quote:Op dinsdag 24 januari 2012 00:18 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]SPOILER: 18+Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
This isn't even my final form.
Challenge accepted.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 00:26 schreef Levolution het volgende:
Morgenvroeg tentamen, wat doe ik hier man?
Shit, jij bent echt ziekquote:Op dinsdag 24 januari 2012 00:28 schreef Ayca het volgende:
Ik zag het even voor me hoe je het zo heel mooi om je nek drapeerde. Zag er erg gay uit.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 24 januari 2012 00:28 schreef Ayca het volgende:
Ik zag het even voor me hoe je het zo heel mooi om je nek drapeerde. Zag er erg gay uit.
Samenvattingen lezen of tekst skimmen.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 00:26 schreef Levolution het volgende:
Morgenvroeg tentamen, wat doe ik hier man?
beter dan mn blackberryquote:
Minimale inzet, maximaal rendement. Like a boss.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 00:43 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Samenvattingen lezen of tekst skimmen.
Zo ben ik m'n tentamenweek ook doorgekomen.
Cijfers tot nu toe
7,6
8,4
9
Bwhehehe
WammesWaggel heeft gladde jongensballetjes.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 01:05 schreef WammesWaggel het volgende:
Het Turkse woord voor haar is sac, alle Turken hebben een behaarde zak.
hihi
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
1.. mn blackberry heb ik verkochtquote:
quote:Op dinsdag 24 januari 2012 00:33 schreef Weissman het volgende:
Wammes, ik hoop dat je hier wat mee kan
Franse Senaat neemt genocidewet aan
Truste iedereen![]()
(no homo) (alleen voor zarGon)
Nou nee, zou ik niet doen als ik jou was.. Daar mocht ik ook nou net 2 uur geleden achter komen..quote:Op dinsdag 24 januari 2012 00:15 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Nah gewoon hoesje om heen en in de broekzak
tl;drquote:Op dinsdag 24 januari 2012 03:38 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Nou nee, zou ik niet doen als ik jou was.. Daar mocht ik ook nou net 2 uur geleden achter komen..
Ik heb de Dell Streak 5, precies even groot als de Galaxy Note, dacht ff te kunnen hurken om mijn usb kabel te pakken en ik hoorde: *krak*..
Heb er 5 minuten niet naar durven te kijken, en het was slecht nieuws: Heb de telefoon net een weekje of 3 max en nou al de beeldscherm links boven dood..
Maargoed, thanks 2 eBay heb ik een nieuw scherm besteld nu voor 3 of 4 tientjes..
Al met al: te groot om in je broekzak te doen, doe je hem wel in je broekzak hoop ik dat je geen strakke broeken aan doet, maar wat losser/wijdere broeken.. MET de scherm naar voren wijzend en niet richting je lichaam ivm statische electr. waardoor je touchscreen van slag kan raken omdat dat ding een joekel is..
Voor de rest succes met je telefoontje en ben er zuinig op, via eBay heb je voor een 10tje al een silicon case & display protector wat je dus zeker nodig zult hebben voor je tablet telefoon teletablet..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |