Instant transmission.quote:Op maandag 23 januari 2012 02:47 schreef xminator het volgende:
[..]
Had liever in het bezit geweest van de krachten uit dragonball z
Ze hebben ook de raarste smoesjes eigenlijkquote:Op maandag 23 januari 2012 02:47 schreef Levolution het volgende:
[..]
Ze fainten. Wel vreemd dat je ze dan niet kan vangen inderdaad.Ze zullen wel kwijtraken in het hoge gras ofzo.
Haha, jij hebt wel enorm lang gefantaseerd hierover merk ikquote:Op maandag 23 januari 2012 02:48 schreef Levolution het volgende:
[..]
Instant transmission.
Jezelf in een dameskleedkamer teleporteren, foto's schieten en weer wegwezen voordat je zichtbaar was, omdat je sneller dan het licht bent.
Of dat je limonade ofzo moest geven aan de torenwacht om er langs te komen. Wtf?quote:Op maandag 23 januari 2012 02:49 schreef Julis het volgende:
[..]
Ze hebben ook de raarste smoesjes eigenlijk. Er ligt daar een Snorlax, oh, je kunt er niet langs. NOU EN. Ik klim op een Snorlax.
Hahahaha, al die real-life Kamehameha'.quote:Op maandag 23 januari 2012 02:47 schreef xminator het volgende:
[..]
Had liever in het bezit geweest van de krachten uit dragonball z
quote:Op maandag 23 januari 2012 02:50 schreef xminator het volgende:
[..]
Haha, jij hebt wel enorm lang gefantaseerd hierover merk ik
[..]
Of dat je limonade ofzo moest geven aan de torenwacht om er langs te komen. Wtf?
quote:Op maandag 23 januari 2012 02:49 schreef Julis het volgende:
[..]
Ze hebben ook de raarste smoesjes eigenlijk. Er ligt daar een Snorlax, oh, je kunt er niet langs. NOU EN. Ik klim op een Snorlax.
quote:Op maandag 23 januari 2012 02:51 schreef Levolution het volgende:
[..]![]()
Sowieso, dat je per se moet vechten als je iemand aankijkt.Je kan niet even zeggen: "yo gast, nu even niet".
Mocht jij een Pokémon zijn en ik een Aziatische neger die constant achter de meiden aanzat en een stiekeme liefdesrelatie met zijn beste vriend had (heb je Brock en Ash weleens apart van elkander gezien?), dan had ik je allang gevangen.quote:
quote:Op maandag 23 januari 2012 02:49 schreef Julis het volgende:
[..]
Jonguh, ik zeg tochquote:Op maandag 23 januari 2012 02:52 schreef zarGon het volgende:
[..]
Mocht jij een Pokémon zijn en ik een Aziatische neger die constant achter de meiden aanzat en een stiekeme liefdesrelatie met zijn beste vriend had (heb je Brock en Ash weleens apart van elkander gezien?), dan had ik je allang gevangen..
Gooi ik een Snorlax op je.quote:Op maandag 23 januari 2012 02:55 schreef Julis het volgende:
[..]
Jonguh, ik zeg toch. Ik laat me niet vangen.
quote:Op maandag 23 januari 2012 02:56 schreef Julis het volgende:
Oké, het was eigenlijk wel lief wat je zei. Sorry.
Lief.
Oeps.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |