Ik wil gewoon kopenquote:Op zaterdag 21 januari 2012 16:03 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Op de Facebook groep zou je er vast voor kunnen swappen.
Smoker on the loo?quote:Op zaterdag 21 januari 2012 16:07 schreef Puckzzz het volgende:
Is er iemand die mijn nieuwe blogpost al op bloglovin ziet?
Duurt fucking lang elke keer
Mwah, er zijn ook wel mensen die het prima vinden als je ze PayPalt hoor.quote:Op zaterdag 21 januari 2012 16:05 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ik wil gewoon kopen. Vind swappen teveel gedoe
Da's die van gister volgens mij.quote:Op zaterdag 21 januari 2012 16:08 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Smoker on the loo?
Ja ik wel!Maar ik ben jullie vanochtend allemaal pas gaan volgen dus misschien vandaar?
Nee, ze heeft er een met hele mooie abs opstaan nu.quote:Op zaterdag 21 januari 2012 16:08 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Smoker on the loo?
Ja ik wel!Maar ik ben jullie vanochtend allemaal pas gaan volgen dus misschien vandaar?
Nee... Are you ready for some hotness?quote:Op zaterdag 21 januari 2012 16:08 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Smoker on the loo?
Hahaha maar jij kijkt direct op de blog denk ik dan?quote:Op zaterdag 21 januari 2012 16:09 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Nee, ze heeft er een met hele mooie abs opstaan nu.
quote:Op zaterdag 21 januari 2012 16:10 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Hahaha maar jij kijkt direct op de blog denk ik dan?
Pas als die bij Bloglovin staat kan ik 'm op Facebook plaatsen. Vandaar
Oh sorryquote:Op zaterdag 21 januari 2012 16:09 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Nee... Are you ready for some hotness?
die van jou zie ik welquote:Op zaterdag 21 januari 2012 16:10 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Oh sorry
Dan niet nee
Maar ik heb er ook net een post op gezet en die zie ik wel al
quote:Op zaterdag 21 januari 2012 16:12 schreef Puckzzz het volgende:
Gisteren duurde het ook al zo lang
Die nieuw van jou is gezichtsverzorging?
quote:Op zaterdag 21 januari 2012 16:13 schreef Puckzzz het volgende:
DISCRIMINATIE!!!![]()
![]()
Just ignore the white chick
Dus nu heb je 31 lipsticks?quote:Op zaterdag 21 januari 2012 16:42 schreef SpaceInvaders het volgende:
OMG FUCK YOU SQ![]()
Ik heb even een rode rimmel lipstick+bijpassende lipliner gehaald voor 10 euro samen. En een wazige essence gloss en een lakje.
En ik zou niks kopen maar ik zag die lipstick op joliette vandaag en toen korting en toen dacht ik HEBBEN
whehehehe falerd!quote:Op zaterdag 21 januari 2012 16:44 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Meer![]()
MAAR HET IS EEN MATCH MET EEN LIPLINER
EN GOEDKOOP
DUS
goeden matigen reden
En de gloss dan?quote:Op zaterdag 21 januari 2012 16:44 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Meer![]()
MAAR HET IS EEN MATCH MET EEN LIPLINER
EN GOEDKOOP
DUS
goeden matigen reden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |