quote:Op maandag 23 januari 2012 22:06 schreef WammesWaggel het volgende:
Was ik net aan het hardlopen, wil ik een andere jogger passeren
Schrikt hij van het gerinkel van mijn sleutels en kijkt achterom, gaat hij flink hard op zijn snuit
Hij stond op en hinkelde naar een bankje
turkfagsquote:Op maandag 23 januari 2012 23:06 schreef Ayca het volgende:
Altijd leuk om iets wat met turkije te maken heeft te zien op 9gag waarbij iedere turk die daar zit komt vertellen dat het turks is
Nah gewoon hoesje om heen en in de broekzakquote:Op dinsdag 24 januari 2012 00:15 schreef Levolution het volgende:
Dat wordt een schoudertasje aanschaffen.
quote:Op dinsdag 24 januari 2012 00:15 schreef Levolution het volgende:
Dat wordt een schoudertasje aanschaffen.
quote:
SPOILER: 18+Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 24 januari 2012 00:18 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]SPOILER: 18+Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
This isn't even my final form.
Challenge accepted.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 00:26 schreef Levolution het volgende:
Morgenvroeg tentamen, wat doe ik hier man?
Shit, jij bent echt ziekquote:Op dinsdag 24 januari 2012 00:28 schreef Ayca het volgende:
Ik zag het even voor me hoe je het zo heel mooi om je nek drapeerde. Zag er erg gay uit.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 24 januari 2012 00:28 schreef Ayca het volgende:
Ik zag het even voor me hoe je het zo heel mooi om je nek drapeerde. Zag er erg gay uit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |