Ohquote:Op zaterdag 21 januari 2012 17:30 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Er was niks verstandig aan gisteren.Eindhovense herriemakerts.
Nee met behulp van een maaltijdmix. Als het lekker is wel een x zelf makonquote:Op zaterdag 21 januari 2012 17:19 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Nu nog? Van scratch? Hoe laat ben je van plan te gaan eten?
Gelukkig was het ook de verwachting.quote:Op zaterdag 21 januari 2012 17:35 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Oh![]()
Ik wil eigenlijk helemaal niet veel drinken vanavond bwhehe maar zal wel weer niet lukken.
Het is super lekker! Maar zelf maken is nogal arbeidsintensief qua aubergine.quote:Op zaterdag 21 januari 2012 17:39 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Nee met behulp van een maaltijdmix. Als het lekker is wel een x zelf makon
quote:Op zaterdag 21 januari 2012 17:39 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Gelukkig was het ook de verwachting.
En geen kater.
Dat is toch bij elke bios zo?quote:Op zaterdag 21 januari 2012 17:44 schreef SpaceInvaders het volgende:
Waarom kan ik niet verder dan woensdag kijken voor pathé eindhoven? Faal
Ohquote:Op zaterdag 21 januari 2012 17:46 schreef Jacqie1986 het volgende:
[..]
Dat is toch bij elke bios zo?
Ivm premieres/sneaks op donderdag?
Ik weet niet zeker of dat zo is hoor, maar dat dacht ik. Heb ik me zelf ook al een keer over verwonderd.quote:Op zaterdag 21 januari 2012 17:48 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Oh![]()
Wanneer kan ik dan wel voor vrijdag reserveren? Anders hebben we van die kloteplaatsen
Ja godver dan ben ik de hele dag niet thuisquote:Op zaterdag 21 januari 2012 17:49 schreef Jacqie1986 het volgende:
[..]
Ik weet niet zeker of dat zo is hoor, maar dat dacht ik. Heb ik me zelf ook al een keer over verwonderd.
Uuuh donderdag de site in de gaten houden ofzo?
Hmmz... uitbesteden aan je date?quote:Op zaterdag 21 januari 2012 17:50 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ja godver dan ben ik de hele dag niet thuis
Kan je niet gewoon bellen? Misschien kan het telefonisch wel?quote:Op zaterdag 21 januari 2012 17:50 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ja godver dan ben ik de hele dag niet thuis
Oh danquote:Op zaterdag 21 januari 2012 17:51 schreef AlbinoBambi het volgende:
Vanaf maandag oid staat dat er toch meestal wel op?
Fixedquote:Op zaterdag 21 januari 2012 17:51 schreef Jacqie1986 het volgende:
[..]
Hmmz... uitbesteden aan je gay friend?
Of telefonisch reserveren á 90ct/min
Ik vind date zo kusjelebberneuken klinkenquote:Op zaterdag 21 januari 2012 17:57 schreef Jacqie1986 het volgende:
[..]
Dan is 't toch nog wel je date?
Doet 't ook welquote:Op zaterdag 21 januari 2012 17:57 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik vind date zo kusjelebberneuken klinken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En ik ga vanavond eindelijk een mooi emaillen naambordje voor op de deur hier bestellen![]()
Hier woont familie BBQ-kip
Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
Ik wou al zeggenquote:
nee dat klopt dan weer welquote:Op zaterdag 21 januari 2012 19:26 schreef SpaceInvaders het volgende:
Slechter dan de macdonalds zal het niet zijn
Stamp hem en dan vraag ie wat en dan zeg je 'niks'quote:Op zaterdag 21 januari 2012 19:34 schreef Puckzzz het volgende:
Wauw...we hebben echt een leven he?
Ik zit met Patje ff wat Lost te kijken. Heerlijk aan de ene kant, vrienden als vanouds....aan de andere kant wil ik zoooo graag gewoon tegen hem aan gaat zitten op de bank. Heel dubbel
Goeden advies!!quote:Op zaterdag 21 januari 2012 19:45 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Stamp hem en dan vraag ie wat en dan zeg je 'niks'
[ afbeelding ]
Was het Peter Pan?quote:Op zaterdag 21 januari 2012 17:39 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Gelukkig was het ook de verwachting.
En geen kater.
Goed gelakt!quote:Op zaterdag 21 januari 2012 20:30 schreef Stormqueen het volgende:
weer zoeen briljante swatch op een blog
[ afbeelding ]
Heeft ze een stap-voor-stap ? Dat is zooooo mooi! Ga ik morgen namaken!quote:Op zaterdag 21 januari 2012 20:33 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja en oogschaduw blenden kan ze ook keigoed!
[ afbeelding ]
zulken bjoetieblogs, ik hou er van
ze kan ook normale poses:quote:Op zaterdag 21 januari 2012 20:33 schreef Puckzzz het volgende:
Ik vind die klauwtjes ook altijd zo eng
Spreek je Frans?quote:Op zaterdag 21 januari 2012 20:34 schreef Jacqie1986 het volgende:
[..]
Heeft ze een stap-voor-stap ? Dat is zooooo mooi! Ga ik morgen namaken!
Jezus!quote:Op zaterdag 21 januari 2012 20:30 schreef Stormqueen het volgende:
weer zoeen briljante swatch op een blog
[ afbeelding ]
Beetje... en voor de rest googletranslatequote:Op zaterdag 21 januari 2012 20:35 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ze kan ook normale poses:
[ afbeelding ]
[..]
Spreek je Frans?
http://lushmetender.wordpress.com/2011/12/29/kiko-bleu-klein/
't is inderdaad best moeilijk om ZO scheef te lakken... consequent!quote:Op zaterdag 21 januari 2012 20:39 schreef Jacqie1986 het volgende:
[..]
Beetje... en voor de rest googletranslate
Mennnn daar kan AmyGrace met 'r lakskills niet aan tippen hoor!!
quote:Op zaterdag 21 januari 2012 20:40 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
't is inderdaad best moeilijk om ZO scheef te lakken... consequent!
En ze is 25 he, 't is geen dertienjarige Penny
Die heb ik ook op!!quote:Op zaterdag 21 januari 2012 20:35 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ze kan ook normale poses:
[ afbeelding ]
[..]
Spreek je Frans?
http://lushmetender.wordpress.com/2011/12/29/kiko-bleu-klein/
Nederweertquote:Op zaterdag 21 januari 2012 20:49 schreef Lindytje het volgende:
Ohai! In den bus
Ennnn.. opstappen in Ehv en overstappen in........... *drumroll*........ nederweert
Veel plezier op den wintersport chick! Geen benen breken hequote:Op zaterdag 21 januari 2012 20:49 schreef Lindytje het volgende:
Ohai! In den bus
Ennnn.. opstappen in Ehv en overstappen in........... *drumroll*........ nederweert
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |