (mooi hè?).
Maar nu heb ik toch geen tijd meer om dat hele ding te leren?Stop je al die moeite erin om het onoverzichtelijke vak een beetje overzichtelijk te maken, kost het zoveel tijd dat je niet aan het leren ervan toekomt.
Enige troost is dat ik nu in ieder geval een 'samenvatting' heb voor het hertentamen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |