Ik heb een formulier gekregen, zal ik dat op die manier met roze gelpen met glittors invullen?quote:
Wellicht dat er iemand binnenkort nog naar de DM gaat en wat voor je mee kan nemen.quote:Op zaterdag 21 januari 2012 13:46 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Dan wordt dat 'm niet![]()
Beeeeeetje te ver weg
Wat een goeden idee!!quote:Op zaterdag 21 januari 2012 13:59 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik heb een formulier gekregen, zal ik dat op die manier met roze gelpen met glittors invullen?
Goeden idee!quote:Op zaterdag 21 januari 2012 13:59 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik heb een formulier gekregen, zal ik dat op die manier met roze gelpen met glittors invullen?
quote:Hi,
For me ironed shirts and bed linen are one of the small pleasures in life.
Anybody interested to do the ironing? Once a week, 7 shirts, two sheets and some hankies.
Time flexible.
Cheers,
Hein
Magere hein?quote:Op zaterdag 21 januari 2012 14:06 schreef AlbinoBambi het volgende:
Ik zit bij een mailgroep voor buitenlandse studenten in Utrecht (want daar worden wel eens kamers via aangeboden en ik wil uit huis), krijg je zo'n mailtje:
[..]
quote:Op zaterdag 21 januari 2012 14:16 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Magere hein?![]()
Ik zal eens gaan douchen
Ik zou dat echt niet kunnen hoor. Ik had hem geslagen en dan volledig genegeerd. Maar respectquote:Op zaterdag 21 januari 2012 14:53 schreef Puckzzz het volgende:
Ik moet opruimen en stofzuigen en dan straks koken.
Patje komt eten
Heb je m'n nieuwe bazenblogpost al gezien?quote:Op zaterdag 21 januari 2012 14:49 schreef AlbinoBambi het volgende:
Jongeeeeens, wat is het stil hier. Ik verveel me.
En hoe moet ik nou SOGen zo?
quote:Op zaterdag 21 januari 2012 14:54 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Heb je m'n nieuwe bazenblogpost al gezien?
Dank uquote:
Ja misschien is het raar, of apart.quote:Op zaterdag 21 januari 2012 14:54 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik zou dat echt niet kunnen hoor. Ik had hem geslagen en dan volledig genegeerd. Maar respect
What to do als je zwanger bent op je 12equote:Op zaterdag 21 januari 2012 14:56 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Dank u![]()
Ik heb alleen geen moeilijken levenskwesties meer om op te reflecteren
Ik vind het niet raar. Mensen flikken mij 1x iets en dan is het klaar. Dat ligt aan mij, bitch from hell jwzquote:Op zaterdag 21 januari 2012 14:56 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Ja misschien is het raar, of apart.
Wij hebben gewoon een hele goede klik
Oeh, dat is wel een goede vervolgpost op de vorigequote:Op zaterdag 21 januari 2012 14:57 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
What to do als je zwanger bent op je 12e
Mijn oom is getrouwd met een vrouw die al twee kinderen had. Haar dochter van net 20 is nu zwanger.quote:Op zaterdag 21 januari 2012 14:57 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
What to do als je zwanger bent op je 12e
Dan op je 14e, naar aanleiding van je 13e verjaardagquote:Op zaterdag 21 januari 2012 14:58 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Oeh, dat is wel een goede vervolgpost op de vorige
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |