Ik heb een formulier gekregen, zal ik dat op die manier met roze gelpen met glittors invullen?quote:
Wellicht dat er iemand binnenkort nog naar de DM gaat en wat voor je mee kan nemen.quote:Op zaterdag 21 januari 2012 13:46 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Dan wordt dat 'm niet![]()
Beeeeeetje te ver weg
Wat een goeden idee!!quote:Op zaterdag 21 januari 2012 13:59 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik heb een formulier gekregen, zal ik dat op die manier met roze gelpen met glittors invullen?
Goeden idee!quote:Op zaterdag 21 januari 2012 13:59 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik heb een formulier gekregen, zal ik dat op die manier met roze gelpen met glittors invullen?
quote:Hi,
For me ironed shirts and bed linen are one of the small pleasures in life.
Anybody interested to do the ironing? Once a week, 7 shirts, two sheets and some hankies.
Time flexible.
Cheers,
Hein
Magere hein?quote:Op zaterdag 21 januari 2012 14:06 schreef AlbinoBambi het volgende:
Ik zit bij een mailgroep voor buitenlandse studenten in Utrecht (want daar worden wel eens kamers via aangeboden en ik wil uit huis), krijg je zo'n mailtje:
[..]
quote:Op zaterdag 21 januari 2012 14:16 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Magere hein?![]()
Ik zal eens gaan douchen
Ik zou dat echt niet kunnen hoor. Ik had hem geslagen en dan volledig genegeerd. Maar respectquote:Op zaterdag 21 januari 2012 14:53 schreef Puckzzz het volgende:
Ik moet opruimen en stofzuigen en dan straks koken.
Patje komt eten
Heb je m'n nieuwe bazenblogpost al gezien?quote:Op zaterdag 21 januari 2012 14:49 schreef AlbinoBambi het volgende:
Jongeeeeens, wat is het stil hier. Ik verveel me.
En hoe moet ik nou SOGen zo?
quote:Op zaterdag 21 januari 2012 14:54 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Heb je m'n nieuwe bazenblogpost al gezien?
Dank uquote:
Ja misschien is het raar, of apart.quote:Op zaterdag 21 januari 2012 14:54 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik zou dat echt niet kunnen hoor. Ik had hem geslagen en dan volledig genegeerd. Maar respect
What to do als je zwanger bent op je 12equote:Op zaterdag 21 januari 2012 14:56 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Dank u![]()
Ik heb alleen geen moeilijken levenskwesties meer om op te reflecteren
Ik vind het niet raar. Mensen flikken mij 1x iets en dan is het klaar. Dat ligt aan mij, bitch from hell jwzquote:Op zaterdag 21 januari 2012 14:56 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Ja misschien is het raar, of apart.
Wij hebben gewoon een hele goede klik
Oeh, dat is wel een goede vervolgpost op de vorigequote:Op zaterdag 21 januari 2012 14:57 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
What to do als je zwanger bent op je 12e
Mijn oom is getrouwd met een vrouw die al twee kinderen had. Haar dochter van net 20 is nu zwanger.quote:Op zaterdag 21 januari 2012 14:57 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
What to do als je zwanger bent op je 12e
Dan op je 14e, naar aanleiding van je 13e verjaardagquote:Op zaterdag 21 januari 2012 14:58 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Oeh, dat is wel een goede vervolgpost op de vorige
quote:Op zaterdag 21 januari 2012 14:58 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Mijn oom is getrouwd met een vrouw die al twee kinderen had. Haar dochter van net 20 is nu zwanger.Net iets van een half jaar samen met die jongen, die ook net 20 is. Zij woont bij hen in huis omdat haar situatie al niet zo lekker was, en nu is ze dus zwanger...
lekkerquote:Op zaterdag 21 januari 2012 15:09 schreef SpaceInvaders het volgende:
pitabroodje emt kaas in de oven![]()
![]()
Goede reis, veel plezier en niks breken!! (wintersport toch?)quote:Op zaterdag 21 januari 2012 15:27 schreef Lindytje het volgende:
Ohai!!
Ik kom even zwaaien naar jullie voordat ik afreis naar Frankrijk straks!
Ik kom vast nog wel langs hobbelen hier in die week, maar toch...
Bye Chikies!!![]()
![]()
Have fun!!!quote:Op zaterdag 21 januari 2012 15:27 schreef Lindytje het volgende:
Ohai!!
Bye Chikies!!![]()
![]()
Have funquote:Op zaterdag 21 januari 2012 15:27 schreef Lindytje het volgende:
Ohai!!
Bye Chikies!!![]()
![]()
Have fun linquote:Op zaterdag 21 januari 2012 15:27 schreef Lindytje het volgende:
Ohai!!
Bye Chikies!!![]()
![]()
Kloptquote:Op zaterdag 21 januari 2012 15:28 schreef Jacqie1986 het volgende:
[..]
Goede reis, veel plezier en niks breken!! (wintersport toch?)![]()
veel plezierquote:Op zaterdag 21 januari 2012 15:27 schreef Lindytje het volgende:
Ohai!!
Bye Chikies!!![]()
![]()
Gaaaaaaaaaaf!!quote:Op zaterdag 21 januari 2012 15:38 schreef Debsterr het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Duckface lijken wassen.
Mooi!!!!!!!!quote:Op zaterdag 21 januari 2012 15:38 schreef Debsterr het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Duckface lijken wassen.
SUPERcool!quote:Op zaterdag 21 januari 2012 15:38 schreef Debsterr het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Duckface lijken wassen.
Nogal jaquote:Op zaterdag 21 januari 2012 15:39 schreef Jacqie1986 het volgende:
[..]
Gaaaaaaaaaaf!!![]()
Zal wel veel gewicht schelen of niet?
Ik heb het ook zoquote:Op zaterdag 21 januari 2012 15:40 schreef Debsterr het volgende:
En de achterkant is dus korter dan voor.
Ik.moet.hebquote:Op zaterdag 21 januari 2012 15:45 schreef Stormqueen het volgende:
Nou vanmiddag kreeg ik dus zoeen pakketje uit Engeland! Vier lakjes uit de nieuwe A-England collectie, the Legend
Alle foto's met flits wegens gebrek aan daglicht
VLNR: St. George, Dragon, Princess Sabra, Princess Tears:
[ afbeelding ]
Swatches na 1 laag
[ afbeelding ]
En met twee lagen:
[ afbeelding ]
En nog eentje zonder flits:
[ afbeelding ]
Ik ben echt onder de indruk. St. George en Dragon zijn echt superuniek en musthaves! Dragon heeft zelfs een gouden duochrome er in zitten. En ze dekken eigenlijk in 1 laag! Blij!
Veel plezier meissie!quote:Op zaterdag 21 januari 2012 15:27 schreef Lindytje het volgende:
Ohai!!
Bye Chikies!!![]()
![]()
You're so prettyy!! Staat je heel goedquote:Op zaterdag 21 januari 2012 15:38 schreef Debsterr het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Duckface lijken wassen.
Le fuquote:Op zaterdag 21 januari 2012 15:45 schreef Stormqueen het volgende:
Nou vanmiddag kreeg ik dus zoeen pakketje uit Engeland! Vier lakjes uit de nieuwe A-England collectie, the Legend
[ afbeelding ]
Swatches na 1 laag
[ afbeelding ]
En met twee lagen:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik ben echt onder de indruk. St. George en Dragon zijn echt superuniek en musthaves! Dragon heeft zelfs een gouden duochrome er in zitten. En ze dekken eigenlijk in 1 laag! Blij!
Omg dankzij jou heb ik nu lakjes nodig die ik eerst niet eens wildequote:Op zaterdag 21 januari 2012 15:45 schreef Stormqueen het volgende:
[ afbeelding ]
Swatches na 1 laag
[ afbeelding ]
En met twee lagen:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja zo ongeveerquote:Op zaterdag 21 januari 2012 15:55 schreef Nagelschaartje het volgende:
Waarom doet zij eigenlijk zo onmenselijk moeilijk met die presale en al dat gedoe? lijkt me veel meer werk en veel grotere kans op fouten.
Want hoe ging het nou SQ? Je stuurt een mail met "GIVE ME THA POLISHES" en zij een mail terug met "GIVE ME THA MONEY" ?
quote:Op zaterdag 21 januari 2012 15:58 schreef Nagelschaartje het volgende:
Waarom kunnen wij deze niet kopen?
http://www.thepolishaholi(...)8The+PolishAholic%29
Needz
Die zijn ook tof!quote:Op zaterdag 21 januari 2012 15:58 schreef Nagelschaartje het volgende:
Needz
Was het WC papier op?quote:Op zaterdag 21 januari 2012 16:01 schreef Unfckingtitled het volgende:
roept me vanaf de wc dat ik mn telefoon moet opnemen als hij me belt
Op de Facebook groep zou je er vast voor kunnen swappen.quote:Op zaterdag 21 januari 2012 15:58 schreef Nagelschaartje het volgende:
Needz
Ik wil gewoon kopenquote:Op zaterdag 21 januari 2012 16:03 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Op de Facebook groep zou je er vast voor kunnen swappen.
Smoker on the loo?quote:Op zaterdag 21 januari 2012 16:07 schreef Puckzzz het volgende:
Is er iemand die mijn nieuwe blogpost al op bloglovin ziet?
Duurt fucking lang elke keer
Mwah, er zijn ook wel mensen die het prima vinden als je ze PayPalt hoor.quote:Op zaterdag 21 januari 2012 16:05 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ik wil gewoon kopen. Vind swappen teveel gedoe
Da's die van gister volgens mij.quote:Op zaterdag 21 januari 2012 16:08 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Smoker on the loo?
Ja ik wel!Maar ik ben jullie vanochtend allemaal pas gaan volgen dus misschien vandaar?
Nee, ze heeft er een met hele mooie abs opstaan nu.quote:Op zaterdag 21 januari 2012 16:08 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Smoker on the loo?
Ja ik wel!Maar ik ben jullie vanochtend allemaal pas gaan volgen dus misschien vandaar?
Nee... Are you ready for some hotness?quote:Op zaterdag 21 januari 2012 16:08 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Smoker on the loo?
Hahaha maar jij kijkt direct op de blog denk ik dan?quote:Op zaterdag 21 januari 2012 16:09 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Nee, ze heeft er een met hele mooie abs opstaan nu.
quote:Op zaterdag 21 januari 2012 16:10 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Hahaha maar jij kijkt direct op de blog denk ik dan?
Pas als die bij Bloglovin staat kan ik 'm op Facebook plaatsen. Vandaar
Oh sorryquote:Op zaterdag 21 januari 2012 16:09 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Nee... Are you ready for some hotness?
die van jou zie ik welquote:Op zaterdag 21 januari 2012 16:10 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Oh sorry
Dan niet nee
Maar ik heb er ook net een post op gezet en die zie ik wel al
quote:Op zaterdag 21 januari 2012 16:12 schreef Puckzzz het volgende:
Gisteren duurde het ook al zo lang
Die nieuw van jou is gezichtsverzorging?
quote:Op zaterdag 21 januari 2012 16:13 schreef Puckzzz het volgende:
DISCRIMINATIE!!!![]()
![]()
Just ignore the white chick
Dus nu heb je 31 lipsticks?quote:Op zaterdag 21 januari 2012 16:42 schreef SpaceInvaders het volgende:
OMG FUCK YOU SQ![]()
Ik heb even een rode rimmel lipstick+bijpassende lipliner gehaald voor 10 euro samen. En een wazige essence gloss en een lakje.
En ik zou niks kopen maar ik zag die lipstick op joliette vandaag en toen korting en toen dacht ik HEBBEN
whehehehe falerd!quote:Op zaterdag 21 januari 2012 16:44 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Meer![]()
MAAR HET IS EEN MATCH MET EEN LIPLINER
EN GOEDKOOP
DUS
goeden matigen reden
En de gloss dan?quote:Op zaterdag 21 januari 2012 16:44 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Meer![]()
MAAR HET IS EEN MATCH MET EEN LIPLINER
EN GOEDKOOP
DUS
goeden matigen reden
laserquestenquote:Op zaterdag 21 januari 2012 16:44 schreef milka82 het volgende:
Omg Schaar, wat een bazenblog heb jij (die van Puckzz vind ik alleen maar erg lekker!)
@ Debs, staat je erg goed!
Gisteren wezen lasergamen met de meiden, dikke lol gehad en beide partijtjes gewonnenLike a boss... Wel blauwe knieeen omdat ik tijdens een achtervolging keihard op mijn bek ging
![]()
Daarna met de groep uit eten geweest en als afsluiter shootertjes drinken in de kroeg. Heerlijk zulke avonden, zou je veel vaker moeten doen.
GMTA!quote:Op zaterdag 21 januari 2012 16:46 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
NIEUWEN MEET. laserquesten op stratum en dan uit eten bij berenrestaurant
quote:
quote:Op zaterdag 21 januari 2012 16:46 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 21 januari 2012 16:46 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Die vond ik op paradoxal lijken dus die wilde ik gewoon hebben omdat het kon
Nein want slechte kuttent die beer. Een keer geweest en niet alles betaald.quote:Op zaterdag 21 januari 2012 16:46 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Wut echt? Ik ben er een keer geweest en gewoon goed gegeten hurrquote:Op zaterdag 21 januari 2012 16:49 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Nein want slechte kuttent die beer. Een keer geweest en niet alles betaald.
Echt heel erg lame!quote:Op zaterdag 21 januari 2012 16:53 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
jonge die zitten niet eens in eindhoven!
Ziet er ook lame uit
WELquote:Op zaterdag 21 januari 2012 16:53 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
jonge die zitten niet eens in eindhoven!
Ziet er ook lame uit
niet waarquote:Op zaterdag 21 januari 2012 16:54 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
WEL
op de grote berg
of kleine berg
weet ik veel welke van de twee
Serieus ik ben daar voor mijn eindexamens nog geweestquote:
klopt, even gegoogeld. Good riddance!quote:Op zaterdag 21 januari 2012 16:55 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Serieus ik ben daar voor mijn eindexamens nog geweest
Dan is ie nu weg![]()
Ja want kuttent!quote:Op zaterdag 21 januari 2012 16:55 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Serieus ik ben daar voor mijn eindexamens nog geweest
Dan is ie nu weg![]()
popocatepetl!quote:Op zaterdag 21 januari 2012 17:03 schreef SpaceInvaders het volgende:
Er zat ook een mexicaans restaurant aan die ene grotere straat waar ook het stadhuisplein aan zit, zit die er nog en hoe heet die?
Mexicaans etenquote:Op zaterdag 21 januari 2012 17:03 schreef SpaceInvaders het volgende:
Er zat ook een mexicaans restaurant aan die ene grotere straat waar ook het stadhuisplein aan zit, zit die er nog en hoe heet die?
Gaan we daar etenquote:
Jonge, ik was net wakkerquote:Op zaterdag 21 januari 2012 16:57 schreef SpaceInvaders het volgende:
Unf ik moet een beetje huilen
[..]
Nu nog? Van scratch? Hoe laat ben je van plan te gaan eten?quote:
Nom nom nomquote:Op zaterdag 21 januari 2012 17:10 schreef SpaceInvaders het volgende:
OMFG WANT
Nachos 11,50
Met kaas gegratineerde warme tortillachips, naar keuze met
gehakt, kip of bonen met salsa mexicana, sla, guacamole,
zure room en jalapeñopepers
Ja hij is ondertussen ook al automagisch op mijn Facebook gezet. Ik was te ongeduldig de vorige kerenquote:Op zaterdag 21 januari 2012 17:25 schreef Unfckingtitled het volgende:
Puckzzz nu zie ik hem wel op Bloglovin' trouwens.
Ik hoop dat ik vannacht ook zo verstandig benquote:Op zaterdag 21 januari 2012 17:27 schreef IJsdraakje het volgende:
Straks shoarma.
Blij dat ik gister na het zuipen het bij een pita kaas heb gehouden.
Er was niks verstandig aan gisteren.quote:Op zaterdag 21 januari 2012 17:29 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ik hoop dat ik vannacht ook zo verstandig ben
Ohquote:Op zaterdag 21 januari 2012 17:30 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Er was niks verstandig aan gisteren.Eindhovense herriemakerts.
Nee met behulp van een maaltijdmix. Als het lekker is wel een x zelf makonquote:Op zaterdag 21 januari 2012 17:19 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Nu nog? Van scratch? Hoe laat ben je van plan te gaan eten?
Gelukkig was het ook de verwachting.quote:Op zaterdag 21 januari 2012 17:35 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Oh![]()
Ik wil eigenlijk helemaal niet veel drinken vanavond bwhehe maar zal wel weer niet lukken.
Het is super lekker! Maar zelf maken is nogal arbeidsintensief qua aubergine.quote:Op zaterdag 21 januari 2012 17:39 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Nee met behulp van een maaltijdmix. Als het lekker is wel een x zelf makon
quote:Op zaterdag 21 januari 2012 17:39 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Gelukkig was het ook de verwachting.
En geen kater.
Dat is toch bij elke bios zo?quote:Op zaterdag 21 januari 2012 17:44 schreef SpaceInvaders het volgende:
Waarom kan ik niet verder dan woensdag kijken voor pathé eindhoven? Faal
Ohquote:Op zaterdag 21 januari 2012 17:46 schreef Jacqie1986 het volgende:
[..]
Dat is toch bij elke bios zo?
Ivm premieres/sneaks op donderdag?
Ik weet niet zeker of dat zo is hoor, maar dat dacht ik. Heb ik me zelf ook al een keer over verwonderd.quote:Op zaterdag 21 januari 2012 17:48 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Oh![]()
Wanneer kan ik dan wel voor vrijdag reserveren? Anders hebben we van die kloteplaatsen
Ja godver dan ben ik de hele dag niet thuisquote:Op zaterdag 21 januari 2012 17:49 schreef Jacqie1986 het volgende:
[..]
Ik weet niet zeker of dat zo is hoor, maar dat dacht ik. Heb ik me zelf ook al een keer over verwonderd.
Uuuh donderdag de site in de gaten houden ofzo?
Hmmz... uitbesteden aan je date?quote:Op zaterdag 21 januari 2012 17:50 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ja godver dan ben ik de hele dag niet thuis
Kan je niet gewoon bellen? Misschien kan het telefonisch wel?quote:Op zaterdag 21 januari 2012 17:50 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ja godver dan ben ik de hele dag niet thuis
Oh danquote:Op zaterdag 21 januari 2012 17:51 schreef AlbinoBambi het volgende:
Vanaf maandag oid staat dat er toch meestal wel op?
Fixedquote:Op zaterdag 21 januari 2012 17:51 schreef Jacqie1986 het volgende:
[..]
Hmmz... uitbesteden aan je gay friend?
Of telefonisch reserveren á 90ct/min
Ik vind date zo kusjelebberneuken klinkenquote:Op zaterdag 21 januari 2012 17:57 schreef Jacqie1986 het volgende:
[..]
Dan is 't toch nog wel je date?
Doet 't ook welquote:Op zaterdag 21 januari 2012 17:57 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik vind date zo kusjelebberneuken klinken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En ik ga vanavond eindelijk een mooi emaillen naambordje voor op de deur hier bestellen![]()
Hier woont familie BBQ-kip
Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
Ik wou al zeggenquote:
nee dat klopt dan weer welquote:Op zaterdag 21 januari 2012 19:26 schreef SpaceInvaders het volgende:
Slechter dan de macdonalds zal het niet zijn
Stamp hem en dan vraag ie wat en dan zeg je 'niks'quote:Op zaterdag 21 januari 2012 19:34 schreef Puckzzz het volgende:
Wauw...we hebben echt een leven he?
Ik zit met Patje ff wat Lost te kijken. Heerlijk aan de ene kant, vrienden als vanouds....aan de andere kant wil ik zoooo graag gewoon tegen hem aan gaat zitten op de bank. Heel dubbel
Goeden advies!!quote:Op zaterdag 21 januari 2012 19:45 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Stamp hem en dan vraag ie wat en dan zeg je 'niks'
[ afbeelding ]
Was het Peter Pan?quote:Op zaterdag 21 januari 2012 17:39 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Gelukkig was het ook de verwachting.
En geen kater.
Goed gelakt!quote:Op zaterdag 21 januari 2012 20:30 schreef Stormqueen het volgende:
weer zoeen briljante swatch op een blog
[ afbeelding ]
Heeft ze een stap-voor-stap ? Dat is zooooo mooi! Ga ik morgen namaken!quote:Op zaterdag 21 januari 2012 20:33 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja en oogschaduw blenden kan ze ook keigoed!
[ afbeelding ]
zulken bjoetieblogs, ik hou er van
ze kan ook normale poses:quote:Op zaterdag 21 januari 2012 20:33 schreef Puckzzz het volgende:
Ik vind die klauwtjes ook altijd zo eng
Spreek je Frans?quote:Op zaterdag 21 januari 2012 20:34 schreef Jacqie1986 het volgende:
[..]
Heeft ze een stap-voor-stap ? Dat is zooooo mooi! Ga ik morgen namaken!
Jezus!quote:Op zaterdag 21 januari 2012 20:30 schreef Stormqueen het volgende:
weer zoeen briljante swatch op een blog
[ afbeelding ]
Beetje... en voor de rest googletranslatequote:Op zaterdag 21 januari 2012 20:35 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ze kan ook normale poses:
[ afbeelding ]
[..]
Spreek je Frans?
http://lushmetender.wordpress.com/2011/12/29/kiko-bleu-klein/
't is inderdaad best moeilijk om ZO scheef te lakken... consequent!quote:Op zaterdag 21 januari 2012 20:39 schreef Jacqie1986 het volgende:
[..]
Beetje... en voor de rest googletranslate
Mennnn daar kan AmyGrace met 'r lakskills niet aan tippen hoor!!
quote:Op zaterdag 21 januari 2012 20:40 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
't is inderdaad best moeilijk om ZO scheef te lakken... consequent!
En ze is 25 he, 't is geen dertienjarige Penny
Die heb ik ook op!!quote:Op zaterdag 21 januari 2012 20:35 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ze kan ook normale poses:
[ afbeelding ]
[..]
Spreek je Frans?
http://lushmetender.wordpress.com/2011/12/29/kiko-bleu-klein/
Nederweertquote:Op zaterdag 21 januari 2012 20:49 schreef Lindytje het volgende:
Ohai! In den bus
Ennnn.. opstappen in Ehv en overstappen in........... *drumroll*........ nederweert
Veel plezier op den wintersport chick! Geen benen breken hequote:Op zaterdag 21 januari 2012 20:49 schreef Lindytje het volgende:
Ohai! In den bus
Ennnn.. opstappen in Ehv en overstappen in........... *drumroll*........ nederweert
Bwhehe! Ongelijke nagels zijn toch wel een huuuge no-noquote:Op zaterdag 21 januari 2012 21:18 schreef Stormqueen het volgende:
of de eerste keer dat er een nagel brak en ik de rest niet bij wilde vijlen
[ afbeelding ]
Dat is ook niet een beetje ongelijk, maar echt bijna de dubbele lengte.quote:Op zaterdag 21 januari 2012 21:18 schreef Stormqueen het volgende:
of de eerste keer dat er een nagel brak en ik de rest niet bij wilde vijlen
[ afbeelding ]
Oh ja, die zwevende zesde vingersquote:Op zaterdag 21 januari 2012 21:22 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Dat is ook niet een beetje ongelijk, maar echt bijna de dubbele lengte.
Mijn nagels een jaar geleden, ook al zo mooi gelakt:
[ afbeelding ]
Toen had ik ze ook echt heel rond!
quote:Op zaterdag 21 januari 2012 21:23 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Oh ja, die zwevende zesde vingers
Ik zag het de eerste keer niet,las je comment, keek weer en schrok me kapotquote:Op zaterdag 21 januari 2012 21:23 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Oh ja, die zwevende zesde vingers
quote:Op zaterdag 21 januari 2012 21:25 schreef princess-a het volgende:
[..]
Ik zag het de eerste keer niet,las je comment, keek weer en schrok me kapot:o
En ik was er zo trots op dat ik het zo kon photoshoppen.quote:Op zaterdag 21 januari 2012 21:25 schreef princess-a het volgende:
[..]
Ik zag het de eerste keer niet,las je comment, keek weer en schrok me kapot:o
Paar minuutjes nogquote:Op zaterdag 21 januari 2012 21:25 schreef Diconnected het volgende:
All you need is looooooooooooooooooooove.
Dat was idd een hele verbeteringquote:Op zaterdag 21 januari 2012 21:26 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
En ik was er zo trots op dat ik het zo kon photoshoppen.
Ben het toen op advies hier zo gaan doen:
[ afbeelding ]
En nu laat ik het meestal achterwege.
Hello Kittyquote:Op zaterdag 21 januari 2012 21:26 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
En ik was er zo trots op dat ik het zo kon photoshoppen.
Ben het toen op advies hier zo gaan doen:
[ afbeelding ]
En nu laat ik het meestal achterwege.
quote:Op zaterdag 21 januari 2012 21:27 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Dat was idd een hele verbetering
Jaaa, dit blijft één van m'n favorieten!quote:
Is ook erg cutequote:Op zaterdag 21 januari 2012 21:30 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
[..]
Jaaa, dit blijft één van m'n favorieten!
Nee, omdat ik dan alle stemmetjes ga nadoenquote:
gelukkig nu Fransje Bauer!quote:Op zaterdag 21 januari 2012 21:40 schreef De_Taartjesfee het volgende:
De jongetjes hier kijken kungfupanda. Wat een slechte kutfilm
quote:Op zaterdag 21 januari 2012 21:41 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Nee, omdat ik dan alle stemmetjes ga nadoen__!
quote:Op zaterdag 21 januari 2012 22:06 schreef BBQ-kip het volgende:
Is er al een versie "I'm crazy and I know it?"
quote:Op zaterdag 21 januari 2012 21:21 schreef princess-a het volgende:
[..]
Bwhehe! Ongelijke nagels zijn toch wel een huuuge no-no
Als alledaagse voorwerpen tot leven zouden komen
[ afbeelding ]
Aaw! Maar ik vind dat er wel verschil zit tussen een beetje ongelijk, en SQ's voorbeeld.quote:Op zaterdag 21 januari 2012 22:18 schreef Incantrix het volgende:
[..]![]()
Ik kan gewoon geen gelijke lengte hebben, tenzij ik alles altijd mega-kort maak..
En zo handig, mede-nerd-visite1 persoon zit te solderen, 1 zit de geluidsinstellingen van de mediapc aan te passen, 1 speelt met de 3DS en ik zit op de ipad
En nu gaan we film kijken, doei maar weer
quote:
Op de A England pagina, maar ik heb gewoon naar beneden gescrolld op m'n homepage.quote:Op zaterdag 21 januari 2012 23:04 schreef BBQ-kip het volgende:
Waar staat dat dan? Ik dacht ik kijk even maar ik zie (ook) niks, vanaf mijn laptop.
quote:
Oh ja, tuurlijk!quote:Op zaterdag 21 januari 2012 23:05 schreef Stormqueen het volgende:
oh bambi wil je m'n voornaam even uit de kwoot halen?![]()
Welke mobiel heb je? Ik moet namelijk ook op 'reacties' klikken, dan opent de foto en als ik dan rechtsonderin weer op 'reacties' klik krijg ik ze pas te zien.. Mss ook zoiets bij jou?quote:Op zaterdag 21 januari 2012 23:01 schreef Stormqueen het volgende:
ik kan de reactie van adina op mijn foto niet lezen op facebook met mijn mobiel
quote:
Ik wil snacken maar heb nergens zin in. First world problems.quote:Op zaterdag 21 januari 2012 23:07 schreef Diconnected het volgende:
Wortuls en kwamkwammers als snack
nee, want ik zie de reacties van anderen op diezelfde foto wel, lekker vaagquote:Op zaterdag 21 januari 2012 23:07 schreef princess-a het volgende:
[..]
Welke mobiel heb je? Ik moet namelijk ook op 'reacties' klikken, dan opent de foto en als ik dan rechtsonderin weer op 'reacties' klik krijg ik ze pas te zien.. Mss ook zoiets bij jou?
Je gaat lekker zeg!!!quote:Op zaterdag 21 januari 2012 23:10 schreef Stormqueen het volgende:
good busy dico!
Ik woog net 96,1, da's maar 2 ons zwaarder dan vanmorgen! Dus morgen rond de 95,5 en dan is er dus vier kilo af
ik zat op SQ's feestboek te kijken, ik dacht alquote:Op zaterdag 21 januari 2012 23:05 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Op de A England pagina, maar ik heb gewoon naar beneden gescrolld op m'n homepage.
[..]
hij staat in mijn overzicht 2 keer.. 1 keer met 8 reacties en 1 keer met 3 reacties waaronder dus die van Adina..quote:Op zaterdag 21 januari 2012 23:09 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
nee, want ik zie de reacties van anderen op diezelfde foto wel, lekker vaag
1 keer is op d'r eigen wall, 1 keer is op A Englands wall. Dus dat klopt wel.quote:Op zaterdag 21 januari 2012 23:17 schreef princess-a het volgende:
[..]
hij staat in mijn overzicht 2 keer.. 1 keer met 8 reacties en 1 keer met 3 reacties waaronder dus die van Adina..
Maar wel vreemd inderdaad
zware respect ...quote:Op zaterdag 21 januari 2012 23:19 schreef Stormqueen het volgende:
en afslankheld, och. Ik laat echt ALLES staan he... Dan moet het wel omlaag
buiten mijn zondigdag om heb ik in drie weken alleen 2 plakjes kaas gesnoept en 2 glazen sap gehad
+1quote:
Klinkt als een goede combi idd!quote:Op zaterdag 21 januari 2012 23:19 schreef BBQ-kip het volgende:
Ik krijg trouwens ads op feestboek voor kraamhulp én 3 maanden gratis datingservice
Mooien combi wel
Knap hoorquote:Op zaterdag 21 januari 2012 23:19 schreef Stormqueen het volgende:
buiten mijn zondigdag om heb ik in drie weken alleen 2 plakjes kaas gesnoept en 2 glazen sap gehad
Ik vind het knap van je hoor!quote:Op zaterdag 21 januari 2012 23:19 schreef Stormqueen het volgende:
Ze (als in, de meneren van Feestboek) willen gewoon dat ik ga scheiden en dan ga rondneuken en dan allemaal chocoladekindjes krijgquote:
doen we nu ook al, een keer in de twee weken mag alles. En als we bijna op gewicht zijn gewoon 1 keer per weekquote:Op zaterdag 21 januari 2012 23:21 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Ik vind het knap van je hoor!![]()
Als je straks maar weer wel Ãets lekkers gaat eten, om het vol te houden op de langere termijn.
En dat hoeft natuurlijk geen ultraranzig big mac menu XXL te zijn, maar gewoon een kroket of een biertje ofzo af en toe of een broodje brie, whatever.
Maar dan wél in de kleding die je wilt, met het gewicht wat je wilt, met je leuke koppie erboven met leuke haartjes en klauwtjes met ganz geilen nagellakjes erop
het is gewoon een gedrag, gewoonte én verslaving in één, da's het lompe eraanquote:Op zaterdag 21 januari 2012 23:23 schreef Stormqueen het volgende:
't is niet altijd makkelijk hoor, want je hele mindset moet om. Vandaag waren we in de stad, normaal gaan we dan een broodje happen, voelt toch raar om dat niet te doen. Of als iemand je een koekje aanbiedt niet pakken, dat soort dingen. Maar het gaat elke dag soepeler, en als ik echt chagrijnig word ga ik gewoon huishouden oid
Ja, dat wist ik wel van eens per 2 weken, maar wat goed dat jullie ook al langere termijn plannen hebben!quote:Op zaterdag 21 januari 2012 23:24 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
doen we nu ook al, een keer in de twee weken mag alles. En als we bijna op gewicht zijn gewoon 1 keer per week
Mwehehe wie weetquote:Op zaterdag 21 januari 2012 23:33 schreef BBQ-kip het volgende:
Misschien hebben ze nog wel zo'n ods skool ding met een schuifje Dico
Doen! (en foto van maken! hehehehe! Mits zo'n oud bakbeestje natuurlijk he)
Neee, daar heb ik helemaal geen geld voor! En daar ben ik te lui voor.quote:Op zaterdag 21 januari 2012 23:45 schreef BBQ-kip het volgende:
Begin een nieuwe hobby, make-up is ook leuk!
quote:Op zaterdag 21 januari 2012 23:50 schreef BBQ-kip het volgende:
Ik zit te zoeken naar een mooi plaatje voor mij een quote die ik misschien op de muur wil hebben, krijg ik dit! (terwijl ik zoek op iets heeeeel normaals, echt waar!)
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 21 januari 2012 23:51 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Neee, daar heb ik helemaal geen geld voor! En daar ben ik te lui voor.
Oh oh en, dit effect vind ik ook een goed argument.
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 21 januari 2012 23:51 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Neee, daar heb ik helemaal geen geld voor! En daar ben ik te lui voor.
Oh oh en, dit effect vind ik ook een goed argument.
[ afbeelding ]
Ik zit me echt te bedenken wat ze "eet", maar ja...quote:
Ik vind het zoveel moeite.quote:Op zaterdag 21 januari 2012 23:54 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]maar voor sommigen wel waar ja
Ik vind make-up sinds een paar jaar echt leukmaar ik ga ook rustig zonder make-up op nar de bakker, werk of whatever
Truste!quote:Op zaterdag 21 januari 2012 23:55 schreef Jacqie1986 het volgende:
[..]![]()
En nu is het tijd om naar bed te gaan... Slaap lekker![]()
+1 Ben dan wel niet zo gaar, maar actieplan is hetzelfde.quote:Op zondag 22 januari 2012 00:01 schreef Diconnected het volgende:
Ik ga ook laptop maar uitgooien en naar bedje, ben echt gaar![]()
Trusten ladies
Dat zou mij minstens een kwartier kosten waarschijnlijk.quote:Op zondag 22 januari 2012 00:02 schreef BBQ-kip het volgende:
Nagellak kost een stuk meer tijd denk ik hoor, ligt eraan hoe uitgebreid je je make-up doet natuurlijk
Ik doe in ieder geval 's ochtends's mijn ogen even "aanzetten" met wat donkere kleuren, dan vallen ze iets meer op. Ik heb van die priegeloogjes die altijd dichtzitten, zeker als ik lach![]()
Dus lichte oogschaduw hup op mijn ooglid, middenkleur in de crease. Donkere oogschaduw langs mijn wimpers boven en onder, boven een smudgy lijntje (want da's mooi én snel) en dan mascara op.
Da's minder dan 5 minuten werk en scheelt enorm voor hoe ik me voel en over kom op anderen
Indien tijd en zin, doe ik ook foundation, concealer en de hele mik mak.
Geen goede oogschaduwbasis hoor, krijg ik de indruk. En ik zou dus ook niet weten wat voor kwasten ik moet hebben en wat ik daar dan mee moet.quote:Op zondag 22 januari 2012 00:09 schreef BBQ-kip het volgende:
Voor 20 euro heb je een prima basisset met kleurtjes en kwasten en alles voor je ogen
Maar het is geen must hoor, ieder zijn ding
Ik doe wel altijd eyeliner op (gelliner, potloodje of poedereyeliner) en mascara, omdat alleen mascara er bij mij nog steeds voor zorgt dat ik mini ogen heb. Eyeliner "trekt" de boel een beetje open en op
Goed, sleepy time ook hier, laterzzz!
sorry ik was ff bezig. Maar nee, die heb ik niet. Nu slapenquote:Op zaterdag 21 januari 2012 23:26 schreef BBQ-kip het volgende:
SQ, had jij nou eigenlijk Sleek lipsticks?
Da's jammerquote:Op zondag 22 januari 2012 00:13 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
sorry ik was ff bezig. Maar nee, die heb ik niet. Nu slapen![]()
Skjoe, welken lakje is dat ?quote:Op zaterdag 21 januari 2012 21:11 schreef Stormqueen het volgende:
oude nagelfoto's terugkijken... ik schaam me diep
[ afbeelding ]
twee jaar geleden
Watskebeurt?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |