ik moest zo lachen toen ik die film zagquote:
Samequote:Op woensdag 18 januari 2012 21:54 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ik moest zo lachen toen ik die film zag
We zijn nog niet klaar hoor, maar je gaat wel winnenquote:
Je mag het hebbenquote:Op woensdag 18 januari 2012 21:53 schreef ElisaB het volgende:
Kan je beter aan mij geven; wat moet jij nou met een potje
Wel gefeliciteerd trouwens
Ik had nog een c en een v en ik kon ze werkelijk niet kwijt (geloof ik)
Ik kan een paar letters aanleggen maar dan beweert hij dat ik ze niet goed geplaatst hebquote:Op woensdag 18 januari 2012 21:56 schreef indaha het volgende:
We zijn nog niet klaar hoor, maar je gaat wel winnen
Ja, was leukquote:Op woensdag 18 januari 2012 22:00 schreef Rewimo het volgende:
Je mag het hebben
Het was wel spannend!
Eliesje, begrijp ik het nu goed dat die gave hendig sjieke steentjesvloer compleet aan barrels gaat?quote:
Deels. We hopen alleen bij de achterdeur (en dan ook nog eens alleen onder de wasmachine. Maar als het daarmee niet op te lossen is, dan in een rechte strook van de wasmachine naar de achterdeur, óf van de wasmachine dwars door mijn kantoor naar de voorgevel. En er moet een strookje van 20cm uitquote:Op woensdag 18 januari 2012 22:05 schreef Ingetje79 het volgende:
Eliesje, begrijp ik het nu goed dat die gave hendig sjieke steentjesvloer compleet aan barrels gaat?
Oeh, dan daar op dat strookje zwarte vloer terug laten leggen met een wit stippelstreepje in het midden; voor de kleinkinderen om met de auto's op te spelenquote:Op woensdag 18 januari 2012 22:08 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Deels. We hopen alleen bij de achterdeur (en dan ook nog eens alleen onder de wasmachine. Maar als het daarmee niet op te lossen is, dan in een rechte strook van de wasmachine naar de achterdeur, óf van de wasmachine dwars door mijn kantoor naar de voorgevel. En er moet een strookje van 20cm uit
quote:Op woensdag 18 januari 2012 22:10 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Oeh, dan daar op dat strookje zwarte vloer terug laten leggen met een wit stippelstreepje in het midden; voor de kleinkinderen om met de auto's op te spelen
Kind, wat een geweldig ideequote:Op woensdag 18 januari 2012 22:10 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Oeh, dan daar op dat strookje zwarte vloer terug laten leggen met een wit stippelstreepje in het midden; voor de kleinkinderen om met de auto's op te spelen
Wat een puinzooiquote:Op woensdag 18 januari 2012 22:08 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Deels. We hopen alleen bij de achterdeur (en dan ook nog eens alleen onder de wasmachine. Maar als het daarmee niet op te lossen is, dan in een rechte strook van de wasmachine naar de achterdeur, óf van de wasmachine dwars door mijn kantoor naar de voorgevel. En er moet een strookje van 20cm uit
Dat gedeelte waar we binnenkwamen bedoel je?quote:Op woensdag 18 januari 2012 22:08 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Jij denkt meequote:Op woensdag 18 januari 2012 22:10 schreef tombolafan het volgende:
Troost je, ik kan ook nietquote:Op woensdag 18 januari 2012 22:13 schreef indaha het volgende:
O tuttebol dat ik ben, ik duw op passed bij Baaf ipv van bij Rewimo
Als EmPeej en miniatuurtje dan een mininiatuurtje hebben gemaakt is dat haske leukquote:
quote:Op woensdag 18 januari 2012 22:14 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Als EmPeej en miniatuurtje dan een mininiatuurtje hebben gemaakt is dat haske leuk
Maar je hebt nu wel gewonnen, gefeliciteerdquote:
quote:Op woensdag 18 januari 2012 22:16 schreef indaha het volgende:
[..]
Maar je hebt nu wel gewonnen, gefeliciteerden met Baaf maakt het niet zoveel uit die staat dik voor , ik moet nog even oefenen
Ik had het al aangepastquote:
quote:Op woensdag 18 januari 2012 22:16 schreef indaha het volgende:
[..]
Maar je hebt nu wel gewonnen, gefeliciteerden met Baaf maakt het niet zoveel uit die heeft al gewonnen , ik moet nog even oefenen
Tnxquote:Op woensdag 18 januari 2012 22:16 schreef indaha het volgende:
Maar je hebt nu wel gewonnen, gefeliciteerden met Baaf maakt het niet zoveel uit die heeft al gewonnen , ik moet nog even oefenen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |