Hij was leuk.quote:Op maandag 20 februari 2012 10:45 schreef JDx het volgende:
Kalendertechnisch gezien niet nieuw meer, echter werd gisteren pas aflevering 14 uitgezonden (Seizoen 3 Episode 1).
Van de GENIALE serie... ta ta tadaaaa: Easbound & Down
Jaaaaaaaaakan niet wachten om het vanavond te kijken!
Ik heb destijds het eerste seizoen gezien, en ben afgehaakt vanwege de ongelooflijk flauwe humor. Is dat erna veranderd?quote:Op maandag 20 februari 2012 10:45 schreef JDx het volgende:
Kalendertechnisch gezien niet nieuw meer, echter werd gisteren pas aflevering 14 uitgezonden (Seizoen 3 Episode 1).
Van de GENIALE serie... ta ta tadaaaa: Easbound & Down
Jaaaaaaaaakan niet wachten om het vanavond te kijken!
Gaat die serie precies over?quote:Op maandag 20 februari 2012 15:33 schreef JDx het volgende:
Nee
Seizoen 2 was wel het beste seizoen tot nu toe
Over een mafkees die ooit super goed was in Baseball, maar niet meer bij de top hoort. En dan zie je een tijdje uit zijn miserable levenquote:
Ook ik vond seizoen 1 beter dan 2quote:Op maandag 20 februari 2012 15:37 schreef neilpad het volgende:
Ik vond seizoen 1 beduidend beter dan het tweede eigenlijk. Maar idd goed nieuws dat het weer begonnen is, hopelijk kan het de leegte van Bored to Death enigszins opvullen. Kan nog steeds niet geloven dat ze dat gecancelled hebben.
Toevallig heb ik die ook gedownload, is het de moeite waardquote:Op donderdag 1 maart 2012 21:59 schreef MrManuel het volgende:
Alpha's ben ik begonnen met kijken..
Tof!
Is vermakelijk ja, niet heel bijzonder. Supernatural/Sci-fi drama, maar zoals alle Syfy series kijkt het lekker weg.quote:Op donderdag 1 maart 2012 22:00 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
Toevallig heb ik die ook gedownload, is het de moeite waard
quote:Op donderdag 1 maart 2012 22:00 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
Toevallig heb ik die ook gedownload, is het de moeite waard
Ik vond vooral de seizoensfinale ijzersterk, daardoor kijk ik best uit naar het tweede seizoen.quote:Op donderdag 1 maart 2012 22:10 schreef FL_Freak het volgende:
Alpha's is zeker een waardige serie. Het probleem is dat hij niet super sterk begint. Maar na 2 of 3 afleveringen was ik hooked.
Wordt het echt een vette serie die je elke keer zo snel mogelijk wil zien, of wordt het gewoon een wat betere serie dan in de eerste aflevering (minder domme dingen ofzo)? Twijfel om hem ook te gaan volgen maar 'mijn tijd is kostbaar'quote:Op donderdag 1 maart 2012 22:10 schreef FL_Freak het volgende:
Alpha's is zeker een waardige serie. Het probleem is dat hij niet super sterk begint. Maar na 2 of 3 afleveringen was ik hooked.
11 afleveringen, probeer het gewoon eens. Zeker vermakelijk.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 20:30 schreef MacorgaZ het volgende:
[..]
Wordt het echt een vette serie die je elke keer zo snel mogelijk wil zien, of wordt het gewoon een wat betere serie dan in de eerste aflevering (minder domme dingen ofzo)? Twijfel om hem ook te gaan volgen maar 'mijn tijd is kostbaar'![]()
Je moet ff door de eerste 3 afleveringen. Californication en Entourage zijn de leukste series die ik ooit heb gezien (qua feelgood), maar Shameless is zeker beter.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 21:21 schreef RedFever007 het volgende:
Ik heb laatst een aflevering van Shameless gekeken en vond er weinig leuks aan eerlijk gezegd![]()
Dit was de VS versie overigens.
Is het al bevestigd dat The CW deze serie gaat uitzenden?quote:The Carrie Diaries
Logline: Based on the novel by Candace Bushnell, a young Carrie Bradshaw comes of age in the 1980s, asking her first questions about love, sex, friendship, and family while exploring the worlds of high school and Manhattan.
From: Writer-EP Amy Harris; EPs Josh Schwartz, Stephanie Savage, Len Goldstein, Candace Bushnell; Fake Empire in association with Warner Bros. Television
Goeie serie hoorquote:Op zondag 4 maart 2012 09:27 schreef dyonvbaal het volgende:
seizoen 2 van Breakout kings, das leuk om te lezen
Awake vind ik nice tot nu toe.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 14:05 schreef Qwea het volgende:
[..]
Goeie serie hoor
Heb net ff de firm binnen getrokken en awake. Ooh en justified.
Ben benieuwd
Ondertussen al vrijwel zeker. Zijn er behoorlijk enthousiast over daar, hoewel ik het nog maar moet zien. Annasophia Robb gaat Carrie spelen, dus ik ga sowieso kijken, maar ik vind het wel een vreemde keuze. Robb speelt altijd het keurige brave meisje dus ik vraag me of hoe dit gaat uitpakken.quote:Op zondag 4 maart 2012 08:24 schreef loezzzje het volgende:
[..]
Is het al bevestigd dat The CW deze serie gaat uitzenden?
Ik vond het kut, grappen slaan de plank vaak mis en Peet blijf ik een verschrikkelijk actrice vinden. Reviews zijn verder volgens mij ook matig.quote:
Heb er niet veel over gehoord, of heb ik er overheen gelezen?quote:Op donderdag 22 maart 2012 22:36 schreef Desii het volgende:
Zojuist de pilot van "missing" gezien.
Geweldig !!!
Ik zat ook al even te kijken, het wordt niet heel erg goed ontvangen op IMDB: http://www.imdb.com/title/tt1869152/quote:Op maandag 26 maart 2012 19:54 schreef Adelante het volgende:
Titanic 2012, iemand al gezien?
De meeste series omtrent die boot zijn toch wel indrukwekkend, mss maar ff downloaden
Sherlock is een van de meest briljante series die ik de laatste tijd gezien heb. Met name S2 waar delen van de verhalen in elkaar overlopen is heel spannend!quote:Op dinsdag 27 maart 2012 20:47 schreef Kenju het volgende:
Wat is Breakout kings precies? Any good? Welke van de betere series zou je het mee moeten vergelijken kwa kwaliteit?
Ben zelf begonnen aan Sherlock. Niet echt een serie, gezien de 1,5 uur lange afleveringen. Maar in principe is het wel goed. Goed geschreven, en ook wel vermakelijk. Alleen, door het tempo is het niet erg serie-achtig. Men lost per aflevering een zaak op, terwijl er toch een hoop gebeurt. Hierdoor ligt het tempo vrij hoog. Niet echt een serie die je relaxt en onderuitgezakt kijkt. En dat is toch hoe ik normaal gesproken series kijk. Ga wel alles kijken, denk ik. Maar hoef het niet allemaal achter elkaar te zien.
Inderdaad is het enorm goed geschreven. Hoe ze de details in elkaar zetten, en die deductieve analyses. House of The Mentalist is er helemaal niets bij. Ook kwa productie is het heel eigen (misschien Brits, aangezien het eruit ziet zoals ik me Dr. Who voor stel), maar dit is de enige Britse serie die ik kijk)) en gewoon goed. Maar het is wel fast pace. Goed te horen dat seizoen twee wat meer door loopt.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 20:50 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Sherlock is een van de meest briljante series die ik de laatste tijd gezien heb. Met name S2 waar delen van de verhalen in elkaar overlopen is heel spannend!
gezien, en halverwege maar weer afgezet omdat het een uitgemolken versie van de film is, ik denk niet dat deze serie renewed zal wordenquote:Op maandag 26 maart 2012 19:54 schreef Adelante het volgende:
Titanic 2012, iemand al gezien?
De meeste series omtrent die boot zijn toch wel indrukwekkend, mss maar ff downloaden
Ik had er goede verhalen over gehoord maar ik heb de pilot driekwart uitgezeten en toen was ik het beu. Desperate Housewives on helium, het viel me erg tegen.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 14:54 schreef Tegan het volgende:
Pilot van GCB gekeken, nou dat is echt crap. Jammer dat Kristin Chenoweth en Annie Potts zich daarvoor lenen. Vooral die laatste vind ik altijd wel goed sterk acteren.
Mja, Smash is nog wel een soort guilty pleasure. Lekker ergeren aan karakter inconsistentie en belachelijke verhaallijnen. Jack Davenport, heb ik al wel een crush op door Coupling, en Megan Hilty, moet ik steeds een Glinda denken uit Wickedquote:Op dinsdag 27 maart 2012 23:17 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik had er goede verhalen over gehoord maar ik heb de pilot driekwart uitgezeten en toen was ik het beu. Desperate Housewives on helium, het viel me erg tegen.
Oh, ik ben trouwens net klaar met het kijken van de 8e aflevering van Smash. De pilot vond ik echt heel erg leuk, alle afleveringen erna werden met de minuut erger en gisteren was een dieptepunt. Lachwekkende plotlines en dito personages. Kan niet wachten tot volgende week!
Het is drie keer van naam veranderd, Good Christian Bitches, Good Christian Belles en toen GCB.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 23:37 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik moest even kijken wat GCB nou is, ik heb het nog als Good Christian Belles op mijn lijstje van opties staan. Nog even afwachten wat de rest van de eps doen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |