Ik heb een formulier gekregen, zal ik dat op die manier met roze gelpen met glittors invullen?quote:
Wellicht dat er iemand binnenkort nog naar de DM gaat en wat voor je mee kan nemen.quote:Op zaterdag 21 januari 2012 13:46 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Dan wordt dat 'm niet![]()
Beeeeeetje te ver weg
Wat een goeden idee!!quote:Op zaterdag 21 januari 2012 13:59 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik heb een formulier gekregen, zal ik dat op die manier met roze gelpen met glittors invullen?
Goeden idee!quote:Op zaterdag 21 januari 2012 13:59 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik heb een formulier gekregen, zal ik dat op die manier met roze gelpen met glittors invullen?
quote:Hi,
For me ironed shirts and bed linen are one of the small pleasures in life.
Anybody interested to do the ironing? Once a week, 7 shirts, two sheets and some hankies.
Time flexible.
Cheers,
Hein
Magere hein?quote:Op zaterdag 21 januari 2012 14:06 schreef AlbinoBambi het volgende:
Ik zit bij een mailgroep voor buitenlandse studenten in Utrecht (want daar worden wel eens kamers via aangeboden en ik wil uit huis), krijg je zo'n mailtje:
[..]
quote:Op zaterdag 21 januari 2012 14:16 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Magere hein?![]()
Ik zal eens gaan douchen
Ik zou dat echt niet kunnen hoor. Ik had hem geslagen en dan volledig genegeerd. Maar respectquote:Op zaterdag 21 januari 2012 14:53 schreef Puckzzz het volgende:
Ik moet opruimen en stofzuigen en dan straks koken.
Patje komt eten
Heb je m'n nieuwe bazenblogpost al gezien?quote:Op zaterdag 21 januari 2012 14:49 schreef AlbinoBambi het volgende:
Jongeeeeens, wat is het stil hier. Ik verveel me.
En hoe moet ik nou SOGen zo?
quote:Op zaterdag 21 januari 2012 14:54 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Heb je m'n nieuwe bazenblogpost al gezien?
Dank uquote:
Ja misschien is het raar, of apart.quote:Op zaterdag 21 januari 2012 14:54 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik zou dat echt niet kunnen hoor. Ik had hem geslagen en dan volledig genegeerd. Maar respect
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |