Stamp hem en dan vraag ie wat en dan zeg je 'niks'quote:Op zaterdag 21 januari 2012 19:34 schreef Puckzzz het volgende:
Wauw...we hebben echt een leven he?
Ik zit met Patje ff wat Lost te kijken. Heerlijk aan de ene kant, vrienden als vanouds....aan de andere kant wil ik zoooo graag gewoon tegen hem aan gaat zitten op de bank. Heel dubbel
Goeden advies!!quote:Op zaterdag 21 januari 2012 19:45 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Stamp hem en dan vraag ie wat en dan zeg je 'niks'
[ afbeelding ]
Was het Peter Pan?quote:Op zaterdag 21 januari 2012 17:39 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Gelukkig was het ook de verwachting.
En geen kater.
Goed gelakt!quote:Op zaterdag 21 januari 2012 20:30 schreef Stormqueen het volgende:
weer zoeen briljante swatch op een blog
[ afbeelding ]
Heeft ze een stap-voor-stap ? Dat is zooooo mooi! Ga ik morgen namaken!quote:Op zaterdag 21 januari 2012 20:33 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja en oogschaduw blenden kan ze ook keigoed!
[ afbeelding ]
zulken bjoetieblogs, ik hou er van
ze kan ook normale poses:quote:Op zaterdag 21 januari 2012 20:33 schreef Puckzzz het volgende:
Ik vind die klauwtjes ook altijd zo eng
Spreek je Frans?quote:Op zaterdag 21 januari 2012 20:34 schreef Jacqie1986 het volgende:
[..]
Heeft ze een stap-voor-stap ? Dat is zooooo mooi! Ga ik morgen namaken!
Jezus!quote:Op zaterdag 21 januari 2012 20:30 schreef Stormqueen het volgende:
weer zoeen briljante swatch op een blog
[ afbeelding ]
Beetje... en voor de rest googletranslatequote:Op zaterdag 21 januari 2012 20:35 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ze kan ook normale poses:
[ afbeelding ]
[..]
Spreek je Frans?
http://lushmetender.wordpress.com/2011/12/29/kiko-bleu-klein/
't is inderdaad best moeilijk om ZO scheef te lakken... consequent!quote:Op zaterdag 21 januari 2012 20:39 schreef Jacqie1986 het volgende:
[..]
Beetje... en voor de rest googletranslate
Mennnn daar kan AmyGrace met 'r lakskills niet aan tippen hoor!!
quote:Op zaterdag 21 januari 2012 20:40 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
't is inderdaad best moeilijk om ZO scheef te lakken... consequent!
En ze is 25 he, 't is geen dertienjarige Penny
Die heb ik ook op!!quote:Op zaterdag 21 januari 2012 20:35 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ze kan ook normale poses:
[ afbeelding ]
[..]
Spreek je Frans?
http://lushmetender.wordpress.com/2011/12/29/kiko-bleu-klein/
Nederweertquote:Op zaterdag 21 januari 2012 20:49 schreef Lindytje het volgende:
Ohai! In den bus
Ennnn.. opstappen in Ehv en overstappen in........... *drumroll*........ nederweert
Veel plezier op den wintersport chick! Geen benen breken hequote:Op zaterdag 21 januari 2012 20:49 schreef Lindytje het volgende:
Ohai! In den bus
Ennnn.. opstappen in Ehv en overstappen in........... *drumroll*........ nederweert
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |