laserquestenquote:Op zaterdag 21 januari 2012 16:44 schreef milka82 het volgende:
Omg Schaar, wat een bazenblog heb jij (die van Puckzz vind ik alleen maar erg lekker!)
@ Debs, staat je erg goed!
Gisteren wezen lasergamen met de meiden, dikke lol gehad en beide partijtjes gewonnenLike a boss... Wel blauwe knieeen omdat ik tijdens een achtervolging keihard op mijn bek ging
![]()
Daarna met de groep uit eten geweest en als afsluiter shootertjes drinken in de kroeg. Heerlijk zulke avonden, zou je veel vaker moeten doen.
GMTA!quote:Op zaterdag 21 januari 2012 16:46 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
NIEUWEN MEET. laserquesten op stratum en dan uit eten bij berenrestaurant
quote:
quote:Op zaterdag 21 januari 2012 16:46 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 21 januari 2012 16:46 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Die vond ik op paradoxal lijken dus die wilde ik gewoon hebben omdat het kon
Nein want slechte kuttent die beer. Een keer geweest en niet alles betaald.quote:Op zaterdag 21 januari 2012 16:46 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Wut echt? Ik ben er een keer geweest en gewoon goed gegeten hurrquote:Op zaterdag 21 januari 2012 16:49 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Nein want slechte kuttent die beer. Een keer geweest en niet alles betaald.
Echt heel erg lame!quote:Op zaterdag 21 januari 2012 16:53 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
jonge die zitten niet eens in eindhoven!
Ziet er ook lame uit
WELquote:Op zaterdag 21 januari 2012 16:53 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
jonge die zitten niet eens in eindhoven!
Ziet er ook lame uit
niet waarquote:Op zaterdag 21 januari 2012 16:54 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
WEL
op de grote berg
of kleine berg
weet ik veel welke van de twee
Serieus ik ben daar voor mijn eindexamens nog geweestquote:
klopt, even gegoogeld. Good riddance!quote:Op zaterdag 21 januari 2012 16:55 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Serieus ik ben daar voor mijn eindexamens nog geweest
Dan is ie nu weg![]()
Ja want kuttent!quote:Op zaterdag 21 januari 2012 16:55 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Serieus ik ben daar voor mijn eindexamens nog geweest
Dan is ie nu weg![]()
popocatepetl!quote:Op zaterdag 21 januari 2012 17:03 schreef SpaceInvaders het volgende:
Er zat ook een mexicaans restaurant aan die ene grotere straat waar ook het stadhuisplein aan zit, zit die er nog en hoe heet die?
Mexicaans etenquote:Op zaterdag 21 januari 2012 17:03 schreef SpaceInvaders het volgende:
Er zat ook een mexicaans restaurant aan die ene grotere straat waar ook het stadhuisplein aan zit, zit die er nog en hoe heet die?
Gaan we daar etenquote:
Jonge, ik was net wakkerquote:Op zaterdag 21 januari 2012 16:57 schreef SpaceInvaders het volgende:
Unf ik moet een beetje huilen
[..]
Nu nog? Van scratch? Hoe laat ben je van plan te gaan eten?quote:
Nom nom nomquote:Op zaterdag 21 januari 2012 17:10 schreef SpaceInvaders het volgende:
OMFG WANT
Nachos 11,50
Met kaas gegratineerde warme tortillachips, naar keuze met
gehakt, kip of bonen met salsa mexicana, sla, guacamole,
zure room en jalapeÃąopepers
Ja hij is ondertussen ook al automagisch op mijn Facebook gezet. Ik was te ongeduldig de vorige kerenquote:Op zaterdag 21 januari 2012 17:25 schreef Unfckingtitled het volgende:
Puckzzz nu zie ik hem wel op Bloglovin' trouwens.
Ik hoop dat ik vannacht ook zo verstandig benquote:Op zaterdag 21 januari 2012 17:27 schreef IJsdraakje het volgende:
Straks shoarma.
Blij dat ik gister na het zuipen het bij een pita kaas heb gehouden.
Er was niks verstandig aan gisteren.quote:Op zaterdag 21 januari 2012 17:29 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ik hoop dat ik vannacht ook zo verstandig ben
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |