Je bent aangekomen in het kippenhok van het Flora & Fauna subforum op FOK!. Hier kom je alle vaste bezoekers tegen van F&F die hier naast onzinnige en grappige gesprekken ook serieuze discussies voeren over van alles en nog wat.
Onze opperbevelhebbers
Onze stamgasten
10.
Zou goed kunnen hoor, het gaat steeds meer richting die Windows Live of Office 365 (webbased) meuk. Volgens mij was Outlook Express idd t/m XP, en ook in Vista al niet meer beschikbaar?quote:Op woensdag 18 januari 2012 21:23 schreef Greys het volgende:
Heej maar het is dus zo dat Outlook Expres helemaal niet meer bestáát voor Windows 7???
Want ze kregen deze Windows 7 computer dus standaard met Windows Live voor de mail...
Wat is dat voor bespottelijk iets
waaromquote:
Tof!quote:
Mijn kleine meisje wordt alweer 2 jaarquote:Op woensdag 18 januari 2012 21:26 schreef indaha het volgende:
[..]
waaromen wat lekker jong nog , gefeliciteerd alvast
(* indaha negeert alle sarcastische opmerkingen vandaag )
Ik heb hem bij thinkgeek gekocht.quote:
Microsoft Office Starter krijg je er nu bij (met advertenties)quote:Op woensdag 18 januari 2012 21:25 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Zou goed kunnen hoor, het gaat steeds meer richting die Windows Live of Office 365 (webbased) meuk. Volgens mij was Outlook Express idd t/m XP, en ook in Vista al niet meer beschikbaar?
Is dat ook alweer niet exit ten faveure van die Office 365 meuk?quote:Op woensdag 18 januari 2012 21:27 schreef Ynske het volgende:
[..]
Microsoft Office Starter krijg je er nu bij (met advertenties)
Oh, die wil ik!quote:
Ja, da's lekker voor oudere mensen als mijn ouders die helemaal geen Live ID en mailadres hebben enzoquote:Op woensdag 18 januari 2012 21:29 schreef Loveless85 het volgende:
En zo kan Windows Live Mail worden gezien als standaard e-mail programma in Windows 7.
Wat ik lees kan het dus ook met POP en IMAP, dus ook gewoon met een non-Hotmail account zoals Gmail, Yahoo, of gewoon de mail van je provider.quote:Op woensdag 18 januari 2012 21:30 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja, da's lekker voor oudere mensen als mijn ouders die helemaal geen Live ID en mailadres hebben enzoDie alles nu weer opnieuw moeten leren.
Ja maar dan nog zendt hij dus, als je meerdere foto's tegelijk wilt sturen, alles als een online album.quote:Op woensdag 18 januari 2012 21:31 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Wat ik lees kan het dus ook met POP en IMAP, dus ook gewoon met een non-Hotmail account zoals Gmail, Yahoo, of gewoon de mail van je provider.
Thunderbirdquote:Op woensdag 18 januari 2012 21:34 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja maar dan nog zendt hij dus, als je meerdere foto's tegelijk wilt sturen, alles als een online album.
En het moet toch mogelijk zijn om ze gewoon als verkleinde bijlages te verzenden
Ik zag wel meer mensen er over klagen op internet. Echt, wat een kut-vooruitgang...
Het zal toch wel ergens uit te schakelen zijn mag ik hopenquote:Op woensdag 18 januari 2012 21:34 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja maar dan nog zendt hij dus, als je meerdere foto's tegelijk wilt sturen, alles als een online album.
En het moet toch mogelijk zijn om ze gewoon als verkleinde bijlages te verzenden
Ik zag wel meer mensen er over klagen op internet. Echt, wat een kut-vooruitgang...
Die is ook leuk jaquote:Op woensdag 18 januari 2012 21:34 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Mijn meneer heeft deze
[ afbeelding ]
Boy not included.
Je gaat crystal meth roken bedoel je?quote:Op woensdag 18 januari 2012 21:41 schreef Muis006 het volgende:
Ik moet morgen van die kekke oogdruppels in waar je pupillen enorm van wordenkan ik meteen de hele middag niet meer lezen.
Buikje kriebelenquote:
SSSHHHHquote:Op woensdag 18 januari 2012 21:42 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Je gaat crystal meth roken bedoel je?
ik heb een crawler scriptje die voor mij door dit topic loopt, dan hoef ik zelf niet steeds die vrouwenmeuk te lezenquote:
Ik heb windows 7 en gewoon Gmail online, want ik haat Outlook, live mail, en consortenquote:Op woensdag 18 januari 2012 21:43 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik heb en Windows 7 en gewoon Outlook, want ik haat Windows Live Mail
Daar kijken we nu idd naar, ik zag je opmerking in vorige topicquote:
Dan heb je Office 2007 moeten kopen neem ik aan?quote:Op woensdag 18 januari 2012 21:43 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik heb en Windows 7 en gewoon Outlook, want ik haat Windows Live Mail
Moet je klappen.quote:Op woensdag 18 januari 2012 21:43 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ik heb een crawler scriptje die voor mij door dit topic loopt, dan hoef ik zelf niet steeds die vrouwenmeuk te lezen
Als ze thunderbird als default mailclient instelt wel denk ik. Volgens mij is dat verkleinen meer een Windows dingetje, en het moet voor Windows dan verder weinig uitmaken of het nou als bijlage daarna aan Outlook, Live mail, of Thunderbird wordt toegevoegd.quote:Op woensdag 18 januari 2012 21:44 schreef Greys het volgende:
[..]
Daar kijken we nu idd naar, ik zag je opmerking in vorige topic
Mijn vader gaat morgen de inloggegevens opzoeken, want die hebben we dan nodig om dat in te kunnen stellen
Zou daar wel dat automatisch verkleinen bij in zitten denk je?
En ergens snap ik het zo goed he...
Ze konden lezen en schrijven met XP, geven een berg geld uit voor een nieuwe computer en moeten weer compleet opnieuw beginnen met alles leren
Ik heb idd Office 2007 met daarin Microsoft Outlook.quote:Op woensdag 18 januari 2012 21:45 schreef Greys het volgende:
[..]
Dan heb je Office 2007 moeten kopen neem ik aan?
quote:Op woensdag 18 januari 2012 21:44 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik heb windows 7 en gewoon Gmail online, want ik haat Outlook, live mail, en consorten
Gmail heb ik ook nog een account, maar ik vind dat zo onoverzichtelijk.quote:Op woensdag 18 januari 2012 21:44 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik heb windows 7 en gewoon Gmail online, want ik haat Outlook, live mail, en consorten
En ja, die heb ik "gekocht"quote:Op woensdag 18 januari 2012 21:45 schreef Greys het volgende:
[..]
Dan heb je Office 2007 moeten kopen neem ik aan?
Oh ik vind dat juist ideaal, in outlook heb je dan 100 items staan, wat maar 1 'mailwisseling' is, in Gmail groepeert hij dat lekker, en als je alles wil lezen klik je op 'alles uitklappen en heb je zo alles onder elkaar.quote:Op woensdag 18 januari 2012 21:48 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Gmail heb ik ook nog een account, maar ik vind dat zo onoverzichtelijk.![]()
Vooral als er een tijdje over en weer gemaild wordt op 1 mailtje.
vind ik ook ideaal, maar als je t niet prettig vind is t in de opties heel makkelijk uit te zettenquote:Op woensdag 18 januari 2012 21:49 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Oh ik vind dat juist ideaal, in outlook heb je dan 100 items staan, wat maar 1 'mailwisseling' is, in Gmail groepeert hij dat lekker, en als je alles wil lezen klik je op 'alles uitklappen en heb je zo alles onder elkaar.
Kan je beter aan mij geven; wat moet jij nou met een potjequote:
ik moest zo lachen toen ik die film zagquote:
Samequote:Op woensdag 18 januari 2012 21:54 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ik moest zo lachen toen ik die film zag
We zijn nog niet klaar hoor, maar je gaat wel winnenquote:
Je mag het hebbenquote:Op woensdag 18 januari 2012 21:53 schreef ElisaB het volgende:
Kan je beter aan mij geven; wat moet jij nou met een potje
Wel gefeliciteerd trouwens
Ik had nog een c en een v en ik kon ze werkelijk niet kwijt (geloof ik)
Ik kan een paar letters aanleggen maar dan beweert hij dat ik ze niet goed geplaatst hebquote:Op woensdag 18 januari 2012 21:56 schreef indaha het volgende:
We zijn nog niet klaar hoor, maar je gaat wel winnen
Ja, was leukquote:Op woensdag 18 januari 2012 22:00 schreef Rewimo het volgende:
Je mag het hebben
Het was wel spannend!
Eliesje, begrijp ik het nu goed dat die gave hendig sjieke steentjesvloer compleet aan barrels gaat?quote:
Deels. We hopen alleen bij de achterdeur (en dan ook nog eens alleen onder de wasmachine. Maar als het daarmee niet op te lossen is, dan in een rechte strook van de wasmachine naar de achterdeur, óf van de wasmachine dwars door mijn kantoor naar de voorgevel. En er moet een strookje van 20cm uitquote:Op woensdag 18 januari 2012 22:05 schreef Ingetje79 het volgende:
Eliesje, begrijp ik het nu goed dat die gave hendig sjieke steentjesvloer compleet aan barrels gaat?
Oeh, dan daar op dat strookje zwarte vloer terug laten leggen met een wit stippelstreepje in het midden; voor de kleinkinderen om met de auto's op te spelenquote:Op woensdag 18 januari 2012 22:08 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Deels. We hopen alleen bij de achterdeur (en dan ook nog eens alleen onder de wasmachine. Maar als het daarmee niet op te lossen is, dan in een rechte strook van de wasmachine naar de achterdeur, óf van de wasmachine dwars door mijn kantoor naar de voorgevel. En er moet een strookje van 20cm uit
quote:Op woensdag 18 januari 2012 22:10 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Oeh, dan daar op dat strookje zwarte vloer terug laten leggen met een wit stippelstreepje in het midden; voor de kleinkinderen om met de auto's op te spelen
Kind, wat een geweldig ideequote:Op woensdag 18 januari 2012 22:10 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Oeh, dan daar op dat strookje zwarte vloer terug laten leggen met een wit stippelstreepje in het midden; voor de kleinkinderen om met de auto's op te spelen
Wat een puinzooiquote:Op woensdag 18 januari 2012 22:08 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Deels. We hopen alleen bij de achterdeur (en dan ook nog eens alleen onder de wasmachine. Maar als het daarmee niet op te lossen is, dan in een rechte strook van de wasmachine naar de achterdeur, óf van de wasmachine dwars door mijn kantoor naar de voorgevel. En er moet een strookje van 20cm uit
Dat gedeelte waar we binnenkwamen bedoel je?quote:Op woensdag 18 januari 2012 22:08 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Jij denkt meequote:Op woensdag 18 januari 2012 22:10 schreef tombolafan het volgende:
Troost je, ik kan ook nietquote:Op woensdag 18 januari 2012 22:13 schreef indaha het volgende:
O tuttebol dat ik ben, ik duw op passed bij Baaf ipv van bij Rewimo
Als EmPeej en miniatuurtje dan een mininiatuurtje hebben gemaakt is dat haske leukquote:
quote:Op woensdag 18 januari 2012 22:14 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Als EmPeej en miniatuurtje dan een mininiatuurtje hebben gemaakt is dat haske leuk
Maar je hebt nu wel gewonnen, gefeliciteerdquote:
quote:Op woensdag 18 januari 2012 22:16 schreef indaha het volgende:
[..]
Maar je hebt nu wel gewonnen, gefeliciteerden met Baaf maakt het niet zoveel uit die staat dik voor , ik moet nog even oefenen
Ik had het al aangepastquote:
quote:Op woensdag 18 januari 2012 22:16 schreef indaha het volgende:
[..]
Maar je hebt nu wel gewonnen, gefeliciteerden met Baaf maakt het niet zoveel uit die heeft al gewonnen , ik moet nog even oefenen
Tnxquote:Op woensdag 18 januari 2012 22:16 schreef indaha het volgende:
Maar je hebt nu wel gewonnen, gefeliciteerden met Baaf maakt het niet zoveel uit die heeft al gewonnen , ik moet nog even oefenen
Thnx dearquote:Op woensdag 18 januari 2012 22:13 schreef Barbaaf het volgende:
Wat een puinzooi![]()
Goed gespeeld trouwens
Ik probeer het positieve er in te zienquote:
Trustequote:Op woensdag 18 januari 2012 22:22 schreef Rewimo het volgende:
Ik ga ook slapen, morgen maar eens kijken hoe het gaat. Als ik me nog zo voel als nu dan blijf ik thuis.
Dank je, ik geloof dat ik de eerste beurt al moest wisselen doordat ik alleen klinkers hadquote:Op woensdag 18 januari 2012 22:25 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Thnx dear
Het zat jou niet helemaal mee geloof ik, maar Lynx was weer geweldig
Bedankt voor het helpen vanavondquote:Op woensdag 18 januari 2012 22:28 schreef Loveless85 het volgende:
Ik ga nog ff serietje kijken en dan ook richting bed
Slaap lekkerquote:Op woensdag 18 januari 2012 22:28 schreef Loveless85 het volgende:
Ik ga nog ff serietje kijken en dan ook richting bed
Dat vind ik lief, maar ik kan het wel hebben hoorquote:Op woensdag 18 januari 2012 22:25 schreef tombolafan het volgende:
Ik probeer het positieve er in te zien
pfff nou lach maarquote:Op woensdag 18 januari 2012 22:15 schreef Ingetje79 het volgende:
Wat is ons Qutje trouwens verdacht rustig?
Zou ze al in de Interlinert richting Den Helder zitten?
Nope. Ik zat/zit er helemaal doorheen en lul al een poos tegen dr aan en ze vindt het geen probleem.quote:
Zit jij er nu ook?quote:
Nog steedsquote:Op woensdag 18 januari 2012 22:37 schreef Qwea het volgende:
[..]
Nope. Ik zat/zit er helemaal doorheen en lul al een poos tegen dr aan en ze vindt het geen probleem.
Dat is een goeie reden. En ik ben het wel met je eens hoor; er zit verdomd weinig kwaads in Oognip. Ze schiet hooguit wel eens uit de bocht, maar wie nietquote:Op woensdag 18 januari 2012 22:37 schreef Qwea het volgende:
Nope. Ik zat/zit er helemaal doorheen en lul al een poos tegen dr aan en ze vindt het geen probleem.
Oh, daar heb ik ook wel blankstand voor overquote:Op woensdag 18 januari 2012 22:32 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Dat vind ik lief, maar ik kan het wel hebben hoor
Toen maandag de keuken ineens weer blank stond, had ik iets meer moeite met de zonzijde van het leven, maar inmiddels kijk ik uit naar maandagmorgen! Klein voordeel: MammaB doet de was, de afwas én we mogen er eten. En dat is eigenlijk nooit vervelend
Je bent welkom hoorquote:Op woensdag 18 januari 2012 22:40 schreef tombolafan het volgende:
Oh, daar heb ik ook wel blankstand voor over
Ja, en hup, ik ben doodquote:
quote:Op woensdag 18 januari 2012 22:39 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Dat is een goeie reden. En ik ben het wel met je eens hoor; er zit verdomd weinig kwaads in Oognip. Ze schiet hooguit wel eens uit de bocht, maar wie niet
Als je vannacht tegen mij aan wilt lullen, dan mag je me wakker bellen / sms-sen. Zal mijn telefoon naast het bed leggen
Kijk maar. Als je in paniek raakt of helemaal over de plint dreigt te gaan, dan kom ik uit bed en dan gaan we msn-nen of zoquote:Op woensdag 18 januari 2012 22:41 schreef Qwea het volgende:
lief. Ik hoop dat ik vannacht in coma ben.zuster nog ff gesproken. Die gaat opschrijven dat dit ellende en drama is en dag ze er serieus naar moet kijken of me over moet dragen.
Ja idd Q, gewoon whatsappen ofzoquote:Op woensdag 18 januari 2012 22:45 schreef Ingetje79 het volgende:
Dat geldt voor ons allemaal Q en dat weet je...
Maar vannacht moest je maar es gewoon lekker gaan slapen, dan voel je je geestelijk ook wat sterker
quote:Op woensdag 18 januari 2012 22:54 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja idd Q, gewoon whatsappen ofzo
Als ik niet nog dommer was dan te denken dat je vandaag jarig was had ik JOU vannacht gewhatsappt om je te feliciteren ipv mn collega en had je vannacht ook al tegen me aan kunnen kletsen
Ze was wel een beetje verbaasd toen ik ook nog ging blaten dat ik een dag te vroeg was ipv te laat, en dat er in het topic ook van alles stond enzo![]()
Ze heeft me de halve dag uit zitten lachenquote:
quote:Op woensdag 18 januari 2012 22:44 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Kijk maar. Als je in paniek raakt of helemaal over de plint dreigt te gaan, dan kom ik uit bed en dan gaan we msn-nen of zo
Had je niet zoiets van : daaamn, reactie duurt lang.quote:Op woensdag 18 januari 2012 23:00 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ze heeft me de halve dag uit zitten lachen
Ze mist haar vibo.quote:Op woensdag 18 januari 2012 23:04 schreef Ingetje79 het volgende:
Tombootje toch![]()
Wat is er met je aan de flappert?
Ja maar ik hoopte dat je in slaap was gevallenquote:Op woensdag 18 januari 2012 23:05 schreef Qwea het volgende:
[..]
Had je niet zoiets van : daaamn, reactie duurt lang.
Komt van al dat klussenquote:Op woensdag 18 januari 2012 23:05 schreef tombolafan het volgende:
Ik weet het niet meer ik wist net ook ineens niet meer waar het ESF was dit jaar
ik ben op denk ik
Of ik kan gewoon maar 30 jaar mee ik takel nu afquote:
Deze keer moet ik Q toch gelijk geven.quote:Op woensdag 18 januari 2012 23:08 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Of ik kan gewoon maar 30 jaar mee ik takel nu af
Ben jij al 30?quote:Op woensdag 18 januari 2012 23:08 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Of ik kan gewoon maar 30 jaar mee ik takel nu af
Geheel mee eenschquote:Op woensdag 18 januari 2012 23:12 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
best veel, met 32 dan weer minder
quote:Op woensdag 18 januari 2012 23:12 schreef Ingetje79 het volgende:
Niezen met borrelnootjes in je mond is best pijnlijk....en smerig voor je laptop
Ik word dit jaar 30quote:Op woensdag 18 januari 2012 23:12 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
best veel, met 32 dan weer minder
Nog ff en je bent ECHT jarig Qquote:
Nu al?quote:Op woensdag 18 januari 2012 23:14 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Och, ik hoorde dat ik grijs werd
daar heb ik ook al last van,quote:Op woensdag 18 januari 2012 23:15 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
1 verdwaalde haar ofzo, meteen er uit getrokken natuurlijk.
Ah joh, mijn vader was op zijn 21e kaal.quote:Op woensdag 18 januari 2012 23:15 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Bij mij was het er echt maar eentje gelukkigquote:Op woensdag 18 januari 2012 23:15 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
daar heb ik ook al last van,
wel meer dan 1 overigens![]()
Ll wordt kaal.quote:Op woensdag 18 januari 2012 23:15 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Als er een schaap over de dam isquote:Op woensdag 18 januari 2012 23:16 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Bij mij was het er echt maar eentje gelukkig
Ja niks, eigenlijk boeit 't me vrij weinig. Kaal worden zou ik dan 'erger' vinden denk ik, maar ook daar zou ik nou niet heel erg wakker van kunnen liggen denk ik.quote:Op woensdag 18 januari 2012 23:16 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ah joh, mijn vader was op zijn 21e kaal.
Wat is 1 grijze haar nou.
Nee. En ik ben echt in een kutstemming ook.quote:Op woensdag 18 januari 2012 23:14 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Nog ff en je bent ECHT jarig Q![]()
Wel es eerder je verjaardag gevierd in Sneek?
Uhuh.quote:Op woensdag 18 januari 2012 23:16 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Als er een schaap over de dam is
Zwabber, ga es op bed, vervelend jonkquote:Op woensdag 18 januari 2012 23:15 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
straks je vijfjarige 28 jaar jubileum?
Dan moejje thek reparerequote:Op woensdag 18 januari 2012 23:16 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Als er een schaap over de dam is
Of de pootjes afhakken.quote:
Alles sal reg kom.quote:Op woensdag 18 januari 2012 23:17 schreef Qwea het volgende:
[..]
Nee. En ik ben echt in een kutstemming ook.
Meneer I. wordt ook al grijs en ik vind het hem niet misstaan.quote:Op woensdag 18 januari 2012 23:17 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja niks, eigenlijk boeit 't me vrij weinig. Kaal worden zou ik dan 'erger' vinden denk ik, maar ook daar zou ik nou niet heel erg wakker van kunnen liggen denk ik.
HUUUUUU! Plukkieskammerts!quote:Op woensdag 18 januari 2012 23:18 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Meneer I. wordt ook al grijs en ik vind het hem niet misstaan.
Een vriend van ons wordt echter kaal en die kamt z'n dunne plukkie steeds verder naar voren om het te verdoezelen.
Nog ff en het is Boldy Man![]()
Kaal hou ik niet van
Ik vind kaalheid niet eens misstaan bij de juiste persoonquote:Op woensdag 18 januari 2012 23:17 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja niks, eigenlijk boeit 't me vrij weinig. Kaal worden zou ik dan 'erger' vinden denk ik, maar ook daar zou ik nou niet heel erg wakker van kunnen liggen denk ik.
Begrijpelijk...quote:Op woensdag 18 januari 2012 23:17 schreef Qwea het volgende:
[..]
Nee. En ik ben echt in een kutstemming ook.
Ik had mijn eerste grijze haar op mijn 25ste. Zwaar geschokt toen ik 'm bovenop mijn kop recht overeind zag staan. Inmiddels ben ik bijna helemaal grijs en ik vind het geweldigquote:Op woensdag 18 januari 2012 23:18 schreef Ingetje79 het volgende:
Een vriend van ons wordt echter kaal en die kamt z'n dunne plukkie steeds verder naar voren om het te verdoezelen.
Kaal hou ik niet van
Vin Dieselquote:Op woensdag 18 januari 2012 23:19 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ik vind kaalheid niet eens misstaan bij de juiste persoon
Bij mannen die het niet staat heb ik sowieso mijn twijfels of het met haar wel wat zou zijn.
Oh dat vind ik dan vaak ook zo stom staan, dat plukjes/lokken haar er overheen kammen.quote:Op woensdag 18 januari 2012 23:18 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Kaal hou ik niet van
quote:Op woensdag 18 januari 2012 23:19 schreef Harajuku. het volgende:
Qweaaaaaaaa, ik hoop dat het snel beter gaat.
En ik maar denken dat jij je haar verfde.quote:Op woensdag 18 januari 2012 23:19 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik had mijn eerste grijze haar op mijn 25ste. Zwaar geschokt toen ik 'm bovenop mijn kop recht overeind zag staan. Inmiddels ben ik bijna helemaal grijs en ik vind het geweldig
Je kunt het vaak van te voren al zien idd; van die inhammen.quote:Op woensdag 18 januari 2012 23:20 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Oh dat vind ik dan vaak ook zo stom staan, dat plukjes/lokken haar er overheen kammen.
Ik denk dat met haar me ook beter staat, maar als je kaal wordt, wordt je kaal. Ik zou er echt niet wakker van liggen en het dan gewoon kort scheren ofzo.
Maar goed, das voor mij ook best makkelijk lullen omdat ik wel gewoon een flinke bos haar heb, en t nog geen tekenen van terugtrekking vertoond.
quote:Op woensdag 18 januari 2012 23:19 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ik vind kaalheid niet eens misstaan bij de juiste persoon
Bij mannen die het niet staat heb ik sowieso mijn twijfels of het met haar wel wat zou zijn.
Surequote:Op woensdag 18 januari 2012 23:21 schreef Cat22 het volgende:
En ik maar denken dat jij je haar verfde.
Eerstequote:Op woensdag 18 januari 2012 23:20 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Zijn dat voorbeelden van t eerste of t tweede
Timothy Olyphant
Oh dat lijkt me veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel ergerquote:Op woensdag 18 januari 2012 23:14 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Och, ik hoorde dat ik grijs werd
Zou ik ook zeggenquote:Op woensdag 18 januari 2012 23:15 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik zou heel raar opkijken als er ineens een hoogblonde of knalrode Elies aan kwamquote:Op woensdag 18 januari 2012 23:21 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Sure
MammaB zegt regelmatig dat ik dat eens zou moeten doen. Maar ik wil het niet; vind het grijs gewoon leuk
Het staat je ook leuk.quote:Op woensdag 18 januari 2012 23:21 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Sure
MammaB zegt regelmatig dat ik dat eens zou moeten doen. Maar ik wil het niet; vind het grijs gewoon leuk
Volgens mij moet Q eerst doodgaan, wil ze niet komenquote:Op woensdag 18 januari 2012 23:22 schreef Loveless85 het volgende:
Gaat dat nog door, met Q d'r toestand enzo, eigenlijk?
Vooralsnog gewoon welquote:Op woensdag 18 januari 2012 23:22 schreef Loveless85 het volgende:
Zolang wij geen nee horen is het een YES!quote:Op woensdag 18 januari 2012 23:22 schreef Loveless85 het volgende:
Ik ga wel stappen hoor, dat was wel duidelijk volgens mij?quote:Op woensdag 18 januari 2012 23:23 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Zolang wij geen nee horen is het een YES!![]()
Dus je kunt niet heftig op stap.
Beeeeeeeeeest!quote:
Het is echt zo'n 'met mate' liedje, dan blijft het zo mooiquote:Op woensdag 18 januari 2012 23:25 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Beeeeeeeeeest!
You've got to be the beeeeeeeest!
You've got to change the woooorld and uuuuuuuse this chaaaaance to be heard!
You're time is noooow
Ik zei toch heftig.quote:Op woensdag 18 januari 2012 23:24 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik ga wel stappen hoor, dat was wel duidelijk volgens mij?![]()
Maar in ieder geval wel dusdanig dat ik de volgende dag weer kan rijden
Mefjoe is eerst druk met papa spelen volgens mijquote:Op woensdag 18 januari 2012 23:25 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Het is echt zo'n 'met mate' liedje, dan blijft het zo mooi![]()
Hebben die nog een tour in het verschiet staan of zo eigenlijk?
Dat zou nog wel geniaal zijn, als die nog toegevoegd werden aan Rock am Ring
Mwah, dat vind ik met veel Muse liedjes eigenlijk zo, maar deze is ook gewoon de album-versie erg goed te pruimen. Verder vind ik van een hoop het eigenlijk live een stuk interessanter. Maar het is ook gewoon een van de beste live bands die ik ook gezien heb. Samen met de Foo Fighters denk ikquote:Op woensdag 18 januari 2012 23:26 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Mefjoe is eerst druk met papa spelen volgens mij![]()
B&H vind ik op cd weinig aan, maar live knalt ie echt zo heerlijk![]()
Mijn haar is iets van 12 jaar op rij geblondeerd geweest. Bij elke knipbeurt een klein beetje; gewoon met de kwast of met de kam. De meeste mensen wisten niet eens dat het niet helemaal mijn eigen kleur was. Toen we in 2003 naar hier verhuisden, ben ik ermee gestopt en is het langzaam echt grijs aan het wordenquote:Op woensdag 18 januari 2012 23:22 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik zou heel raar opkijken als er ineens een hoogblonde of knalrode Elies aan kwam
Ze gaan alle kanten op, behalve de juistequote:Op woensdag 18 januari 2012 23:22 schreef Cat22 het volgende:
Het staat je ook leuk.![]()
![]()
Het zijn wel vreemde dingen he, die grijze haren. Ik krijg er steeds meer en ze doen ontzettend hun best om op te vallen door rechtop te gaan staan.
Demente dingen.quote:Op woensdag 18 januari 2012 23:28 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Mijn haar is iets van 12 jaar op rij geblondeerd geweest. Bij elke knipbeurt een klein beetje; gewoon met de kwast of met de kam. De meeste mensen wisten niet eens dat het niet helemaal mijn eigen kleur was. Toen we in 2003 naar hier verhuisden, ben ik ermee gestopt en is het langzaam echt grijs aan het worden
[..]
Ze gaan alle kanten op, behalve de juiste
Beetje. Maar dat is meer omdat de verpleging ook in zag dat die niet echt verder kan zo en er een aantekening overmaakt en ik het morgen bij de arts moet aankaarten. Anders moet ze me maar overdragen.quote:Op woensdag 18 januari 2012 23:19 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Begrijpelijk...
Ben je inmiddels wel weer een beetje rustig?
Door die meesterlijke gitaarintro's.quote:Op woensdag 18 januari 2012 23:28 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Mwah, dat vind ik met veel Muse liedjes eigenlijk zo, maar deze is ook gewoon de album-versie erg goed te pruimen. Verder vind ik van een hoop het eigenlijk live een stuk interessanter. Maar het is ook gewoon een van de beste live bands die ik ook gezien heb. Samen met de Foo Fighters denk ikMaar dan is Muse stiekem toch net een tikkie beter.
En iets als Metallica of Maiden is ook wel goed, maar die hebben vaker meer gewoon van die bombastische shows met mega podia en vuur en vlammen enzo. Maar puur qua muziek en opbouw/beleving is Muse toch ongeevenaard
quote:Op woensdag 18 januari 2012 23:19 schreef Harajuku. het volgende:
Qweaaaaaaaa, ik hoop dat het snel beter gaat.
Wat mis je dan?quote:Op woensdag 18 januari 2012 23:30 schreef Qwea het volgende:
[..]
Beetje. Maar dat is meer omdat de verpleging ook in zag dat die niet echt verder kan zo en er een aantekening overmaakt en ik het morgen bij de arts moet aankaarten. Anders moet ze me maar overdragen.
Serieus ook, op vakantie? Ik ga het NIET doen.
Wat heb ik gemist?quote:Op woensdag 18 januari 2012 23:30 schreef Qwea het volgende:
[..]
Beetje. Maar dat is meer omdat de verpleging ook in zag dat die niet echt verder kan zo en er een aantekening overmaakt en ik het morgen bij de arts moet aankaarten. Anders moet ze me maar overdragen.
Ja, terwijl het daardoor wel weer podiumtijgerts worden ofzoquote:Op woensdag 18 januari 2012 23:30 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Door die meesterlijke gitaarintro's.
Zo heerlijk![]()
En ze staan er puur als muzikant, niet als podiumtijgerts
Maar is het niet verstandig om jezelf gewoon ff bij kop en kont te pakken? Na deze nog twee nachtjes en dan kan je naar huis. Dat ga je wel redden hoor; gewoon blijven ademhalenquote:Op woensdag 18 januari 2012 23:30 schreef Qwea het volgende:
Die had ik niet gemist, maar heeft Q vakantieplannnen?quote:
Dat ze nu zoveel heimwee heeft dat ze nooit mee rop vakantie wilquote:Op woensdag 18 januari 2012 23:32 schreef Loveless85 het volgende:
Maar ik snap ook het vakantie deel ff niet?
Wmb wel. Of ik moet niet mogen/kei erge pijn hebben... Maar beide lijkt me onwaarschijnlijk. En stel, dan gaan jullie zonder mij en appen mij live verslag.quote:Op woensdag 18 januari 2012 23:22 schreef Loveless85 het volgende:
Ze wilde graag naar Turkije oid, maar kan stiekem niet zonder haar huisje en hondjequote:Op woensdag 18 januari 2012 23:33 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Die had ik niet gemist, maar heeft Q vakantieplannnen?![]()
Zkh is in ieder geval GEEN vakantie.
Ok, maar das toch compleet iets andersquote:Op woensdag 18 januari 2012 23:33 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Dat ze nu zoveel heimwee heeft dat ze nooit mee rop vakantie wil
Zo denk ik ook eigenlijk.quote:Op woensdag 18 januari 2012 23:32 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Maar is het niet verstandig om jezelf gewoon ff bij kop en kont te pakken? Na deze nog twee nachtjes en dan kan je naar huis. Dat ga je wel redden hoor; gewoon blijven ademhalen
Je bent er gewoon. punt. Al moeten we daar een ziekenhuisbed voor je neerzetten.quote:Op woensdag 18 januari 2012 23:33 schreef Qwea het volgende:
[..]
Wmb wel. Of ik moet niet mogen/kei erge pijn hebben... Maar beide lijkt me onwaarschijnlijk. En stel, dan gaan jullie zonder mij en appen mij live verslag.
Ja maar dat ziet ze nu vast niet inquote:Op woensdag 18 januari 2012 23:33 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ok, maar das toch compleet iets anders
Dat is dus niet zeker. En serieus, vraag mo maar hoe erg het is.quote:Op woensdag 18 januari 2012 23:32 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Maar is het niet verstandig om jezelf gewoon ff bij kop en kont te pakken? Na deze nog twee nachtjes en dan kan je naar huis. Dat ga je wel redden hoor; gewoon blijven ademhalen
Ow, dat trekt wel weer bij.quote:Op woensdag 18 januari 2012 23:33 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Dat ze nu zoveel heimwee heeft dat ze nooit mee rop vakantie wil
Ik ben na een vakantie ook altijd erg blij dat ik weer naar m'n eigen huis en poessies ga, terwijl meneer I. altijd direct gilt "volgend jaar gaan we langer hoor!quote:Op woensdag 18 januari 2012 23:33 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Er zijn daar vast (lounge)banken voor Qquote:Op woensdag 18 januari 2012 23:34 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Je bent er gewoon. punt. Al moeten we daar een ziekenhuisbed voor je neerzetten.
Dat regelt Tombo dan wel![]()
Neequote:Op woensdag 18 januari 2012 23:33 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Maarja, tis geen exacte wetenschap natuurlijk, het hangt af van hoe alles geneest en dergelijke lijkt me?quote:Op woensdag 18 januari 2012 23:34 schreef Qwea het volgende:
[..]
Dat is dus niet zeker. En serieus, vraag mo maar hoe erg het is.
2 nachtjes zou ik misschien ergens net trekken. Maar die onzekerheid dat we dat niet zeker weten is ook killing.
Dat hadden we niet door johquote:Op woensdag 18 januari 2012 23:35 schreef Qwea het volgende:
[..]
Neewat dacht je dat ik in centre parcs had?
Ik wou net zeggen ja, ik dacht dat dat na center parcs al wel duidelijk wasquote:Op woensdag 18 januari 2012 23:35 schreef Qwea het volgende:
[..]
Kun je het niet per nacht of 2 nachten bekijken? Dan lijkt het niet zo eindeloos. Twee nachtjes is zo voorbij. Zeker als je ons kunt sms-en en whatsappen of mailen.quote:Op woensdag 18 januari 2012 23:34 schreef Qwea het volgende:
[..]
Dat is dus niet zeker. En serieus, vraag mo maar hoe erg het is.
2 nachtjes zou ik misschien ergens net trekken. Maar die onzekerheid dat we dat niet zeker weten is ook killing.
Ja als je er niet van houdt moet je t niet doe nnatuurlijk. Mara persoonlijk vind ik t echt wat andersquote:Op woensdag 18 januari 2012 23:35 schreef Qwea het volgende:
[..]
Jup, en als je echt doodziek bent of vergaat van de pijn onderga je het allemaal wel braaf...quote:Op woensdag 18 januari 2012 23:35 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Maarja, tis geen exacte wetenschap natuurlijk, het hangt af van hoe alles geneest en dergelijke lijkt me?
Maar logisch hoor, dat je nu even niet zo klinisch en praktisch kan denken. Ik ben ook geen type om stil te zitten/liggen, dus ik zou ook echt gek worden denk ik, de tijd kruipt dan echt voorbij...
zquote:Op woensdag 18 januari 2012 23:31 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Wat mis je dan?
Mo of BoeBoe of meer het "je eigen ding kunnen doen"?
En idd, ga dan gewoon lekker een paar keer uit eten in je vakantie of een dagje weg, ook leuk![]()
Center Parcs is geen vakantie, dat is survivalquote:Op woensdag 18 januari 2012 23:35 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja maar dat zeg ik, die 2 zijn niet zeker. Ik trek het serieus niet hoor. Ik ben kotsmisselijk van de spanning enzulks.quote:Op woensdag 18 januari 2012 23:37 schreef Muis006 het volgende:
Q, in het ziekenhuis liggen is ronduit kut, ik weet er alles van. Maar in mijn ervaring is die periode dmv de weg van de minste weerstand (ook mentaal) het snelst voorbij.
Dus misschien is het geen gek idee om die twee nachten nog vol te maken en in de tussentijd te proberen je gedachten te verzetten.
Als je dan weer thuiskomt, kan je vooruit kijken.
Als je de hele dag ook maar ligt te liggen en af en toe es dommelt is het ook wel logisch dat een echte lekkere doorslaapnacht lastig is.quote:Op woensdag 18 januari 2012 23:37 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Center Parcs is geen vakantie, dat is survival
Maar niet/slecht slapen is echt heel slecht voor je, dus ik snap het wel als je daar weg wilt
Nou ja, thuis slaap ik ook wel eens slecht. Het is gewoon een combi. Slecht slapen, vertrouwde omgeving weg, mo en boe weg, ectquote:Op woensdag 18 januari 2012 23:37 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Center Parcs is geen vakantie, dat is survival
Maar niet/slecht slapen is echt heel slecht voor je, dus ik snap het wel als je daar weg wilt
Dan maar ff aan de benzo's oid; oxazepammetje of 3?quote:Op woensdag 18 januari 2012 23:38 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja maar dat zeg ik, die 2 zijn niet zeker. Ik trek het serieus niet hoor. Ik ben kotsmisselijk van de spanning enzulks.
Maar daar hebben ze toch wel iets voor? een kalmerings/slaapmiddel? Want er is toch niet echt een andere optie dan het uit te zitten? Anders ben je wel thuis maar loop je wellicht weer weken/maanden te rommelen ermee, dat lijkt me ook niks.quote:Op woensdag 18 januari 2012 23:38 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja maar dat zeg ik, die 2 zijn niet zeker. Ik trek het serieus niet hoor. Ik ben kotsmisselijk van de spanning enzulks.
Maar liefje, als je alll die energie die je nu in je kopzorgen steekt, eens in positieve gedachten en je genezing steekt, zul je zien dat het sneller beter gaat.quote:Op woensdag 18 januari 2012 23:38 schreef Qwea het volgende:
[..]
Heb nu zopiclone. Geen idee of het wat is. Ga het zo nemen. En dommelen? Was het maar zo. Van de morfine viel ik ff 5min wrg ofzo, maar echt dommelen niet. Ik heb vannacht 1 u geslapen en gisteren geen. Overdag ook niks. Ik zie gewoon ook fucking dubbelquote:Op woensdag 18 januari 2012 23:38 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Als je de hele dag ook maar ligt te liggen en af en toe es dommelt is het ook wel logisch dat een echte lekkere doorslaapnacht lastig is.
Maar daar is best eea voor te krijgen
En dat is ronduit kut.quote:Op woensdag 18 januari 2012 23:39 schreef Qwea het volgende:
[..]
Nou ja, thuis slaap ik ook wel eens slecht. Het is gewoon een combi. Slecht slapen, vertrouwde omgeving weg, mo en boe weg, ect
Ja, maar als ik die knop kon omzetten had ik heg gedaan. Dat kan ik dus niet.quote:Op woensdag 18 januari 2012 23:41 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Maar liefje, als je alll die energie die je nu in je kopzorgen steekt, eens in positieve gedachten en je genezing steekt, zul je zien dat het sneller beter gaat.
Die 2 nachten is geen garantie, dat klopt, maar door je zorgen te maken verander je daar niets aan.
Zopiclon is een soort benzo en idd een slaapmiddel.quote:Op woensdag 18 januari 2012 23:41 schreef Qwea het volgende:
[..]
Heb nu zopiclone. Geen idee of het wat is. Ga het zo nemen. En dommelen? Was het maar zo. Van de morfine viel ik ff 5min wrg ofzo, maar echt dommelen niet. Ik heb vannacht 1 u geslapen en gisteren geen. Overdag ook niks. Ik zie gewoon ook fucking dubbel
Maar kan je dan niet iets anders/sterkers vragen, en gewoon ff telefoon/laptop weg (dat zal ook niet bevorderlijk zijn voor in slaap vallen of iets als hoofdpijn of dubbel zien), en gewoon ff de strijd laten voor wat 't is, en niet druk maken over of het 1, 2 of 3 nachtjes zijn, of je de sushi wel haalt, etc. etc.quote:Op woensdag 18 januari 2012 23:41 schreef Qwea het volgende:
[..]
Heb nu zopiclone. Geen idee of het wat is. Ga het zo nemen. En dommelen? Was het maar zo. Van de morfine viel ik ff 5min wrg ofzo, maar echt dommelen niet. Ik heb vannacht 1 u geslapen en gisteren geen. Overdag ook niks. Ik zie gewoon ook fucking dubbel
Ik zou er niet te hard vanuit gaan dat dit thuis allemaal in één klap is opgelost eigenlijk.quote:Op woensdag 18 januari 2012 23:41 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja dat snap ik wel. En als zij zegt dat het ook echt niet kan moetn we kijken of ze me niet over kan dragen.quote:Op woensdag 18 januari 2012 23:42 schreef Cat22 het volgende:
[..]
En dat is ronduit kut.
Maar soms moet het (je weet toch nog hoe ellendig je thuis zat van het weekend en zowat smeekte om opgenomen te worden?). Er zijn meds die je de scherpe kantjes er vanaf kunnen halen.
Want - hard gezegd- dat je nu geestelijk niet goed in je velletje zit is een stuk minder dodelijk dan dat je lichaam allerlei rare dingen doet.
Nee maar dan zit je wel thuis, vertrouwd, met man en hondquote:Op woensdag 18 januari 2012 23:44 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik zou er niet te hard vanuit gaan dat dit thuis allemaal in één klap is opgelost eigenlijk.En dat zou dubbel zonde zijn. Zit je thuis (niet optimaal) én evengoed ellendig.
Naar een ziekenhuis dichterbij huis bedoel je?quote:Op woensdag 18 januari 2012 23:44 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja dat snap ik wel. En als zij zegt dat het ook echt niet kan moetn we kijken of ze me niet over kan dragen.
Wedje maken? Zodra ik thuis ben, slaap ik als een os. Dit is nou al de 3de x dat ik het heb in al die jaren. Eenmaal thuis is alles goed.quote:Op woensdag 18 januari 2012 23:44 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik zou er niet te hard vanuit gaan dat dit thuis allemaal in één klap is opgelost eigenlijk.En dat zou dubbel zonde zijn. Zit je thuis (niet optimaal) én evengoed ellendig.
Over dragen naar een ziekenhuis bij je in de buurt bedoel je?quote:Op woensdag 18 januari 2012 23:44 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja dat snap ik wel. En als zij zegt dat het ook echt niet kan moetn we kijken of ze me niet over kan dragen.
Ja en dan? De man moet (uiteindelijk) ook weer werken, het huis moet schoongemaakt, de hond verzorgd, gevoerd, uitgelaten? En daar kan je niet 'even' zo om een pilletje of spuitje extra vragen als je er doorheen zit?quote:Op woensdag 18 januari 2012 23:44 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nee maar dan zit je wel thuis, vertrouwd, met man en hondIk zou het ook wel weten
Ja. Alsnog kut hoor, maar net iets minder kutter.quote:Op woensdag 18 januari 2012 23:45 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Naar een ziekenhuis dichterbij huis bedoel je?
Wij hebben ook makkelijk praten. Want we liggen er niet. Maar ik zou het Q zo gunnen dat ze zichzelf weer even in de hand zou krijgen.quote:Op woensdag 18 januari 2012 23:34 schreef Cat22 het volgende:
Zo denk ik ook eigenlijk.Even doorbijten, meer dan de helft zit er nu op en zulks. Maar da's makkelijk praten aan de zijlijn. Als je niet kunt slapen en niet van je kamer kan is de wereld heel klein en vervelend.
Lig je niet meer in quarantaine dan?quote:Op woensdag 18 januari 2012 23:46 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja. Alsnog kut hoor, maar net iets minder kutter.
Nee maar die hond/huishouden wordt nu ook geregeld en haar moeder zou misschien kunnen komen. Dus als het kan (als de dokters vinden dat het kan!!!) zou ik het doen. Je herstelt 100x beter als je geestelijk een beetje redelijk bent volgens mijquote:Op woensdag 18 januari 2012 23:46 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja en dan? De man moet (uiteindelijk) ook weer werken, het huis moet schoongemaakt, de hond verzorgd, gevoerd, uitgelaten? En daar kan je niet 'even' zo om een pilletje of spuitje extra vragen als je er doorheen zit?
Spreek je uit ervaring? Want dan is het een optie.quote:Op woensdag 18 januari 2012 23:46 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja. Alsnog kut hoor, maar net iets minder kutter.
Je snapt het niet.quote:Op woensdag 18 januari 2012 23:46 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja en dan? De man moet (uiteindelijk) ook weer werken, het huis moet schoongemaakt, de hond verzorgd, gevoerd, uitgelaten? En daar kan je niet 'even' zo om een pilletje of spuitje extra vragen als je er doorheen zit?
Ja dit is denk ik wel gewoon de waarheid. Het is kut, onwijs kut. Maar hoe vaak is het thuis niet dat je je ook gewoon af zit te vragen of het goed gaat, foto's maken, advies vragen, HAP bellen, langs HAP. Ik kan me niet echt voorstellen dat je daar rust van krijgt.quote:Op woensdag 18 januari 2012 23:48 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Wij hebben ook makkelijk praten. Want we liggen er niet. Maar ik zou het Q zo gunnen dat ze zichzelf weer even in de hand zou krijgen.
Q, dear, die poot moet rust, want dit kan zo ook niet. En hoe je het ook wendt of keert: thuis krijgt die poot minder rust. Thuis ga je je weer afvragen of je de HAP zal bellen, of zal wachten tot je weer naar Sneek kunt. Ook daar verveel je je de tyfus en ben je sjaggo.
Raap jezelf bij elkaar. Er is niets aan de hand. Je ligt op een prima plek en je hebt het nodig. Geen paniek!
Nog 13 minuten en dan mag je overmorgen naar huis
Prob
Maar wat maakt een overplaatsing dan voor verschil? Want daar ben je nog niet in je vertrouwde omgeving. Geen kritiek hoor, gewoon nieuwsgierig.quote:Op woensdag 18 januari 2012 23:48 schreef Qwea het volgende:
[..]
Je snapt het niet.
Het gaat er niet om dat mo moet werken. Het gaat erom dat ik uit mijn vertrouwde omgeving gerukt ben. En ik ben blijkbaar zo gestoord en autistisch dat ik dat niet kan handlen.
Mo is overdag ook niet thuis. Baloe hebben we oppas voor en het huis moet mo nu ook doen. Het gaat erom dat ik in een wildvreemde omgeving ben. Weg vN het vertrouwde.
Dat is iig dichter bij Mo, en als naar huis ECHT niet kan zou ik dat ook willenquote:Op woensdag 18 januari 2012 23:49 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Maar wat maakt een overplaatsing dan voor verschil? Want daar ben je nog niet in je vertrouwde omgeving. Geen kritiek hoor, gewoon nieuwsgierig.
Ja, dat snap ik best. Maar er is gewoon een punt dat het lichamelijke even wat urgenter is dan de geestesrust, en ik denk dat dat punt nu wel redelijk gepasseerd is zeg maar. Dat maakt t niet ineens makkelijk of fijn natuurlijk, maar als er thuis wat gebeurt, of het geneest toch niet zo als het zou moeten dan ben je straks wellicht veel langer uit de running / van huis.quote:Op woensdag 18 januari 2012 23:48 schreef Qwea het volgende:
[..]
Je snapt het niet.
Het gaat er niet om dat mo moet werken. Het gaat erom dat ik uit mijn vertrouwde omgeving gerukt ben. En ik ben blijkbaar zo gestoord en autistisch dat ik dat niet kan handlen.
Mo is overdag ook niet thuis. Baloe hebben we oppas voor en het huis moet mo nu ook doen. Het gaat erom dat ik in een wildvreemde omgeving ben. Weg vN het vertrouwde.
Maar volgens Q gaat het niet om Mo maar om haar eigen huis. En als ik op 5 meter van mijn huis of 50 kilometer zou liggen, dan blijft het toch nog even vreemd en raar en andere mensen en andere gewoontes en andere bedden etc?quote:Op woensdag 18 januari 2012 23:50 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Dat is iig dichter bij Mo, en als naar huis ECHT niet kan zou ik dat ook willen
Ing vat het helder ende accuraat samen.quote:Op woensdag 18 januari 2012 23:50 schreef Ingetje79 het volgende:
Juist! En daar hebben we de keutel bij het schone end Q.
Jij hebt nu eenmaal een ADD/OCD-achtige achtergrond en dat zou nu behandeld moeten worden door het zkh en niet je slaapmutsje.
Diazepam en dan maar 2 dagen volledig van de wereld en tegen de tijd dat je weer helder bent mag je naar huis
Jup. Heb er al gelegen. Is kut hoor, maar minder kut dan dit. Zeker ook omdat ik vrij veel personeel ken, vriendin werkt er, andere woont er vlakbij, ect. Tis toch vertrouwder.quote:Op woensdag 18 januari 2012 23:48 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Spreek je uit ervaring? Want dan is het een optie.
Dan lijkt mij dat in ieder geval een betere optie dan te snel naar huis gaan. Dan maar niet in een gespecialiseerd zkh maar met een goede overdracht daar naartoe, als het echt niet gaat nu. Maar ik zou écht proberen te wachten tot alle uitslagen binnen zijn en je met een mooi behandelplan onder je matrasje over kan.quote:Op woensdag 18 januari 2012 23:53 schreef Qwea het volgende:
[..]
Jup. Heb er al gelegen. Is kut hoor, maar minder kut dan dit. Zeker ook omdat ik vrij veel personeel ken, vriendin werkt er, andere woont er vlakbij, ect. Tis toch vertrouwder.
JA MAAR LEES NOU!quote:Op woensdag 18 januari 2012 23:51 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Maar volgens Q gaat het niet om Mo maar om haar eigen huis. En als ik op 5 meter van mijn huis of 50 kilometer zou liggen, dan blijft het toch nog even vreemd en raar en andere mensen en andere gewoontes en andere bedden etc?
Maar weet je hoe belangrijk geestelijke rust ook is? Je hebt ook gelijk hoor, maar ik kan niet die knop switchen. Ik heb het geprobeerd, het gaat NIET.quote:Op woensdag 18 januari 2012 23:51 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja, dat snap ik best. Maar er is gewoon een punt dat het lichamelijke even wat urgenter is dan de geestesrust, en ik denk dat dat punt nu wel redelijk gepasseerd is zeg maar. Dat maakt t niet ineens makkelijk of fijn natuurlijk, maar als er thuis wat gebeurt, of het geneest toch niet zo als het zou moeten dan ben je straks wellicht veel langer uit de running / van huis.
Is dat hetzelfde ziekenhuis waarvan je een paar dagen terug zei dat je er nooit meer heen hoefde of een ander?quote:Op woensdag 18 januari 2012 23:53 schreef Qwea het volgende:
[..]
Jup. Heb er al gelegen. Is kut hoor, maar minder kut dan dit. Zeker ook omdat ik vrij veel personeel ken, vriendin werkt er, andere woont er vlakbij, ect. Tis toch vertrouwder.
Volgens mij ben je de enige die me snaptquote:Op woensdag 18 januari 2012 23:55 schreef tombolafan het volgende:
[..]
JA MAAR LEES NOU!
Het gaat VOORAL om dat huis, maar als dat echt niet kan, dan dus Mo en je omgeving
Dat snapt iedereen hier denk ikquote:Op woensdag 18 januari 2012 23:55 schreef Qwea het volgende:
[..]
Maar weet je hoe belangrijk geestelijke rust ook is? Je hebt ook gelijk hoor, maar ik kan niet die knop switchen. Ik heb het geprobeerd, het gaat NIET.
Nee dat was de HAP en het AMC.quote:Op woensdag 18 januari 2012 23:55 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Is dat hetzelfde ziekenhuis waarvan je een paar dagen terug zei dat je er nooit meer heen hoefde of een ander?
Ja, en ik denk dat als de dokter vindt dat je naar huis kan dat je dat ook zeker moet doenquote:Op woensdag 18 januari 2012 23:57 schreef Qwea het volgende:
[..]
Volgens mij ben je de enige die me snapt
Dat geloof ik niet. Als ik hier soms lees wat jij meemaakt, kan het er bij mij niet in dat je hier niet sterk genoeg voor bent.quote:Op woensdag 18 januari 2012 23:55 schreef Qwea het volgende:
[..]
Maar weet je hoe belangrijk geestelijke rust ook is? Je hebt ook gelijk hoor, maar ik kan niet die knop switchen. Ik heb het geprobeerd, het gaat NIET.
Met de nadruk op "als de dokter vindt"quote:Op woensdag 18 januari 2012 23:58 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja, en ik denk dat als de dokter vindt dat je naar huis kan dat je dat ook zeker moet doen
Omdat zij ook vindt dat je het beste naar huis kunt gaan ja.quote:Op woensdag 18 januari 2012 23:57 schreef Qwea het volgende:
[..]
En op die eerste belandt je niet als je thuis zit en t gaat ff minder?quote:
Ja maar dat zeg ik, als zei morgen zegt : zaterdag mag je naar huis.quote:Op woensdag 18 januari 2012 23:57 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Dat snapt iedereen hier denk ikDaarom is dat een taak voor t ziekenhuis denk ik, wat Ing zegt, dan maar 2 dagen vliegende roze konijnen zien, of 18u per dag slapen, maar dat dit ook niet goed voor je is zal niemand ontkennen. En ik snap echt dat t niet even is van 'Nou Q, ff tandjes op elkaar en dan is het zo voorbij', maar dat je er gewoon last van hebt.
Ja, en daarom is het nutteloos om Q nu over te halen te blijven, omdat eigenlijk alleen de dokter in kan schatten of dat echt nodig isquote:Op woensdag 18 januari 2012 23:58 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Met de nadruk op "als de dokter vindt"
Als die knop te switchen was, had ik niet vanaf een uur of 19 al nonstop liggen jankenquote:Op woensdag 18 januari 2012 23:58 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Dat geloof ik niet. Als ik hier soms lees wat jij meemaakt, kan het er bij mij niet in dat je hier niet sterk genoeg voor bent.
En dan mag je gerust boos op me worden, maar dat is verspilling van energie die je nu heel hard kan gebruiken.
En nu ga ik naar bed, ik hoop dat jij ook wat kan rusten.
Trusten iedereen.
Jij bent bijzonder.quote:Op donderdag 19 januari 2012 00:00 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja maar dat zeg ik, als zei morgen zegt : zaterdag mag je naar huis.
Dan ga ik trekken maar die onzekerheidd ook over hoelang het duurt en het idee alleen al om hier nog 3 dagen of meer te moeten zijn trapt me in paniek
Ik zal wel raar zijn.
Eh nee, dat niet. Ik denk alleen dat mijn gevoel niet echt bijdraagt aan jouw gezondheid (om het maar even mooi te zeggenquote:Op woensdag 18 januari 2012 23:57 schreef Qwea het volgende:
[..]
Oh ja, absoluut; ik heb het 1 nacht volgehouden en ben ik na het zetten van een handtekening de volgende dag afgetaaidquote:Op donderdag 19 januari 2012 00:01 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja, en daarom is het nutteloos om Q nu over te halen te blijven, omdat eigenlijk alleen de dokter in kan schatten of dat echt nodig is
Maar ik snap Q gewoon totaal dat ze daar weg wil
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
En dat bitcht tegen mijquote:Op donderdag 19 januari 2012 00:02 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Oh ja, absoluut; ik heb het 1 nacht volgehouden en ben ik na het zetten van een handtekening de volgende dag afgetaaid
Nee dat zegt ze toch juist, dat ze luistert naar wat de dokter zegt maar dat ze in paniek raakt van de onzekerheid?quote:Op donderdag 19 januari 2012 00:02 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Jij bent bijzonder.En hebt het niks makkelijk en het is knap hoe je je staande houdt.
Zeik en zeur tegen ons aan als je het niet trekt, vraag om extra meds, maar ga in ieder geval niet tegen doktersadvies in.
Dan snap ik werkelijk waar echt niet dat ze je niet hebben platgespotenquote:Op donderdag 19 januari 2012 00:02 schreef Qwea het volgende:
En mezelf gisteren niet bijna hysterisch uitgecheckt
Respect!quote:Op donderdag 19 januari 2012 00:02 schreef Qwea het volgende:
En mezelf gisteren niet bijna hysterisch uitgecheckt
Hallo, mag ik ook even raar zijn? Ja? Dank uquote:Op donderdag 19 januari 2012 00:00 schreef Qwea het volgende:
Ja maar dat zeg ik, als zei morgen zegt : zaterdag mag je naar huis.
Dan ga ik trekken maar die onzekerheidd ook over hoelang het duurt en het idee alleen al om hier nog 3 dagen of meer te moeten zijn trapt me in paniek
Ik zal wel raar zijn.
Klopt, maar paniek kan rare dingen doen met een mens (zoals alsnog uitchecken). En als de doc dat nog niet wil isda niet handig. Ik heb ze tijdens mijn stage weleens zien terugkomen. Mensen die meenden dat het thuis net zo goed ging als hier want wat deed het zkh nu helemaal? En daar de klap kregen en vervolgens nog een paar daagjes bij ons mochten blijven.quote:Op donderdag 19 januari 2012 00:03 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nee dat zegt ze toch juist, dat ze luistert naar wat de dokter zegt maar dat ze in paniek raakt van de onzekerheid?
Shattit!quote:
Owja, en je ligt ook helemaal niet in het ZKH zekerquote:
Jij ziet ons morgenvroeg pas weer.quote:Op donderdag 19 januari 2012 00:09 schreef Qwea het volgende:
Ik ga zo maar eens een poging tot slapen doen. Ik zie jullie ongetwijfeld strakjes wel weer. Of het moet wonderspul zijn
Slaap lekker meisquote:Op donderdag 19 januari 2012 00:09 schreef Qwea het volgende:
Ik ga zo maar eens een poging tot slapen doen. Ik zie jullie ongetwijfeld strakjes wel weer. Of het moet wonderspul zijn
Op de status? Lijkt me wel toch?quote:Op donderdag 19 januari 2012 00:11 schreef Qwea het volgende:
Leest zo'n arts trouwens de aantekeningen die de zusters maken elke aaf / dienst?
Weet je, ik zou me nu echt alles behalve over dat soort dingen druk maken, want zo kan je dus echt wel de hele nacht blijven liggen malen. Je ziet (neem ik aan?) je arts morgen zelf? En anders kan je morgen wel vragen of hij/zij langskomt, toch?quote:Op donderdag 19 januari 2012 00:11 schreef Qwea het volgende:
Leest zo'n arts trouwens de aantekeningen die de zusters maken elke aaf / dienst?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |