Je gaat lekker zeg!!!quote:Op zaterdag 21 januari 2012 23:10 schreef Stormqueen het volgende:
good busy dico!
Ik woog net 96,1, da's maar 2 ons zwaarder dan vanmorgen! Dus morgen rond de 95,5 en dan is er dus vier kilo af
ik zat op SQ's feestboek te kijken, ik dacht alquote:Op zaterdag 21 januari 2012 23:05 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Op de A England pagina, maar ik heb gewoon naar beneden gescrolld op m'n homepage.
[..]
hij staat in mijn overzicht 2 keer.. 1 keer met 8 reacties en 1 keer met 3 reacties waaronder dus die van Adina..quote:Op zaterdag 21 januari 2012 23:09 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
nee, want ik zie de reacties van anderen op diezelfde foto wel, lekker vaag
1 keer is op d'r eigen wall, 1 keer is op A Englands wall. Dus dat klopt wel.quote:Op zaterdag 21 januari 2012 23:17 schreef princess-a het volgende:
[..]
hij staat in mijn overzicht 2 keer.. 1 keer met 8 reacties en 1 keer met 3 reacties waaronder dus die van Adina..
Maar wel vreemd inderdaad
zware respect ...quote:Op zaterdag 21 januari 2012 23:19 schreef Stormqueen het volgende:
en afslankheld, och. Ik laat echt ALLES staan he... Dan moet het wel omlaag
buiten mijn zondigdag om heb ik in drie weken alleen 2 plakjes kaas gesnoept en 2 glazen sap gehad
+1quote:
Klinkt als een goede combi idd!quote:Op zaterdag 21 januari 2012 23:19 schreef BBQ-kip het volgende:
Ik krijg trouwens ads op feestboek voor kraamhulp én 3 maanden gratis datingservice
Mooien combi wel
Knap hoorquote:Op zaterdag 21 januari 2012 23:19 schreef Stormqueen het volgende:
buiten mijn zondigdag om heb ik in drie weken alleen 2 plakjes kaas gesnoept en 2 glazen sap gehad
Ik vind het knap van je hoor!quote:Op zaterdag 21 januari 2012 23:19 schreef Stormqueen het volgende:
Ze (als in, de meneren van Feestboek) willen gewoon dat ik ga scheiden en dan ga rondneuken en dan allemaal chocoladekindjes krijgquote:
doen we nu ook al, een keer in de twee weken mag alles. En als we bijna op gewicht zijn gewoon 1 keer per weekquote:Op zaterdag 21 januari 2012 23:21 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Ik vind het knap van je hoor!![]()
Als je straks maar weer wel Ãets lekkers gaat eten, om het vol te houden op de langere termijn.
En dat hoeft natuurlijk geen ultraranzig big mac menu XXL te zijn, maar gewoon een kroket of een biertje ofzo af en toe of een broodje brie, whatever.
Maar dan wél in de kleding die je wilt, met het gewicht wat je wilt, met je leuke koppie erboven met leuke haartjes en klauwtjes met ganz geilen nagellakjes erop
het is gewoon een gedrag, gewoonte én verslaving in één, da's het lompe eraanquote:Op zaterdag 21 januari 2012 23:23 schreef Stormqueen het volgende:
't is niet altijd makkelijk hoor, want je hele mindset moet om. Vandaag waren we in de stad, normaal gaan we dan een broodje happen, voelt toch raar om dat niet te doen. Of als iemand je een koekje aanbiedt niet pakken, dat soort dingen. Maar het gaat elke dag soepeler, en als ik echt chagrijnig word ga ik gewoon huishouden oid
Ja, dat wist ik wel van eens per 2 weken, maar wat goed dat jullie ook al langere termijn plannen hebben!quote:Op zaterdag 21 januari 2012 23:24 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
doen we nu ook al, een keer in de twee weken mag alles. En als we bijna op gewicht zijn gewoon 1 keer per week
Mwehehe wie weetquote:Op zaterdag 21 januari 2012 23:33 schreef BBQ-kip het volgende:
Misschien hebben ze nog wel zo'n ods skool ding met een schuifje Dico
Doen! (en foto van maken! hehehehe! Mits zo'n oud bakbeestje natuurlijk he)
Neee, daar heb ik helemaal geen geld voor! En daar ben ik te lui voor.quote:Op zaterdag 21 januari 2012 23:45 schreef BBQ-kip het volgende:
Begin een nieuwe hobby, make-up is ook leuk!
quote:Op zaterdag 21 januari 2012 23:50 schreef BBQ-kip het volgende:
Ik zit te zoeken naar een mooi plaatje voor mij een quote die ik misschien op de muur wil hebben, krijg ik dit! (terwijl ik zoek op iets heeeeel normaals, echt waar!)
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 21 januari 2012 23:51 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Neee, daar heb ik helemaal geen geld voor! En daar ben ik te lui voor.
Oh oh en, dit effect vind ik ook een goed argument.
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 21 januari 2012 23:51 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Neee, daar heb ik helemaal geen geld voor! En daar ben ik te lui voor.
Oh oh en, dit effect vind ik ook een goed argument.
[ afbeelding ]
Ik zit me echt te bedenken wat ze "eet", maar ja...quote:
Ik vind het zoveel moeite.quote:Op zaterdag 21 januari 2012 23:54 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]maar voor sommigen wel waar ja
Ik vind make-up sinds een paar jaar echt leukmaar ik ga ook rustig zonder make-up op nar de bakker, werk of whatever
Truste!quote:Op zaterdag 21 januari 2012 23:55 schreef Jacqie1986 het volgende:
[..]![]()
En nu is het tijd om naar bed te gaan... Slaap lekker![]()
+1 Ben dan wel niet zo gaar, maar actieplan is hetzelfde.quote:Op zondag 22 januari 2012 00:01 schreef Diconnected het volgende:
Ik ga ook laptop maar uitgooien en naar bedje, ben echt gaar![]()
Trusten ladies
Dat zou mij minstens een kwartier kosten waarschijnlijk.quote:Op zondag 22 januari 2012 00:02 schreef BBQ-kip het volgende:
Nagellak kost een stuk meer tijd denk ik hoor, ligt eraan hoe uitgebreid je je make-up doet natuurlijk
Ik doe in ieder geval 's ochtends's mijn ogen even "aanzetten" met wat donkere kleuren, dan vallen ze iets meer op. Ik heb van die priegeloogjes die altijd dichtzitten, zeker als ik lach![]()
Dus lichte oogschaduw hup op mijn ooglid, middenkleur in de crease. Donkere oogschaduw langs mijn wimpers boven en onder, boven een smudgy lijntje (want da's mooi én snel) en dan mascara op.
Da's minder dan 5 minuten werk en scheelt enorm voor hoe ik me voel en over kom op anderen
Indien tijd en zin, doe ik ook foundation, concealer en de hele mik mak.
Geen goede oogschaduwbasis hoor, krijg ik de indruk. En ik zou dus ook niet weten wat voor kwasten ik moet hebben en wat ik daar dan mee moet.quote:Op zondag 22 januari 2012 00:09 schreef BBQ-kip het volgende:
Voor 20 euro heb je een prima basisset met kleurtjes en kwasten en alles voor je ogen
Maar het is geen must hoor, ieder zijn ding
Ik doe wel altijd eyeliner op (gelliner, potloodje of poedereyeliner) en mascara, omdat alleen mascara er bij mij nog steeds voor zorgt dat ik mini ogen heb. Eyeliner "trekt" de boel een beetje open en op
Goed, sleepy time ook hier, laterzzz!
sorry ik was ff bezig. Maar nee, die heb ik niet. Nu slapenquote:Op zaterdag 21 januari 2012 23:26 schreef BBQ-kip het volgende:
SQ, had jij nou eigenlijk Sleek lipsticks?
Da's jammerquote:Op zondag 22 januari 2012 00:13 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
sorry ik was ff bezig. Maar nee, die heb ik niet. Nu slapen![]()
Skjoe, welken lakje is dat ?quote:Op zaterdag 21 januari 2012 21:11 schreef Stormqueen het volgende:
oude nagelfoto's terugkijken... ik schaam me diep
[ afbeelding ]
twee jaar geleden
Watskebeurt?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |