Je bent welkom hoorquote:Op woensdag 18 januari 2012 22:40 schreef tombolafan het volgende:
Oh, daar heb ik ook wel blankstand voor over
Ja, en hup, ik ben doodquote:
quote:Op woensdag 18 januari 2012 22:39 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Dat is een goeie reden. En ik ben het wel met je eens hoor; er zit verdomd weinig kwaads in Oognip. Ze schiet hooguit wel eens uit de bocht, maar wie niet
Als je vannacht tegen mij aan wilt lullen, dan mag je me wakker bellen / sms-sen. Zal mijn telefoon naast het bed leggen
Kijk maar. Als je in paniek raakt of helemaal over de plint dreigt te gaan, dan kom ik uit bed en dan gaan we msn-nen of zoquote:Op woensdag 18 januari 2012 22:41 schreef Qwea het volgende:
lief. Ik hoop dat ik vannacht in coma ben.zuster nog ff gesproken. Die gaat opschrijven dat dit ellende en drama is en dag ze er serieus naar moet kijken of me over moet dragen.
Ja idd Q, gewoon whatsappen ofzoquote:Op woensdag 18 januari 2012 22:45 schreef Ingetje79 het volgende:
Dat geldt voor ons allemaal Q en dat weet je...
Maar vannacht moest je maar es gewoon lekker gaan slapen, dan voel je je geestelijk ook wat sterker
quote:Op woensdag 18 januari 2012 22:54 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja idd Q, gewoon whatsappen ofzo
Als ik niet nog dommer was dan te denken dat je vandaag jarig was had ik JOU vannacht gewhatsappt om je te feliciteren ipv mn collega en had je vannacht ook al tegen me aan kunnen kletsen
Ze was wel een beetje verbaasd toen ik ook nog ging blaten dat ik een dag te vroeg was ipv te laat, en dat er in het topic ook van alles stond enzo![]()
Ze heeft me de halve dag uit zitten lachenquote:
quote:Op woensdag 18 januari 2012 22:44 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Kijk maar. Als je in paniek raakt of helemaal over de plint dreigt te gaan, dan kom ik uit bed en dan gaan we msn-nen of zo
Had je niet zoiets van : daaamn, reactie duurt lang.quote:Op woensdag 18 januari 2012 23:00 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ze heeft me de halve dag uit zitten lachen
Ze mist haar vibo.quote:Op woensdag 18 januari 2012 23:04 schreef Ingetje79 het volgende:
Tombootje toch![]()
Wat is er met je aan de flappert?
Ja maar ik hoopte dat je in slaap was gevallenquote:Op woensdag 18 januari 2012 23:05 schreef Qwea het volgende:
[..]
Had je niet zoiets van : daaamn, reactie duurt lang.
Komt van al dat klussenquote:Op woensdag 18 januari 2012 23:05 schreef tombolafan het volgende:
Ik weet het niet meer ik wist net ook ineens niet meer waar het ESF was dit jaar
ik ben op denk ik
Of ik kan gewoon maar 30 jaar mee ik takel nu afquote:
Deze keer moet ik Q toch gelijk geven.quote:Op woensdag 18 januari 2012 23:08 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Of ik kan gewoon maar 30 jaar mee ik takel nu af
Ben jij al 30?quote:Op woensdag 18 januari 2012 23:08 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Of ik kan gewoon maar 30 jaar mee ik takel nu af
Geheel mee eenschquote:Op woensdag 18 januari 2012 23:12 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
best veel, met 32 dan weer minder
quote:Op woensdag 18 januari 2012 23:12 schreef Ingetje79 het volgende:
Niezen met borrelnootjes in je mond is best pijnlijk....en smerig voor je laptop
Ik word dit jaar 30quote:Op woensdag 18 januari 2012 23:12 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
best veel, met 32 dan weer minder
Nog ff en je bent ECHT jarig Qquote:
Nu al?quote:Op woensdag 18 januari 2012 23:14 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Och, ik hoorde dat ik grijs werd
daar heb ik ook al last van,quote:Op woensdag 18 januari 2012 23:15 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
1 verdwaalde haar ofzo, meteen er uit getrokken natuurlijk.
Ah joh, mijn vader was op zijn 21e kaal.quote:Op woensdag 18 januari 2012 23:15 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Bij mij was het er echt maar eentje gelukkigquote:Op woensdag 18 januari 2012 23:15 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
daar heb ik ook al last van,
wel meer dan 1 overigens![]()
Ll wordt kaal.quote:Op woensdag 18 januari 2012 23:15 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Als er een schaap over de dam isquote:Op woensdag 18 januari 2012 23:16 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Bij mij was het er echt maar eentje gelukkig
Ja niks, eigenlijk boeit 't me vrij weinig. Kaal worden zou ik dan 'erger' vinden denk ik, maar ook daar zou ik nou niet heel erg wakker van kunnen liggen denk ik.quote:Op woensdag 18 januari 2012 23:16 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ah joh, mijn vader was op zijn 21e kaal.
Wat is 1 grijze haar nou.
Nee. En ik ben echt in een kutstemming ook.quote:Op woensdag 18 januari 2012 23:14 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Nog ff en je bent ECHT jarig Q![]()
Wel es eerder je verjaardag gevierd in Sneek?
Uhuh.quote:Op woensdag 18 januari 2012 23:16 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Als er een schaap over de dam is
Zwabber, ga es op bed, vervelend jonkquote:Op woensdag 18 januari 2012 23:15 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
straks je vijfjarige 28 jaar jubileum?
Dan moejje thek reparerequote:Op woensdag 18 januari 2012 23:16 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Als er een schaap over de dam is
Of de pootjes afhakken.quote:
Alles sal reg kom.quote:Op woensdag 18 januari 2012 23:17 schreef Qwea het volgende:
[..]
Nee. En ik ben echt in een kutstemming ook.
Meneer I. wordt ook al grijs en ik vind het hem niet misstaan.quote:Op woensdag 18 januari 2012 23:17 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja niks, eigenlijk boeit 't me vrij weinig. Kaal worden zou ik dan 'erger' vinden denk ik, maar ook daar zou ik nou niet heel erg wakker van kunnen liggen denk ik.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |