Fuck you man.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 12:48 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Ha!
Een 8 voor een hertentamen waar ik amper voor geleerd had bwheheeh
En dat door een gigantische fout van school!
We hebben een vak genaamd opstap. Vorig jaar was dat 1 vak (een combinatie van Finance en Marketing).
Dit jaar hebben ze het opgesplitst in 2 vakken dus. Ze hadden het hertentamen niet goed voorbereid en ze gaven dus ons waarschijnlijk een oud (her)tentamen want het was een tentamen van Finance en Marketing samen (terwijl het apart moest). Dit hadden we aangegeven bij de docent die aanwezig was in het lokaal. Hij ging dus weg, uit het lokaal en wij zaten daar met 6 man in een lokaal met tentamen voor ons neus. We hadden dus de kans antwoorden door te geven maar dachten laat maar. 5 minuten later komt die gozer terug. Zegt ie er komt zometeen iemand maar gaan jullie maar verder met jullie tentamen. Even later komt er een docent van Marketing binnen lopen met een nieuw tentamen....tenminste dat dacht hij...Het nieuwe tentamen dat hij binnenbracht was het tentamen dat we bij de eerste poging hadden gemaakt. Oftewel al we die zouden maken hadden we 2 keer hetzelfde tentamen gemaakt. We zagen dat het combinatie tentamen erg makkelijk was en iedereen was er al klaar mee. We zijden dus kunnen we niet het combinatietentamen maken maar dan alleen het Marketing gedeelte. Toen zei die docent oké is goed. Het Marketing gedeelte was echt belachelijk makkelijk. Multiple choice. Er waren 4 antwoorden en 3 antwoorden sloegen compleet helemaal nergens op. 20 fucking makkelijk vragen dus. Iedereen was na 10-15 minuten klaar (normale tijd is 90 minuten).
Bwheheh...Een 8 vanwege dit fucking simpel tentamen
Even doorgeven aan de telegraaf, hb je weer een diplomafraude verhaal. Dit maal over jou schoolquote:Op dinsdag 24 januari 2012 12:59 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Nee man
http://www.deondernemerzw(...)-van-nederland-.html
http://profielen.hro.nl/n(...)ns_beste_hogescholen
Lol nah, normaal zijn ze streng maar Marketing word gegeven door mensen die voor het eerst les gevenquote:Op dinsdag 24 januari 2012 13:00 schreef xminator het volgende:
[..]
Even doorgeven aan de telegraaf, hb je weer een diplomafraude verhaal. Dit maal over jou school
Wij hadden inderdaad ook een keer een vak dat door nieuwe, jonge docenten werd gegeven. Makkelijk dat het was.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 13:01 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Lol nah, normaal zijn ze streng maar Marketing word gegeven door mensen die voor het eerst les gevenZe krijgen allemaal lesmateriaal enzo door geduwd door de oudere docenten en ze proberen zich te redden, gaat wel steeds beter tho
Ik ga amper naar colleges dus voor mij maakt het weinig uit.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 13:05 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Ik heb wel liever de oudere docenten hoor. Die weten echt 100% waar ze over praten en er is nooit onduidelijkheid.
Omdat we echte mannen zijn.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 13:06 schreef De_Ilias het volgende:
Waarom hebben Turken vaak van die grote snorren?
Haten op MC. Is, als de docent het slim speelt, soms moeilijker dan open vragen.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 13:06 schreef xminator het volgende:
Overigens multiple choice, wtf?
Boekhouden? Ben je 1e jaars?
Jaquote:Op dinsdag 24 januari 2012 13:06 schreef xminator het volgende:
Overigens multiple choice, wtf?
Boekhouden? Ben je 1e jaars?
Ik ga altijd gewoon. Lessen bijwonen => Huiswerk maken => Samenvattingen maken (alhoewel ik het laatste nog steeds niet doequote:Op dinsdag 24 januari 2012 13:06 schreef Levolution het volgende:
[..]
Ik ga amper naar colleges dus voor mij maakt het weinig uit.
Bij die marketing toets was er zoiets trouwensquote:Op dinsdag 24 januari 2012 13:08 schreef Levolution het volgende:
[..]
Haten op MC. Is, als de docent het slim speelt, soms moeilijker dan open vragen.
[ afbeelding ]
Precies. Bij open vragen gooi je gewoon wat kennis of logica ertegenaan en dan neem je wel wat punten mee. Bij MC is het bij twijfel alles of niets.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 13:10 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Ik heb trouwens in het algemeen liever open vragen. MC is kut. open vragen kan je beetje improviseren
Ja man. Echt smerig. Soms twee stellingen, onjuist/juist. Ben je helemaal blij bij stelling I dat je hem weet, lees je stelling II, heb je geen idee. Moet je kiezen.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 13:14 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Vooral combinatie MC vragen zijn kut. Dat zijn gewoon 2 vragen die je goed moet hebben voor 1 punt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |