Hij was leuk.quote:Op maandag 20 februari 2012 10:45 schreef JDx het volgende:
Kalendertechnisch gezien niet nieuw meer, echter werd gisteren pas aflevering 14 uitgezonden (Seizoen 3 Episode 1).
Van de GENIALE serie... ta ta tadaaaa: Easbound & Down
Jaaaaaaaaakan niet wachten om het vanavond te kijken!
Ik heb destijds het eerste seizoen gezien, en ben afgehaakt vanwege de ongelooflijk flauwe humor. Is dat erna veranderd?quote:Op maandag 20 februari 2012 10:45 schreef JDx het volgende:
Kalendertechnisch gezien niet nieuw meer, echter werd gisteren pas aflevering 14 uitgezonden (Seizoen 3 Episode 1).
Van de GENIALE serie... ta ta tadaaaa: Easbound & Down
Jaaaaaaaaakan niet wachten om het vanavond te kijken!
Gaat die serie precies over?quote:Op maandag 20 februari 2012 15:33 schreef JDx het volgende:
Nee
Seizoen 2 was wel het beste seizoen tot nu toe
Over een mafkees die ooit super goed was in Baseball, maar niet meer bij de top hoort. En dan zie je een tijdje uit zijn miserable levenquote:
Ook ik vond seizoen 1 beter dan 2quote:Op maandag 20 februari 2012 15:37 schreef neilpad het volgende:
Ik vond seizoen 1 beduidend beter dan het tweede eigenlijk. Maar idd goed nieuws dat het weer begonnen is, hopelijk kan het de leegte van Bored to Death enigszins opvullen. Kan nog steeds niet geloven dat ze dat gecancelled hebben.
Toevallig heb ik die ook gedownload, is het de moeite waardquote:Op donderdag 1 maart 2012 21:59 schreef MrManuel het volgende:
Alpha's ben ik begonnen met kijken..
Tof!
Is vermakelijk ja, niet heel bijzonder. Supernatural/Sci-fi drama, maar zoals alle Syfy series kijkt het lekker weg.quote:Op donderdag 1 maart 2012 22:00 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
Toevallig heb ik die ook gedownload, is het de moeite waard
quote:Op donderdag 1 maart 2012 22:00 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
Toevallig heb ik die ook gedownload, is het de moeite waard
Ik vond vooral de seizoensfinale ijzersterk, daardoor kijk ik best uit naar het tweede seizoen.quote:Op donderdag 1 maart 2012 22:10 schreef FL_Freak het volgende:
Alpha's is zeker een waardige serie. Het probleem is dat hij niet super sterk begint. Maar na 2 of 3 afleveringen was ik hooked.
Wordt het echt een vette serie die je elke keer zo snel mogelijk wil zien, of wordt het gewoon een wat betere serie dan in de eerste aflevering (minder domme dingen ofzo)? Twijfel om hem ook te gaan volgen maar 'mijn tijd is kostbaar'quote:Op donderdag 1 maart 2012 22:10 schreef FL_Freak het volgende:
Alpha's is zeker een waardige serie. Het probleem is dat hij niet super sterk begint. Maar na 2 of 3 afleveringen was ik hooked.
11 afleveringen, probeer het gewoon eens. Zeker vermakelijk.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 20:30 schreef MacorgaZ het volgende:
[..]
Wordt het echt een vette serie die je elke keer zo snel mogelijk wil zien, of wordt het gewoon een wat betere serie dan in de eerste aflevering (minder domme dingen ofzo)? Twijfel om hem ook te gaan volgen maar 'mijn tijd is kostbaar'![]()
Je moet ff door de eerste 3 afleveringen. Californication en Entourage zijn de leukste series die ik ooit heb gezien (qua feelgood), maar Shameless is zeker beter.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 21:21 schreef RedFever007 het volgende:
Ik heb laatst een aflevering van Shameless gekeken en vond er weinig leuks aan eerlijk gezegd![]()
Dit was de VS versie overigens.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |