ik moest zo lachen toen ik die film zagquote:
Samequote:Op woensdag 18 januari 2012 21:54 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ik moest zo lachen toen ik die film zag
We zijn nog niet klaar hoor, maar je gaat wel winnenquote:
Je mag het hebbenquote:Op woensdag 18 januari 2012 21:53 schreef ElisaB het volgende:
Kan je beter aan mij geven; wat moet jij nou met een potje
Wel gefeliciteerd trouwens
Ik had nog een c en een v en ik kon ze werkelijk niet kwijt (geloof ik)
Ik kan een paar letters aanleggen maar dan beweert hij dat ik ze niet goed geplaatst hebquote:Op woensdag 18 januari 2012 21:56 schreef indaha het volgende:
We zijn nog niet klaar hoor, maar je gaat wel winnen
Ja, was leukquote:Op woensdag 18 januari 2012 22:00 schreef Rewimo het volgende:
Je mag het hebben
Het was wel spannend!
Eliesje, begrijp ik het nu goed dat die gave hendig sjieke steentjesvloer compleet aan barrels gaat?quote:
Deels. We hopen alleen bij de achterdeur (en dan ook nog eens alleen onder de wasmachine. Maar als het daarmee niet op te lossen is, dan in een rechte strook van de wasmachine naar de achterdeur, óf van de wasmachine dwars door mijn kantoor naar de voorgevel. En er moet een strookje van 20cm uitquote:Op woensdag 18 januari 2012 22:05 schreef Ingetje79 het volgende:
Eliesje, begrijp ik het nu goed dat die gave hendig sjieke steentjesvloer compleet aan barrels gaat?
Oeh, dan daar op dat strookje zwarte vloer terug laten leggen met een wit stippelstreepje in het midden; voor de kleinkinderen om met de auto's op te spelenquote:Op woensdag 18 januari 2012 22:08 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Deels. We hopen alleen bij de achterdeur (en dan ook nog eens alleen onder de wasmachine. Maar als het daarmee niet op te lossen is, dan in een rechte strook van de wasmachine naar de achterdeur, óf van de wasmachine dwars door mijn kantoor naar de voorgevel. En er moet een strookje van 20cm uit
quote:Op woensdag 18 januari 2012 22:10 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Oeh, dan daar op dat strookje zwarte vloer terug laten leggen met een wit stippelstreepje in het midden; voor de kleinkinderen om met de auto's op te spelen
Kind, wat een geweldig ideequote:Op woensdag 18 januari 2012 22:10 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Oeh, dan daar op dat strookje zwarte vloer terug laten leggen met een wit stippelstreepje in het midden; voor de kleinkinderen om met de auto's op te spelen
Wat een puinzooiquote:Op woensdag 18 januari 2012 22:08 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Deels. We hopen alleen bij de achterdeur (en dan ook nog eens alleen onder de wasmachine. Maar als het daarmee niet op te lossen is, dan in een rechte strook van de wasmachine naar de achterdeur, óf van de wasmachine dwars door mijn kantoor naar de voorgevel. En er moet een strookje van 20cm uit
Dat gedeelte waar we binnenkwamen bedoel je?quote:Op woensdag 18 januari 2012 22:08 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Jij denkt meequote:Op woensdag 18 januari 2012 22:10 schreef tombolafan het volgende:
Troost je, ik kan ook nietquote:Op woensdag 18 januari 2012 22:13 schreef indaha het volgende:
O tuttebol dat ik ben, ik duw op passed bij Baaf ipv van bij Rewimo
Als EmPeej en miniatuurtje dan een mininiatuurtje hebben gemaakt is dat haske leukquote:
quote:Op woensdag 18 januari 2012 22:14 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Als EmPeej en miniatuurtje dan een mininiatuurtje hebben gemaakt is dat haske leuk
Maar je hebt nu wel gewonnen, gefeliciteerdquote:
quote:Op woensdag 18 januari 2012 22:16 schreef indaha het volgende:
[..]
Maar je hebt nu wel gewonnen, gefeliciteerden met Baaf maakt het niet zoveel uit die staat dik voor , ik moet nog even oefenen
Ik had het al aangepastquote:
quote:Op woensdag 18 januari 2012 22:16 schreef indaha het volgende:
[..]
Maar je hebt nu wel gewonnen, gefeliciteerden met Baaf maakt het niet zoveel uit die heeft al gewonnen , ik moet nog even oefenen
Tnxquote:Op woensdag 18 januari 2012 22:16 schreef indaha het volgende:
Maar je hebt nu wel gewonnen, gefeliciteerden met Baaf maakt het niet zoveel uit die heeft al gewonnen , ik moet nog even oefenen
Thnx dearquote:Op woensdag 18 januari 2012 22:13 schreef Barbaaf het volgende:
Wat een puinzooi![]()
Goed gespeeld trouwens
Ik probeer het positieve er in te zienquote:
Trustequote:Op woensdag 18 januari 2012 22:22 schreef Rewimo het volgende:
Ik ga ook slapen, morgen maar eens kijken hoe het gaat. Als ik me nog zo voel als nu dan blijf ik thuis.
Dank je, ik geloof dat ik de eerste beurt al moest wisselen doordat ik alleen klinkers hadquote:Op woensdag 18 januari 2012 22:25 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Thnx dear
Het zat jou niet helemaal mee geloof ik, maar Lynx was weer geweldig
Bedankt voor het helpen vanavondquote:Op woensdag 18 januari 2012 22:28 schreef Loveless85 het volgende:
Ik ga nog ff serietje kijken en dan ook richting bed
Slaap lekkerquote:Op woensdag 18 januari 2012 22:28 schreef Loveless85 het volgende:
Ik ga nog ff serietje kijken en dan ook richting bed
Dat vind ik lief, maar ik kan het wel hebben hoorquote:Op woensdag 18 januari 2012 22:25 schreef tombolafan het volgende:
Ik probeer het positieve er in te zien
pfff nou lach maarquote:Op woensdag 18 januari 2012 22:15 schreef Ingetje79 het volgende:
Wat is ons Qutje trouwens verdacht rustig?
Zou ze al in de Interlinert richting Den Helder zitten?
Nope. Ik zat/zit er helemaal doorheen en lul al een poos tegen dr aan en ze vindt het geen probleem.quote:
Zit jij er nu ook?quote:
Nog steedsquote:Op woensdag 18 januari 2012 22:37 schreef Qwea het volgende:
[..]
Nope. Ik zat/zit er helemaal doorheen en lul al een poos tegen dr aan en ze vindt het geen probleem.
Dat is een goeie reden. En ik ben het wel met je eens hoor; er zit verdomd weinig kwaads in Oognip. Ze schiet hooguit wel eens uit de bocht, maar wie nietquote:Op woensdag 18 januari 2012 22:37 schreef Qwea het volgende:
Nope. Ik zat/zit er helemaal doorheen en lul al een poos tegen dr aan en ze vindt het geen probleem.
Oh, daar heb ik ook wel blankstand voor overquote:Op woensdag 18 januari 2012 22:32 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Dat vind ik lief, maar ik kan het wel hebben hoor
Toen maandag de keuken ineens weer blank stond, had ik iets meer moeite met de zonzijde van het leven, maar inmiddels kijk ik uit naar maandagmorgen! Klein voordeel: MammaB doet de was, de afwas én we mogen er eten. En dat is eigenlijk nooit vervelend
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |