Idd. Ik vond de pilot geen zak aan maar vanaf aflevering 3 volgens mij is het veel beter geworden. Nu is het echt hilarisch gewoon.quote:Op vrijdag 6 april 2012 15:28 schreef JDx het volgende:
New Girl begint wat stroef, lijkt eerst om Jess te draaien, dat mens kan ik eigenlijk niet uitstaan in die serie, later gaat het wat vaker over de guys... en die zijn hilarisch!
Ik vond die pilot juist hilarisch, heb 'm in totaal vier keer gekekenquote:Op vrijdag 6 april 2012 16:22 schreef loezzzje het volgende:
[..]
Idd. Ik vond de pilot geen zak aan maar vanaf aflevering 3 volgens mij is het veel beter geworden. Nu is het echt hilarisch gewoon.
Ik vind het nu grappiger nu het niet meer alleen om Jess draait.quote:Op vrijdag 6 april 2012 19:43 schreef Mryc het volgende:
[..]
Ik vond die pilot juist hilarisch, heb 'm in totaal vier keer gekeken
Vrij breed lijstje!quote:Op vrijdag 6 april 2012 20:45 schreef Kriebelhoest het volgende:
Zoek een serie om aan mijn lijstje toe te voegen.
Om een beeld te geven van series die ik leuk vind om te kijken, hier het lijstje van series die ik al volg:
Weeds
GOT
Community
Breaking Bad
Breakout Kings
Spartacus
Californication
Als je het vanaf het begin volgt, wordt het een soort lifestyle, geniaal moment ook om te beginnen (in de lente), krijg je al die kriebels in je buik.quote:Op vrijdag 6 april 2012 21:44 schreef Kriebelhoest het volgende:
[..]
Ah goeie! Wel eens een losse aflevering gezien en was zeker vermakelijk.
The League.quote:Op vrijdag 6 april 2012 20:45 schreef Kriebelhoest het volgende:
Om een beeld te geven van series die ik leuk vind om te kijken, hier het lijstje van series die ik al volg:
Weeds
GOT
Community
Breaking Bad
Breakout Kings
Spartacus
Californication
quote:Op vrijdag 6 april 2012 20:45 schreef Kriebelhoest het volgende:
Weeds
GOT
Community
Breaking Bad
Breakout Kings
Spartacus
Californication
die ga ik meteen ff checken!! bedankt voor de tipquote:Op vrijdag 6 april 2012 15:17 schreef Rianne84 het volgende:
iemand scandal gezien? nieuwe serie van shonda rimes. gisteren uitgezonden.
2 broke girls heb ik nooit leuk gevonden, heb het ook bij 2 afleveringen gelatenquote:Op vrijdag 6 april 2012 15:20 schreef loezzzje het volgende:
New Girl & 2 Broke Girls valt niet te vergelijken. Heb die 2de wel eens op net 5 gekeken maar kan er maar zelden om lachen. Terwijl ik bij New Girl nog wel eens bijna in mijn broek pis van het lachen.
Tenzij je niet tegen dat UK accent kan, verschrikkelijk, alles wat UK isquote:Op dinsdag 10 april 2012 15:45 schreef Splodgenessabounds het volgende:
@JDx: Raising Hope S1 heb ik de eerste 12 afleveringen gezien, het is op zich wel te doen maar de situaties zijn soms erg ver gezocht. De pilot is briljant maar daarna gaat het berg afwaarts. Doorbijten tot seizoen 2 of blijft het zo?
@Kleffe_Dop: Shameless US vind ik dan weer niks aan, kan je beter Shameless UK kijken, is vrijwel hetzelfde maar de karakters zijn minder 'nep'.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |