Bwhehe! Ongelijke nagels zijn toch wel een huuuge no-noquote:Op zaterdag 21 januari 2012 21:18 schreef Stormqueen het volgende:
of de eerste keer dat er een nagel brak en ik de rest niet bij wilde vijlen
[ afbeelding ]
Dat is ook niet een beetje ongelijk, maar echt bijna de dubbele lengte.quote:Op zaterdag 21 januari 2012 21:18 schreef Stormqueen het volgende:
of de eerste keer dat er een nagel brak en ik de rest niet bij wilde vijlen
[ afbeelding ]
Oh ja, die zwevende zesde vingersquote:Op zaterdag 21 januari 2012 21:22 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Dat is ook niet een beetje ongelijk, maar echt bijna de dubbele lengte.
Mijn nagels een jaar geleden, ook al zo mooi gelakt:
[ afbeelding ]
Toen had ik ze ook echt heel rond!
quote:Op zaterdag 21 januari 2012 21:23 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Oh ja, die zwevende zesde vingers
Ik zag het de eerste keer niet,las je comment, keek weer en schrok me kapotquote:Op zaterdag 21 januari 2012 21:23 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Oh ja, die zwevende zesde vingers
quote:Op zaterdag 21 januari 2012 21:25 schreef princess-a het volgende:
[..]
Ik zag het de eerste keer niet,las je comment, keek weer en schrok me kapot:o
En ik was er zo trots op dat ik het zo kon photoshoppen.quote:Op zaterdag 21 januari 2012 21:25 schreef princess-a het volgende:
[..]
Ik zag het de eerste keer niet,las je comment, keek weer en schrok me kapot:o
Paar minuutjes nogquote:Op zaterdag 21 januari 2012 21:25 schreef Diconnected het volgende:
All you need is looooooooooooooooooooove.
Dat was idd een hele verbeteringquote:Op zaterdag 21 januari 2012 21:26 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
En ik was er zo trots op dat ik het zo kon photoshoppen.
Ben het toen op advies hier zo gaan doen:
[ afbeelding ]
En nu laat ik het meestal achterwege.
Hello Kittyquote:Op zaterdag 21 januari 2012 21:26 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
En ik was er zo trots op dat ik het zo kon photoshoppen.
Ben het toen op advies hier zo gaan doen:
[ afbeelding ]
En nu laat ik het meestal achterwege.
quote:Op zaterdag 21 januari 2012 21:27 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Dat was idd een hele verbetering
Jaaa, dit blijft één van m'n favorieten!quote:
Is ook erg cutequote:Op zaterdag 21 januari 2012 21:30 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
[..]
Jaaa, dit blijft één van m'n favorieten!
Nee, omdat ik dan alle stemmetjes ga nadoenquote:
gelukkig nu Fransje Bauer!quote:Op zaterdag 21 januari 2012 21:40 schreef De_Taartjesfee het volgende:
De jongetjes hier kijken kungfupanda. Wat een slechte kutfilm
quote:Op zaterdag 21 januari 2012 21:41 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Nee, omdat ik dan alle stemmetjes ga nadoen__!
quote:Op zaterdag 21 januari 2012 22:06 schreef BBQ-kip het volgende:
Is er al een versie "I'm crazy and I know it?"
quote:Op zaterdag 21 januari 2012 21:21 schreef princess-a het volgende:
[..]
Bwhehe! Ongelijke nagels zijn toch wel een huuuge no-no
Als alledaagse voorwerpen tot leven zouden komen
[ afbeelding ]
Aaw! Maar ik vind dat er wel verschil zit tussen een beetje ongelijk, en SQ's voorbeeld.quote:Op zaterdag 21 januari 2012 22:18 schreef Incantrix het volgende:
[..]![]()
Ik kan gewoon geen gelijke lengte hebben, tenzij ik alles altijd mega-kort maak..
En zo handig, mede-nerd-visite1 persoon zit te solderen, 1 zit de geluidsinstellingen van de mediapc aan te passen, 1 speelt met de 3DS en ik zit op de ipad
En nu gaan we film kijken, doei maar weer
quote:
Op de A England pagina, maar ik heb gewoon naar beneden gescrolld op m'n homepage.quote:Op zaterdag 21 januari 2012 23:04 schreef BBQ-kip het volgende:
Waar staat dat dan? Ik dacht ik kijk even maar ik zie (ook) niks, vanaf mijn laptop.
quote:
Oh ja, tuurlijk!quote:Op zaterdag 21 januari 2012 23:05 schreef Stormqueen het volgende:
oh bambi wil je m'n voornaam even uit de kwoot halen?![]()
Welke mobiel heb je? Ik moet namelijk ook op 'reacties' klikken, dan opent de foto en als ik dan rechtsonderin weer op 'reacties' klik krijg ik ze pas te zien.. Mss ook zoiets bij jou?quote:Op zaterdag 21 januari 2012 23:01 schreef Stormqueen het volgende:
ik kan de reactie van adina op mijn foto niet lezen op facebook met mijn mobiel
quote:
Ik wil snacken maar heb nergens zin in. First world problems.quote:Op zaterdag 21 januari 2012 23:07 schreef Diconnected het volgende:
Wortuls en kwamkwammers als snack
nee, want ik zie de reacties van anderen op diezelfde foto wel, lekker vaagquote:Op zaterdag 21 januari 2012 23:07 schreef princess-a het volgende:
[..]
Welke mobiel heb je? Ik moet namelijk ook op 'reacties' klikken, dan opent de foto en als ik dan rechtsonderin weer op 'reacties' klik krijg ik ze pas te zien.. Mss ook zoiets bij jou?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |