Let Me Be Your Star is een origineel liedje van de serie he. Dat is volgens mij de enige die herhaald is.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 20:38 schreef Toad het volgende:
Vond het wel een aardige, passende cover eigenlijk. En ik zie die strijd om wie wordt Marilyn nog wel tijdje doorgaan.
Ik neem aan dat Tegan doelde op het liedje Crazy Dreams aan het einde vd. aflevering.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 20:45 schreef Steve het volgende:
[..]
Let Me Be Your Star is een origineel liedje van de serie he. Dat is volgens mij de enige die herhaald is.
Heb gister de pilot gekeken en vind m veel te gelikt. Verhaal is wel leuk imoquote:Op zaterdag 11 februari 2012 13:27 schreef JDx het volgende:
Ooit maanden geleden de pilot gezien van I Just Want my Pants Back, vond ik toen erg leuk.
Zag dat er nu een aflevering 2 en 3 van uit zijn, vanavond even kijken!
Tegenvaller dat de serie begint bij de hoofdpersoon die haarfijn uitlegt bij 2 psychologen wat hem overkomt.quote:
Dat gevoel bekroop mij ook een beetje. Ik hoop toch echt dat het anders is.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 19:29 schreef Symer het volgende:
Awake gebruikt gewoon een nieuwe invalshoek om alwéér een copshow te slijten.
Wat hebben we inmiddels wel niet al? Ze laten misdaden oplossen door een mentalist, een medium, iemand die onsterfelijk is, wiskundigen, een seriemoordenaar, een oplichter, een schrijver, iemand met OCD, een tijdreiziger, een superheld, wetenschappers, enz, enz.
Je bedoeld New Amsterdam met "iemand die onsterfelijk is"?quote:Op zaterdag 18 februari 2012 19:29 schreef Symer het volgende:
Awake gebruikt gewoon een nieuwe invalshoek om alwéér een copshow te slijten.
Wat hebben we inmiddels wel niet al? Ze laten misdaden oplossen door een mentalist, een medium, iemand die onsterfelijk is, wiskundigen, een seriemoordenaar, een oplichter, een schrijver, iemand met OCD, een tijdreiziger, een superheld, wetenschappers, enz, enz.
Hij was leuk.quote:Op maandag 20 februari 2012 10:45 schreef JDx het volgende:
Kalendertechnisch gezien niet nieuw meer, echter werd gisteren pas aflevering 14 uitgezonden (Seizoen 3 Episode 1).
Van de GENIALE serie... ta ta tadaaaa: Easbound & Down
Jaaaaaaaaakan niet wachten om het vanavond te kijken!
Ik heb destijds het eerste seizoen gezien, en ben afgehaakt vanwege de ongelooflijk flauwe humor. Is dat erna veranderd?quote:Op maandag 20 februari 2012 10:45 schreef JDx het volgende:
Kalendertechnisch gezien niet nieuw meer, echter werd gisteren pas aflevering 14 uitgezonden (Seizoen 3 Episode 1).
Van de GENIALE serie... ta ta tadaaaa: Easbound & Down
Jaaaaaaaaakan niet wachten om het vanavond te kijken!
Gaat die serie precies over?quote:Op maandag 20 februari 2012 15:33 schreef JDx het volgende:
Nee
Seizoen 2 was wel het beste seizoen tot nu toe
Over een mafkees die ooit super goed was in Baseball, maar niet meer bij de top hoort. En dan zie je een tijdje uit zijn miserable levenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |