Ach, wanneer je 'zoveel' moeite doet om het nieuwe topic maar te kunnen openen mag je van mij ook wel een deftige OP klaar hebben staan. Slechts een puntje is imo nogal sneu.quote:
Ik ergerde me vooral aan dat al topics lang de verouderde (en defecte) OP er nog instond. Imo hoeft dit topic niet echt een OP te hebben perse.quote:Op zondag 22 januari 2012 17:11 schreef NotYou het volgende:
[..]
Ach, wanneer je 'zoveel' moeite doet om het nieuwe topic maar te kunnen openen mag je van mij ook wel een deftige OP klaar hebben staan. Slechts een puntje is imo nogal sneu.
Op mijn mobiel heb ik eerlijk gezegd liever een punt dan een lijst met verouderde info en veel niet werkende plaatjes.quote:Op zondag 22 januari 2012 17:11 schreef NotYou het volgende:
[..]
Ach, wanneer je 'zoveel' moeite doet om het nieuwe topic maar te kunnen openen mag je van mij ook wel een deftige OP klaar hebben staan. Slechts een puntje is imo nogal sneu.
Ik heb die jaren lang altijd gemaakt. En niemand verder nam de moeite als ze zelf een topic maaktenquote:Op zondag 22 januari 2012 17:14 schreef NotYou het volgende:
Wat beknopte samenvattingen, of iig een lijstje met titels van de nieuwe series van het huidige en aanstaande seizoen (met daarachter een wikipedia/tvrage link) lijkt mij anders uitnodigend tot zowel discussie als belangstelling.
Is allang te downloaden.quote:Op zondag 22 januari 2012 17:14 schreef PiRANiA het volgende:
Spartacus: Vengeance
S01E01
Fugitivus
5 days to go
Ja. Heel seizoen een al.quote:Op zondag 22 januari 2012 17:20 schreef AhmedJaret het volgende:
vanavond bnn homeland s01e04, maar is wel al in us geweest zijn?
Het gaat over de airdate, dat er al een (720p) webrip beschikbaar is doet daar niets aan af.quote:
Nee, BNN loopt met Homeland voor op de rest van de wereld en heeft deze serie ook zelf laten produceren in de Verenigde Staten onder toeziend oog van Sophie Hilbrand, de showrunner.quote:Op zondag 22 januari 2012 17:20 schreef AhmedJaret het volgende:
vanavond bnn homeland s01e04, maar is wel al in us geweest zijn?
wat, ik zit elke week te spannend hier. is die 1080p full hd mkv er al? full seasom met ondertitelingquote:
Ga zelf op zoek naar dat antwoord.quote:Op zondag 22 januari 2012 17:25 schreef AhmedJaret het volgende:
[..]
wat, ik zit elke week te spannend hier. is die 1080p full hd mkv er al? full seasom met ondertiteling
zal ik doen na die epi van vanaaf, echt spannend het inlichtingenmeisje is vermoord en ze zit op dood spoor met die sheik met connectie met abu nazir. Echt spannend, kan niet wachten, geniale serie, zo een cliffhanger weer elke epi, perfect uitgedachtquote:
Zonder subs. Maar kijk gewoon op NL tv.... dan stijgen de kijkcijfers en slaat er eindelijk een goeie serie aan in NLquote:Op zondag 22 januari 2012 17:25 schreef AhmedJaret het volgende:
[..]
wat, ik zit elke week te spannend hier. is die 1080p full hd mkv er al? full seasom met ondertiteling
Moet je wel een kijkcijferkastje hebben.quote:Op zondag 22 januari 2012 18:45 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Zonder subs. Maar kijk gewoon op NL tv.... dan stijgen de kijkcijfers en slaat er eindelijk een goeie serie aan in NL
Same herequote:Op zondag 22 januari 2012 20:50 schreef BrandX het volgende:
net de 1e twee afleveringen van Alcatraz gezien. Wel aardig tot nu toe, goed genoeg om te blijven kijken iig. Ben benieuwd hoe het verhaal zich gaat ontwikkelen.
Oh, ik heb net in het betreffende topic gepost dat ik die vrouwelijke detective totaal ongeloofwaardig vind en dat het allemaal een beetje doorsnee isquote:Op zondag 22 januari 2012 20:50 schreef BrandX het volgende:
net de 1e twee afleveringen van Alcatraz gezien. Wel aardig tot nu toe, goed genoeg om te blijven kijken iig. Ben benieuwd hoe het verhaal zich gaat ontwikkelen.
Het linkje wat in deze reeks is gepost heeft me zeer geholpen om het allemaal te begrijpen (heb vrij weinig met paarden en gokken).quote:Op maandag 23 januari 2012 18:52 schreef Bluezz het volgende:
Luck lijkt me wel wat (van HBO) begint de 29e. Pilot was in dec. 11
Dit jaar alleen? New Girl is wel leuk.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 18:39 schreef ChickenMan het volgende:
Is er eigenlijk nog een leuke comedy serie uitgekomen die de moeite waard is?
Die is echt super leuk. Ik kijk het altijd op rtl 5. Ik had na de pilot een beetje mijn twijfels maar ik ben door blijven kijken en het is nu 1 van mijn favo seriesquote:Op dinsdag 24 januari 2012 18:40 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Dit jaar alleen? New Girl is wel leuk.
Zit er al een beetje ontwikkeling in, of is het nog steeds een case per aflevering?quote:Op dinsdag 24 januari 2012 18:53 schreef tompsv18 het volgende:
Vandaag derde aflevering van Alcatraz gezien, goede serie
Nog steeds een case per aflevering, maar je komt wel meer te weten over Doc (Jorge Garcia)quote:Op dinsdag 24 januari 2012 19:00 schreef APK het volgende:
[..]
Zit er al een beetje ontwikkeling in, of is het nog steeds een case per aflevering?
Ik vind het allemaal een beetje 'generic', weinig spanning en niet zo goed geacteerd, maar ik zal het nog wel even blijven volgen wegens gebrek aan beterquote:Op dinsdag 24 januari 2012 19:15 schreef Tim86 het volgende:
In ep 1 en 2 zat er toch al veel ontwikkeling..snap niet dat je een show al zo kan veroordelen op basis van die 2 eps APK, zeker omdat er al genoeg rode draad te vinden was.
Personages waren niet boeiend en ik vond het verhaal een beetje been there done that. Ze proberen wat te hard een Lost-killer te zijn.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 19:15 schreef Tim86 het volgende:
In ep 1 en 2 zat er toch al veel ontwikkeling..snap niet dat je een show al zo kan veroordelen op basis van die 2 eps APK, zeker omdat er al genoeg rode draad te vinden was.
Vind persoonlijk Suburgatory ook wel de moeite waard. Net als Awkward trouwens.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 18:40 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Dit jaar alleen? New Girl is wel leuk.
Person of interest heeft imo de laatste paar episodes bewezen dat het zeker potentie heeft en best nog wel eens een erg coole serie zou kunnen gaan worden, meer ook dan slechs case of the week crap.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 21:28 schreef JDx het volgende:
Vorig jaar dus, dit jaar nog niet zoveel soeps uitgekomen, ja House of Lies is wel lache.
Waar gaat het over? Zag het wel bij een andere serie onder in beeld staan en wil het ook wel gaan kijken, maar weet helemaal niet wat het precies isquote:Op dinsdag 24 januari 2012 22:10 schreef Steve het volgende:
Net de pilot van Smash gekeken, best aardig..
Helemaal mee eens.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 21:32 schreef NotYou het volgende:
[..]
Person of interest heeft imo de laatste paar episodes bewezen dat het zeker potentie heeft en best nog wel eens een erg coole serie zou kunnen gaan worden, meer ook dan slechs case of the week crap.
Daarbij is Michael Emerson's rol hem op het lijf geschreven en pakt dat tegen mijn verwachting in behoorlijk goed uit.
Ja vergooi je leven maar aan weer zo'n Amerikaanse kutserie. Fame remake 54.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 22:39 schreef dyonvbaal het volgende:
die trailer ziet er goed uit, maar eens een kans geven
Nee geen informatie over te vinden het is 10 maanden geleden aangekondigd, maar sindsdien is het stil dus grote kans dat ze het hebben laten liggen en iets anders zijn gaan doen.quote:Op woensdag 25 januari 2012 13:33 schreef kurk_droog het volgende:
Iemand die misschien wat meer weet over 'Reds' van HBO?
hahahquote:Op woensdag 25 januari 2012 01:11 schreef boekenplank het volgende:
[..]
Ja vergooi je leven maar aan weer zo'n Amerikaanse kutserie. Fame remake 54.
1 is leuk ja, na 2 en 3 denk je, och is het zo'n serie...quote:Op woensdag 25 januari 2012 14:17 schreef AlwaysHappy het volgende:
Net de pilot gezien van Alcatraz, trok me erg aan! Goed geacteerd, lijkt een goed verhaal te hebben. Afl 2 en 3 dus ook snel gedownloadEn vanavond nog even House of Lies bekijken, of dat wat is.
zeker, ik vind het wel een leuke humor hebben.quote:Op woensdag 25 januari 2012 16:24 schreef JDx het volgende:
[..]
House of Lies kijkt lekker weg, lekker onzinnig over the top bullshit serie met dikke auto's en lekkere wijven
Sopranos en The Wirequote:Op woensdag 25 januari 2012 17:17 schreef tech4u het volgende:
Heb tot nu toe alleen Breaking Bad, Dexter, Prison Break (1e 2 seizoenen), 24, Heroes en Lost gekeken. Weet iemand van jullie een andere goede gelijkwaardige serie?
Hmm, weinig scifi.... Game of Thrones is sowieso wel goed. Maar of Battlestar Galactica je ook aanspreekt, weet ik niet. Is wel een topserie. Fringe (wel alleen voor scifi-liefhebbers), True Blood (vind je wel wat aangezien je Heroes ook leuk vind, en TB is na vier seizoenen nog steeds te pruimen).quote:Op woensdag 25 januari 2012 17:17 schreef tech4u het volgende:
Heb tot nu toe alleen Breaking Bad, Dexter, Prison Break (1e 2 seizoenen), 24, Heroes en Lost gekeken. Weet iemand van jullie een andere goede gelijkwaardige serie?
Sons of Anarchy zonder twijfel een zeer goede keus!quote:Op woensdag 25 januari 2012 17:17 schreef tech4u het volgende:
quote:Op woensdag 25 januari 2012 17:42 schreef raptorix het volgende:
Iemand nog een tip voor een nieuwe serie, hou van dit soort type series:
-24
-Sleeper Cell
-Spooks
-Sons of Anarchy
-OZ
-The Wire
Kortom beetje actie, beetje drama, liefst beetje realistisch.
quote:
Southlandquote:Op woensdag 25 januari 2012 17:42 schreef raptorix het volgende:
-24
-Sleeper Cell
-Spooks
-Sons of Anarchy
-OZ
-The Wire
homelandquote:Op woensdag 25 januari 2012 17:42 schreef raptorix het volgende:
-24
-Sleeper Cell
-Spooks
-Sons of Anarchy
-OZ
-The Wire
Breaking Bad, erg leuk!quote:Op woensdag 25 januari 2012 17:42 schreef raptorix het volgende:
-24
-Sleeper Cell
-Spooks
-Sons of Anarchy
-OZ
-The Wire
Homelandquote:
Als het goed is krijgen we in februari te horen wat het lot is van BSG: Blood & Chrome.quote:Op woensdag 25 januari 2012 20:38 schreef DaBuzzzzz het volgende:
[..]
Ik blijf wel kijken, ook omdat er niets anders is dat me echt boeit. Ik hoop eigenlijk op een goeie SF binnenkort die langer dan 1 louzy season mag draaien. Misschien wordt 'Blood and Chrome' dat maar dat duur nog even.
Als ik het ga kijken ben ik toch bang dat ik alleen maar Jack Bauer zou zien en zit te wachten tot hij een terrorist neerknalt.quote:Op donderdag 26 januari 2012 00:21 schreef tompsv18 het volgende:
Touch, nieuwe serie met Jack Bauer van 24 gaat vanavond van start in de VS
Trailer maakt me erg nieuwsgierig naar deze serie... Ga ik in de gaten houden!quote:Op donderdag 26 januari 2012 00:21 schreef tompsv18 het volgende:
Goede trailer inderdaad. Ben benieuwd.quote:Op donderdag 26 januari 2012 00:21 schreef tompsv18 het volgende:
Ben het helemaal met je eens wat betreft House Of Lies. Heb Suits verder niet gezien. Ik weet nog niet of ik het nog verder ga kijken. Tweede ep was wat dat betreft beter.quote:Op woensdag 25 januari 2012 20:38 schreef DaBuzzzzz het volgende:
[..]
Homeland
Bereserie
Heb net E3 van House of Lies gekeken maar ik vind het té cheesy. Suits heeft een veel leukere opbouw en is misschien ook wat serieuzer bedoelt maar alleen maar steeds meer immoreel gedrag en chockeren terwijl er technisch niet zoveel van klopt doet voor mij weinig goeds...
Ik blijf wel kijken, ook omdat er niets anders is dat me echt boeit. Ik hoop eigenlijk op een goeie SF binnenkort die langer dan 1 louzy season mag draaien. Misschien wordt 'Blood and Chrome' dat maar dat duur nog even.
Heb de eerste aflevering inmiddels gezien, vond het erg interessant. Dus je moet zeker gaan kijkenquote:Op donderdag 26 januari 2012 15:37 schreef Kenju het volgende:
[..]
Goede trailer inderdaad. Ben benieuwd.
Wat een rare oren heeft Kieferquote:Op donderdag 26 januari 2012 00:21 schreef tompsv18 het volgende:
Klopt jaquote:Op zaterdag 28 januari 2012 09:38 schreef loezzzje het volgende:
Pilot van Touch gekeken. Sprak me erg aanMaar zag ik dat nou goed op mijn app dat de volgende aflevering pas 20 maart komt?
Mwoah, het is kundig in elkaar gezet ja, maar veel meer dan een hoop goedkoop sentiment bijeengehouden (of gebonden zo je wiltquote:Op zondag 29 januari 2012 21:52 schreef GieJay het volgende:
[..]
Klopt ja![]()
Wat een bazenserie, kippenvel bij het moment toen de foto's zichtbaar waren op het grote scherm.
Met alle respect hoor, maar op deze manier valt alles simpel af te kraken natuurlijk.quote:Op maandag 30 januari 2012 00:10 schreef NotYou het volgende:
[..]
Vraag me af hoe dat gegaan is, bij de brainstorm sessie die hieraan ten grondslag ligt.![]()
"Oké wat als we nou eens zoals bij Heroes een serie maken die allerlei verschillende personages volgt maar toch heel anders is?"
"Ja, doen we! Geniaal, maar waar gaat het over? Tegenwoordig is een beetje mystiek erg in trek en drama is van alle tijden, het moet iets dieps zijn en mensen raken.."
"Oké, wat als.... mensen nou allemaal met elkaar verbonden zijn als door een draad maar dan niet zichtbaar!"
"Als via het telefoonnetwerk?"
"Precies ja!"
"En op een telefoonnetwerk word je geidentificeerd aan hand van.."
"Nummers! GEWELDIG! DIE ZIJN SINDS LOST OOK HELEMAAL IN! Dit past echt perfect!"
"Maar wat gaan we dan verder met die nummers doen? Hoe komen onze hoofdpersonen ermee in aanraking? Wie zijn goed met nummers?"
"Wiskundigen?"
"Nee man, Numbers heeft dat al geprobeerd en uiteindelijk werkte het gewoon niet meer... Wie zijn er nog meer goed met nummers?"
"Uhhh... Autisten! Autistische savanten doen soms verbazingwekkende dingen met nummers en zijn ook lang niet altijd makkelijk te bereiken! Perfect!"
"Wat als we er nou eens een kind van maken, dat doet het altijd leuk bij het publiek!
"I think we're on to something here, dan kunnen we van de ouder het maincharacter maken en gelijk incashen op de altijd vertederende band tussen ouder en kind én de toewijding van de strugglende ouder aan kind met gebruiksaanwijzing PLUS NATUURLIJK de pijnlijke confrontatie met jeugdzorg/het systeem!"
"Bingo! I think we've got ourselves a new hit!"
Zo onzinnig en zwak als dit plot heb ik ze persoonlijk nog niet eerder voorbij zien komen.quote:Op maandag 30 januari 2012 00:51 schreef Nickske1912 het volgende:
[..]
Met alle respect hoor, maar op deze manier valt alles simpel af te kraken natuurlijk.
quote:Op maandag 30 januari 2012 00:10 schreef NotYou het volgende:
[..]
Mwoah, het is kundig in elkaar gezet ja, maar veel meer dan een hoop goedkoop sentiment bijeengehouden (of gebonden zo je wilt) door een flinterdun laagje plot (en een sterk op die van Heroes gelijkende score) was het niet.
Vraag me af hoe dat gegaan is, bij de brainstorm sessie die hieraan ten grondslag ligt.![]()
"Oké wat als we nou eens zoals bij Heroes een serie maken die allerlei verschillende personages volgt maar toch heel anders is?"
"Ja, doen we! Geniaal, maar waar gaat het over? Tegenwoordig is een beetje mystiek erg in trek en drama is van alle tijden, het moet iets dieps zijn en mensen raken.."
"Oké, wat als.... mensen nou allemaal met elkaar verbonden zijn als door een draad maar dan niet zichtbaar!"
"Precies ja!"
"Nummers! GEWELDIG! DIE ZIJN SINDS LOST OOK HELEMAAL IN! Dit past echt perfect!"
"Maar wat gaan we dan verder met die nummers doen? Hoe komen onze hoofdpersonen ermee in aanraking? Wie zijn goed met nummers?"
"Wiskundigen?"
"Nee man, Numbers heeft dat al geprobeerd en uiteindelijk werkte het gewoon niet meer... Wie zijn er nog meer goed met nummers?"
"Uhhh... Autisten! Autistische savanten doen soms verbazingwekkende dingen met nummers en zijn ook lang niet altijd makkelijk te bereiken! Perfect!"
"Wat als we er nou eens een kind van maken, dat doet het altijd leuk bij het publiek!
"I think we're on to something here, dan kunnen we van de ouder het maincharacter maken en gelijk incashen op de altijd vertederende band tussen ouder en kind én de toewijding van de strugglende ouder aan kind met gebruiksaanwijzing PLUS NATUURLIJK de pijnlijke confrontatie met jeugdzorg/het systeem!"
Tim Kring jaquote:Op maandag 30 januari 2012 11:47 schreef neilpad het volgende:
Is toch ook van de maker van Heroes oid. Dacht zoiets gelezen te hebben.
Ga er iig niet eens meer aan beginnen.
Idd, kwestie van tijd voordat het uit de hand loopt.quote:Op maandag 30 januari 2012 11:47 schreef neilpad het volgende:
Is toch ook van de maker van Heroes oid. Dacht zoiets gelezen te hebben.
Ga er iig niet eens meer aan beginnen.
quote:iets in van moslims en bommen en een neger
Mooie beeldenquote:Op maandag 30 januari 2012 12:00 schreef neilpad het volgende:
Vanavond iig maar even Luck kijken, heb daar wat hogere verwachtingen van.
Die serie over knollenhollen.quote:
Oeh, zien!quote:Op dinsdag 31 januari 2012 00:02 schreef PirE het volgende:
[..]
Die serie over knollenhollen.
tientje win, tientje plaats
exacta's, trifecta's, pick six![]()
Verreweg beste serie van het seizoen nu al, na pas twee afleveringen. Is ook al vernieuwd voor volgend seizoen.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 00:02 schreef PirE het volgende:
[..]
Heel lekker!quote:Op dinsdag 31 januari 2012 00:02 schreef PirE het volgende:
[..]
Geniaalquote:Op maandag 30 januari 2012 00:10 schreef NotYou het volgende:
[..]
Mwoah, het is kundig in elkaar gezet ja, maar veel meer dan een hoop goedkoop sentiment bijeengehouden (of gebonden zo je wilt) door een flinterdun laagje plot (en een sterk op die van Heroes gelijkende score) was het niet.
"Precies ja!"
"Wiskundigen?"
Tsja, dan kun je het hele scifi-genre ook wel wegstrepen. Terwijl daar toch wel een paar toppers tussen zitten. Je moet de geloofwaardigheid in bepaalde genres natuurlijk wel binnen bepaalde kaders zien.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 23:32 schreef pberends het volgende:
[..]
Geniaal![]()
.
Ik heb sowieso nooit begrepen wat mensen boeiend vinden aan die supernatural-series. Die flauwekul is nog 100k ongeloofwaardiger dan Michael Westen in Burn Notice die zijn 100ste gevaarlijke missie weer overleefd zonder schrammetje.
quote:UPDATED: ABC has handed 4 more hourlong pilot orders to Marc Cherry’s soap Devious Maids, Michael Green’s magical cop drama Gotham, Paul Scheuring’s Zero Hour and Melissa Rosenberg’s Penoza.
Penoza,written and executive produced by Melissa Rosenberg through ABC Studios. Based on the Dutch format, PENOZA centers on the widow of an assassinated criminal who is forced to adopt her husband’s role in a crime syndicate in order to protect her family. Endemol Studios, Alon Aranya and Howard Klein are also attached to executive produce.
quote:The Firm is een Amerikaanse dramaserie van de zender NBC. De serie gaat in het voorjaar van 2012 in première.
Advocaat Mitchell McDeere probeert zijn leven op te pakken na tien jaar lang in bescherming te hebben gezeten vanwege zijn sleutelrol als getuige bij het oprollen van een corrupt advocatenbureau. De serie pakt de draad op tien jaar na het gelijknamige boek en de film van veelschrijver John Grisham.
Dan ben je een van de weinigen, wordt wss gecancelled....quote:Op woensdag 1 februari 2012 20:24 schreef Fyodor het volgende:
Wie heeft hier ook de nieuwe serie The Firm gezien? Heb t/m aflevering 3 gezien en vindt het erg interessant en spannend.
Plot:
[..]
Jammer, ik vind het wel leukquote:Op donderdag 2 februari 2012 00:05 schreef RobertoCarlos het volgende:
Dan ben je een van de weinigen, wordt wss gecancelled....
Werkelijk waar niets interessants, zal me heel erg verbazen als hier veel van wordt opgepikt.quote:Op donderdag 2 februari 2012 19:38 schreef CrazyDaisy85 het volgende:
Overzicht van de aangekochte pilots op ABC/CBS/CW/FOX/NBC voor het seizoen 2012/2013
http://www.tvline.com/2012/02/pilot-season-abc-cbs-cw-fox-nbc/
Ik vind House of Lies ook wel leuk, maar vraag me ook wel een beetje af hoe dit leuk gehouden wordt.quote:Op donderdag 2 februari 2012 00:05 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Zit trouwens te genieten van House of Lies
Niet zo veel soeps maar welquote:Op donderdag 2 februari 2012 22:03 schreef Nickske1912 het volgende:
Deze site geeft ook een overzicht van de aangekochte pilots door kabelnetwerken
http://www.spoilertv.com/(...)ull-pilot-watch.html
quote:.
AMC
.
Goodfellas small screen take on Martin Scorsese's mob classic, which follows the rise and fall of Lucchese crime family associates Henry Hill and his friends over a period from 1955 to 1980
Vond Boardwalk Empire maar saai worden. Ik heb al weken de eerste paar afleveringen van het tweede seizoen op mijn mediaspeler staan, en alleen de eerste drie ofzo gekeken. En daar kon ik mijn aandacht ook al niet bij houden. Toch heb ik het nog niet verijderd.... Het is een beetje zoals Mad Men. De geliktheid van de productie straalt ervan af. En in het verhaal en de acteurs is duidelijk geïnvesteerd. Maar het boeit gewoon niet.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 03:17 schreef Quisho het volgende:
[..]
Niet zo veel soeps maar wel
[..]Maar er staat niet bij of Scorsese ook iets met de productie maken heeft, want hij is nou ook bezig met Boardwalk Empire.
Morgen ook maar eens Luck kijken maar ik hoorde dat het niet zo goed was.
Nou ja Revolution lijkt me wel interessant:quote:Op donderdag 2 februari 2012 22:21 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Werkelijk waar niets interessants, zal me heel erg verbazen als hier veel van wordt opgepikt.
Behalve die Shonda dingen uiteraard.
quote:Revolution, written by Supernatural creator Eric Kripke, is being described as a high-octane action drama following a group of characters struggling to survive and reunite with loved ones in a world where all forms of energy have mysteriously ceased to exist. Abrams, Kripke and Bryan Burk are executive producing.
quote:Op vrijdag 3 februari 2012 14:13 schreef Tweek het volgende:
[..]
Nou ja Revolution lijkt me wel interessant:
[..]
Toen ik dat las dacht ik alleen wtfquote:in a world where all forms of energy have mysteriously ceased to exist.
Heb hem ook al in mijn TV Forecast staanquote:Op zaterdag 4 februari 2012 03:05 schreef criminal_mind het volgende:
Eindelijk dan een keer awake waar ik al het hele jaar op zit te wachten
NBC UNVEILS INTRIGUING NEW DRAMA ‘AWAKE’ TO PREMIERE ON THURSDAY, MARCH 1 (10-11 P.M. ET)
UNIVERSAL CITY, Calif. – February 3, 2012 – NBC will premiere its intriguing new drama “Awake” on Thursday, March 1 (10-11 p.m. ET), starring Jason Isaacs ("Harry Potter," "Brotherhood") as a detective who finds he is leading a complex double life that defies reality. The series will continue on Thursdays (10-11 p.m. ET).
Yep, dat vind ik ook, ik moet nog steeds Season 1 helemaal afkijken maar ik ben gewoon niet zo geinterreseerd. Daarom maar eerst Sons of Anarchy kijkenquote:Op vrijdag 3 februari 2012 13:54 schreef Xaobotnik het volgende:
[..]
Vond Boardwalk Empire maar saai worden. Ik heb al weken de eerste paar afleveringen van het tweede seizoen op mijn mediaspeler staan, en alleen de eerste drie ofzo gekeken. En daar kon ik mijn aandacht ook al niet bij houden. Toch heb ik het nog niet verijderd.... Het is een beetje zoals Mad Men. De geliktheid van de productie straalt ervan af. En in het verhaal en de acteurs is duidelijk geïnvesteerd. Maar het boeit gewoon niet.
Ik ga de pilot effe checkenquote:Op zaterdag 4 februari 2012 04:10 schreef Tim86 het volgende:
I just want my pants back lijkt me erg tof. Net de eerste 2 eps gezien. Had de pilot een half jaar geleden ofzo al gezien. Nu zijn ep2 en 3 uit volgens de nummering van myepisodes, maar dat zijn gewoon 1 en 2
Ik vond het wel aardig,het is een beetje oppervlakkig allemaal, maar misschien wordt dat nog beter. Heb de pilot ook een paar maanden geleden bekeken.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 04:10 schreef Tim86 het volgende:
I just want my pants back lijkt me erg tof. Net de eerste 2 eps gezien. Had de pilot een half jaar geleden ofzo al gezien. Nu zijn ep2 en 3 uit volgens de nummering van myepisodes, maar dat zijn gewoon 1 en 2
quote:Op vrijdag 3 februari 2012 03:17 schreef Quisho het volgende:
Morgen ook maar eens Luck kijken maar ik hoorde dat het niet zo goed was.
Southland is net 3 weken geleden gestart met seizoen 4.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 03:47 schreef Quisho het volgende:
[..]
NBC dramashows zijn meestal of wel goed maar gecancelled, bijv. southland
Ja.quote:Op zondag 5 februari 2012 02:06 schreef PIB het volgende:
[..]
Southland is net 3 weken geleden gestart met seizoen 4.
Denk er precies hetzelfde over, alleen ik laat deze even schieten, komen nog genoeg leuke series aan en volg er op dit moment ook meer dan genoeg. Had een beetje hetzelfde gevoel na één ep als bij Person of Interest, mij ligt dat "case of the week" niet zo. Enige uitzondering die ik hiervoor maak is Supernatural.quote:Op zondag 5 februari 2012 10:04 schreef RobertoCarlos het volgende:
Ik vind Alcatraz ook een beetje tegenvallen:
- Hurley is gewoon Hurley uit Lost, daar is niet nieuws aan
- Dat blondje heeft een vervelende uitstraling en is nog niet eens lekker ook
- Feitelijk is het gewoon een Whodunnit zoals Law & Order, met wat quasi-mysterieuze trekjes
- Al na een paar eps gezien te hebben, worden (net als bij Lost) mysterieuze verschijnselen niet verklaard. Dit kon een hele tijd bij Lost, maar op een gegeven moment pik je dat niet meer. Als dat zo bij Alcatraz gaat zijn, haak ik snel af....
- Sam Neill speelt een rol die hij al zo vaak gespeeld heeft, en zijn 'boze blikken' ken ik nu wel. Oftewel: hij acteert niet best
De filmmuziek is trouwens wel mooi. Ik blijf de serie zeker nog een seizoen volgen en daarna kijken we wel verder
Mwah, bij die 'geest' haakte ik meteen af.quote:Op woensdag 8 februari 2012 13:52 schreef Tweek het volgende:
The River is begonnen op ABC gister, eerste twee afleveringen zijn nu te vinden. Serie is van de maker van Paranormal Activity en ik moet zeggen tot nu toe is het een positieve verrassing en zeker een aanrader om te kijken.
Had veel meer ingezeten, ik hou niet van dat domme geesten gedoe.quote:Op woensdag 8 februari 2012 17:17 schreef Abed het volgende:
[..]
Mwah, bij die 'geest' haakte ik meteen af.
Had precies hetzelfde gevoel ja, vond het niet zo'n hele sterke pilot. Moet de tweede aflevering nog even afkijken en zal dan wel zien of ik deze ga volgen.quote:Op woensdag 8 februari 2012 17:17 schreef Abed het volgende:
[..]
Mwah, bij die 'geest' haakte ik meteen af.
Kreeg er een beetje een Smokey van Lost gevoel bij.
Ik ben zeeziek na de eerste twee afleveringenquote:
ik ben het wel gewend na al die shaky cam filmsquote:Op donderdag 9 februari 2012 23:46 schreef APK het volgende:
[..]
Ik ben zeeziek na de eerste twee afleveringen
Ik ga nu geen pberends doen en blijf gewoon kijken tot er iets leukers komtquote:Op vrijdag 10 februari 2012 00:02 schreef Tim86 het volgende:
ik ben het wel gewend na al die shaky cam films
quote:Op vrijdag 10 februari 2012 00:06 schreef APK het volgende:
[..]
Ik ga nu geen pberends doen en blijf gewoon kijken tot er iets leukers komt
Maar echt spannend vind ik het niet en het camerawerk vind ik niet functioneel en irritant, hoewel ik ook wel aan uit de hand gefilmde beelden gewend ben
vind het ook vooral een mengeling van al bestaande shows, vleugje ari gold uit entourage, vleugje hank uit californication, vleugje Suits. Niet echt origineel dus, maar kijk het zeker nog even aan. De cast is gewoon primaquote:Op vrijdag 10 februari 2012 16:18 schreef Tegan het volgende:
Ja, House Of Lies komt mij ook over van he kijk ons overal seks bij betrekken. Californication doet dat veel subtieler.
godvergloeiende!!quote:Op donderdag 2 februari 2012 00:05 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Zit trouwens te genieten van House of Lies
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoewel ik wel team Ivy ben.
Let Me Be Your Star is een origineel liedje van de serie he. Dat is volgens mij de enige die herhaald is.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 20:38 schreef Toad het volgende:
Vond het wel een aardige, passende cover eigenlijk. En ik zie die strijd om wie wordt Marilyn nog wel tijdje doorgaan.
Ik neem aan dat Tegan doelde op het liedje Crazy Dreams aan het einde vd. aflevering.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 20:45 schreef Steve het volgende:
[..]
Let Me Be Your Star is een origineel liedje van de serie he. Dat is volgens mij de enige die herhaald is.
Heb gister de pilot gekeken en vind m veel te gelikt. Verhaal is wel leuk imoquote:Op zaterdag 11 februari 2012 13:27 schreef JDx het volgende:
Ooit maanden geleden de pilot gezien van I Just Want my Pants Back, vond ik toen erg leuk.
Zag dat er nu een aflevering 2 en 3 van uit zijn, vanavond even kijken!
Tegenvaller dat de serie begint bij de hoofdpersoon die haarfijn uitlegt bij 2 psychologen wat hem overkomt.quote:
Dat gevoel bekroop mij ook een beetje. Ik hoop toch echt dat het anders is.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 19:29 schreef Symer het volgende:
Awake gebruikt gewoon een nieuwe invalshoek om alwéér een copshow te slijten.
Wat hebben we inmiddels wel niet al? Ze laten misdaden oplossen door een mentalist, een medium, iemand die onsterfelijk is, wiskundigen, een seriemoordenaar, een oplichter, een schrijver, iemand met OCD, een tijdreiziger, een superheld, wetenschappers, enz, enz.
Je bedoeld New Amsterdam met "iemand die onsterfelijk is"?quote:Op zaterdag 18 februari 2012 19:29 schreef Symer het volgende:
Awake gebruikt gewoon een nieuwe invalshoek om alwéér een copshow te slijten.
Wat hebben we inmiddels wel niet al? Ze laten misdaden oplossen door een mentalist, een medium, iemand die onsterfelijk is, wiskundigen, een seriemoordenaar, een oplichter, een schrijver, iemand met OCD, een tijdreiziger, een superheld, wetenschappers, enz, enz.
Hij was leuk.quote:Op maandag 20 februari 2012 10:45 schreef JDx het volgende:
Kalendertechnisch gezien niet nieuw meer, echter werd gisteren pas aflevering 14 uitgezonden (Seizoen 3 Episode 1).
Van de GENIALE serie... ta ta tadaaaa: Easbound & Down
Jaaaaaaaaakan niet wachten om het vanavond te kijken!
Ik heb destijds het eerste seizoen gezien, en ben afgehaakt vanwege de ongelooflijk flauwe humor. Is dat erna veranderd?quote:Op maandag 20 februari 2012 10:45 schreef JDx het volgende:
Kalendertechnisch gezien niet nieuw meer, echter werd gisteren pas aflevering 14 uitgezonden (Seizoen 3 Episode 1).
Van de GENIALE serie... ta ta tadaaaa: Easbound & Down
Jaaaaaaaaakan niet wachten om het vanavond te kijken!
Gaat die serie precies over?quote:Op maandag 20 februari 2012 15:33 schreef JDx het volgende:
Nee
Seizoen 2 was wel het beste seizoen tot nu toe
Over een mafkees die ooit super goed was in Baseball, maar niet meer bij de top hoort. En dan zie je een tijdje uit zijn miserable levenquote:
Ook ik vond seizoen 1 beter dan 2quote:Op maandag 20 februari 2012 15:37 schreef neilpad het volgende:
Ik vond seizoen 1 beduidend beter dan het tweede eigenlijk. Maar idd goed nieuws dat het weer begonnen is, hopelijk kan het de leegte van Bored to Death enigszins opvullen. Kan nog steeds niet geloven dat ze dat gecancelled hebben.
Toevallig heb ik die ook gedownload, is het de moeite waardquote:Op donderdag 1 maart 2012 21:59 schreef MrManuel het volgende:
Alpha's ben ik begonnen met kijken..
Tof!
Is vermakelijk ja, niet heel bijzonder. Supernatural/Sci-fi drama, maar zoals alle Syfy series kijkt het lekker weg.quote:Op donderdag 1 maart 2012 22:00 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
Toevallig heb ik die ook gedownload, is het de moeite waard
quote:Op donderdag 1 maart 2012 22:00 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
Toevallig heb ik die ook gedownload, is het de moeite waard
Ik vond vooral de seizoensfinale ijzersterk, daardoor kijk ik best uit naar het tweede seizoen.quote:Op donderdag 1 maart 2012 22:10 schreef FL_Freak het volgende:
Alpha's is zeker een waardige serie. Het probleem is dat hij niet super sterk begint. Maar na 2 of 3 afleveringen was ik hooked.
Wordt het echt een vette serie die je elke keer zo snel mogelijk wil zien, of wordt het gewoon een wat betere serie dan in de eerste aflevering (minder domme dingen ofzo)? Twijfel om hem ook te gaan volgen maar 'mijn tijd is kostbaar'quote:Op donderdag 1 maart 2012 22:10 schreef FL_Freak het volgende:
Alpha's is zeker een waardige serie. Het probleem is dat hij niet super sterk begint. Maar na 2 of 3 afleveringen was ik hooked.
11 afleveringen, probeer het gewoon eens. Zeker vermakelijk.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 20:30 schreef MacorgaZ het volgende:
[..]
Wordt het echt een vette serie die je elke keer zo snel mogelijk wil zien, of wordt het gewoon een wat betere serie dan in de eerste aflevering (minder domme dingen ofzo)? Twijfel om hem ook te gaan volgen maar 'mijn tijd is kostbaar'![]()
Je moet ff door de eerste 3 afleveringen. Californication en Entourage zijn de leukste series die ik ooit heb gezien (qua feelgood), maar Shameless is zeker beter.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 21:21 schreef RedFever007 het volgende:
Ik heb laatst een aflevering van Shameless gekeken en vond er weinig leuks aan eerlijk gezegd![]()
Dit was de VS versie overigens.
Is het al bevestigd dat The CW deze serie gaat uitzenden?quote:The Carrie Diaries
Logline: Based on the novel by Candace Bushnell, a young Carrie Bradshaw comes of age in the 1980s, asking her first questions about love, sex, friendship, and family while exploring the worlds of high school and Manhattan.
From: Writer-EP Amy Harris; EPs Josh Schwartz, Stephanie Savage, Len Goldstein, Candace Bushnell; Fake Empire in association with Warner Bros. Television
Goeie serie hoorquote:Op zondag 4 maart 2012 09:27 schreef dyonvbaal het volgende:
seizoen 2 van Breakout kings, das leuk om te lezen
Awake vind ik nice tot nu toe.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 14:05 schreef Qwea het volgende:
[..]
Goeie serie hoor
Heb net ff de firm binnen getrokken en awake. Ooh en justified.
Ben benieuwd
Ondertussen al vrijwel zeker. Zijn er behoorlijk enthousiast over daar, hoewel ik het nog maar moet zien. Annasophia Robb gaat Carrie spelen, dus ik ga sowieso kijken, maar ik vind het wel een vreemde keuze. Robb speelt altijd het keurige brave meisje dus ik vraag me of hoe dit gaat uitpakken.quote:Op zondag 4 maart 2012 08:24 schreef loezzzje het volgende:
[..]
Is het al bevestigd dat The CW deze serie gaat uitzenden?
Ik vond het kut, grappen slaan de plank vaak mis en Peet blijf ik een verschrikkelijk actrice vinden. Reviews zijn verder volgens mij ook matig.quote:
Heb er niet veel over gehoord, of heb ik er overheen gelezen?quote:Op donderdag 22 maart 2012 22:36 schreef Desii het volgende:
Zojuist de pilot van "missing" gezien.
Geweldig !!!
Ik zat ook al even te kijken, het wordt niet heel erg goed ontvangen op IMDB: http://www.imdb.com/title/tt1869152/quote:Op maandag 26 maart 2012 19:54 schreef Adelante het volgende:
Titanic 2012, iemand al gezien?
De meeste series omtrent die boot zijn toch wel indrukwekkend, mss maar ff downloaden
Sherlock is een van de meest briljante series die ik de laatste tijd gezien heb. Met name S2 waar delen van de verhalen in elkaar overlopen is heel spannend!quote:Op dinsdag 27 maart 2012 20:47 schreef Kenju het volgende:
Wat is Breakout kings precies? Any good? Welke van de betere series zou je het mee moeten vergelijken kwa kwaliteit?
Ben zelf begonnen aan Sherlock. Niet echt een serie, gezien de 1,5 uur lange afleveringen. Maar in principe is het wel goed. Goed geschreven, en ook wel vermakelijk. Alleen, door het tempo is het niet erg serie-achtig. Men lost per aflevering een zaak op, terwijl er toch een hoop gebeurt. Hierdoor ligt het tempo vrij hoog. Niet echt een serie die je relaxt en onderuitgezakt kijkt. En dat is toch hoe ik normaal gesproken series kijk. Ga wel alles kijken, denk ik. Maar hoef het niet allemaal achter elkaar te zien.
Inderdaad is het enorm goed geschreven. Hoe ze de details in elkaar zetten, en die deductieve analyses. House of The Mentalist is er helemaal niets bij. Ook kwa productie is het heel eigen (misschien Brits, aangezien het eruit ziet zoals ik me Dr. Who voor stel), maar dit is de enige Britse serie die ik kijk)) en gewoon goed. Maar het is wel fast pace. Goed te horen dat seizoen twee wat meer door loopt.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 20:50 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Sherlock is een van de meest briljante series die ik de laatste tijd gezien heb. Met name S2 waar delen van de verhalen in elkaar overlopen is heel spannend!
gezien, en halverwege maar weer afgezet omdat het een uitgemolken versie van de film is, ik denk niet dat deze serie renewed zal wordenquote:Op maandag 26 maart 2012 19:54 schreef Adelante het volgende:
Titanic 2012, iemand al gezien?
De meeste series omtrent die boot zijn toch wel indrukwekkend, mss maar ff downloaden
Ik had er goede verhalen over gehoord maar ik heb de pilot driekwart uitgezeten en toen was ik het beu. Desperate Housewives on helium, het viel me erg tegen.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 14:54 schreef Tegan het volgende:
Pilot van GCB gekeken, nou dat is echt crap. Jammer dat Kristin Chenoweth en Annie Potts zich daarvoor lenen. Vooral die laatste vind ik altijd wel goed sterk acteren.
Mja, Smash is nog wel een soort guilty pleasure. Lekker ergeren aan karakter inconsistentie en belachelijke verhaallijnen. Jack Davenport, heb ik al wel een crush op door Coupling, en Megan Hilty, moet ik steeds een Glinda denken uit Wickedquote:Op dinsdag 27 maart 2012 23:17 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik had er goede verhalen over gehoord maar ik heb de pilot driekwart uitgezeten en toen was ik het beu. Desperate Housewives on helium, het viel me erg tegen.
Oh, ik ben trouwens net klaar met het kijken van de 8e aflevering van Smash. De pilot vond ik echt heel erg leuk, alle afleveringen erna werden met de minuut erger en gisteren was een dieptepunt. Lachwekkende plotlines en dito personages. Kan niet wachten tot volgende week!
Het is drie keer van naam veranderd, Good Christian Bitches, Good Christian Belles en toen GCB.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 23:37 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik moest even kijken wat GCB nou is, ik heb het nog als Good Christian Belles op mijn lijstje van opties staan. Nog even afwachten wat de rest van de eps doen.
Ik heb onlangs een aantal video's van haar als Glinda bekeken, hilarisch.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 23:39 schreef Tegan het volgende:
[..]
Mja, Smash is nog wel een soort guilty pleasure. Lekker ergeren aan karakter inconsistentie en belachelijke verhaallijnen. Jack Davenport, heb ik al wel een crush op door Coupling, en Megan Hilty, moet ik steeds een Glinda denken uit Wicked.
Vertel eens, kan alleen vinden dat er een Britse spelshow is die zo heet.quote:Op woensdag 28 maart 2012 07:15 schreef Vierkante_Ogen het volgende:
The Syndicate staat hoog op het lijstje bij mij om snel te bekijken.
quote:The Syndicate (BBC 1 )
Drama series. A supermarket in Leeds is threatened with closure, sending its five staff - Bob, Stuart, Denise, Leanne and Jamie - spiralling into an uncertain future. Assistant manager Stuart Bradley and his younger brother Jamie are forced to take matters into their own hands, with dramatic consequences. Just when it seems that things cannot get any worse, the unthinkable happens: 18 million pounds falls into their laps.
ook gezien, ben nu 2 en 3 aan het binnenhalen .... ondanks dat ik buiten adem raakte door de pilot, maarja toch nieuwsgierig genoeg naar het vervolgquote:Op donderdag 22 maart 2012 22:36 schreef Desii het volgende:
Zojuist de pilot van "missing" gezien.
Geweldig !!!
Op het moment dat ze met die scooter door dat raam scheurde heb ik um uitgezet, net of zo'n zaak een scooter in de vitrine neer zet met een sleutel in het slot. Ik kan slecht tegen zulke dingen en vond het begin sowieso al heel erg cliche..quote:Op donderdag 29 maart 2012 18:56 schreef ChickenMan het volgende:
Missing eeste 2 eps gezien, soms echt zo tenenkrommend slecht en sentimenteel, bijna niet meer serieus te nemen. Maar toch ga ik binnenkort de derde kijken.
Deze vond ik dan wel heel erg leuk, heb meestal niet zoveel moeite om series te kijken zonder ondertiteling maar voor deze toch maar even op zoek gegaan, dat platte britse is soms wel heel erg lastig te verstaan. Prima pilot, keek lekker snel weg en met wat bekende gasten zoals de 'powertaker van Misfits.quote:
Je hebt toch ook wel gelezen wat het ongeveer is? Typische American teen comedy waar alles er dik bovenop ligt.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 08:49 schreef loezzzje het volgende:
Pilot van Suburgatory gekeken omdat het zo'n hit schijnt te zijn in Amerika. Ook weer na 10 minuten af gezet. Niet my cup of tea
Ja van tevoren een beetje gelezen en ik twijfelde al een beetje en als ik twijfel moet ik er al niet aan beginnenquote:Op zaterdag 31 maart 2012 11:40 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Je hebt toch ook wel gelezen wat het ongeveer is? Typische American teen comedy waar alles er dik bovenop ligt.
Teen comedy zou ik het niet noemen.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 11:40 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Je hebt toch ook wel gelezen wat het ongeveer is? Typische American teen comedy waar alles er dik bovenop ligt.
Ohja, die, die was dramatisch slechtquote:Op donderdag 5 april 2012 11:27 schreef Vierkante_Ogen het volgende:
Ik bedoelde Work It, ik wist alleen dat het iets met work was.
Zijn eigenlijk best verschillende comedy series, waarbij New Girl van de drie de beste is. Suburgatory vind ik niet zoveel speciaals aan en 2 Broke Girls moet je een beetje liggen. New Girl zou je best nog een kans kunnen geven.quote:Op vrijdag 6 april 2012 13:27 schreef Splodgenessabounds het volgende:
Ik heb net NYC 22 op m'n lijstje gezet om te gaan kijken 15 april (zal wel 16 april worden maar goed).
Heb net de laatste aflevering van Breaking Bad gezien en ben nu even aan het bedenken welke serie ik nu wil gaan volgen. Misschien Dexter maar weer oppakken, ben gestopt bij aflevering 3 omdat ik Breaking Bad steeds spannender vond worden.
En Suburgatory, 2 Broke Girls en New Girl zijn toch allemaal 1 pot nat? Ik heb van alle 3 de pilot gezien maar het is niet echt boeiend. Te girly denk ik? Man Up is ook zoiets, niet te girly, maar wel bagger.
Idd. Ik vond de pilot geen zak aan maar vanaf aflevering 3 volgens mij is het veel beter geworden. Nu is het echt hilarisch gewoon.quote:Op vrijdag 6 april 2012 15:28 schreef JDx het volgende:
New Girl begint wat stroef, lijkt eerst om Jess te draaien, dat mens kan ik eigenlijk niet uitstaan in die serie, later gaat het wat vaker over de guys... en die zijn hilarisch!
Ik vond die pilot juist hilarisch, heb 'm in totaal vier keer gekekenquote:Op vrijdag 6 april 2012 16:22 schreef loezzzje het volgende:
[..]
Idd. Ik vond de pilot geen zak aan maar vanaf aflevering 3 volgens mij is het veel beter geworden. Nu is het echt hilarisch gewoon.
Ik vind het nu grappiger nu het niet meer alleen om Jess draait.quote:Op vrijdag 6 april 2012 19:43 schreef Mryc het volgende:
[..]
Ik vond die pilot juist hilarisch, heb 'm in totaal vier keer gekeken
Vrij breed lijstje!quote:Op vrijdag 6 april 2012 20:45 schreef Kriebelhoest het volgende:
Zoek een serie om aan mijn lijstje toe te voegen.
Om een beeld te geven van series die ik leuk vind om te kijken, hier het lijstje van series die ik al volg:
Weeds
GOT
Community
Breaking Bad
Breakout Kings
Spartacus
Californication
Als je het vanaf het begin volgt, wordt het een soort lifestyle, geniaal moment ook om te beginnen (in de lente), krijg je al die kriebels in je buik.quote:Op vrijdag 6 april 2012 21:44 schreef Kriebelhoest het volgende:
[..]
Ah goeie! Wel eens een losse aflevering gezien en was zeker vermakelijk.
The League.quote:Op vrijdag 6 april 2012 20:45 schreef Kriebelhoest het volgende:
Om een beeld te geven van series die ik leuk vind om te kijken, hier het lijstje van series die ik al volg:
Weeds
GOT
Community
Breaking Bad
Breakout Kings
Spartacus
Californication
quote:Op vrijdag 6 april 2012 20:45 schreef Kriebelhoest het volgende:
Weeds
GOT
Community
Breaking Bad
Breakout Kings
Spartacus
Californication
die ga ik meteen ff checken!! bedankt voor de tipquote:Op vrijdag 6 april 2012 15:17 schreef Rianne84 het volgende:
iemand scandal gezien? nieuwe serie van shonda rimes. gisteren uitgezonden.
2 broke girls heb ik nooit leuk gevonden, heb het ook bij 2 afleveringen gelatenquote:Op vrijdag 6 april 2012 15:20 schreef loezzzje het volgende:
New Girl & 2 Broke Girls valt niet te vergelijken. Heb die 2de wel eens op net 5 gekeken maar kan er maar zelden om lachen. Terwijl ik bij New Girl nog wel eens bijna in mijn broek pis van het lachen.
Tenzij je niet tegen dat UK accent kan, verschrikkelijk, alles wat UK isquote:Op dinsdag 10 april 2012 15:45 schreef Splodgenessabounds het volgende:
@JDx: Raising Hope S1 heb ik de eerste 12 afleveringen gezien, het is op zich wel te doen maar de situaties zijn soms erg ver gezocht. De pilot is briljant maar daarna gaat het berg afwaarts. Doorbijten tot seizoen 2 of blijft het zo?
@Kleffe_Dop: Shameless US vind ik dan weer niks aan, kan je beter Shameless UK kijken, is vrijwel hetzelfde maar de karakters zijn minder 'nep'.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |